 |
106.
לפטר את כולם (במעריב)
אנונימי,
מרכז,
01/08/04 18:23
|
אדם הלוקה בנפשו, נמצא בטיפול פסיכיאטרי, אינו עובד, מלא כעס ותסכול מצא אוזן קשבת אצל הצהובון ''מעריב'' אשר מפרסם כתבות חסרות בסיס, הניזונות משמועות.......הנזק הפוטנציאלי בפרסומים לא בדוקים רב על התועלת הזמנית במכירת עוד סיפור. טוב עשו העיתונים הגדולים האחרים שלא עטו על הפרשה כנראה מתוך הנחה שאין לפרסם סיפור טוב ככל שלא יהיה, כל עוד לא נבדקו העובדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
חובה לקרוא!!!!!!!!
ליאור,
חולון,
31/07/04 23:26
|
סוף סוף קם אדם (ר.שחר) ופועל לפי מצפונו נלחם על עקרונותיו, תוך סיכון מקור פרנסתו למען נוסעי וטייסי ישראל (בפרט) אולי בשביל ה''אנשים'' שעובדים במפעל שה''ל ר ' הוא ''שטינקר'' אבל בשביל מדינת ישראל הוא מקור גאוה ומודל לחיקוי. לו אנשים היו פועלים בדרך שר' בחר הינו עדים למדינה מתוקנת שבטוח לחיות בה לעגל פינות ולהעלים עין זו דרך קלה ושגויה לקבלת מינוי או דירוג גבוה בחברה האי נוחות ששה''ל מרגישה היום תגרור שקט וביטחון לה ולאזרחי ישראל בעתיד ומילה טובה לצ''הל ואל על שפעלו במהירות לאיתור המחדל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
המפרסם חולה נפש הנמצא בטיפול
א מהמרכז,
28/07/04 23:48
|
אני המום על עתון כמו מעריב המוציא כתבה כזו לאור ללא בדיקה מעמיקה על נכונות התלונות. מי שהעביר לעתון את האינפורמציה הוא עובד שהל . לידיעתכם האיש שפנה לעתון הינו איש קשה פרובוקטיבי והזוי. האיש מטופל בטיפול נפשי, מתלונן סידרתי שכל תלונותיו עד עתה נבדקו ונמצאו לא נכונות!!!! בגוף כמו התע''א נהוג להושיט כתף לחלש, ולאדם האמור הזה בעיות ''בריאות'' קשות, ומתוך אותה לויליות ואחריות הדדית בין העובדים הוא הושאר בעבודה ואף קיבל הקלה בשעות העבודה שלו. אני מקווה שחבריו לעבודה יתאגדו יחד ויגישו נגדו תביעה על פגיעה בשמם הטוב על פגיעה בפרנסתם ועל פגיעה קשה במוניטין של החברה. ולאנשי התע''א אני רוצה לומר: המשיכו בעבודת הקודש שהביאה את המדינה לחלל, למקום ראשון בעולם בתחום המזלטים, למכם הטוב בעולם, לטיל נגד טילים הראשון והטוב בעולם לפלקון ועד ועוד ועוד. קוקואים היו יש ויהיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל103 חשוב לקרוא!!!!!
