 |
57.
הכספים בקיבוצים ובהסתדרות
דן,
06/08/04 09:08
|
חשוב מי ניקה את הקופות,ומי ניהל בצורה פרועה וכושלת ביותר בכספי הציבורבארגון שנקרא בהסתדרות, הדילים בין אנשי מערך והקיבוצים הלוואות שלא הוחזרו מילארדים שנעלמו בזמן שלטון המערך ,קרנות הפנסיה של עובדים בהסתדרות עצמה. אתה צוחק עלינו ?וכשאתה עושה פיפי עם רעיון לכתבה אל תשכח לנענע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
ילד מזדקן :)
ל"ת
נעמה,
?,
05/08/04 10:01
|
|
 |
55.
ולחשוב ש
אנונימית,
פתח תקוה,
02/08/04 00:01
|
בתוך כל הסטטיסטיקות האלה מסתתרים אנשים נושמים וחיים, אמיתיים ולא מספרים כמו 60.5466 אחוז מהאוכלוסיה. כל אחד ואחד סובל. וכל אחד מאיתנו יכול לעזור. תשכחו מקפיטליזם ומסוציאליזם. מילה טובה, להביא מרק חם לשכנה זקנה, לא להזניח את ההורים המבוגרים שלנו. זאת הדרך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
Before the Revolution
Passenger,
Train to N.W,
01/08/04 19:05
|
A simple conclusion one can make in reading all the comment below; in Israel today, people can not agree to disagree even on a painful subject such as this, which means they all AGREE to keep things as they are.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
מפני שיבה תקום
אריאל,
ארה''ב,
01/08/04 07:55
|
לא צריך להיות שמאלני בשביל להסכים עם יהונתן על הנושא הזה הוא פשוט צודק אז תפסיקו לבלבל את המוח ותבינו שכבוד לזקנים הוא מאבני היסוד של היהדות וגפן מאיר את עינינו לעובדה כאובה-הממשלה מזניחה את הסבים והסבתות שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תהיה ילד
גלעד,
01/08/04 08:48
|
הוא סתם מנגח את הממשלה רק מסיבה אחת: כיוון שהוא שמאלן, לכן הוא קובע ש''ביבי ושרון אשמים''. הוא מתחסד כאילו שאיכפת לו, איפה היו כל הבכיינים בזמן אהוד ברק? ואיפה אהוד ברח היום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדוע ערבבת את שרון לעניין
יגאל כהן,
01/08/04 17:44
|
שרון מטפל יפה במוטל עליו. זה נתניהו הביבי שהורס אותנו. אז תפריד לכלךן!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שכיר חרב
ישראל,
02/08/04 07:47
|
של השמאל הקיצוני, שנתמך בעיקר ע''י הגייס החמישי שבתוכנו. אתם מקנאים בביבי כי אין אפילו לכם מי שיצחצח לו את הנעליים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
הקרנף והציפור
דורון,
01/08/04 03:35
|
התבונן יונתן גפן בערוץ הטבע וראה שהלביאות הרעות אוכלות את האיילות התמימות. אמר יונתן גפן: ''יש להציל את האיילות החמודות''. הלך והרג את כל האריות. התרבו להן האיילות השלוות, אכלו את כל הדשא ומתו כולן.
רוצה לאמר: הקפיטליזם הוא מערכת אקולוגית. יש בו סובלים, אבל המערכת כשלעצמה מרוויחה. הקומוניסטים ניסו מערכת שכולה איילות, וכולם נשארו רעבים. נכון, זקן רעב זה דבר עצוב. גם איילה מתה זה דבר עצוב. ככה זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשוודיה קצת איילות וקצת אריות
צפוני,
צפון,
01/08/04 05:03
|
דורון, אפשר גם מיזוג של שתי השיטות. בשוודיה, דנמרק, קנדה והולנד, יש גם קפיטליזם וגם סוציאליזם. אלו מדינות שיש לקנא בהן, ולא ארה''ב עם הקפיטליזם הטהור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
sweden
dipsi,
01/08/04 10:30
|
its a litlle bit rainy today, but exept from that there is nothing like living here in sweden. take care ,dipsi ,sweden.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחוז מתאבדים מהגבוהים בעולם
נועה,
03/08/04 00:33
|
|
 |
נשמע אותך כותב על שבדיה שזה
מישהיא מישראל,
01/08/04 19:33
|
|
 |
Yours is worse
Stacato,
03/08/04 09:02
|
|
 |
Your English sucks
ל"ת
David,
01/08/04 18:10
|
|
 |
51.
טעות בעובדות
עמית,
01/08/04 02:25
|
נכון שהגמלה לזקנים היא אפסית ומגוחכת, אבל זה לא שהאוצר העביר אליו וקיצץ. זה שהסתדרות בזבזה את הכסף שהיה בקרנות הפנסיה, והאוצר נאלץ להוסיף כסף, כדי שלפחות את הגמלה המגוחכת הזו הם יקבלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
זה נכון ,ובאמריקה יותר גרוע
בן 87,
01/08/04 02:14
|
למזלי אני עוד מסתדר וידוע לי על המון מקרים מעציבים , הייתי באמריקה וראיתי מה הולך שם ,יותר גרוע מכאן זאת לא סבה להסכים עם המצב כאן . נו אז מה הפתרון ? כולם קופצים על ביבי אני לא חושב שהוא האשם . לדעתי צריך לחייב מקומות עבודה להבטיח איזה סכום כספי לעובד שיוצא לגמלאותלפחות ל10 שנים מהיציאה לפנסיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמריקה יותר גרוע? לא היית שם!
מוטי,
06/08/04 11:55
|
יצא לי לחיות בארה''ב כאזרח עם שכר לא גבוה, ובמדינה הקפיטליסטית הזאת קיבלתי ביטוח רפואי חינם, עזרה בלימודים ובדיור ועוד הטבות שונות. בישראל, אפילו בתקופות שלא הרווחתי שקל, היחס היחידי שקיבלתי מהממשלה הוא טלפונים ומכתבים מאיימים מהביטוח הלאומי שאני חייב להם כסף, שיעכלו לי רכוש וכדו'. עזרה ללימודים? זיין. ביטוח רפואי חינם? הלוואי. הטבות בדיור? בלי פרוטקציה אתה יכול לחפש. שקל לא ראיתי מהמדינה! בקיצור, ארה''ב אולי נחשבת קפיטליסטית, אבל אפילו ארה''ב הרבה יותר סוציאליסטית ממדינת ישראל. פה הסוציאליזם הוא תאוריה על הנייר, בתכל'ס הכל זבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכיר חרב עלוב!!
ל"ת
יגאל כהן,
01/08/04 17:41
|
|
 |
49.
די לדמגוגיה ולבורות
דני,
01/08/04 02:09
|
ממאמרו האחרון של אמנון רובינשטיין:
''דוח האו''ם על הפיתוח האנושי מפריך את דברי ההבל על ישראל כ''מדינת עולם שלישי''. בדירוג העולמי של הפיתוח האנושי, המודד במשולב נתוני כלכלה, בריאות - מיד לאחר מדינות-22וחינוך, ישראל מצויה במקום ה המערב העשירות, ולפני מספר מדינות החברות באיחוד האירופי. אך מעבר לדירוג זה חושף הדוח נתונים מעניינים. נתוניה של ישראל משתפרים בעקביות, גם בשנות עמד מדד הפיתוח האנושי -1975הטרור נגדה. ב הוא -2000 הוא המקסימום) וב1 (0.794בישראל על אחוז . אין שום מדינה -14 - שיפור של כ0.907מגיע ל עשירה שיש לה שיעור גידול כזה, פרט להונג-קונג ולסינגפור. נכון, בשנות הטרור הפלשתיני נגד ישראל יורד מאוד שיעור השיפור, אך עדיין הוא קיים. זה נתון מפליא, שכן זה כארבע שנים נתונה ישראל למתקפה משולשת: מתקפת רצח נגד אזרחיה, אווירה בינלאומית היסטרית נגדה, צמצום דרסטי בעלייה, הפסקת התיירות וניסיונות להטיל עליה חרם מסחרי ואקדמי. אם למרות כל אלה יש בכלל שיפור במדד הפיתוח האנושי - זהו הישג אדיר. '' סוף ציטוט.
