 |
15.
שקר סטטיסטי לעמת זיוף עיתונאי
גאולה,
אפולה,
04/08/04 04:23
|
הפליק-פלק העיתונאי מתעלם -כהרגלם הטוב של הגברים- שהאישה היא חיילת, עובדת בחוץ ועליה מוטל מירב העול של ניהול ותחזוקת הבית.
איזה פליק פלק שוביניסטי הוגש לנו ואפילו אין צורך בסטטיסטיקה בכדי להוכיח אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אם זה מנחם אותך, גיל...
אבי,
04/08/04 01:22
|
כל הכותרות ה'פמיניסטיות' האלו רק מנציחות את השליטה הגברית. אין כאן כוונה לשנות את יחסי הכוחות בחברה אלא רק רצון ללטף ברחמים את לחיו של החלש, שכמובן יישאר חלש גם בעתיד. ההתחנפות לנשים בעיתונות היא התחנפות של התנשאות, אמפתיה כלפי מיעוטים, המשמרת את יחסי הכוחות בחברה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
distortion of the facts
a,
a,
03/08/04 22:37
|
while the men are making money puting in ''over time'' the women are at home doing their second job as mothers - who pays for that??? q
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Exactly!
Efrat,
04/08/04 01:52
|
And after a divorce the man moves into the upper 25% of income and the woman (and usually children) into the lower 25%of income and many times into poverty. while the man works more hours outside the home the wife who takes more time to take care of the children gets ahead less at work and earns less.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
Hysteria vs journalism
Efrat,
03/08/04 21:13
|
Gil Ronen, your interpretation of the data seems to be based on sexism and possibly some other personal problems. You do exactly what you blame others of doing - choose only the facts that serve your point of view and distort the rest of the facts. i would suggest that you read at least a little bit of the accumulating research data in the past 40 years about the division of labor between the sexes and not base your opinions only on your own understanding of the world . at this point it would suffice to say that i totally do not agree with your assertion that men have the role to protect and provide. that is totally rediculous in my mind. men and women, in my view, both have the roles of parenting (if they choose to have children) and providing. the social structure that descriminates against mothers is one of the major social institutions that creates the difference in pay and work promotion in the work force. do your homework better please before you share your opinions with the readers. and i would ask the Ma'ariv editor to please take a closer look at what Mr. Ronen writes in the future because his assertions are misleading if not inflammatory.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפרת - כתבת נפלא !!!!
מישהיא,
04/08/04 04:06
|
חבל שאת כותבת באנגלית, כי מעט מהקוראים יכולים לקרוא זאת. אכן הכתבה משלהבת רוחות וטענותיה לא מבוססות על נתונים מציאותיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
תגיד - גיל רונן, מה עשתה לך
A Woman,
03/08/04 18:14
|
אמא שלך שאתה כל כך שונא נשים ????
נצא מנקודת הנחה שאתה צודק, והתקשורת מעוותת את המציאות. אבל כל כתבה שקראתי עד היום, ושאתה כתבת, היא נגד נשים. אתה קורא להן : בולשביקיות שמהנדסות את פני החברה, נקמניות, ומניפולטיביות ..ומה לא?
מה עשו לך החיים, שאתה לא מסוגל לתת לנשים קרדיט ? הנשים שאני מכירה, משפחתי, חברותי, מכרותי וידידותי, כולן משקיעות את הנשמה בגידול הילדים, נותנות להן את הכל מכל, משקיעות בעבודות הבית , בעבודה, ובבעל. כן בבעל. קוראים לזה אהבה ותמיכה, וחברות, ושיתוף. ואלו שהופכות לנקמניות ומרירות במהלך החיים, זה כתוצאה ממריבות אין סופיות, ואכזבות, ומפחי נפש, מאבירי חלומותיהן - שלדעתך *מגינים* עליהן, ומ*פרנסים* אותן (מפרנסים במפחי נפש...)
בשורה התחתונה אתה אומר : *שלפרנס ולהגן אלו שתי המחויבויות של הגבר*... צודק ! אז למה אתה מפרנס אותנו בהטחת בוץ תמידית על המין הנשי כולו, ועושה הכללות גורפות כלפי כולנו ? ועוד טוען שכל מעשינו ומהלך חיינו הם מניפולציות בחסות החוק, שמגן תמיד על כולנו, והופך את כולנו למיקשה אחת של מתחזות הפכפכות, תחמניות, שלעולם לא דוברות אמת.
