 |
40.
היום בונים מחר הורסים
מקשה,
09/08/04 15:26
|
האין אזרחי ישראל יודעים שסופה של אריאל יהא כסופה של ימית? האם אין הרוכשים הפוטנציאלים של דירות החלום באריאל יודעים שגם אם יקנו במחיר מציאה עדין הם שמים כספם על קרן הצבי? האם יש בישראל אנשים כה תמימים וכה שטופי מוח שאינם מבינים שגורלה של אריאל וגורל ההתיישבות בשטחים נגזר? האם אין ציבור משלמי המיסים בישראל מבין שבעוד מחצית מהאוכלוסיה אינה עומדת ביוקר החיים ונאלצת להכריע בין קנית תרופות לארוחה חמה כספי משלם המיסים ממשיכים לזרום מזרחה לקו הירוק, ותחת לפתור בעיות קיימות הם יוצרים בעייה של פיצוי למפונים בעתיד הקרוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
שיר של ד''ר שלום פליסר
הצילו את הספינה,
מ''פעילי שלום,
08/08/04 15:14
|
על הספינה שמטביעים YossiV וכל חבורת הזבל, המתקראת ''מחנה השלום'' - פזמון: הו ספינתי מה טובה את מה חבל שאת כבר טובעת האם המצולה היא זו שעולה? או שמא זו את ששוקעת
רב החובל תקע פרח נובל בכיס החולצה של מדיו ולפני שייעלם עמד להצטלם כשכל המדליות עליו.
שוליוית הטבח התווכחו במטבח ל''טגן'' ל''בשל'' או ל''צלות'' הטבח התנודד מול קהל מתגודד כי היה הוא שתוי כמו לוט.
הוי ספינתי.....
לא איכפת, לא איכפת מן החור ברצפת הספינה שעולים בו המים, מרוצה הטבח מן החור שקדח הוא תכנן את זאת מזה כיומיים
על סיפון הספינה מפינה לפינה משחקים בשש-בש וקלפים בבשר ודגים וקולות חוגגים לא שומעים את צריחות השחפים...
אדלג לסוף השיר -
ופתאם המולה ופתאם בהלה אחדים כבר תפסו מה קרה אך גבר על הכל הטבח ברמקול שהסביר ש''בכלל לא נורא''...
כשקולו הזועק לשניה השתתק שמעתי כמה שאומרים: ''אין דברהוי ספינתי.....
הן אפשר שהיום או מחר ניפטר מכל העכברים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אריאל בארצות הברית?
יוסי,
08/08/04 14:41
|
ממתי בנין הארץ הוא ענינה של ארצות הברית? די לנו מהמושמדים החותרים תמיד נגד ישרא ונגד ,העם היהודי בשרות הקלגסים הזרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
ישראל מחליפה תאים בטיטניק
Yossi V,
08/08/04 12:56
|
זה כבר באמת לא חשוב אם יבנו, איפה יבנו, כמה יבנו ועל מי יעבדו. גם חוסנו של הלובי היהודי באמריקה הוא לא לעולם. וביום בו הבלון הנורא של מעשינו בגדה יתפוץץ מול עינינו גם גילגולן לא יעמוד להגנתנו, גם לא הציניות והחוצפה הישראלית המאפיינת כבר היום את יושבי המחלקות הסגורות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מי בכלל רוצה לגור שם?
דני,
ת''א,
08/08/04 12:56
|
באמת מוזר, מי בוחר לגור שם? הרי זה יגמר בזה שזורקים לשם עוד קבוצת עולים שאין לה מושג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
כל העולם במה! להמשיך לבנות!!
Jason,
Texas, USA,
08/08/04 12:34
|
|
 |
34.
