 |
84.
הם סתם נהרגו בגלל ש''ג מטומטם
ל"ת
חייל,
671,
16/07/05 22:22
|
|
 |
83.
ההדחות לא יחזירו את החיילים
דנה,
11/08/04 18:13
|
שנהרגו, אם כבר להעניש אז עונש שממנו לומדים, מהדחות לא לומדים רק גורמים לעוד כסת''ח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
רשלנות צה''ל
אפי,
גליל,
11/08/04 12:15
|
צבא מטומטם וטיפש והקצינים הם הזבל של המדינה פשוט תת רמה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
''אין צדק''
א.א.,
נהריה,
11/08/04 10:52
|
|
 |
80.
''צבא ללא היגיון''
א.ד.,
תל-אביב,
11/08/04 10:49
|
|
 |
79.
תארו לכם, מה היה קורה לו היו
מסרבים,
11/08/04 08:07
|
|
 |
78.
אף-אחד
פקק-תנועה,
קרית-ביאליק,
11/08/04 07:53
|
אן-במדינה-זו-לאור-הכאוס-שעובר-עלנו-אף-אחד-השווה-את-זה-שימות-בשבילו-אנחנו-כבר-לא-בזמנו-של-טרומפלדור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
אגב, לא מדובר באסון מזג אויר.
ל"ת
מישהו ירה,
11/08/04 07:39
|
|
 |
76.
למה צה'ל לא מפעיל צלפים ?
הצלף,
ארה'ב,
11/08/04 07:01
|
|
 |
75.
להדיח את כל עם ישראל.
דני,
ב''ש,
11/08/04 06:03
|
|
 |
74.
פיקוד צפון
עטלף,
11/08/04 05:19
|
|
 |
73.
פשוט לא יאמן
ל"ת
אורי,
11/08/04 02:56
|
|
 |
72.
יצאנו מלבנון, והטרור ממשיך.
אהוד ברק,
שמנדריק,
11/08/04 02:11
|
|
 |
71.
אהוד ברק, יצאת מלבנון, הא?
ל"ת
פזית סגל-בר,
קיבוץ ב.,
11/08/04 02:10
|
|
 |
70.
20 יום של הפקרות קטלנית
אילן,
11/08/04 01:59
|
שום תגובה הולמת של שרון נגד החיזבללה על ארוע קשה כזה. שרון מומחה בהבלגות. שרון הופך את צהל לצבא פחדן. החיזבללה יודע שיש לו עסק עם אדיוטים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
מיהם האשמים האמיתיים?
אזרח,
11/08/04 01:52
|
בכל הפרשה הזו שכחו דבר אחד קטן. הפיגוע של החיזבאללה היה תגובה לנחיסול של בכיר בחיזבאללה ע''י ישראל בביירות.
בשביל מה עשו את זה, אם ממילא אנחנו מפחדים מהחיזבאללה. הרי ברור שהם ינקמו בנו - שכן הם יושבים ממש על גדר המערכת.
כמו שנאמר: ''מי שגר בבית זכוכית לא ישליך אבנים...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
לא ענו על שאלה חשובה
נסים ע.,
10/08/04 23:51
|
כיצד ייתכן שלא היה קשר בין מפקד המוצב לטכנאי האנטנה. דרך אגב, לרוב, מספר הנפגעים של חיילים נספחים גבוה מהחיילים האורגנים של היחידה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
במדינת הברווזים רעש מהומה
רמי .ח,
10/08/04 23:47
|
עד כדי כך ששכחנו כי האשמים האמיתיים הם אלה שהביאו את המצב בגבול הצפון לידי אבסורד, בו כל חייל צה''ל הופך להיות ברווז במטווח החיזבללה.
יש להעמיד לדין את האחראים הבאים:
1. לחבורת אמהות ועיתונאיות שיצרו דמורליזציה בצבא.
2. חבורת שפנים בצמרת המדינית והבטחונית, שקבלו החלטה להענות לאמהות וברחו מלבנון.
3. צמרת בטחונית עכשוית שמפחדת לקבל החלטה להסיר את איום החיזבללה מצפון הגליל.