איש חיל האויר,
31/07/04 23:58
|
קודם כל אף אחד לא מזלזל ולו במעט בהשגיה הידועים של התע''א!!! אני יכול להבין את רחשי ליבך וכעסך על אותו פועל שאולי בגללו קוצצה העבודה של שה''ל לתקופה, אבל בנקודה זו ממש מתגלת האטימות שבך, הרי חושף הפרשה הוא עובד שה''ל, והוא בניגוד אליך תמורת כסף לא מכר את עצמו אלה התריעה למרות סיכון מעמדו בחברה. אנשים קטנים כמוך יכולים לשקול חיי אדם מול כסף ומעמד, פרשה זו רק מעלה את ערכה של התע''א בכלל ושל שה''ל בפרט, שהרי הביקורת הגיע מפנים ולא מחוץ! כואב לי (באמת) שאנשים כמוך יכולים לסכן אנשים כמוני ששומרים עליך. (ל)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
זכרו את שם המשמיץ- רפי שחר
מקור יודע דבר,
28/07/04 22:38
|
הבחור לא עובד 6 שנים לאחר שזרקו אותו מתפקידו. מאז הוא אוסף חומר על מי שפגע בו וכנראה שהוא תפס מישהו בבצים כי עד היום לא זרקו אותו הכתבה מגמתית ומסריחה מריח נקמנות מענין כמה כסף משלמים עבור סקופ אשר כנראה בושל תקופה ארוכה עם עיתון מעריב. לא יכול להיות שהרכיבו חלקים פסולים בכוונה אך טעויות יכול בהחלט להתרחש. מכאן עד השמצה גורפת- מוגזם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
תרגיל לעלות מחרי כרטיס טיסה
ל"ת
להתעורר,
מרכז,
28/07/04 18:55
|
|
 |
101.
הכל קישקוש וזה עוד יתברר לכולם
אורי,
מרכז,
28/07/04 16:48
|
תחשבו טוב,יכול להיות שחברות כמו בואינג ומקדונל דאגלאס יקנו חלקים פגומים?עובדים עם המפעל הזה בגלל העיניים היפות של מישהו?או אולי הוא נותן סחורה בחינם?בקיצור הכל יתברר כבלון נפוח.מישהו פעם שמע על תקלה בכן הנסע בחיל האויר או באל על או איפהשהוא? מפעל שהל עובד לפי התקנים המחמירים ביותר בענף התעופה וזה עוד יוכח אם וכאשר זה יגיע לדיון ציבורי. צריכה להישאל השאלה מי אחראי על הליכלוכים האלה ואת האיש הקטן הזה צריך להעיף לקיבינימט מהתעשיה האווירית בלי שקל אחד פיצויים בלי לעשות חשבון לשום וועד שכביכול שומר על העובד אבל לוקח את האירגון מאה שנה אחורה בזה שהוא משאיר אנשים ניבזים כאלה בעבודה והם מבחינתם כמו סרטן שמנסה להרוס את המפעל מבפנים בשביל אינטרסים אישיים. הערה קטנה לעיתון:תבדקו טוב לפני שאתם מפרסמים אני יודע שמזה אתם מתפרנסים אבל אתם גורמים נזקים בלי לבדוק כי לא משנה מה אומרים אלא מי אמר חבל שעיתון טוב כמו מעריב מפרסם שטויות כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעריב היה צריך לעשות בדיקה
טל,
סביון,
28/07/04 19:04
|
אני מחזקת את תגובתך, וחושבת כי עיתון מכובד כמו מעריב צריך לבדוק טוב טוב, לפני שמפרסמים כי הכל יתברר בסופו של דבר כשטויות, כמשהו לא אמין. וכמי שמכירה את החברה בטוחה אני כי ישנם נהלים ונוהלים מחמירים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
שיפוץ מטוסים
י. אבי חגי,
28/07/04 16:09
|
נו מה הפלא בחברה שבה סמוך יהיה בסדר והקומבינה מעל לכל זו הנורמה לפי דעתי יש לפתר מידית את מנכל שהל מנהל שלא יודע מה קורה לו מתחת לאף לא ראוי לניהול במעל העוסק בחיי אדם ד''א נידמה לי שחיל האויר לא משפץ יותר בתעשיה האוירית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
עובדים התעלמו - הש.ג. חוטף
ל"ת
ע,
ת-א,
28/07/04 16:05
|
|
 |
98.
משום מה כולם מחטיאים את האשם!