להמשיך-במלא-המרץ
פקק-תנועה,
קרית-ביאליק,
08/08/04 12:12
|
תפסיקו-לבלבל-את-המוח-ישדנו-פתגם-ידוע-שאומר-והיתנחלתם-בארץ-ובכל-מקום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
GOD CURSE AMERICA
אויה! סכנה,
ליחסי ארה''ב-,
08/08/04 11:52
|
בספרו ''לא עוז ולא הדר'', בו מספר שמואל כץ על ההשתלשלות הדברים המזוויעה, ממלחמת יום הכיפורים עד החתימה על הסכמי קמפ-דייויד , הידועים לשמצה, הוא מביא את עדותו של האדמירל אלמו זומוולט, מפקד חיל הים של ארה''ב וחבר המטה המשותף של ראשי הכוחות המזויינים, בספרו ''על המשמר''. דבריו נסבים על היהודי קיסינג'ר, שפעל בערמה, ברישעות ובהיעדר מצפון, נגד ישראל, ערב מלחמת יום הכיפורים במהלכה ואחריה, כדלהלן ''... אינני מתכוון לרמוז, שהוא רצה שישראל תפסיד במלחמה, הוא פשוט לא רצה שישראל תנצח באורח מכריע, כפי שמודים גם סניגוריו – ובמיוחד האחים קאלב - בספר שכתבו עליו. הוא רצה כי דמה של ישראל יוקז די הצורך ל'רככה' לקראת מסע הדיפלומטיה שלו אחרי המלחמה...''. וזו, לדעתי, היתה מטרת מדיניות ''גם איפוק הוא מרכיב של כח'' – מדיניות ההבלגה של ישראל לנוכח טבח יהודים, גברים, נשים, טף, עוללים, יונקים ועוברים על אמותיהם! כדי שעם ישראל יתחיל להתבכיין, כדרכו העלובה: לא רוצים למות בגלל ההתנחלויות. לא רוצים למות בגלל סיכול ממוקד, לא רוצים למות בגלל שישראל מתעקשת לא לשחרר רוצחים מתועבים, לא רוצים למות בשביל אדמה, לא רוצים למות למען החיים... אופס, משהו פה לא מסתדר... ובגלל שאין שום ערך שלמענו כדאי למות, אנו מתים כל העת, כי גם החיים אינם נחשבים לערך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
פוגעים קשות ביחסי ישראל ארה''ב
לואי ה14,
08/08/04 11:34
|
לא שווה להרוס את היחסים עם ארה''ב בשביל כמה יחידות דיור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
חבל
דינה,
08/08/04 11:32
|
חבל שהגענו למצב שאנחנו צריכים לדפוק דין וחשבון לכל העולם.איור לבנות יחידות דיור במדינה שלנו?למה מי מת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא במדינה שלנו
נדב,
צוללת צהובה,
08/08/04 12:06
|
דינה היקרה, אולי את לא יודעת, אבל שטחי יש''ע לא סופחו מעולם למדינת ישראל. במילים אחרות - שטחי יש''ע אינם נכללים בתחום מדינת ישראל. לכן כשאנו בונים בשטחים אלו, אנחנו לא בונים בתחום המדינה. אלו העובדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת לא המדינה שלנו
נדב,
צוללת צהובה,
08/08/04 12:01
|
דינה היקרה, אולי את לא יודעת, אבל שטחי יש''ע לא סופחו מעולם למדינת ישראל. במילים אחרות - שטחי יש''ע אינם נכללים בתחום מדינת ישראל. לכן כשאנו בונים בשטחים אלו, אנחנו לא בונים בתחום המדינה. אלו העובדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
קדימה לפנות!!
גיל,
08/08/04 11:30
|
מהר מהר...אם צריך,לנתק להם מים וחשמל אין עם זה שום בעיה .אם ככה הם יבינו שהם צריכים לוותר סופסוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
הורס לנו את היחסים עם האמריקאי
מוטי,
מרכז,
08/08/04 11:29
|
|
 |
28.
לנתק אותם,איזו בושה!
ציפי,
כפ''ס,
08/08/04 11:28
|
שרון תתבייש לך אם זה מה שאתה חושב לעשות.זה לא יעזור לך גם ככה אז תוותר מעכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
טיפשים!
דב,
י-ם,
08/08/04 11:25
|
|
 |
26.
יופי שרון
גאולה,
חיפה,
08/08/04 11:25
|
|
 |
25.
נו אתם רואים?לא רק עלינו
יואב,
השובב,
08/08/04 11:24
|
שרון עובד על כולם בעיניים.על האמריקאים ,על הפלשתינאים....כולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
שלום עכשיו לשתוק!