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/761/997.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
If everything is so good...
Gabe,
USA,
10/09/04 08:28
|
how come everything is so bad? We leave in the states, miss our families a lot, but amazed and terrified from what is going on in Israel. When I talk with friends (ex mamram, people with good jobs, etc.) that tell me not to think about coming back...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המנטליות היא של עולם שלישי
בני,
01/08/04 06:45
|
רק בעולם השלישי קונים מכשירי חשמל בשדה תעופה, רק בעולם השלישי נושא השיחה העיקרי הוא חו''ל, רק בעולם השלישי משלמים 150% מסי יבוא על רכב, רק בעולם השלישי המדינה מריצה חברות, רק בעולם השלישי יש 25 מפלגות, רק בעולם השלישי יש מנטליות של צרות עין: ''כמה הוא מרויח?'', ''מאיפה האוטו?'', ''הוא מנקר עיניים'', ו''מאיפה לקחת כסף לבית?''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
אכן עצוב מאוד
לעשות משהו,
01/08/04 01:52
|
לפוליטיקאים לא מזיז שאנשים מקטרים. רק אם יעשה משהו שיעמיד את הכיסא שלהם בסכנה הם יעשו משהו. השאלה - מה האזרחים יכולים לעשות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר ואפשר!
גליה,
19/12/04 17:28
|
אפשר ואפשר אזרח יקר! נכון שהמצב מאוד קשה, אבל כמו שנאמר: הכורח הוא אבי ההמצאה. אני מסכימה שקשה עכשיו להניע משהו בממשלה הזאת, בייחוד עם כל הטרור שמשתולל עכשיו, אבל מישהו חייב לעשות משהו, ומהר! אז אם זה לא אתה, זו אני! אני מתכוונת להקים אגודה למען אנשים בשיבה טובה שלא זוכים 'להזדקן בכבוד'. מי שאיתי שיכתוב לי בבקשה לאימייל שכתוב למעלה. העבודה שאני מתכננת דחופה מאוד להרבה מאוד אנשים!! בתודה מראש, גליה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Fighting Corruption
Razi,
Gaza,
01/08/04 18:37
|
A lesson to learn from your neighbors in Gaza. Stick the heads of all your corrupt leaders in a dirty toilet. It might refresh them a bit .It did here.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
They need to get together and
Stacatoi,
01/08/04 04:31
|
Dooooo something. But Israelis only know how to talk and talk and talk and talk. They never do crappppp. So, they deserve what they get!!!! ok???????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
הדמגוגים הם גפן וזהבי
רוני,
01/08/04 00:26
|
למה להאשים את ביבי? מה עם ברק? מה עם כל הקודמים? מה עם כל השיטה הסוציאליטית שהונצחה ע''י השמאל החל מהקמת המדינה? כאן האשמה, בגללם אנחנו בפיגור של 20 שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק המלים ,גם המספר המפוברק
יגאל כהן,
01/08/04 17:39
|
של מחשבי קיצין שהענין היה נפתר לפני עשרים שנה בדיוק לא משתנה, עברו באתר ותמצאו שכל שכירי החרב קיבלו הוראה לטעון ש''המצב היה משתפר לפני עשרים שנה''. שימעו שירי חרב עלובים ,אני חולק עליכם ,אני חושב שאם ביבי היה שר האוצר הבעיה היתה נפתרת לפני עשרים וחמש שנים . מה דעתכם לשנות את השקר עשרים בשקר עשרים וחמש. ודי אתם עולים לי על העצבים במערכת הההסתה המשומנת של ביב. יסולק הקרוק מהאוצר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבריך הם דמגוגיה
ל"ת
חייה,
01/08/04 01:57
|
|
 |
נראה שאין לך מה לומר
ל"ת
כי הוא צודק,
01/08/04 08:08
|
|
 |
46.
כמה עצוב, וכמה נכון !!!!
חייה,
טבעון,
31/07/04 22:34
|
אנחנו באמת פראיירים אמיתיים של קבוצת השולטים בנו. הדמגוגים מצליחים בכל פעם לשכנע את כל המשטתחים להצביע להם וכך הדמוקרטיה שלנו מפילה אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
חובה להביא לידיעת שר האוצר
יואב,
צפון,
31/07/04 21:30
|
העניים ארגון חלש שאינו מועיל במיוחד ולפיכך גם אינו יכול לאיים בשביתות. במקום לבזבז כסף שייפול בידיים רועדות עדיף לצ'פר בו ידיים אמיצות- ידיים הקרובות לשלטר, ולעם ישראל תהייה אורה ושמחה. יחי אירגון עובדי חברת החשמל, בושה וחרפה לממשלת ישראל. נ.ב. ואל תשכחו לנתק את הזרם לאותו קשיש שנאלץ לרכוש תרופות ולא נותר לו כסף לשלם את חשבון החשמל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה שכיר חרב מתוחכם וארסי
יגאל כהן,
01/08/04 17:35
|
ראיתם איך הוא לוקח את הביקורת על שר האוצר מבלבל את מוחנו וזורק את הנבלה לחזר אחרת. הוא קוסם הוא קוסם הוא קוסם!!!! הוא ממש שקרן בדרגה של קוסם!!יסולק הקרוק ממשרד האוצר. ויסולקו שכירי החרב שלו מהאתר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
הערה
מעיר,
ר''ג,
31/07/04 21:25
|
שמתם לב שהבן אדם כל הזמן מתלונן? זה לא ייאומן! שום דבר לא טוב במדינה הזאת? מזל שרוב הזמן הוא בחו''ל הוא והבן שלו. (איזו גאווה להיות אב לכזה ייצור!). השאלה היחידה היא למה הוא ממשיך לנסות לייאש אותנו לחיות במדינה שלנו? הביקורת שלו היא לא בונה. הוא לא בא עם הצעות ענייניות ומנסה לקדם פרוייקטים. סתם לקנטר על מדינה שהוא והבן המהולל לא נמצאים בה. חבל שנותנים לו במה כל הזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היש לקבל רשיון להבעת דעות...?
צבי,
מרכז,
31/07/04 22:10
|
אדון נכבד. בכל מדינה, בכל חברה פתוחה רצוי ואף הכרחי לתת במה לאנשים המסוגלים להניח מראה מול פנים ולזעוק: ''המלך ערום...'' גדולתו של יהונתן גפן בכך שאינו מיישר קו עם אנשים כמוך המשועבדים להנחות יסוד מוטעות.
אין זה מתפקידו של יהונתן להציע הצעות. יש מוסדות יש תקציבים, יש אנשים שתפקידם לטפל בבעיות החברה. אחריותו הציבורית של יהונתן כפובליציסט הינה לגרום לנו לחשוב, לגרום למערכת להביט בעצמה ולומר - חייבים לתקן.
מבקר קולנוע - לא חייב שיהיה שחקן קולנוע, מבקר ספרות אינו חייב להיות סופר. כשאתה רואה מהמורה או פגע בכביש אחריותך הציבורית הינה לדווח ולהתריע ולא ל''קחת את הענינים בידים...''
אין שום משמעטת בנושא הזה לבחירתו של יהונתן לחיות כאן או שם. לא חייב אדם לשבת בצואה כדי לזעוק שמסריח...!
אין כאן עניין של זכות להביע התראה ציבורית. זו זכותו ואף חובתו כאזרח - גם אם בילה בארץ זמן מוגבל.
יש בארץ אנשים כמוך כנראה - שעבורם הכל טוב וסטירה על לחי הינה בבחינת גשם ברכה.
אני מקווה שיהונתן יכתוב גם מאמר על שכמוך.... אנשים קטני קומה, שאינם ששים אלי קרב. שהכל עבורם ''בעזרת השם יתברך''. שהכל יפה וטוב. שרואים בעצמם שוטרי המצב הקיים. אנשים קטנים באמצע הדרך.
ומכאן הדרך קצרה למדיניות טוטליטרית. שם הכל טוב, שם אסור לבקר אלא ביקורת ''בונה'' ש''נבנית'' ע''י השלטון.