יאש,
28/07/04 14:59
|
יש גוף אחד שאחראי גם על תע''א, גם על אל-על וגם על כל המתרחש בארץ בתחום התעופה. קוראים לו מנהל התעופה האזרחית (שכפוף, במקרה..., לתיק בלי שר התחבורה). לא במקרה עלו על הנושא בחיל-האוויר. אם זה היה תלוי במנהל התעופה... (תמשיכו לבד) נותר רק לקוות שראש המנהל החדש, איש בעל יכולות וקבלות על ביצוע, יצליח להוציא את עגלת התעופה האזרחית מהבוץ ''ולתפארת מדינת ישראל''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
תגובה לכל המשמיצים את אל על
ישראל,
מרכז,
28/07/04 14:16
|
לכל המשמיצים את חברת התעופה אל על, ומצהירים שיותר לא יטוסו בה בגלל בעיית התחזוקה הנ''ל, אולי תבינו שאם אכן החלק היה פגום, לא אל על אשמה בכך, אלא מי שסיפק לה את החלק הפגום, אל על מייד קירקעה את המטוס והחליפה את החלק, לעומת אולי, חברות תעופה אחרות שקיבלו חלפים כנ''ל מתעשיה אווירית ואפילו לא מודעות לכך שהחלף פגום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
תלונת שווא
ש,
ירושלים,
28/07/04 13:18
|
האם מישהו מהקוראים נתן דעתו לכך שמדובר בתלונת שווא? מדובר בעובד המנהל מסע סחיטה נגד התעשייה האווירית ומתחבא מאחורי ''פטריוטיות''. מהכרת הנושא, הכל שטויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
לכל המלעיזים על אל-על
אורן,
לוד,
28/07/04 12:28
|
אילו טרחתם לקרוא את כל הכתבה ולא להסתפק רק בכותרת, הייתם מבינים שהבעיה היא עם מפעל שה''ל של התעשייה האווירית ולא עם אל-על. אל-על היא עדיין אחת החברות הבטוחות ביותר בעולם התעופה. מספיק עם הספורט הלאומי הזה של השתלחות בחברת אל-על.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
אני ממילא לא טס אל-על לעולם
אלדד,
28/07/04 12:20
|
אני מעדיף לקחת סיכון עם כל חברה אחרת... אני לא סומך על הישראלים בכל מה שקשור לעבודה לפי הנהלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטומטם מי שלא בוטח באל על !
ל"ת
טס המון,
28/07/04 20:56
|
|
 |
אל תטוס רק שתדע,
אילן-ארהב,
28/07/04 17:03
|
שטכנאים של אל על מגיעים לחברה כיוצאי צבא ששרתו בחיל האוויר. הנסיון של הטכנאים לא יסולא בפז. הם טכנאים אחראיים שעברו קורס בצפון ובכנפות ושירתו כטכנאים של אחד מחיילות האוויר המוערכים בעולם. הם ודאי יותר טובים מטכנאים אמריקאים שנילקחו כמובטלים וערכו להם קורס מזורז. אתה לא סומך על הישראלים לעבוד לפי הכללים אבל טיסי חיל האוויר סומכים עליהם בעינים עצומות. כן, אותם טייסים שטסו לאנטבה אותם הטייסים שטסו להפציץ את הכור בעירק אותם הטיסים שיוצאים לתקיפות בלבנון וכן אותם הטיסים שמטיסים את מטוסי חברת אל על . אין כמו לטוס באל על-אין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
קשה לי להאמין
א,
שרון,
28/07/04 12:02
|
כאחד שקרוב לנושא מעל 30 שנה קשה לי להאמין לתחקיר משום שאני מכיר את תהליכי הייצור ואבטחת האיכות.יתכן וזה תחקיר מכוון .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
למפגרים שביננו
שרה לד,
יקיר,
28/07/04 11:50
|