ל"ת
שמאלניים נמאסתם,
08/08/04 11:23
|
|
 |
23.
אם זה הוסכם עם קונדוליסה רייס
מני,
חיפה,
08/08/04 11:22
|
|
 |
22.
אני בניתי בית בארץ ישראל!
מנשה,
08/08/04 11:20
|
|
 |
21.
אני לא מבין מה הבעיה?
נדב,
08/08/04 11:20
|
|
 |
20.
בסוף נהיה לגמרי לבד בעולם..
ל"ת
שרון מופז,
המשיכו כך..,
08/08/04 11:18
|
|
 |
19.
שרון הורס כל חלקה טובה
יואב,
הרצליה,
08/08/04 11:17
|
ארה''ב היא אחת מהמדינות היחידות שעוד אכשהו אוהבות אותנו....עכשיו שרון בא והורס לנו גם איתם את היחסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אזו חשאיות זו אם כולנו יודעים?
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
08/08/04 11:16
|
|
 |
17.
לאן הגענו.
חן,
גבעתיים,
08/08/04 11:14
|
|
 |
16.
לפנות לשם
יחיאל,
ראש העין,
08/08/04 11:13
|
|
 |
15.
כל הכבוד!!לבנות לבנות
ל"ת
טל,
08/08/04 11:13
|
|
 |
14.
מצעד האיוולת נמשך...
נדב,
צוללת צהובה,
08/08/04 11:08
|
לכל ה''פטריוטים'', שיצרחו עליי בתגובה, אזכיר את עובדות היסוד: 1. בין הים לירדן יש לפחות 40 אחוז ערבים. בעוד מספר שנים לא רב הם יהיו רוב. 2. בניגוד לערבים שבתחומי הקו הירוק, ערביי יש''ע לא קיבלו מעולם זכויות אזרח ממדינת ישראל ולעולם לא יקבלו, משום שאז תהיה כאן מדינה דו לאומית, שתוך זמן קצר תהיה בעלת רוב ערבי. לכן הם חיים תחת שלטון, שאין להם חלק בו. 3. כרגע, הפלשתינים מונעים כל נסיון להסדר, ולכן הם האשמים העיקריים במצבם - ולא ישראל. 4. אולם מצב זה לא יוכל להימשך לנצח, ולכן בסופו של דבר או שיהיה טרנספר, או שיקומו שתי מדינות, או שימשיכו הנסיונות מצד ישראל לשמר את המצב הקיים. 4. מי שבעד טרנספר - שיבושם לו. אני חושב שזה לא מוסרי ולא ישים. 5. מי שחושב שישראל יכולה להמשיך לשלוט לנצח באנשים, בלי להעניק להם זכויות אזרח, תומך למעשה באפרטהייד. גם זה לא מוסרי ולא ישים. 6. לפיכך, הפתרון האפשרי היחידי הוא הקמת שתי מדינות (אף שכרגע הוא אינו ישים). 7. המדינה הפלשתינית שתקום, חייבת להיות בעלת גבולות סבירים. לכן, כל ההתנחלויות שפולשות בצורה בוטה למעמקי השטח שעליו תקום המדינה הפלשתינית, לא יוכלו להתקיים במסגרת של הסדר (ההתנחלויות, הקרובות לקו הירוק - הן סיפור אחר). 8. מכאן ברור, שמשמעותן האמיתית של ההתנחלויות הפולשניות היא סיכול כל אפשרות להסדר היחידי האפשרי בעתיד - הקמת מדינה פלשתינית. 9. מסקנה: כל פעילות שלנו להרחבת ההתנחלויות מהזן הפולשני היא מטופשת ומסוכנת. בהגנתנו על ההתנחלויות הללו, אנו הופכים להיות אשמים בחוסר הסדר, לא פחות מאשר הפלשתינים. 10. אם תצלח מטרתן של ההתנחלויות הפולשניות - לא יהיה כאן הסדר לעולם. 11. אם לא תצלח מטרתן, הרי שהן יפורקו במוקדם או במאוחר. חבל על הכסף, חבל על קלקול היחסים עם האמריקנים וחבל על האנשים שימותו על הגנתן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
תגובה ל-9
ד.פ.,
אריאל,
08/08/04 11:04
|
כאחת שגרה באריאל למעלה מ-20 שנה, מסתבר שאתה פשוט לא יודע על מה אתה מדבר. ''איזור שכוח-אל''? אריאל? אדוני הנכבד, איפה אתה חי? המכללה נושמת ושוקקת חיים לאלפי סטודנטים מכל רחבי הארץ. אראיל נחשבת כעיר קולטת עליה, אחת מהגדולות במדינה. אריאל הוקמה בשנת 1978 ע''י ממשלת המערך ובעידודה. האבטלה במקום - כמו בכל עיר אחרת בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא דיברתי על אריאל...