אני בגילו של יהונתן. אני קורא אותו שנים. פעם בצעירותי קראתי לו ''עוכר ישראל...'' - כמה טעיתי. כמה חבל שאין יותר כמוהו, כמו לפיד בידיעות וכמו אריה כספי ז''ל בהארץ.
כמה חבל שאין פחות כמוך כאן.
ולתפארת מדינת ישראל......
אזרח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צבי - מילים כדורבנות !
Vered,
01/08/04 05:19
|
|
 |
לפיד לפחות רואה גם צד חיובי
דני,
01/08/04 01:16
|
לפיד מבקר חריף אבל הוגן ורואה את כל התמונה.
גפן ברבות השנים הפך לאדם מר נפש, מקטר וטרחן.
חבל. בניגוד אליך מאד אהבתי את הכתיבה שלו מהעבר.
הוא השתנה לנו...
נעלמו האופטימיות, הרגישות האהבה.
נשארו הציניות והמרמור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
יישר כוח
יענקלה,
מונטריאול,
31/07/04 18:42
|
בשעה 12 בלילה הברחתי את אימי הבוגרת מ שמואל הרופא ישר למטוס לחול על מנת להציל את חייה הנוראים מהזנחה נוראית ואשר גם הייתה ו ניסתה את בית בובוב אשר בבת ים.אתם מוכרחים לבדוק כל הזמן על יקירכם.אבל מה על אילה שאין להם אף אחד?מדינה שאוכלת את מבוגריהם זה מדד לשאר היןשר ומידותיה וביטחון נישמע כלא רלוונטי. (עזוב אותך משגיאות כתיב כאן.) גפן רק ישתפר כל הזמן ברעיונותיו .תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין אתה באמת ממונטריאול?
דני,
01/08/04 01:20
|
כי אני מכיר אישית אנשים שבאו ממונטריאול לישראל על מנת לבצע בדיקות רפואיות במועד סביר לאחר שבמונטריאול קבעו להם תור לעוד חודשים רבים - כולל בדיקות דחופות.
אני גם בקשר עם רופאים ממונטריאול שאומרים לי שמערכת הבריאות בקנדה בכלל ובקוובק בפרט נמצאת במצב קטסטרופלי ושהם רואים את ישראל כמודל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דני - אתה צודק 100% !
ל"ת
מישהיא,
01/08/04 19:39
|
|
 |
קרוק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
יגאל כהן,
01/08/04 17:32
|
|
 |
אם יש לך תגובה עניינית
דני,
01/08/04 19:48
|
אשמח לשמוע.
דבר עם אנשים שחיו במונריאול, ממשרד החוץ, מהסוכנות ומארגונים אחרים ושאל אותם על מערכת הבריאות במונטריאול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דני, אתה חוזר על אותה טעות
מוטי,
06/08/04 12:09
|
שליחים, עובדי סוכנות ונציגי משרד החוץ אינם אזרחים, ולכן אינם זכאים להטבות שמקבל האזרח המקומי. כמה אזרחים קנדים או אמריקנים או בעצם אזרחים מערביים בכלל אתה מכיר שנסעו לישראל ע''מ לקבל טיפול?? עד כמה שאני שומע, ישראלים רבים הנזקקים לטיפולים יקרים שקופ''ח לא משלמת נוסעים לחו''ל דווקא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה?
ל"ת
דני,
01/08/04 19:41
|
|
 |
42.
צריך להתרגל לחסוך לזקנה
ל"ת
ישי,
31/07/04 15:31
|
|
 |
41.
והיכן הקודים לזקוקים לבתי-אבות
דן סטולר,
הוד-השרון,
31/07/04 14:17
|
ליהונתן, הכתבה על תנאי החיים של רוב הזקנים בישראל כיום ממש טובה, כואבת ומתארת את המצב כפי שהוא. מסכים אתך מילה במילה. חבל רק שלא הזכרת את הזקנים, חסרי-הישע, הזקוקים לטיפול סיעודי ושוכבים במיטותיהם מגועלים בצרכיהם; נטל כבד על בני משפחותיהם. מחכים שנים על שנים למשרד הבריאות ולשר העומד בראשו כיום, דני נווה, שינפיקו עבורם קודים לאישפוז בבתי-אבות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
אין אלוהים
אני ואפסי,
31/07/04 12:43
|
מה שהכי נגע לליבי זה ה50 ש' שנתניהו נתן לקבצנית! אני מתאר לעצמי איזה קיק הוא קיבל מהג'סטה וכל זה תמורת 50 ש'. זה מזכיר לי את הסיפור על הקבצן שרץ לעבר יהודיה עשירה ובטון מתחנן אומר לה:גברת לא אכלתי מזה שלושה ימים ! האשה נועצת בו מבט קר ועונה: אז תכריח את עצמך לאכול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
כמה שאתה צודק!!!!
מובטלת שנתיים,
עם תואר שני,
31/07/04 11:39
|
טור יפה רק שזה נכון לא רק לקשישים אלה גם למאות אלפי הילדים שחיים מתחת לקו העוני. ולכל המתלאמים הוריהם של רבים מהם עובדים שניהים אך מתקשים לפרנס עם שכר מינמום. ולכל המתלהמים שחושבים כן הם לא למדו, אם היו משקיעים בחינוך והולכים לאוניברסיטה....אז גם לכם יש טעות ויעידו על כך מספרם הגדול של המובטלים האקדמאים שהשקיעו את מיטב כספם וזמנם ימים כלילות על מנת לנסות ולחיות בצורה נורמלית במדינה. שלא לדבר על האדמאים העובדים בשליחויות, תחנות דלק וכו' כי אין מה לעשות ואי אפשר לחיות מאוויר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל השכבות שציינת יש מי שעוזר!
גליה צבי,
19/12/04 17:36
|
אני מסכימה איתך, שיש עוד הרבה אנשים חוץ מהקשישים שזקוקים לעזרה, בגלל תנאי מחייה מכפירים, אבל למען כל האנשים האלו יש מי שנלחם! למען הקשישים אין שום אגודה, וקשה להם להלחם בעצמם בגלל הגיל או המצב הבריאותי. לילדים במצוקה יש את הוריהם או אגודות\בתי מחסה שדואגים להם. הקשישים שנמצאים במצוקה כלכלית לא יכולים לבקש עזרה מאיש, מכיוון שקרוב לוודאי שבני משפחתם גם הם על קו העוני ולא נוח לרוב הקשישים להיות למעמסה על בני משפחתם. לכן אני קוראת לכם שוב לכתוב אלי לאימייל ולעזור לי להקים את האגודה שאני מתכננת למען כל אותם קשישים אומללים. בתודה מראש, גליה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אקדמאית? ומה שגיעות הכתיב שלך!
דן סטולר,
הוד-השרון,
01/08/04 00:35
|
לאקדמאית המובטלת מזה שנתיים, בעלת תואר שני ואקדמאית - אקדמאית! אבל, ראשית מה עם שגיעות הכתיב שלך? ושנית, בדבריך - את צודקת במאה אחוז...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דן - זכותו של כל אדם להתבטא
A Woman,
01/08/04 05:24
|
גם עם הוא עולה חדש, או דיסלקט, או סתם נימנם בשיעורי לשון, מבלי שישר איזה *מורה* ללשון יקטול אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ודן עוד כותב שגיאות עם ע'.....
ל"ת
שרון,
סידני,
02/08/04 10:15
|
|
 |
38.
איפה המשפחה והילדים של הזקנים
ל"ת
אליוי,
31/07/04 10:32
|
|
 |
37.
תגובה 26 כל מילה בסלע.
ל"ת
נתן זהבי,
31/07/04 10:30
|
|
 |
36.
מי רצח את השופט עדי אזר???????
נו, אתם יודעים?,
31/07/04 09:01
|
|
 |
נו, מי באמת
יודע,
31/07/04 11:43
|
|
 |
35.