לכל המפגרים שכתבו כאן נגד אל-על, יש לכם בעיה חמורה בהבנת הנקרא. אל-על היתה ה ק-ו-ר-ב-ן בפרשה - ולא האשמה בפרשה. תחזרו לבית הספר, תלמדו לקרוא, תקראו שוב את הכתבה - ואז תבינו. חברת שה''ל ר-י-מ-ת-ה את אל-על ואת חיל האוויר, ולא להיפך. הם ניסו לחסוך כסף ולכן לא השתמשו בחלקים המתאימים, מ-ב-ל-י ליידע את הלקוחות. תפנו את הכעס שלכם להנהלת שה''ל, ולא לאל-על, חיל האוויר, השירות המטאורולוגי, מפעל הפיס והרשות הפלסטינאית. תלמדו לקרוא יא מתלהמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
תע''א-OUT אלביט מערכות-IN
אבי,
צפון,
28/07/04 11:49
|
אל על ובויאינג וח''א תעבירו מהר את כל העבודות לחברה אמינה ורצינית: ''לאלביט מערכות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לעובד ''אלביט''
רחל,
מרכז,
28/07/04 18:09
|
חבל שעובד של חברה ''אמינה'' כמו אלביט מנסה לשווק את עצמה על חשבון אחרים. אם זו הדרך שבה אלביט מנסה להביא עבודות - ב ו ש ו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלביט התרגלה לגנוב רעיונות
אבי,
מרכז,
28/07/04 23:21
|
ועבודות מהתעשיה האוירית וחבל שאתה ממשיך בשיטה נבזית זו ונתלה על עובד לא שפוי שהפיץ שמועה שתתברר כשקר אחד גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
סמוך ,סמוך ,סמוך ,יהיה בסדר !
ל"ת
סמוכה,
סמוכלנד,
28/07/04 11:47
|
|
 |
89.
תגובת טייס (לא באל-על)
עובדות,
28/07/04 11:42
|
1. העבירה בוצעה בש.ה.ל. - לא באל-על.
2. היצרן מציין מהם החלקים המורשים ואם קיים חלק תחליפי - מהו תחליפי מורשה.
3. קיימת בעולם תעשיה נרחבת של חלקים מזוייפים שלא בהכרח (וכנראה שברוב המקרים לא) עומדת בקריטריונים של היצרן
4. הרכבת חלק לא מורשה/לא תקני בד''כ לא נעשה ע''י ה''פועל''. יש מפרטים ויש מחסן חלקים. חלק בלתי מורשה שבמחסן - או שנקנה במכוון או שמערכת בקרת האיכות לא קיימת/גרועה.
5. מינהל התעופה צריך לחקור אם זו מדיניות או תקלה.
6. הבדיחה הגרועב ביותר: מנכ''ל אל-על מודה שהחלק נשלח לבדיקה בחו''ל אבל יודע לציין כי לא היה חשש לבטיחות הנוסעים. או שהוא לא מקצועי או שהוא משקר. בשני המקרים זה חמור שהוא מנכ''ל. אני מניח שבכל מקרה הבורוביצ'ים יחליפו אותו בקרוב. אני מקווה שהבא לא ימכור לנו לוקשים (אם כי קשה להאמין).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לבדיחה בסעיף 6
תגובה לטייס,
28/07/04 14:35
|
לידיעתך, מנכ''ל אל על דווקא מקצועי וגם לא משקר, עובדה שהמטוס טס עם החלק הנ''ל כשנה וחצי מאז הורכב, אגב המטוס טס גם כמטוס מטען שהוא כבד יותר ממטוס נוסעים ללא שום בעיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בדיחה , ולא קטנה !
אליצור,
28/07/04 16:41
|
לא גילית יבשת חדשה שהמטוס פועל שנה וחצי , למה אתה מחכה , עד שיקרה אסון , כתוצאה מעיפות החומר ? המגיב הינו טיס שרזי התעופה והבטיחות מוכרים לו , ושם לך את הערכותיו ,השגותיו ,וידיעותיו מתוך נסיון , עם כפית לתוך הפה ואתה לא יודע לבלוע !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
מחדל באוויר
שמעון,
מרכז,
28/07/04 11:42
|
מדהימה עד היכן מגיעה החמדנות ומזל שתפסו זאת בזמן לפני שזה עלה הבחיי אדם שמעון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
לעשות בדק בית בחברה
סתם 1,
28/07/04 11:19
|
|
 |
86.