עודד,
08/08/04 11:26
|
גבירתי הנכבדה אני חי בישראל-כמוך....יש לי חברים באריאל שממשיכים לגור שם כי פשוט אף אחד לא קונה מהם את הדירה...עלייה אמרת -קליטת עלייה -איזה קליטה..הרי נכשלנו בקליטת העלייה כולנו...וקדם כל הממשלה לגבי מפלגת העבודה -היא מעניינת את ה.....שלי אני לא מימין ולא משמאל אני בעד לפתוח את היעניים -את משלמת מיסים בדיוק כמוני...ובטח את מודעת לאפשרות שאריאל תפונה....אם מדברים על ירושליים על אחת כמה וכמה אריאל... המכללה הוקמה כדי להכניס חיים באזור''שכוח אל זה'' ובאותה קלות היא יכולה לעבור...סליחה אם לקחת את זה באופן אישי אבל תהיי ריאלית-עובדים עלינו בעיניים...מרוויחים על חשבוננו ...ועוטפים את זה בעטיפות פוליטיות למינהן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מלשינונים
מה זה משנה,
08/08/04 10:28
|
נכבדי מעריב, תראו במה בחרתם להתפאר ולהתהדר, באחד המעשים הבזוים והירודים ביותר. ההלשנה היתה ועדיין מוכרת כמעשה הדחוי והנבזה בכל חברה שהיא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודה איש קריות?
עודד,
08/08/04 11:16
|
אם זכרוני איננו מטעני -יהודה איש קריות היה מלשין אשר הסגיר את ישו, ובזכותו הפך הנ''ל לקדוש-ואנחנו לנרדפים ולמתוייגים לדראון עולם...האם לכך התכוונת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
9 ,תתבייש לך 30 אלף איש לפנות
אריק,
נתניה,
08/08/04 10:24
|
מקום כל כך יפה עם מכללה בין המוצלחות בארץ עם 10 אלף סטונדנטים שמגיעים אגב לא מיהודה ושומרון. אריאל, מעלה אדומים ומקומות גדולים נוספים לעולם לא יפונו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריק אתה נאיבי....
עודד,
08/08/04 10:48
|
ימית הייתה עיר מקסימה ........ אתה נאיבי כמו גם רבים מאיתנו עד שנפתח את העיניים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
לבנות ולבנות עוד
ארז,
08/08/04 10:21
|
יש לנו תמיכה בבית הלבן. להתעלם מאויבי המדינה מבית ובמחלקת המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
כמה מטומטמים?
עודד,
08/08/04 10:11
|
אנשי ימין יקרים...או שכך אתם מגדירים ת עצמכם... על חשבון מי הבנייה החדשה? מי יגור שם?