4. צמרת בטחונית עכשוית שעוברת בשתיקה על הרג חיילים ע''י החיזבללה ובמקום לשרוף את כל דרום לבנון ולהאפיל את דמשק עד כי תקיא מתוכה את החיזבללה, היא מעמידה את מפקדי צה''ל לחקירה והדחה (בין אם מוצדק או לא)
5. צריך לנקות את האורוות בצמרת האימפוטנטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
הסטריית עריפת הראשים מעבירה
דנה,
תא,
10/08/04 22:33
|
אתכם על דעתכם וזה מכוון לכל מי שרוצה להדיח מפקדים הדחה אינה פתרון וכל המתוסכלים שקוראים קריאות נגד יאיר למשל מתישהו התמודדתם מולו בעבר והפסדתם? זאת הנקודה ? לכן היד קלה על ההדחה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תוספת
שאול,
בנתיים מפה,
11/08/04 03:00
|
הפתרון כמובן נמצא בשינוי הנורמות הנוהלים ותכניקות העבודה, מה שהצבא מתקשה לעשות. וכשאלו הנורמות, קשה להעניש,כי לא מענישים על פעולה נורמטיבית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסביר את התאווה להדיח
ל"ת
ועדיין זה לא,
11/08/04 18:11
|
|
 |
חברה יקרה, על טעויות משלמים
Tomer,
Northern,
10/08/04 23:43
|
הם מוכרחים לשלם. כשאחרים יראו שקודמיהם הודחו עם אות קלון על המצח, הם יתפקדו טוב יותר. מוכרחים להדיח במקרה כזה, עלך טעויות כאלה משלמים. ספק אם לא היה צריך למנוע גם את קידומו של התא''ל הנכבד, שהתרשל בוידוי מילוי הוראתיו הוא, ובכך תרם את חלקו למוות הנורא ולהפקרות הזאת, בגזרה הכי חמה בארץ. אין כמעט צל של ספק שהחברים שלו לנשק הגנו עליו בחרוף נפש ובמלים טובות, ובכך נמנעה הדחתו. זה מגוחך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבגרי!
מלאך,
10/08/04 23:31
|
זה לא עניין אישי. רק הדחת מפקד אוגדה ואלוף פיקוד יגרמו לכך שלא יהיה זלזול בחיי אדם.
זה התחיל מזה שנים רבות ונימשך. לא חסרות לצערי דוגמאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם את בהסטריית ההדחות
דנה,
11/08/04 18:10
|
|
 |
65.
יאיר גולן הביתה
ל"ת
בית לאומי,
10/08/04 21:50
|
|
 |
64.
מוות מיותר ומפקד שננזף בלבד
ישי,
10/08/04 21:31
|
ברור שהיה כאן כשל פיקודי והלאי שהייתה זו הפעם האחרונה. צה''ל לא יכול להרשות לעצמו להעניש בצורה הנאותה את המפקד ולכן זה עוד יחזור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
כך לא בונים אמון ולא מחנכים
איציק,
10/08/04 21:17
|
הרמטכל,זה לא משחק ילדים, חיילים נהרגו, האחראים שיעופו מצהל כמו טילים. מה עשית בנושא 11 החיילים שנהרגו ברצועה ב-2 מקרי הנגמשים? מי שילם על הרשלנות? למה לא הודח אלוף הפיקוד? מתי נשמע שעשיתם משהו בנושא? אני לא דואג לערבים במחסומים,אני דואג ללוחמים שלנו שנופלים ואין תגובה ואין לקחים. עד מתי תשחקו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
אלוף הפיקוד אחראי
מיקי,
קו התפר,
10/08/04 21:11
|
האלוף אחראי ליצור אווירה של משמעת. שרשרת כה ארוכה של מחדלים אומרת דרשני. על האלוף להתפטר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
הקידום הכי חשוב לא
ל"ת
טובי,
10/08/04 20:16
|
|
 |
60.
עד שלא ידיחו אלוף פיקוד,......