בכל-מקום-
פקק-תנועה,
קרית-ביאליק,
28/07/04 11:17
|
בישראל-כימעט-בכל-מקום-יש-מחדלים-של-כסף-הניהול-הכספי-בארץ-צריך-לעמוד-תחת-ועדת-חקירה-בלי-סוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
והם משקיעים בטילי חץ מפגרים
ל"ת
אזרח,
מודאג,
28/07/04 10:52
|
|
 |
84.
לדעתי אנשים יצטרכו לבלות בכלא
ניסן,
28/07/04 10:51
|
|
 |
83.
לפטר מיד את כל הנוגעים בפרשה
נטלי,
כפר סבא,
28/07/04 10:50
|
|
 |
לבדוק למי יצא משהו מזה...
ל"ת
אריה,
28/07/04 12:14
|
|
 |
82.
ביזיון ביזיון ביזיון!!!
ל"ת
שלמה,
דרום,
28/07/04 10:49
|
|
 |
81.
לא מפתיע שתע''א נוהגת כך
קרוב לנושא,
28/07/04 10:48
|
התע''א היא גוף חלטוריסטי המעגל פינות , מקצץ בהנדסה ומקטין עלויות מיקצועיות. זה רק ענין של זמן עד אשר יטלו ממנה הסמכות מנהל התעופה האמריקאי ואישורי יצרני מטוסים. ההליך כבר כנראה החל. מנהל התעופה שלנו, ולא חשוב מי בראשו, לעולם לא יהיה מסוגל לפקח כיאות. אין לו די כסף, ידע וכישורים מקצועיים. גוף זה צריך להיות בירוקרטי לחלוטין ולהסתמך על אישורי גופים בעולם כפי שנעשה בתחום הרפואה בה יחידת האביזרים היא הרפואיים היא גוף מצומצם הבודק תקינות האישורים ההניתנים ע''י היבואנים/יצרנים. גם זוהר, כוכב קטו וכבוי לכשעצמו, לא יניע אף גלגל. התפקיד שלו יסתכם בנוחות לו ולמשפחתו. בקיצור: אנחנו לא מוגנים בתחום התעופה, אבל היש תחום בו המצב שונה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
שיטת ה''סמוך''
אוהד,
28/07/04 10:48
|
לכל אלה שמתקיפים את אל על במקרה זה אינם צודקים. אל על נפגעה מטיפול לקוי של ''מוסכניק'' האמור להיות הטוב בעולם ומתגלה כ''חאפר'' העצוב בכל הנושא הוא כי בטיחות המטוס ונוסעיו מופקדים בידי עובדים הפועלים בשיטת ה''סמוך'' הישראלית אשר כבר פגעה בגוף, נפש ורכוש ראה דוגמת גשר המכביה, אולמי וסראי בירולים וכו'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
הזלזול פה בחיי אדם עובר כל
אזרח,
מזועזע,
28/07/04 10:47
|
|
 |
78.
ליכלוך רציני של אל על
רון,
גבעתיים,
28/07/04 10:46
|
|
 |
הבנת הניקרא
רוני,
28/07/04 23:19
|
כניראה שאינך ודע לקרוא. אל על הייתה הקורבן של הארוע וקיבלה את החלק מתע''א ללא ידיעתך. ברגע שהדבר נודע לאלעל (עוד לפני הפרסום) הורד החלק מהמטוס. לך לטוס בחברות אחרות הם בטח מקפידים יותר .... בעיקר החברות הטורקיות ואולי אלו שלוקחים ישראלים באליושינים רוסיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
גם בדבר כזה חוסכים??
סיגלית,
פ''ת,
28/07/04 10:45
|
|
 |
76.
כסף
פקק-תנועה,
קרית-ביאליק,
28/07/04 10:43
|
|
 |
75.