אם שאלתם את עצמכם את השאלה הזאת ודאי תדעו לענות... אנחנו נשלם... ועוד פעמיים פעם אחת עכשיו ופעם שנייה בפיצויים בפינוי
מי יגור שם? ובכן לא אתפלא עם חלק ניכר מהנכסים יהיו בבעלות מקורבים... ושכמובן יקבלו פיצויים נכבדים ברגע הפינוי... השאר יהיו נזקקים למינהם שימשיכו את האבטלה באזור שכוח אל זה... ויהיו טובים ליחסי הציבור ובל נשכח-מדוע נוקט מופז במדיניות הנוגדת את ההתפתחות באזור והתורמת לליבוי יצרים .ובכן בצע כסף היא סיבה מספיק טובה -כלומר הוא מרויח מזה....כסף.....לא הון פוליטי או מדיניות או חרטא...פשוט כסף..מקבלנים ..ממקורבים אחרים שייזכו במכרזים ועוד תתעוררו....עובדים עלינו בעיניים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי זה ''אנחנו נשלם''? האוכלוסיה
אין חדש תחת השמ,
מקום תחת השמ,
08/08/04 11:22
|
הרנטאבילית ביותר, כי היא החיובית ביותר והתרומית ביותר, נמצאת ביש''ע! האנשים שם עובדים קשה ומשלמים את מיסיהם, בהם מממנים את ההרס והחורבן של מפעל חייהם. במשך כל השנים שאני ורבים כמוני מעדיפים שכספיהם יושקעו בבנין יש''ע, מדינת ישראל מממנת את ה''שלום'' - משכורות עתק לחברי כנסת, יהודים וערבים, שכל פעילותם מתמצית בקידום תכנית השלבים הערבית. משקיעים ב''רשות'', הון תועפות מובזבז על איבוד ימי עבודה ופיצויים למשפחות קרבנות ה''שלום''. מדינת ישראל יכולה היתה להיות המדינה הפורחת בעולם, אילו השקיעה בפיתוח ולא בחורבן. אילו היו עיקר מעייניה בבינוי ובהתפתחות ולא ב''תהליך השלום'' עם גדולי המרצחים בעולם, ימח שמם וזכרם! התעמולה שלך מוכרת עוד מימי ה''שטירמר'', אז תחסוך מעצמך ומאיתנו את כתיבת הסרק הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כתיבת סרק?
עודד,
08/08/04 11:46
|
ידידי ואחי...אני לא נגדך,ובטח שלא נגד פועלך... אבל לצערי אנחנו לא לבד בעולם... ''שלום'' לא יהיה באיזורנו לפחות לא בימינו...כך שאני מסכים איתך שהרבה כספים מושקעים שלא לצורך -מה שלא הבנת מדבריי הוא ש מישהו מרוויח מכל זה וזה לא בגלל אידאולגיה פוליטית של ימין או שמאל...אלה מבצע כסף גרידא... אנחנו אתה ואני רק מפסידים-אתה תפונה אם תרצה או לא כי משהו ירויח מזה ולאו דווקא הפלשתינים... אתה תשאר במקומך שוב כי משהוא ירויח מזה ...תאמין לי יש עוד כל כך הרבה מקומות הרבה יותר בטוחים להשקעה. ורק להזכירך מדינת ישראל הוקמה בזכות החטלה של אומות העולם...ללא החלטתם עד היום היינו אסופות ברחבי העולם כך ש זלזולך באומות העולם -ויהיו אנטישמיות עד כמה שיהיו הוא מצחיק...כסף הוא הסיבה האידאולגייה מתה מזמן אני לא מימין ולא משמאל...אני בעד אני..ובעדך -אפילו שאתה -אני בטוח לא תראה את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
איך אני אוהבת, כשהמלשינים
לא לעולם חוסן,
למוסרים ולמל,
08/08/04 09:54
|
מתתארים את בוני הארץ, כ''גנבים בלילה,, כאילו היה זה בגלל שבניית הארץ הוא מעשה לא כשר ולא בגלל המוסרים והרודפים, המלשיכינם להתאחדות האנטישמים הבינלאומית. אצל מושיע ישראל, גדעון, כתוב שחבט חטים בגת, כדי ''להניס מפני המדיינים''. כאן בונים את הארץ בסתר, כדי להניס ממהרסינו ומחריבינו מבית. אבל אנו נבנה, בעזרת ה'. ''עוד אבנך ונבנית בתולת בת ציון, עוד תעדי תופייך ויצאת במחול משחקים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במה את עוסקת?