המאפיה השתלטה על המדינה
בלי קשר לגפן,
31/07/04 08:59
|
והאנשים ההגונים מבינים שהלכה להם המדינה, בין הפושעים, הערבים, וה''אחרים'' שלא יודעים ולא רוצים לדעת מהי תרבות המערב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ביותר! גנבו לנו את המדינה
קרנפי,
ת''א,
01/08/04 09:31
|
התקווה היחידה שלי היא שאלו הן רוחות רעות שנושבות בעם תחת השלטון הימני (הליכוד). שבלי שום קשר לדעות פוליטיות בטחוניות, אי אפשר להתעלם מכך שתמיד בתקופת הליכוד האווירה בעם נהפכת לאלימה, קשה, ומושחתת. אני רק מייחל ליום שבו המבטים יפסיקו להיות מכוונים לשטחים ומעבר להם, ונתחיל להסתכל פנימה למה שקורה בחינוך, בתרבות ובנימוסים ביניינו. זה העם החכם בעולם, אין לי שום ספק שאם נכנס מותניים נוכל להתגבר על האנרכיה המתרוממת ונוכל להחזיר לשלטון אנשים עם איכות ותוכן במקום עדת המושחתים בסגנון עוזי כהן והדוס המשוגע ההוא-פרץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרנפי - אתה צודק בכל מילה
פרח,
01/08/04 19:48
|
|
 |
זה לא הליכוד זה נתניהו הביבי
יגאל כהן,
01/08/04 17:29
|
אני ליכודניק שרוף ומסכים איתכם מלה במלה על הכתוב. הליכוד לא אשם. קרוק גנב את הליכוד בעזרת פייגלינים וליברמנים!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
הקשישים בישראל
יעל,
ניו-ג'רזי,
31/07/04 08:05
|
אני מתביישת במדינה שלי,אני מרגישה שהיא זרקה אותי ואת משפחתי לכאן-לגולה,לחיות בין הגויים כדי שיהיה לנו עוד קצת כסף בכיס. ומה שאני מבקשת כל יום שישי בתפילותיי שהקב''ה יתן לי מספיק כסף לשלוח להוריי ,שלצערי הרב הגיעו לעוני! עצוב וכואב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצחיקולה על מה את מדברת?
דני,
01/08/04 01:11
|
בארה''ב בכל מערכת בחירות כבר למעלה מחמישים שנה מדברים על ביטוח בריאות וסיוע סוציאלי לנזקקים... אצלנו זה קיים. לצערי אושפזתי מס' פעמים בארץ. הטיפול היה נפלא ולא עלה פרוטה. בארה''ב בה יש לי משפחה אנשים ממשכנים בתים על מנת לזכות בטיפול רפואי דומה ובזמן...
לקטר תמיד נחמד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Danny
Stacato,
01/08/04 04:26
|
You don't know what you'r talking about. U.S.A has the best medical system in the world. And the world includes Israel.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני יודע היטב על מה אני מדבר
דני,
01/08/04 19:45
|
חייתי מס' שנים בארה''ב במסגרת שליחות.
מערכת בריאות מצויינת אם אתה מיליונר... ביקרת פעם בבי''ח ציבורי בארה''ב? דיברת פעם עם אמריקאי חסר אמצעים וללא ביטוח רפואי שנזקק לטיפול דחוף?
בארץ יש ביטוח בריאות. המערכת רחוקה מלהיות מושלמת אבל עולה בהרבה על זו שבארה''ב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היית שליח - לא אזרח
מוטי,
06/08/04 12:05
|
חייתי כאזרח בארה''ב, ועקב הכנסתי הנמוכה, בין שאר ההטבות, זכיתי גם לביטוח רפואי מלא חינם. בארץ יש ביטוח רפואי חינם לנזקקים, או שיש עיכולים מביטוח לאומי? בארץ יש מלגת לימודים? בארץ יש עזרה בדיור כ- Section 8, או שרק פרוטקציונרים נכנסים לעמידר??? בקיצור, אם אין לך ניסיון, אל תזיין את השכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שליחים לא יודעים אנגלית
גיא,
USA,
02/08/04 04:24
|
וכך גם רוב התיירים הישראליים שבאים לארה''ב, לכן הם מבינים הכל הפוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
רק לוזרים כותבים בצורה זאת
דן,
31/07/04 08:00
|
אפשר לומר אפילו למזוכיסטים זה מתאים, אושהכתיבה הייתה בסוטול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ושוב שכיר חרב מסית מגד הכותב
יגאל כהן,
01/08/04 17:27
|
|
 |
32.
כתבה מצויייינת!ממש נתן זהבי
ל"ת
חן,
מזרח תיכון,
31/07/04 02:26
|
|
 |
כן, שניהם חסרי מושג בכלכלה
מקרו? מיקרו?,
מבוא?,
31/07/04 08:54
|
הדמגוגים מנגחים את ביבי, ומה היה בחמישים השנה שלפניו? השמאל רוצה סוציאליזם? שויון? איפה זה עובד? בקובה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
תודה שנגעת בנושא כה כואב
אורנה,
31/07/04 02:25
|
לא נעים לי לפני שבת מלכה.... ולא עוררת בי חיוך.... אבל אני שמחה שגם אתה כתבת על המצב של הקשישים.... אני מודה כל יום שההורים שלי זוכים לזיקנה מכובדת.....הם אנשים שעבדו קשה כל החיים ולמזלי תמיד שמרו קצת בצד.... היום הקצת הזה מקיים אותם בכבוד.... בושה למדינה שאזרחים שעבדו כל כך קשה כדי לקיים את עצמם לא יכולים לסיים את חייהם בכבוד ונחת. אני יודעת שמצב זה מעורר בושה בהם....מי רוצה לבקש נדבות? מי רוצה אחרי שנים של עבודה קשה וגאווה להיות תלויים בחסדים של אחרים? חמתי נאלצה לעזוב את הארץ ולהצטרף אל ילדיה בגולה.....מפני שהיא הבינה שכשהיא תצא לפנסיה לא יהיה לה מספיק כסף לאוכל ותרופות.... היא מעולם לא רצתה לעזוב וההחלטה לא היתה פשוטה.... ועד היום אני רואה את הצער והגעגועים בעיניה..... עוד סיפור קטן על אנשים קטנים כמוני..... שתבוא שבת מלכה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מה נשמע חבר ?
אהלן יונתן,
חיפה,
31/07/04 01:57
|
פתאום הגעתי לגיל 46. איזה חלסטרה. ואני בכלל לא שמתי לב. נשארתי אותו הדבר. לא הספקתי אפילו לגדול כמו שצריך וכבר אומרים לי ''אדוני''. לפני שנתיים נסעתי באוטובוס (פעם ראשונה אחרי איזה 30 שנה) ולפתע קם איזה חייל ונתן לי לשבת...... לאן הגענו , אה ?
אהבתי את הקטע של ''נהג מונית מהימין הקיצוני''. :-)) אמרת את הכל במשפט אחד. והייתי מוסיף: ''נהג מונית מאחת מעדות המזרח הימניות-קיצוניות''. (בטח יורידו את זה בצנזורה של האתר הזה).
המדינה הלכה לנו פייפן. נשארנו לבד והכל מסביב כמו מדינת ערב אחת גדולה, רק עם קצת יותר טלויזיות ואינטרנט. ובל נשכח שאנו העם הנבחר. את זה אי אפשר לקחת מאתנו- לדאבוני. זה ישאר לת-מיד.
יאללה ביי ובהצלחה.
גבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
and how much money
do u give,
31/07/04 00:37
|
|
 |
28.