במדינת שבה שריה זכאים מחוסר
מב,
ת''א,
28/07/04 10:42
|
הוכחות, מה הפלא כי הרכיבים אותם מרכיבים במטוסים אינם תקינים? מה כבר יכול להיות? יפטרו את בוזגלו השומר בשער [הוא הרי התיר להכניס את הרכיבים הפסולים לשטח המפעל]
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
אנשים תפרידו בין אל על לתעשיה
לאון,
פ''ת,
28/07/04 10:41
|
תפרידו את שתי הגופים אל על מבצעת את כול התיכונים בנפרד מתעשיה האוורית!!! כול התענות הם לגבי תעשיה האוורית !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
כל עוד זה סתם גלגל
מיכאל,
שה''ל,
28/07/04 10:39
|
|
 |
72.
זה חיל האויר הטוב בעולם.
עמי,
חולון,
28/07/04 10:37
|
|
 |
71.
בזבזנות ע''ח בטיחות
אהובה,
מרכז,
28/07/04 10:36
|
למרבה הצער חברת אל על מתגמלת את טיסיה במשכורות עתק והטבות למיניהן שאין להם אח ורע בשום חברת תעופה בעולם. אין שום פרופורציה בין ההשקעה מצד הטיס לבין הפצוי הפנטסטי שהוא זוכה לו, וכל אלה כמובן על חשבון בטיחות הנוסעים. אין פקוח ואין בקרה, כרגיל. מפחיד מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
כן כן זו חברת התעופה הבני''ל
יהורם,
28/07/04 10:35
|
|
 |
69.
אל על תתביישו!
ל"ת
חן,
28/07/04 10:31
|
|
 |
תגובה ל - 55
אורן,
לוד,
28/07/04 12:22
|
לאל-על אין מה להתבייש. מי שקורא את הכתבה כולה ולא רק את הכותרת, מבין שהבעיה היא בתעשייה האווירית ולא באל-על.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגלגלים אין חשיבות מכרעת כי
יאיר,
קברניט,
28/07/04 10:40
|
|
 |
68.
כשאתה עולה היום על מטוס
ליאורה,
28/07/04 10:31
|
אין מה לעשות צריך לקחת בחשבון את הנורא מכל.כמו שאתה עולה עם מכוניתך על הכביש.אנשים באופוריה כל הזמן חושבים שאין תאונות מטוסים.אז שכל אחד יעשה את החשבון נפש שלו עם עצמו ועם השם לפני שהוא עולה למטוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
אני דוקא סומכת על חברת אל על
רות,
רמת גן,
28/07/04 10:29
|
נראה לי מופרך ומנופח כל הסיפור הזה.לא נראה לי הגיוני שחברה כזו מכובדת תנסה לחסוך באיזה גלגלון מסכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
עלויות?
מרק,
נתניה,
28/07/04 10:28
|
200000000 דולר ובמילים מאתיים מיליון דולר עולה בואינג 747-400 . שלא לדבר על 400 אנשים. וכמה אתם חסכתם? אלף-אלפיים דולר? לא טס יותר בחיים עם חברת התעופה המעפנית שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
אל על צריכים לסגור את העסק.
עופרה,
צפת,
28/07/04 10:27
|
|
 |
תגובה ל - 52
אורן,
לוד,
28/07/04 12:18
|
עופרה, את צריכה לסגור את העסק ולזרוק את המפתחות לים. אילו היית קוראת את הכתבה כולה ולא רק את הכותרת, היית מבינה שהבעיה היא בתעשייה האווירית ולא באל-על.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחברה המצרית זה לא קורה
ל"ת
אחמד,
טורעאן,
28/07/04 10:42
|
|
 |
64.
מדובר כנראה בחלק לא משמעותי
אה שטויות,
28/07/04 10:27
|
|
 |
63.
בחיים יותר לא אטוס עם אל על!!
ל"ת
עודד,
מרכז,
28/07/04 10:25
|
|
 |
62.