מלאך,
10/08/04 20:08
|
חיילים ימשיכו להרג לחינם, כך היה בעבר זה קורה בהווה ולצערי זה יקרה בעתיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
החיילים שנהרגו סתם
רפי,
באר שבע,
10/08/04 19:48
|
שום הדחות לא תעזורנה .. החיילים אינם . ההורים דואבים . המודחים ימשיכו את חייהם בקריירה חדשה . ומדינת ישראל מתפוררת .
עעעעדדדדדד מממתתתייי ???????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
תגובה הולמת
נסראללה,
10/08/04 19:19
|
עדיין לא הצלחתי להבין מדוע במקביל לועדת החקירה צה''ל לא הלם בחיזבאללה ובלבנון. למה לקחת תמיד אחריות עלינו ולעשות ועדות חקירה. קודם כל יש לגבות מחיר מתאים מהאויב הטרוריסטי שלהבא ידע מה המחיר שהוא ישלם על התגרות ופגיעה בצה''ל ומדינת ישראל . רק לאחר מכן יש למנות ועדת חקירה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רשלנים אבל לא רוצחים...
ערן,
כרמיאל,
11/08/04 00:26
|
דוגרי. לא קציני צה''ל הם אלה שהרגו את החיילים. נכון, הם פישלו ולא מנעו מוות שעבודה פשוטה לפי הנהלים היתה מונעת. אבל החיזבאללה ירות את הטילים. הם רצו להרוג את חיילינו, ואנחנו לא הצלחנו (ברשלנות) להגן אליהם. קצת כעס על החיזבאללה בבקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
יש עוד הרבה מחדלים שכאלה
יעקב,
טבריה,
10/08/04 18:52
|
שבאורך נס אינם נגמרים במוות ועליהם,מן הסתם,איננו שומעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
הינו ארבעה בקורס קצינים...
momo,
10/08/04 18:48
|
ארבעתנו סיימנו את הקורס, ואף עשינו את שנת הקבע שהתחייבנו לה. כשהסתימה שנת הקבע - שלושה השתחררנו לחיים האזרחיים, הרביעי שבקושי רב סיים את הקורס חתם קבע... נדמה לי שהיום הוא סגן אלוף. ככה זה הטובים באמת עוזבים את הצבא. עצוב אבל נכון....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש תקווה
ברוך,
10/08/04 18:58
|
כשדור הכיפות הסרוגות יהיו מג''דים הדברים יראו אחרת. הם נבונים, לוקחים אחריות ואידיאליסטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
ישמור האל על החיילים
זיוה,
אשדוד,
10/08/04 18:47
|
|
 |
54.
ח ב ל ע ל ד א ב ד י ן
מ ו מ ו,
10/08/04 18:46
|
חבל על המתים אבל חבל גם עלינו אם כך שומרים עלינו . האם יש על מי לסמוך ? לא בחכמה שלאחר מעשה . כמה חבל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
כ''כ מיותר!למען השם למה?
ל"ת
רות,
חיפה,
10/08/04 18:43
|
|
 |
52.
בחייכם חיילים!
יהודי טוב,
10/08/04 18:31
|
|
 |
51.
משה אילוז
שיר.ק,
דרום,
10/08/04 18:30
|
כל מילה בסלע!אבל גם לאיתי ואבישי יש חלק בלתי נפרד מהמקרה הזה.הורו להם ללבוש שכפ''צ והם לא מילאו את ההוראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסמג''ד שיקר- צל''ש לטכנאים
חוקר ויודע,
10/08/04 22:15
|
אם הסמג''ד אמר לטכנאים ללבוש חגורות מגן, זה אומר שהוא ידע שהם נוסעים למוצב ולא למפקדה, כי במפקדה לא צריכים חגורות מגן, ואם הוא ידע אז כולם ידעו, זה פשוט - טכנאי לא צריך אישור מהמג''ד כדי ליסוע למפקדה,
בתור טכנאי קשר לשעבר ידענו שרוב הקצינים קינאו בנו טכנאי האלקטרוניקה כי היינו יותר מוצלחים וחכמים מהם, חלק מקציני החי''ר היו ממש שונאים אותנו כ''ג''ובניקים'', חלק מקציני החי''ר היו ''שוכחים'' להודיע למוצבים בטלפון שאנו מגיעים אליהם לתקן משהוא ''דחוף'' - בגלל שהיינו בשטח בזמן דממת רדיו ולא יכולנו להתקשר ישירות למוצב, כשהיינו מגיעים למוצבים בדר''כ בשעות בין-הערביים היינו מוצאים את הכניסה ממולכדת ורק בנס לא התפוצצנו, או שהגענו לכניסה בלילה בלי אורות ומוצאים את עצמנו מוקפים ע''י חיילים טובים שהתחילו לבכות משמחה שלא ירו בנו, הדברים האלה קרוא כמה פעמים בחודש, בקיצור קצין ציוד קשר שלח אותם לקבל מקציני חי''ר מטומטמים ששלחו את הטכנאים להורג,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת!