והיכן הקודים לזקוקים לבתי אבות
דן סטולר,
הוד-השרון,
30/07/04 23:55
|
ליהונתן, הכתבה על מצבם של הזקנים בישראל, כיום, רצינית, כואבת ומתארת את המציאות הקשה כפי שהיא. מסכים אתך מילה במילה. חבל רק שלא הוספת כמה שורות גם על מצבם של הזקנים, חסרי הישע השוכבים במיטותיהם מגועלים בצרכיהם, מהוים עול כבד על בני משפחתם ומחכים שנים על גבי שנים עד שיועיל בטובו משרד הבריאות והעומד בראשו כיום, השר דני נווה, להנפיק להם קוד לאישפז בבתי אבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
...Give some respect people
Yitzhak Gol,
New York,
30/07/04 23:35
|
What is wrong with all you people writing with so much hate. Can't you see hate among us is more dangerous to our small little country than all the other threats combine? So please, respect one another even if you don’t agree with what he/she is standing for. (If respect were there to begin with, the elderly in Israel would still have their dignity)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
HATE
is what,
31/07/04 13:15
|
Gefen is spreading around not the people who respond to him
הגב לתגובה זו
|
|
 |
IT IS EASY TO GIVE ATETZOS FRM
YOUR NICE HOUSE,
31/07/04 00:06
|
AND HAVEING NICE CAR AND NICE SALARY.
SEEMS THAT YOU FORGET ALL, OR YOU ARE OUT OF YOUR LEAGE.
COME TO ISRAEL AND THAN GIVE THE ADVICES.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
How do you know?
Yitzhak Gol,
New York,
31/07/04 17:03
|
It’s sad that is all you see in what I’ve written. I'm not out of our country because of a nice house, a big car or a huge salary. And even If I did, mind your own busniss.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are jealous, and your
Kin-aah,
31/07/04 07:40
|
English sucks, why do you care about his house, his car and his salary? Yes, we have huge cars in America, and big homes too
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
ולפרסם את בנק לאומי זה בסדר...
מרקו פולו,
ת''א,
30/07/04 22:44
|
יונתן , מכל הגופים שבעולם בחרת לפרסם דווקא את אחד הגופים החזקים/קפיטליסטים במשק ... ועל זה נאמר אין הגמל רואה את דבשתו. העיקר שביבי אחראי לכל מה שרע , והכיבוש אשם בכל... (אני לא טוען שההתנחלויות הן דבר טוב ו/או מוסרי אבל זו באמת דמגוגיה לתלות בהן את כל תחלואי המדינה הזו)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
the small brought arafat from
DONOT FORGET,
31/07/04 00:04
|
TUNIS AND GAVE THEM GUNS. MAYBE IF IT WAS NOW THEY WOULD GET THE CHETZ MISSLE.
SO MAYBE ALL THIS SITUATION IS BECAUSE THE FU... SMALL WHO HATES SHARON AND THE YAMIN MORE THAN HE WANTS THE COUNTRY TO SUCCEED.
I AM SURE THIS IS TRUE.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
You made me cry
Michal,
30/07/04 22:42
|
I’ve been living outside of Israel for a while now. Through articles like this I remember how it is to live in Israel and it makes me cry cause I know that nothing will ever change there and it makes me remember the reasons why I left.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
עצוב?
קובי,
הרצליה,
30/07/04 22:37
|
עצוב לדור המבוגר לראות הבן שלך חולה הנפש עושה מה שהוא עושה ואומר מה שהוא אומר זה מה שעצוב!!! דווקא המשפחה שאמורה לשתוק איזו חוצפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
יוסי(הולנד),
הולנד,
31/07/04 01:45
|
|
 |
אין כאן שום עצם עניין
גנדי,
חיפה,
31/07/04 11:32
|
כתבה הזאת כמו רוב הכתבות של יונתן גפן היא ברמה כל כך נדושה ופרימיטיבית שאין על מה לדבר. ברור שטוב להיות צעיר ובריא מאשר זקן ועני. ברור גם שליונתן גפן אין שום מוסג מה זה כלכלה. כל הקריאות של פופוליסטים כמו גפן ונתן זהבי לא יעזרו לאף אחד, אנשים האלו בפועל יכולים רק להרוס כלכלה כמו שהם עשו במדינות סוציאליסטיות. מעניין שלפי נתוני או''ם ישראל נמצאת במקום די טוב מבחינת רמת החיים. אז לא הכל כל כך רע כמו שגפן מנסה להציג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
agree with every word. after
reading I,
30/07/04 21:28
|
PROMISE TO MY SELF, THAT I WILL DO WHAT EVER I CAN NEVER TO RETURN TO ISRAEL.
GREAT COUNTRY THAT NATZLANIM FROM ALL DIRECTIONS DESTROYED IT.
BAL YEH-HE-YEH CHEL-KI IT-CHEM.
THIS ARTICLE IS NOT THE ONLY REASON, AS YOU ALL CAN GUESS, BUT NO QUESTION THAT IT PUT THE LID.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
התקוממות בכח ? אני מצטרף
אבן מקיר,
כל הארץ,
30/07/04 20:36
|
מבחינת שנותי אני עוד מעט בגיל המדובר, והמצב הוא הרבה יותר קשה ממה שיונתן מתאר, ואני לא אזום כמובן התקוממות בנשק חם וקר ומה שצריך, בשביל סוף סוף להביא צדק למדינה העגומה הזאת ( פועלי הנמל הסחטנים עושים זאת טוב מאד בלי נשק ולמען השד יודע מה והורסים יופי את המדינה כולל עשירים ועניים) אך אם כזאת תתרחש אני בהחלט אצטרף, עם כל זקנותי, חולשותי , יאושי ואכזבתי מכל הנורא שנעשה כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
כל הכבוד
נתי,
חיפה,
30/07/04 20:28
|
אני מבקשת קודם כל להתייחס לכותב מס' 17: אני פשוט מזועזעת! מה הקשר בין היותו של אדם שמאלני או ימני?! העובדה שקם אדם ומציג בפנינו את האמת כמו שאנחנו אולי משערים שהיא, אך מסרבים להאמין שהיא באמת כזו!! אין לי מילים לתאר עד כמה אני מודה לך על שהעלת על הכתב בצורה כה מסוגננת ומאפיינת את מה שאני לפחות חושבת כל יום. כבת לאמא שאמנם עדין לא הגיעה לגיל מבוגר אך אם זאת, עברה ארוע מוחי (רשלנות של בי''ח) שהשאיר אותה משותקת ב- 100%, לא מדברת, ולא יכולה לבצע כל פעולה - אני מתמודדת כל יום עם משפחתי בבעיות הקיומיות. איך ממנים עזרה צמודה, תרופות, טיפולים רפואיים, הסעות לטיפולים ועוד. למזלי גם אבי , אחי ואני עובדים ומסוגלים לממן הכל. אבל מה אם מי שלא מסוגל?! האם נגזר עליו לממן את כל הטיפולים מ 1900 ש''ח מסכנים שהם קצבת הנכות במדינת ישראל!!!! רציתי רק לציין שעד לארוע, אמי היתה עובדת בכירה במוסד אקדמי והיתה מרויחה עשרות אלפי שקלים אותם היתה חולקת כמעט חצי חצי עם קופת מס בכנסה!!! אז איפה המדינה היום מסייעת לה - האם נראה למישהו פה שאדם נכה, צריך למות בגלל שהכסף צריך ללכת, לפרזיטים, למיגון או לכל מה שאינו צורך קיומי. אשמח מאוד אם תעבירו את הודעתי זו לכותב, לאות תודתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
המדינה דואגת גם לפועלי הנמל
חיים,
אשקלון,
30/07/04 19:40
|
לא רק נבחרי הציבור זוכים לרכבי יוקרה על חשבון המדינה, גם פועל פשוט, סוואר, בנמל אשדוד זוכה ליגואר מאת המדינה (או מעומרי שרון) או לBMW X-5 ולמשכורת ממוצעת של למעלה מ- 20,000 ש''ח לחודש חלקם אף בשכר גבוה יותר עבור עבודה שלא קיימת בפועל (ישראבלוף) 'מנהל מוזיאון הנמל'. למי שעדיין לא תפס אין מוזיאון. אז שיקחו מהם הכסף ויתנו לזקנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה השכיר חרב כפי שסיפרתי לכם
יגאל כהן,
01/08/04 17:25
|
עם כל הרפרטואר. זוכרים את היגואר? לא חשוב שאני לא מכיר את הנמלים אך מוכן להישבע שאין שם ברגע זה ולו יגואר אחד, כאן באתר מסתובבים לפות אלף יגוארים בפי שכירי החרב של נתניהו הביבי. זו ההסתה מול עניכם. וראו את ההסתה נגד הכותב. עד מתי חשלטו בנו מאפיונרים. אין לי צל של ספק שמה שביבי עושה כאן הינו עבירה פלילית ולא רק מעשה מאוס ומחליא!!!!!! יסולק הקרוק מהאוצר!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
יוני ג'ירף - אתה סוף סוף מתחיל
מרוקאי עצבני,
חו''ל,
30/07/04 19:16
|
לחזור לעצמך. נהניתי לקרוא את הכתבה, ודעות שכל כך מתאימות לשלי.