עודד,
08/08/04 10:52
|
לצתת את יודעת ללא ספק,יראת שמיים אכן כן...אבל חוץ מזה מה את עושה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עודד, כותבים לצטט (או לצותת)
עכשו אתה יודע,
מרוצה?,
08/08/04 11:14
|
בעבר הרחוק הייתי מורה. לאחר מכן עברתי לפקידות במשרי הממשלה, והיום אני פנסיונרית. כך, שרוב ימי חיי אני מממנת, על כרחי, את פעילותם של מהרסינו ומחריבינו היושבים בכנסת ובממשלה. כמו כן, בחופש הגדול הזה אני סבתא במשרה מלאה, ובשבת לפני שבוע נולדה לי נכדה נוספת ושמה נקרא בישראל, השבת, נגה - ''וזרח כנגה צידקה וישועתה כלפיד יבער''.. ועוד, ילדיי בהתנחלות עובדים קשה מאד, וגם הם מממנים את אותם רשעים, המכינים להם ולילדיהם גירוש מבתיהם בלב ארץ ישראל. אבל, אנחנו ננצח, בעזרת ה'!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון: ''ויצא כנוגה צדקה...''
ל"ת
ציטוט שגוי,
08/08/04 14:43
|
|
 |
תיארתי לעצמי...
עודד,
08/08/04 12:15
|
הייתי בטוח שעבדת באיזושהיא משרה מקורבת לצלחת בתפקיד ממשלתי....וחס וחלילה רחמנא לצלאן לא בסקטור הפרטי...
לידעתך גם החמאס ,והגיהאד ובן לאדן גם הם מאמינים שינצחו -בעזרת השם....שהוא אותו אלוהים...
הסוד טמון באיחוד אם לא נהייה מאוחדים ,אם לא נאהב אחד את השני....אבדנו.
מה חשוב יותר קיום העם היהידי או האדמה עליה הוא נמצא -האם תוותרי עליי בעבור פיסת אדמה -בעבור ארץ ישראל השלמה -איפה המוסר ואיפה המציל נפש אחת.......
אני לא מסכים איתך לגבי ההתנחלות לא מבחינה אידאולוגית -הלוואי שהיינו יכולים להתיישב,הלוואי שהיינו יכוילם לעשות טרנספר או להרוג את כל צרינו....אבל....אי אפשר... צריך מנהיג שיוליך אותנו קדימה בחכמה
זה שבנה את בית המקדש הוא איש השלום-שלמה ולא זה שידיו כוסו בדם-דויוד... אני לא בעד שלום.....אבל אני בהחלט בעד הפרדה שלהם מאיתנו ויותר מכל אני בעד איחוד שלנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קראתי את דבריך בריפרוף ורציתי
היהודי הנודד,
באין מולדת,
08/08/04 14:42
|
לשאול - איפה תקיים את חייך הקדושים באין לך ''אדמה''. למה לכל אומה יש מולדת קדושה ורק ליהודים, היחידים שארצם, אכן, קדושה, יש רק ''אדמות''. במשך אלפיים שנה לא היתה לנו אדמה, אתה יודע כמה מליונים איבדנו בגלל זה? מה שהמחנה שלך אומר הוא - או הכל או לא כלום. בהגנה על המולדת נופלים אנשים, אך כל העם ניצל, אתם מוכנים לאבד את חיי כל העם, כדי לא לאבד נפשות בודדות. ואילולא הגישה הזו שלכם והזלזול שלכם באדמת המולדת, המוכחים בנסיונותיכם הבלתי נלאים להיפטר ממנה, כשאתם שמים את כל נצחונותינו לאל, מזמן לא היו נרצחים עוד יהודים בארץ הזו. אבל אתם אינכם מניחים לנו לנצח, כי ''טוב שלום מארץ ישראל השלמה''. אתה יודע מה? למה להשחית עליך מלים! חבל על הזמן, שאין לי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזו צלחת? אני מתביישת לספר
כל אנטישמי מתאר,
לעצמו.....,
08/08/04 14:35
|
מה גובה הפנסיה שלי כעובדת מדינה לאחר 35 שנות עבודה. איזו צלחת? הלוא אני ''ימין קיצוני'' ותחת חשש לפיטורין יום יום במדינה הבולשביקית הזו. מי שקורא את דבריך מבין שהם כולם מבוססים על תעמולת סרק, בורות מדהימה, אידיאות פיקס ושנאת ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תארתי לעצמי...