ערו,
כרמיאל,
11/08/04 00:31
|
נראה לי שעבר זמן רב מאז שהיית בצבא. אתה מדבר על נהלי מה זה לא קשורים ולא אקטואלים. וחוץ מי זה אתה מדבר שטויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובתך חסרת אחריות ומצוצה
תפקחו ת'עיניים,
10/08/04 18:37
|
מהאצבע. קל להאשים את המתים במות שלהם. זה פותר טוב את כולם מהעונש מהצורך להבין מה קרה. ומלעשות משהו כדי שדבר נורא שכזה לא יקרה. את ממש יקירת צה''ל, בלעת את הפתיון שנזרק לכיוונך יפה מאוד. אבל לא חשבת על אותו קצין שהרג שני אנשים בשל טמטום, או במקרה הטוב בשל חוסר אכפתיות וזלזול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
ומה חשבתם?
מוני,
10/08/04 18:29
|
שוב, אומנות הכסת''ח בצה''ל - שהגיעה לרמת מקצועיות גבוהה מאד - חשפה את פניה ואת תוצאותיה. כל יום יש מקרי ''כמעט ונפגע'' שבזכות תושייה של חיילים, ולפעמים קצינים, נמנעים בהם אסונות כבדים. זהו צה''ל שלנו, החזק שבצבאות האיזור; זוהי האקדמיה לאומנות ה''סמוך'' וכיסויי התחת למיניהם. אני כותב כל זאת בצער ובגרון חנוק, על גורל הנפגעים בפאשלות, וכאיש מילואים ביחידה מיוחדת, ולפעמים לא מאמין איך חוזר הביתה שלם ובריא..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עצוב אבל נכון
ל"ת
שלום,
רמת עמידר,
10/08/04 18:38
|
|
 |
49.
מקרה מצער .נמאס מהמחדלים האלה.
ל"ת
מנשה,
נתניה,
10/08/04 18:21
|
|
 |
48.
למה אלוהים למה?
פיני,
הגדול,
10/08/04 18:17
|
|
 |
47.
כל פעם מחדש אני נדהם
ירון,
ת''א,
10/08/04 18:15
|
שמישהו יסביר לי במה המג''ד אשם.אם מאשימים כאן את המג''ד באותה מידה אפשר להאשים גם את בוגי ואת מופז ואת שרון ואת קלינטון,................דיייייייי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המג''ד לא אשם, אשמים החיילים
שגיא נאור,
10/08/04 18:19
|
שלא לבשו שכפץ. שלא שאלו לפני שעלו על הגג. שסמכו בעניים עצומות על הקצין הגאון שלהם. וגם על המג''ד המוכשר שלהם. אתה צודק בעצם גם את הקצין לא צריך להאשים. יש לנו צבא מעולה וחזק. צריך להאשים רק את הצלף הערבי שפגע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
תפסיקו לרחם על ההורים
הורה,
10/08/04 18:14
|
זה לא יעזור! תקימו צעקה לפטר את הקצינים הרוצחים. צריך לשנות את תרבות החפיף והטיוח בצה''ל. אחרת תמשיכו לרחם על הורים אחרים בשבוע הבא. ואולי אלו יהיו אתם אלו שירחמו עליהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
אם זה היה מצחיק
קרבי בדימוס,
10/08/04 18:12
|
אז הייתי נקרע מצחוק כי כל כך הרבה טעויות בפרק זמן כ''כ קצר ?לא יאומן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
חשבתי שזה מתוך ''סיפורי הרשלה''.