כשגרת בבוסטון, לא כ''כ אהבתי את מה שכתבת. נראה שהסבל בארץ מזכך...
אגב, הערה לעורכי מעריב: איך אתם מסוגלים לפרסם הודעת שיטנה כמו מספר 17?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדוייק !
אקראי,
ת'א,
31/07/04 05:38
|
הייתי בהרצאה של א.פ. ברגר- הסופר. הוא מדבר על הכל מכל.
גם אני באותה הדיעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אויה לנו כי באנו עד הלום
ל"ת
עדי,
30/07/04 19:12
|
|
 |
17.
יהונתן גפן
andre-h,
tel aviv,
30/07/04 18:41
|
סוף סוף הזדמנות גדולה נפלה בחלקי זה הזמן להגיד לך עד כמה אני שונא אותך שמאלן מתונף תלך לכל הרוחות יא זבל על שתים אתה ושכמוך מלכלכים את המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מזרחי,אני מזרחי אתה ..
יגאל כהן,
01/08/04 17:19
|
שכיר חרב, אשכנזי אולי של הפושע ביבי נתניהו ומתחזה למזרחי ומשפיל אותי כמזרחי בדיבורים שלא שמעתי בשכונה שלי מעולם. אתה חלאה מדי מכדי להיות מזרחי, אתה שכיר חרב היסטרי, שרואה איך אדונו נתניהו הביבי בהתרסקות ,בדעת הקהל ומהיסטריה אתה מדבר דברי גיזענות ודברי בור ועם ארץ!!!! איכסססססססססססס תכמנים משלו בנו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-17, מי שמלכלך את המדינה...
קרנפי,
ת''א,
01/08/04 01:02
|
הוא אתה ושכמוך. והזדמנות גדולה נפלה בחלקי לספר לך שאתה ערס קטן שלא מוצא את מקומו בתוך הקידמה המערבית, מצד אחד אתה אוהב את הפתיחות ואת הילדות עם הגופיות החשופות, אבל מצד שני לא יודע איך להכניס שמרנות בבת שלך, אז אתה פורץ באלימות-כי זה מה שאתה מכיר מהבית. מצד אחד אתה שמח לחיות במדינה קפיטליסטית שאפשר להתעשר בה, אבל מצד שני אף פעם לא הבנת את כללי המשחק איך בדיוק עושים את זה, (לימודים ,גבר,זוכר את בית ספר?) אז אתה מקנא בכל מי שיש לו כסף, אתה גם תמיד מחפש להביא את המכה, גם אם זה לא ממש ביושר ובסוף אתה פורץ באלימות-כי זה מה שאתה מכיר מהבית. אתה נורא רוצה שיכבדו אותך - כי זה הכי חשוב! אבל אתה אף פעם לא נותן כבוד לעצמך (ובטח לא לאחרים-מה אתה פראייר?) וכשזה משגע אותך שאנשים לא מכבדים אותך או אפילו מזלזלים בך-אתה פורץ באלימות-כי זה מה שאתה מכיר מהבית. מצד אחד אתה חולה על הפתיחות המינית-איך שבכל ערוץ שתזפזפ אליו תמצא דוגמנית חשופת שד, או בלונדינית שמדגימה אורגזמות, אבל התחתנת בגיל 21 ואשתך אחרי 4 הריונות נראית כמו מקרר, אז אתה מתוסכל! וכשאתה מתוסכל אתה פורץ באלימות- כי זה מה שאתה מכיר מהבית. ברכב שלך, לצד המושב של הנהג אתה מחזיק אלת בייסבול, למקרה שמישהו יעצבן אותך בכביש. אבל הערס הזה, שיעצבן אותך בכביש הוא אתה! או לפחות בבואה שלך, והוא בדיוק כמוך וגם לו יש אלת בייסבול או אולר או סכין או אקדח, והוא גם ישתמש בהם נגדך כי הוא מתוסכל ואומלל ואלים בדיוק כמוך וכי זה מה שהוא מכיר מהבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדוייק!!!
ל"ת
דורון,
רעננה,
01/08/04 09:32
|
|
 |
TELL US WHAT IS YOUR WORK
AND ALL WILL BE,
30/07/04 21:30
|
|
 |
אריה דרעי
אריה דרעי,
30/07/04 19:50
|
מי מלכלך? אחד כמוך ,ימני,מסורתי מזרחי גזען ושונא בני עמך, כל כך הרבה שנאה בשני משפטים-מה אתה שונא תרבות,פרוזה...(ולא אבי ביטר) אתה שונא את המערב את הקדמה את ההומניות... מה אתה אוהב -כוחניות ,שתלטנות,קזינו ,ואיזה גורמט... ובל נשכח את הקדוש הרוך הוא...שישי לך עליו בטח מונופול...
תתחיל לאהוב את עצמך ואת רעך כמוך תתחיל להסתכל על הדברים ''אובייקטיבית'' ואז תוכל אולי גם לאהוב אחרים . ולא תקדם אותנו עוד צעד ענק ע''פ שאול מוקדש לך עד כמה שאת שונא את זה באהבה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל, ירדת לרמתו של andre-h
מרוקאי עצבני,
חו''ל,
02/08/04 16:50
|
הכותב של תגובה 17 (שלצערי לא נפסלה ע''י עורכי האתר) לא ציין בכלל את מוצאו.
אתה ירדת כאן להשמצות בעלי אופי עדתי והסגרת את עצמך כגזען האמיתי.
(ההוא הסגיר את עצמו כימני טיפש בלבד)
חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מסכים, רק אל תגיד חייהם העלובי
שי,
30/07/04 18:34
|
מסכים אתך יהונתן גפן, אבל עדיין זה לא הופך את חייהם לעלובים. האנשים הללו נאבקים על מנת לשמור על כבודם העצמי, כתבה מסוג כזה צריכה לעזור להם אבל אסור לך להציגם כעלובים למרות הרצון לעזור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
את כל הכסף לוקחים החברים שלך ה
חיפאי,
30/07/04 18:30
|
את כל הכסף לוקחים החברים שלך השמאלנים, עובדי מערכת הביטחון מקורבים , קבלנים וקרובים לצלחת אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא יבינו אותך שכיר חרב ,
יגאל כהן,
01/08/04 17:14
|
הרשה לי להסביר להם איזה שמאלנים? חברי, שיטת ההסתה של ביבי היא מאד פרימיטיבית. היא כוללת מספר מצומצם של מלים ארסיות שהוא חוזר ומטיח בקרבן שנגדו הוא מסית. אתם כולכם מכירים את המלים והוא זה שהחדיר בכם אותם,כגון: ''שמאלנים,סמולנים בסמך),בולשביקים,המערך, בנמלים ובהסתדרות יש את :''יגואר'', אתם מכירים גם:''סוציאליסטים(ככה במילה אחת כמו גידוף), פרס,אפילו אם הוא לא קשור לענין,''שפם''מכירים? והידור חלאתיות''סוניה''זה ככה כשהוא רואה הרבה מעדות המזרח שאני מהם והוא רואה בנו עגלים. ולכן שכיר החרב שמעלי הכניס אחת המלים מהדף של ביבי:''השמאלנים''. עכשיו תבינו מאיפה ומאיזה רשימה הוא פתאם ''תקע תקיעה'' ''השמאלנים''. ממש שיטות של העולם התחתון האיש הזה מפעיל על עם ישראל!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
תגובה,
30/07/04 18:38
|
|
 |
MERCAZ PERES AND MERCAZ ALK
WHERE THE MONEY,
30/07/04 21:32
|
|
 |
14.