אז מה עשתה לך אמא שלך ?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא מדבר על הדוגמאות שהבאת
אור,
28/08/04 00:56
|
כמו שהפמיניסטיות הלוחמניות לא מדברות על הכבר הטיפוסי, אלא על דוגמאות שליליות בלבד. מי שקורא עיתונים, ישתכנע לאט לאט שכל הגברים הם פגומים באיזו צורה, וכל הנשים הן קורבנות בצורה זו או אחרת. הגישה הזו לא תורמת כלום לאף אחד, ובפושעים יש לטפל נקודתית, לא ע''י הקביעה שכל הרבגים פושעים (או שאת מסכימה גם שכל הנשים זונות? לא חשבתי כך.)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
גם הכותב מושפע מהפמיניזם......
משה,
03/08/04 18:12
|
כי גם הכותב מעדיף להתייחס לברוטו בלבד. אם היה מתייחס לנטו, כלומר מנכה את מה שהמדינה מחזירה לעצמה דרך ביטוח לאומי ומס הכנסה, היה מגלה שנשים זוכות לעוד חצי נקודת זיכוי (שווי נקודת זיכוי 168 ש''ח) וגם מקבלות במשך 18 שנה עוד נקודת זיכוי על כל ילד (רק גבר חד הורי שזה דבר נדיר זוכה לנקודות זיכוי אלו). תחת הנחה שבממוצע לכל אישה שני ילדים לפחות, הרי שאישה במגזר הציבור זוכה לעוד 420 ש''ח, כלומר בנטו לאותה משרה ולאותן שעות היא מרוויחה יותר. ואגב, את נקודות הזיכוי הנשים מקבלות כי לכאורה הן מרוויחות פחות..... ניתן לומר שגם הכותב הוא פמיניסט מושבע הרועד מפחד משדולת הנשים ומפחד להביא את כל הנתונים........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
כל הכבוד
ל"ת
משה דץ,
03/08/04 15:23
|
|
 |
8.
בלי קשר לדעה, הניתוח מרתק.
דנה,
03/08/04 15:20
|
אין ספק שהתקשורת מעוותת נתונים על מנת להתאים אותם למציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
פרס ישראל לגיל רונן
ל"ת
אלי,
ת''א,
03/08/04 14:07
|
|
 |
6.
שעות נוספות במגזר הציבורי חה ח
בן,
ירדן,
03/08/04 13:02
|
שעות נוספות במגזר הציבורי אומרות הרבה פעמים הטבת שכר שאין בהכרח צורך לעבוד עבורה. כמו כן על מנת לערוך השוואה איכותית בין נושאי משרות בכירותבמגר הציבורי יש לערוך השוואה בין אנשים בעלי ותק דומה ורמת כישורים דומה רוצה להתווכח עם סטטיסטיקה עשה זאת נתונים ולא ניחושים!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
המרמור מעביר אותך על דעתך
לירון,
03/08/04 11:40
|
נשים נותנות פחות שעות כי הן מטפלות בילדים. להבדיל מגברים שמעדיפים להשאר עוד כמה שעות בעבודה במקום להגיע הביתה לרעש ולבלאגן. ואיזה ''תוספת סיכון'' יש בדיוק לעובדים במשרות ציבוריות- מכונית יכולה לדרוס אותם כשהם יוצאים להפסקת צהריים...?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לירון - את צודקת 100%!!!!!
ל"ת
יסמין,
03/08/04 18:15
|
|
 |
אז מה אם האישה מטפלת בילדים?
חשוך ימי בינימי,
03/08/04 13:52
|
האם המעביד הוא זה שצריך לשלם לה על כך? הוא אמור לשלם לה רק על שעות העבודה שהיא נותנת לו. לא על השעות שהיא נותנת לילדיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המעביד לא אמור לשלם לאמא
ענת,
צורן,
21/08/04 13:27
|
|
 |
בהרבה מדינות מערביות מי שמטפל
אור,
03/08/04 18:22
|
בילדים (תינוקות) מקבל קיצבה מהמדינה ! אז זה לא ישירות מהמעביד, אבל יש מי שדואג לדור ההמשך. לרב זה נשים, כי זה מתחבר להן כהמשך של תקופת הלידה וההנקה וכו''.