ל"ת
זבביר,
10/08/04 18:11
|
|
 |
43.
עונשים מצחיקים
הראל,
ירושלים,
10/08/04 18:10
|
|
 |
42.
איזה בזבוז!
יואל,
10/08/04 18:06
|
|
 |
41.
סידרנו לנאסראללה אחלה נקמה
הגר,
10/08/04 18:04
|
עכשיו אחרי התחקיר הבנו מה היה החלק שלהם בכל מה שקרה.ממש קטנטן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
רחמים על ההורים.
אילנה,
10/08/04 17:58
|
|
 |
39.
אני רוצה להגיב למשה אילוז
אריק,
ראשל''צ,
10/08/04 17:57
|
כמובן שאני משתתף בצערו ובכאבו הבלתי נתפס אבל ממה שכתוב כאן לבנו איתי יש חלק ולא קטן במוות הזה.הוא עצמו גם נהג ברשלנות.אז לפני שהוא בא בטענות לכל העולם שיבדוק טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק נחמו את המשפחות!!!
78,
עפולה,
11/08/04 15:16
|
אין לך שום זכות לשפוט את החיילים היקרים האלה, ואת משה אבא של איתי ז''ל. אני בטוחה שהם מילאו פקודה ופשוט נשמעו להוראות הצבא. בבקשה שילחו רק ניחומים למשפחות הכואבות האלה והתפללו לעילוי נשמת איתי ואבישי. הי''ד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריק אתה פשוט חלאה
ירון,
צפת,
11/08/04 07:10
|
|
 |
אריק אל תשפוט אדם בשעת צערו
ל"ת
יריב,
10/08/04 18:22
|
|
 |
38.
סתם הם נרצחו.
גיל,
חיפאי,
10/08/04 17:55
|
אבל למה אם אמרו להם לשים ביגוד מגן ...מדוע זילזלו בהוראה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
די די די!
יהב,
10/08/04 17:54
|
נמאס לשמוע כבר על כל הפאשלות האלה של צה''ל נמאסס!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
כשהמדינה נראית כמו סורייה
אוריאל,
10/08/04 17:53
|
מה חשבתם? כבר שלושים שנה, אנחנו נהיים דומים למדינות באזור: מוזיקה, אוכל, תרבות מזרחית שמובילה לתרבות שלטון מזרחית, וכך לבסוף גם הצבא נראה כמו צבא מזרחי, חסר משמעת, ברדק, כל אחד דואג לתחת של עצמו. בן גוריון חשב שהוא יעלה ממדינות ערב כח עבודה זול, אבל בפועל טמן בכך את גרעין ההרס של מדינתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז אולי באמת תעבור לסוריה!
ליאור,
10/08/04 18:24
|
|
 |
Uriel is absolutly right
Tal,
Santa Monica,
10/08/04 20:34
|
Obvioualy you didnt understand him Lior, he is against all arab-like lifestyle, which corrupts the system. Hence, (MIKAN) he wouldnt choose to live in those countrys. So your reply to get him a ticket to Syria is retarted.
you're probably a left wing fucko
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלטון אירופאי
אוריאל,
10/08/04 20:23
|
לא יעזור כלום. אנחנו צריכים שלטון ותרבות אירופאית. לא סתם מע' אירופה מתקדמת שנות דור ביחס למזרח התיכון. לכל המזרחיים ולכל הפוליטקלי קורקט, גם אתם יודעים שעדיף שישראל תראה כמו שבדיה ולא כמו ארצות ערב. זה מתחיל בלשמוע זוהר ארגוב וזה נגמר במשטר מזרחי קלוקל וצבא מבורדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי, כמה שאתה צודק.