לא רק בקרב גיל ה''זהב''
סטודנטית,
30/07/04 18:18
|
המצב המתואר פוגע בכולנו!!!!
לא צריך להיות קשיש במדינת ישראל בשביל להרגיש מנוצל וחסר אונים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
נו באמת
מרק,
נתניה,
30/07/04 18:06
|
מאמר בנאלי בנושא בנאלי ועם מסקנות בנאליות. מאמר ברמה נמוכה יותר משל המגיבים , והם בכלל לא מקבלים על כך כסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרק הוא מסית והשאלה אם הוא
יגאל כהן,
01/08/04 17:05
|
|
 |
המגיבים תמיד עולים על יונתן
ל"ת
מגיב,
30/07/04 19:46
|
|
 |
12.
נכון שכולנו נהיה זקנים...
זק כן,
תית-עלמין,
30/07/04 17:57
|
|
 |
11.
כצאן לטבח
מישהו,
30/07/04 17:09
|
לקרוא ולא להאמין.....לא לכתבה לתגובות....
הכתוב נוגע ללב לפחות לכל אדם שיש כזה ,אבל משום מה ע''פ התגובות אין דבר כזה עם ישראל או ישראלים -כל אחד מתויג לדתי-חילוני שמאלני ימני -והשנאה עזה יותר מכל אהבה של אדם לזולתו...פשוט אטימות וטמטום...מי אשם? אנחנו אשמים ,אשמים בחוסר איחוד אשמים באיבוד מטרה אשמים בהליכה כצאן לטבח והפעם אין לנו את מי להאשים חוץ מאת עצמנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
So True
Lulu,
31/07/04 10:49
|
|
 |
10.
כל הכבוד לכתבה כל מילה סלע
שושנהפרידמן,
30/07/04 16:47
|
בבחירות הבאות שוב כולם יצביעו לכוד. מגיע לנו. גם להתפוצץ באוטווסים וגם לרעוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
פרסמת את בנק לאומי עושקי ציבור
חובב רוק,
30/07/04 16:35
|
ידועים. איך לא רעדה ידך שחתמת על החוזה?. בעבר ראיתי את שירך ''מקום לדאגה'' רשום באותיות ענק באחת מאחזויות הנח''ל בבקעה. והיום מה נותר? בנק לאומי. עדיין אתה פחות מושחת מבנך שציני יותר מביבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
im an old man
SHLOMO COHEN,
TV-CALIFORNI,
30/07/04 16:23
|
korim nihbadim,ani ish mevugar (68),hishtatafti kimat be kol milhamot israel,hayom ani hay al kitzbat zikna she lo maspika li afilu liknot trufot,lifney shana bni ha behor shalah li kartis tisa le america sham lefahot yesh mishu she doeg li,hayiti tipesh she lo azavti et ha medina ha mufsedet ha zo lifney 50 shana,ulay haya matzavi tov yoter,be tzaar ve keev,SHLOMO COHEN
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I WISH YOU THE BEST AND GOOD
LUCK.USE THE,
30/07/04 21:37
|
TIME NOW TO LEARN, ANYTHING, IF YOU CAN.
AND DO NOT THINK OF THE PAST, MAYBE, IF YOU WOULD DO SOMETHING ELSE, THINGS COULD BE MUCH WORST, YOU CAN NEVER KNOW.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשלמה כהן בקליפורניה
גדי יערי,
30/07/04 19:40
|
אתה צודק. אמריקה דואגת הרבה יותר לפנסיונרים (זוג ממוצע מקבל $2,500 לחודש מבטוח לאומי). אפילו כשקשה לחיות על סכום כזה בערים הגדולות, ניתן תמיד לשנות כוון ולחיות על זה במקסיקו, שם אפשר לחיות כמו מלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומי דואג לכל חסרי הבית בצמתים?
ישראלית חוזרת,
קליפורניה,
30/07/04 19:29
|
רק אתמול ג'ון קרי דיבר על כך שזקנים בארה''ב נאלצים לחתוך את הכדורים שלהם לשניים (לקחת חצי מנה מהכדורים) בגלל הרפואה היקרה. האמריקאים ובעיקר הזקנים קונים (באופן לא חוקי) תרופות במקסיקו וקנדה. ארה''ב היא לא דוגמא לכלכלה שדואגת לחלשים, (אירופה אולי כן).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אם מישהו אחר היה כותב
אהוד בן-פורת,
30/07/04 14:52
|
את הדברים הייתי כותב שהוא לא יודע עד כמה הוא צודק, אבל יהונתן גפן באמת יודע על מה הוא מדבר. כבר שנים שאני ממש אוהב לקרוא את הטור השבועי שלו. יש לי ארכיון (כמעט) שלם של הדברים שיונתן כתב במשך השנים, מאז שנות ה-70'. חבל שבשבועות האחרונים כבר לא מופיע ''שירה לציבור'', לדעתי מאז ''הטור השביעי'' של נתן אלתרמן לא היה טור מעניין כזה. תרשו לי בהזדמנות זו לפרסם כאן שיר שכתבתי (כמובן שהוא קשור לנושא) ומופיע בספר השירים הראשון שלי שיצא ב-95' שאני לא אזכיר את שמו, למרות שלא יזיק לספרי השירה שלי קצת דחיפה.
ליצן החצר נותר ללא חצר, לשעשע את העוברים ושבים. מעטים שמים לב אליו, מעטים גם נותנים לו כסף. הוא ימות לא כמו שנולד גלמוד כל כך. והוא חולם שיעבור פעם מלך ויתן לו חצר, אבל מלכים לא עוברים סתם ברחוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כול הכבוד
סבא אליהו,
30/07/04 13:37
|
לפחות מישהו חושב עלינו לפעמים הייתי קצין בצבא שעוד לא נולדתם נלחמתי בהרבה מלחמות בשבילכם ועכשיו אני מקבל 1500 שקל מהמדינה הילדים כבר מזמןא באים לבקר ואישיתי בעולם שכולו טוב מקווה להצטרף בקרוב לאף אחד לא אכפת ממני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
BELIVE ME THAT MANY CARE MORE
THAN YOU THINK,
30/07/04 21:39
|
|
 |
משום מה לאינטרנט יש לך כסף
נכד יונה,
30/07/04 15:05
|
גם שכנה שלי כל הזמן בוכה שאין לה כסף אבל אוטו יש לה, מחוברת לכבלים ויש לה שני פלאפונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכד יונה,אתה שכיר חרב ביבי
יגאל כהן,
01/08/04 16:58
|
רק שכירי חרב של רשע יכולים לדבר בארסיות כזו, לזקן שאומר שקשה לו. חלאת אדם ביבית כמותך, שלא אומרת אמת לעולם. קוראת לו שקרן. רק שקרן מועד כמו נתניהו הביבי מסוגל לשלח שביר חרב שיאמר לזקן הקורא לעזרה:לא ,לא עומד בי הכח לחזור על המלים הטמאות שלך. ביבי, אני כאן ,עד צאת נשמתי, לא אזוז מכסאי, עד שאריק יגול מעלינו את החרפה הביבית!!!!!!!! ולך איש זקן ,והרי בעברית זקן פרושו חכם. אלא שהקרוק, אם תקרא את שכירי החרב, מרבה להסית נגד אריק על כך שהוא זקן, אל תעלב מעלוב נפש!! זו הרמה המוסרית של בנג'מין ניתאי ,המכונה הקרוק המכונה תכמן המכונה ביבי!!!!!!!!! אני מכיר את ביבי אישית משנים הרבה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה הגועל נפש הזה?
מישהי,
01/08/04 01:56
|
מי אתה? כמה רשעות ורוע! אתה לא מאמין שזקנים חיים בקיצבה של 1500 ש''ח לחודש? תזיז את התחת שלך, צא לרחוב ותבדוק את העובדות לפני שאתה מגיב בבהמיות כזאת. ולסבא אליהו אני רוצה להגיד שאני מתביישת שיש אנשים שמגיבים כמו הצעיר החצוף הזה. שזו בושה הצורה בה נוהגים בזקנים במדינה, ושעל אף הכל אני מאחלת לו כל טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
undertaker,
30/07/04 18:52
|
אתה צודק במאה אחוז בא לא נישכח,שמי שלא בוכה לא גודל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הטור שלך השבוע דיי לעוס
שוש,
צפון,
30/07/04 10:30
|
יהונתן! אני בערך בת גילך והעוני של הזקן הוא רק בנשמה ולא תלוי באף אחד מנבחרי העם.הזקנים קמצנים ובכיינים .ואל ייחמץ ליבך. שבת שלום...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועתה הקרוק מסית נגד הזקנים..