אבל מה שלירון אמרה, הוא : שהרבה גברים מעדיפים לא לבוא הביתה, כי לטפל בילדים הרבה יותר קשה מאשר העבודה אותה הם עושים. ולכן הם נשארים שעות נוספות בעבודה.. ..
שמעתי הרבה גברים שהתוודו בפה מלא, שזו המציאות !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכימה איתך בפה מלא
ענת,
צורן,
21/08/04 13:29
|
|
 |
תזכירי כמה נשים משלמות מזונות?
גבר,
03/08/04 13:23
|
אההה אפס מאופס ? כלומר גברים מחוייבים לפרנס ולעבוד שעות נוספות . יותר מזה, גבר מובטל חייב לשלם מזונות גם מכסף שאין לו על פי חוק !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפול בילדים זאת *לא* חובה
ג'ק,
03/08/04 12:27
|
אישה יכולה יום אחד פשוט לקום ולנטוש את בעלה וילדיה ולא יקרה לה כלום. זאת לעומת העובדה שגבר מחוייב ע''פ חוק לפרנס את אישתו וילדיו, לדאוג לצרכיהם, לבנות להם בית וכו', אפילו כאשר אישתו היא מליונרית והבעל הוא עובד זוטר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן אבל אתה לא מחובר למציאות
ענת צורן,
21/08/04 13:32
|
על כמה נשים שנטשו את ילדיהן שמעת ??? אני לא על אחת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי כי לא הקשבת..
אור,
28/08/04 00:53
|
וכך נסגר המעגל - סיפורים כאלה מושתקים בתקשורת, ואת ''לא שמעת''. כמה מושלם, בעולמך מרך והמושלם. אולי כדאי שתצאי לרחוב הקשה יותר. הנשים לא מושלמות כמו שאת חושבת. על זה בדיוק המאמר. גברים ונשים הם בני רדם, ולא כל כך שונים. הצורך המוזר לדמוניזציה של אחד ה''צדדים'', הוא מקור הבעיה. מכירה כמה מלחמות שפרצו בגלל הגישה הזו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המזונות הם לילדים, לא לאשה.
ל"ת
חוק,
03/08/04 18:24
|
|
 |
4.
כל הכבוד ! כמה שאתה צודק לצערי
ל"ת
גבר , נו מה,
03/08/04 11:31
|
|
 |
3.
כל הכבוד, מאמר אמיץ ואמיתי!
ל"ת
יעקב,
03/08/04 10:58
|
|
 |
2.
קשקוש
חבצלת,
03/08/04 10:55
|
האם הכותב טוען שאין כל אפלייה ממסדית כלפי נשים? על איזו פלנטה הוא חי?
וממתי הנכונות להתגייס לצבא כיבוש שובניסטי היא מדד לשויון?
מה הנקודה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין כל אפלייה ממסדית נגד נשים
בני,
03/08/04 15:23
|
איפה את חיה ? לא במדינת ישראל כנראה. מעולם לא נתקללתי בשום אפלייה ממסדית כלפי נשים. מצטער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''צבא הכיבוש השוביניסטי'' הזה
ג'ק,
03/08/04 12:24
|
שומר על חייך ודואג שתחיי בביטחון ושלווה! את פשוט כפוית טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מה לעשות? אתה צודק.
אורנה,
03/08/04 07:49
|
אבל מה? בגלל כמה גברים חארות יצא הקצף על כל המחנה. אני דווקא אוהבת גברים ולא סובלת נשים. הן מלאות קנאה, משעממות, ובגלל שאינני לסבית, גם לא מושכות אותי פיסית. תסתכלו על הנשים הפוליטיקאיות, אין שם אף אחת ליידי של ממש, מה הפלא ש רוזנבלום רוצה גם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה מן הכללה מטופשת !
ססגונית,
03/08/04 18:27
|
|