ל"ת
דני,
ב''ש,
11/08/04 06:07
|
|
 |
צא החוצה, אוריאל
מישהו,
עולם,
11/08/04 02:51
|
אוריאל - דומה כי מעולם לא יצאת מקונכייתך. נכון, יש בתרבות הערבית - מזרחית הרבה שלילי, בדיוק כשם שיש בתרבות האירופאית - מערבית הרבה שלילי. רק ששלילי זה עטוף היטב היטב ביריעות קטיפה שמורכבות מנימוסים והליכות, מראה לבן, אנינות טעם, מוזיקת פופ מודרנית ובעיקר פלצנות לשמה. הגדולה של מדינה רב תרבותית כמו ישראל תהיה אם נדע לקחת את הטוב מכל תרבות (ויש הרבה טוב בשתיהן) ולנפות את הרע וע''י כך ליצור משהו חדש, מיוחד ואולי אף מוצלח יותר. בדיוק באותו האופן שבו אדם אשר לא מאמין באלוהים יכול לקרוא בתנ''ך ולמצוא לו שם דברים שהוא חושב אותם לנכונים ולאמצם. טעמך במוסיקה, אגב, לחלוטין אינו רלוונטי ואם אתה בכל זאת מתעקש שהוא רלוונטי הרי שזוהי גזענות בצורתה הנחותה ביותר. אני אשכנזי החי באירופה כבר מספר שנים אבל נהנה לטייל ולראות גם תרבויות אחרות. תפתח קצת את הראש לדברים חדשים. זה רק יעשה לך טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
יהי זכרם ברוך
ל"ת
לאה,
קרית שמונה,
10/08/04 17:53
|
|
 |
34.
לא לדאוג
י,
10/08/04 17:51
|
הרמטכ''ל כבר קידם את תא''ל יאיר גולן בקרוב משפחת השכול תגדל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאיר גולן קצין משכמו ומעלה
יוסף,
10/08/04 18:49
|
|
 |
33.
עצוב שככה נראה הצבא שלנו.
ל"ת
עמית,
10/08/04 17:49
|
|
 |
32.
אמרתי להפקיד לא להפקיר
ל"ת
דוד מהצריף,
שדה בוקר,
10/08/04 17:49
|
|
 |
31.
תסלחו לי אבל
יוני,
10/08/04 17:49
|
במה המג''ד בדיוק אשם?הוא לא יכול להיות ליד כל החיילים 24 שעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל הוא צריך לוודא שכל ההוראות
זבביר,
10/08/04 18:18
|
|
 |
30.
כרגיל עונשים מגוחכים
יערה,
צפת,
10/08/04 17:48
|
|
 |
29.
איפה גורם ההרתעה
שי בן חיים,
10/08/04 17:47
|
חיזבלה ירה והרג שני חיילים במטווח, מה צה''ל הגדול החכם והזריז עשה בנדון? חונכנו על ערכי ההרתעה!!! אני לא אתפלא אם אירוע דומה יתרחש בעתיד. ירדנו לשפל ערכי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים לגבי הרתעה אבל בתוך צה''ל
זול,
10/08/04 18:16
|
יש להתריע קצינים אחרים שיבדקו טוב טוב לפני שהם שולחים חיילים למותם. אולי הערה פיקודית והזזה לתפקיד אחר אינו מספיק מתריע. דם החיילים זול. גם בהתנהלות מול חיזבאללה וגם בהתנהלות הפנימית בצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מסתבר
גרשון,
י-ם,
10/08/04 17:47
|
|
 |
27.
רשלנות לשמה
מרים,
10/08/04 17:46
|
|
 |
26.
Tragedy of errors
ל"ת
E,
NYC,
10/08/04 17:46
|
|
 |
25.
איזה דבר זה יאללה!
ל"ת
יואב,
הרצליה,
10/08/04 17:46
|
|
 |
24.
מההה?!!
נדהם,
10/08/04 17:45
|
איך דבר מטורף שכזה מתרחש?! זה בלתי נתפס שכשבחדשות ברדיו שומעים כל היום על התחממות הזירה בצפון, כשכל אזרח פשוט מודע לסכנה, מרשה לעצמו קצין סהרורי לתת לשני החיילים לטפס מעלה ולעמוד אל מול כוונות החיזבאללה. המילה היחידה שיכולה להגדיר את המעשה הנורא הזה - טימטום. ועל טימטום של קצין אחד - שילמו שני חיילים בחייהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכל הדבילים שמנהלים את הענייני
זבביר,
10/08/04 18:19
|
ם שם, ומקבלים גם הון כסף על זה, ילד בכיתה ח היה מנהל יותר טוב את העניינים באותו יום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
היה יכול להגמר אחרת
אמא לחייל,
10/08/04 17:45
|
|
 |
22.