יגאל כהן,
01/08/04 16:50
|
ואם לא תהיה לו ברירה הוא ידרוס אותם. הוא ישלח בהם את שכירי החרב שלו מהאשים אותם בהרס הקלקלה הביבית. ''יא אללה'' עד כמה ערל לב האיש הזה. ואני ''זכיתי'' באופן אישי ,על בשרי, להרגיש את האכזריות המרושעת של התת אדם הזה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה טיעון אידיוטי
שץ,
30/07/04 16:26
|
|
 |
תתביישי
אני,
30/07/04 15:53
|
איך את לא מתביישת להגיד כזה דבר. לפי הטענה שלך ברגע שאת תגיעי לגיל מסויים אם תהיי ענייה זה יהיה עניין של אופי, ולא חס וחלילה כי עבדת כל החיים בשביל הפנסיה, ופתאום לא נתנו לך אותה, ונשארת עם כלום כסף למעט כמה חסכונות שייגמרו תוך שניה וחצי, אז את יודעת מה את צודקת מאה אחוז (סליחה רק שבעים אחוז שמתוכם מורידים לך עוד כמה והופ אין יותר אחוזים...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יאומן!..
ל"ת
שכנה,
30/07/04 12:12
|
|
 |
4.
אם היה איכפת לך מהזקנה
נופר,
30/07/04 10:25
|
היית מפסיק לעשן. דמיין לעצמך את כמות הזפת שיש לך בריאות, אתה מתקרב לגיל זקנה עם ריאות דפוקות וכל הבעיות הרפואיות הנלוות, שלא לדבר על האלכוהוליזם והסמים. כתוב טור על הנושא: למה אנשים הופכים את עצמם לפח זבל אנושי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וראו איך שכיר חרב ביבי משתלח
יגאל כהן,
01/08/04 17:00
|
אישית בכותב כדרכו של נתניהו. קודם מבעיר בעירה, אחר כך שולח שכירי חרב להסית נגד הקרבן. ובשלב השלישי רומס דורס ומחסל אותו ועובר לקרבן הבא!!! זה אגב הבינו החברה בנמלים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
היית ונשארת כלי ריק
הצופה,
30/07/04 09:43
|
וזה הכי יכאבל לך להזדקן ריק מתוכן חוץ מרעש וצילצולים והסתה כנגד תורת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מה עם ג'והן קרי וג'והן אדוארדס
מילי,
USA,
30/07/04 08:03
|
אם אתה יורד על עשירים, מה עם ג'והן קרי וג'והן אדוארדס שהם מולטי-מיליונרים, וכביכול הם מייצגים את המסכנים והעניים והשמאל והסוציאליזם. זאת לא עבודה בעיניים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ברור למה היה תור בשירותים
דוד,
30/07/04 07:27
|
אבל כל הירידה על הממשלה וביבי ושרון שאשמים במצב הזקנים, הרי זו דמגוגיה. מה עשה אהוד ברק לטובת הפנסיונרים כשהיה ראש ממשלה? אולי תכתוב קצת על מצבו הכלכלי של אהוד ברק היום... לא, בשמאל לא תגע, רק ביבי ושרון ובוש, הם אשמים בכל. בעצם כל הטור הוא דמגוגיה נוסח נתן זהבי, אצלו זה חוזר בכל טור. ''ביבי דאג לדווח לעתונות על הכסף שנתן לקבצנית''??? ברור שזה שקר, הרי העתונות מלווה את ביבי. יש בך תכונות סוציאליסטיות של קנאה ושנאה כלפי עשירים. העשיר לא אשם שיש הומלסים, להפך, העשיר מספק עבודה למאות או אלפי עובדים. ראינו כלכלות שמאלניות בהן כביכול אין עשירים, מה מסתבר? כל ראשי השלטון שם הם מולטי-מיליונרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא כן הזכיר את ברק
קורא חד עין,
30/07/04 20:02
|
התפרצת לדלת פתוחה. דווקא יונתן גפן כן הזכיר את מצבו הכלכלי הטוב של אהוד ברק כשסיפר על יהודי עשיר יותר מקורח ומאהוד ברק ביחד. העשיר אולי אינו אשם על שיש עניים, המשטר , המאפשר לו לנצל את מצוקת החלשים ולשלם להם שכר רעב, אשם. ואין זה סוד שהרפורמה של נתניהו אמורה להבריא את הכלכלה, אם תצליח, על גב החלשים ביותר. קפיטליזם חזירי קרא לזה פרס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קיפוח!!!
תגובה לאטומים,
30/07/04 18:21
|
מה זה הקישקושים האלה!!!
אתם לא רואים מה קורה במדינה הזו???
תמשיכו לבכות על קיפוח מפה תבוא לכם
הישועה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Jehonatan Gefen
Zvi Glaser,
Scottsdale,,
30/07/04 18:13
|
Absolutely demagog: I have lived in the socialistic regimes: Soviet union and the Pseudo Socialism of MAPAI, and let me tell you; Without the rich the poor will be realy dying form hunger. Zvi Glaser
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Dear zVI
Nomi Abigail,
IL,
05/08/04 10:08
|
|
 |
ומשלח בנו שכירי חרב לשטות בעם.
יגאל כהן,
רחובות,
01/08/04 16:47
|
אחי הישראלים,כל כך צודק הכותב והרי ישראל לא מדינה ככל המדינות. ואנו כאן לא משום אנו לא יכולים, כל אחד מאתנו, לקום וללכת. אלא משום שאנו לא רוצים ללכת, הסתובבנו קצת בעולם וראינו שהלב שלנו לא נח אלא כאן. ועכשיו גם כאן הוא לא נח. טועה נתניהו הביבי בדרכו. טועה הוא מא ועד ת. רק בדבר אחד הוא צודק, טוב לו לפוליטיקאי שהשקיע בעשירים מפולטיקאי שמשקיע בעניים. ''בדידי הווה עובדא''. ונכון ,לא איכפת לנו אם יבא שר אוצר ויוריד לנו את רמת החיים. אנחנו הישראלים לא אמריקאים שנושא השיחה שלנו הוא המכונית שלי והמועדון שביליתי בו. ההבלים האלה לא עושים עלינו רושם, כמו איזה שבת אחים גם יחד סביב מדורה ,אפילו רק על תפוחי אדמה בתוכה. קטן עלינו !! אך לדעת שאתה גר במקום שמה שלא יקרה, לא משאירים פצוע. ביבי הרג ופצע ויעשה הכל, כדי להפריע לחבוש את הפצועים. ביבי,לו רצינו את אמריקה שלך היינו נוסעים לשם. אמריקה של אמריקה, שמה בכיס הקטן, את אמריקה של ביבי, רחמנא ליצלן. רק רצינו שלא תפחיד אותנו כל כך באכזריותך, אנחנו מתקרבים לגיל זקנה ורואים מה אתה עושה לזקנים כדי לחסוך כמה גרושים ומעשיר את חבריך בעשרות אם לא מאות מליארדי דולרים. הכל למען המטרה הקדושה של המלכת הקיסר ביבי הראשון על ישראל. אתה כבר גר בקיסריה, אפילו היפודרום כבר סידרת לעצמך, עבדים יש לך אותנו, וכל מי שיפריע בדרכך שלח בו את שכירי החרב שלך (אלה שכאן מעלי ברשימה איכססססססס), והכה בו ודרוס אותו ואל תזוז מעל ידו לפני ש''תוודא הריגה''. למה זה מגיע לנו??? מה ביקשנו? החזיר לנו בבקשה את ישראל, לא רוצים אמריקה ביבית!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|