עודד,
08/08/04 12:01
|
הייתי בטוח שעבדת באיזושהיא משרה מקורבת לצלחת בתפקיד ממשלתי....וחס וחלילה רחמנא לצלאן לא בסקטור הפרטי...
לידעתך גם החמאס ,והגיהאד ובן לאדן גם הם מאמינים שינצחו -בעזרת השם....שהוא אותו אלוהים...
הסוד טמון באיחוד אם לא נהייה מאוחדים ,אם לא נאהב אחד את השני....אבדנו.
מה חשוב יותר קיום העם היהידי או האדמה עליה הוא נמצא -האם תוותרי עליי בעבור פיסת אדמה -בעבור ארץ ישראל השלמה -איפה המוסר ואיפה המציל נפש אחת.......
אני לא מסכים איתך לגבי ההתנחלות לא מבחינה אידאולוגית -הלוואי שהיינו יכולים להתיישב,הלוואי שהיינו יכוילם לעשות טרנספר או להרוג את כל צרינו....אבל....אי אפשר... צריך מנהיג שיוליך אותנו קדימה בחכמה
זה שבנה את בית המקדש הוא איש השלום-שלמה ולא זה שידיו כוסו בדם-דויוד... אני לא בעד שלום.....אבל אני בהחלט בעד הפרדה שלהם מאיתנו ויותר מכל אני בעד איחוד שלנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
תשובה לקאסמים
יואב,
צפון,
08/08/04 09:51
|
הרחבת הבנייה בשטחים היא המענה ההולם ביותר את ירי הקאסם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
למעריב :
שלומי,
08/08/04 09:49
|
שלום. האמנתי שתעשו עיתונות אחרת. פתחתם ערוצים למגזרים מקופחים, נשב בכם שמץ רוח פטריוטית. העורך אדם ישר והגון. מהר מאוד מסתבר שאתם לא שונים מהולכי הרכיל בהארץ או בוואלה. מעניין אם גם הצנזורה על טוקבקים ימניים המוכרת לי היטב נחלתכם. היה נעים מאוד, ביי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
נמשיך כך...
ברוך,
חולון,
08/08/04 09:49
|
...וניתן לאיראנים מספיק סיבות להשתמש בטילים האטומיים שלהם. אנחנו נוקטים צעדי התאבדות, וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי ..רק את האמת..מה אתה מעשן?
ל"ת
רמי,
מרכז,
08/08/04 11:20
|
|
 |
כן, נכון...
ארז,
08/08/04 10:20
|
הרי האיראנים פיתחו את כל התכנית הגרעינית שלהם רק בגלל מעלה אדומים, אריאל וקרית ארבע... ברור, ברור...
עוד אחד שלא חזר מהגלות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?
לא מבין,
08/08/04 09:59
|
אגב אם נסכים לכל דבר שערבים רוצים , אירנים לא יצתרכו טילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
גידול טבעי זה המצב
ל"ת
אף אחד לא יעצור,
אותנו,
08/08/04 09:41
|
|
 |
3.
אריק ומופז המשיכו לבנות ולחזק
אודי,
פ''ת,
08/08/04 09:35
|
|
 |
2.
שיהיו-הוגנים
פקק-תנועה,
קריאת-ביאליק,
08/08/04 09:34
|
|
 |
1.
''שלום עכשיו'' .
קן ליוינגסטון,
08/08/04 09:25
|
''שלום עכשיו'' דואגת ליחסי החוץ של ישראל. אולי נמנה את יריב אופנהיימר לשר החוץ שלנו ? בשארה וטיבי יתמכו לבטח במינוי. גם במוקטעה ואפילו בחיזבאללה לא ניתקל בהתנגדות על אף יהדותו של האיש הנבון הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקחי ההיסטוריה
גדי,
נתניה,
08/08/04 15:39
|
יש לך משהו חכם להגיד חוץ מ''בשארה וטיבי''? לעצם העניין - צפצוף על ארצות-הברית ועל העולם הוא הצעד הראשון בדרך לאיבוד המדינה היהודית. וראה לקח דרום אפריקה.
הגב לתגובה זו
|
|