נמאס כבר מכל המחדלים האלה!
גבריאל,
10/08/04 17:44
|
|
 |
21.
כולם אשמים!
עמי,
חולון,
10/08/04 17:43
|
|
 |
20.
מה זה בדיוק הערה פיקודית
ליאור,
10/08/04 17:42
|
|
 |
19.
מסכנים.
ל"ת
נטלי,
רעננה,
10/08/04 17:41
|
|
 |
18.
ממש מכעיס לקרוא את זה!
אורית,
מרכז הארץ,
10/08/04 17:41
|
|
 |
17.
לנו זה לא יקרה...
ל"ת
ליאת,
10/08/04 17:40
|
|
 |
16.
זה לא היה חייב לקרות
ל"ת
חבל חבל חבל,
10/08/04 17:40
|
|
 |
15.
לדאבוננו הרב
שירה.ג,
10/08/04 17:39
|
|
 |
14.
כל אחד מהגורמים המוזכרים
מנחם,
צפון,
10/08/04 17:38
|
אחראי בדרך זו או אחרת למותם.מספיק היה שאחד מהם היה נוהג כשורה והכל לא היה מתרחש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
כמה עצוב.יהי זכרם ברוך
ל"ת
דניאלה,
אשקלון,
10/08/04 17:37
|
|
 |
12.
החיילים עצמם
הילה,
רחובות,
10/08/04 17:36
|
|
 |
בלעת את הפתיון שנזרק לתקשורת
מתבייש בך הילה,
10/08/04 18:29
|
כדי לחפות על הפשלה האדירה שהיתה כאן מצד הצבא. החיילים המתים אינם יכולים להתגונן ובכל מערכת שבה נזרקים האשמות תמיד קל להאשים את זה שלא נמצא. זה אולי לא נורא כשהוא לא נמצא במקום, אבל פה הם מתים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מחיר הזלזול.
ל"ת
חיים,
10/08/04 17:35
|
|
 |
10.
אמרו להם להצטייד בציוד מגן!
יאיר,
רמת גן,
10/08/04 17:35
|
|
 |
החיילים לא יכולים לדבר
אילן,
ארהב,
11/08/04 01:55
|
הם לא רצו ללבוש מגן... הם לא אמרו לאף אחד לאן הם נוסעים... הם לא אמרו לאף אחד שהם עולים לגג... הם נכנסו לבסיס דרך השג ואף אחד לא ידע... תוכיח שלא. עזוב אותך, הכל חארטה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
קומדיה של טעויות נסתיימה בטרגד
יהורם,
ירושלים,
10/08/04 17:34
|
|
 |
8.
על טעויות כאלה יושבים בכלא
ל"ת
אייל,
כפר סבא,
10/08/04 17:32
|
|
 |
7.
אם כל הצער
איילת,
10/08/04 17:32
|
אין להפחית מאשמת החיילים עצמם במותם.הם זילזלו בהוראות שקיבלו ,ללבוש ציוד מגן ולכן קרה מה שקרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
עצוב לשמוע.היה יכול להמנע
ל"ת
אורנה,
חולון,
10/08/04 17:31
|
|
 |
5.
הכל שטויות
נפתלי,
מרכז,
10/08/04 17:30
|
|
 |
4.
אנשים צריכים לשבת בכלא
יחיאל,
פ''ת,
10/08/04 17:30
|
|
 |
3.
הערה פיקודית?
רחל,
נתניה,
10/08/04 17:29
|
|
 |
2.
לא יאומן כי יסופר
ל"ת
איציק,
10/08/04 17:28
|
|
 |
1.
מהערה בתיק לא מתים...
רמי,
10/08/04 17:27
|
|
 |
צודק, ואותם קצינים יקבלו קידום
ל"ת
joe,
boston,
10/08/04 18:37
|
|