איך יש להם אומץ וחוצפה
גאולה,
28/07/04 10:25
|
|
 |
61.
מדינה של קקרים.
ל"ת
עדי,
28/07/04 10:22
|
|
 |
60.
חבל.עצוב ,ומכעיס לקרוא את זה
ל"ת
יהודי טוב,
ירושלים,
28/07/04 10:22
|
|
 |
תפסיקו לקטר-לגלגלים אין
יעקב,
מכונאי בכיר,
28/07/04 10:44
|
|
 |
59.
זה ממש ממש מפחיד
יחיאל,
פ''ת,
28/07/04 10:21
|
|
 |
58.
תארו לכם מה היה קורה.
אביעד,
28/07/04 10:20
|
מטוס מתרסק בנחיתה בבן גוריון ,300 הרוגים,אין ניצולים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
לטוס תוצרת חוץ!!
ל"ת
עמיר,
ראשל''צ,
28/07/04 10:19
|
|
 |
56.
maintnence
avi,
u.s.a.,
28/07/04 10:19
|
first get ride of all personal involved in this case ! get a new crew , start from squer one ! then matters will change !!!!!!!!! avi a pilot .los angeles california .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
הבעיה המרכזית בנושא הרשלנות
א,
מרכז,
28/07/04 10:18
|
היא שאם לא התרחש אסון, מתיחסים לזה בסלחנות. אם היו יתיחסו למקרה כאילו נהרגו 300 איש בתאונת מטוס (ורק בנס זה לא קרה) וגם להאשים ולהעניש את האחראים למחדל בהריגת 300 איש תהיה הרתעה אמיתית מפשלות כאלה בעתיד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
אל על חרא של חברה
מוטי,
28/07/04 10:18
|
|
 |
53.
איך הם מעזים לחפף?
סימה,
אשדוד,
28/07/04 10:18
|
|
 |
52.
מהמרים לנו על החיים!
ל"ת
רעות,
צפון,
28/07/04 10:15
|
|
 |
51.
התרסקות מטוס שווה לפחות
גבי,
28/07/04 10:15
|
|
 |
50.
מה רוצים מאלעל?
למדו לקרוא,
28/07/04 10:15
|
מקהלת ''שונאי עצמנו'' קמה שוב לתחייה, מה אתם רוצים מאלעל? אל על היא לקוח של שה''ל בדיוק כמו חיל האויר, משהו מציע להכניס את מפקד חיל האויר לכלא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
מחדל קשה של אל על
אייל,
כפר סבא,
28/07/04 10:12
|
|
 |
48.
אם כבר
ניר,
מרכז,
28/07/04 10:09
|
אם כבר החלטתם לכתוב קיצורים, רק לידיעה: תע''ש - תעשיה צבאית. תע''א - תעשיה אווירית. ואיזה עוול גרמתם עכשיו לציבור שלם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
איזה מטומטמים
ארז,
28/07/04 10:04
|
אל-על פעלו בדרך הנכונה. הספק הוא זה שניסה לסבן אותם. אני סומך על אל-על שהמטוסים שלהם מתוחזקים היטב!!!!! והמגיבים שאומרים שהם לא יטוסו בעל-על מוזמנים לטוס בחברות הזולות של מזרח אירופה - ושיקחו איתם את תפילת הדרך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך
שמי,
28/07/04 23:36
|
|
 |
46.
קשור למטוס שהתרסק בהולנד?
יוסי,
28/07/04 09:59
|
האם המנוע שנפל ממטוס בואינג של אל על והתרסק בהולנד לפני מספר שנים גם ''טופל'' בשה''ל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בורות ורשעות
ערן,
מרכז,
28/07/04 11:58
|
אין כמובן כל קשר בין התאונה של מטוס אל על באמסטרדם למקרה זה. התאונה הקטלנית והקשה באמסטרדם נבעה מכשל בתכנון של מתלה המנוע על ידי בואינג. לא היתה זו בעיה של תחזוקה. בראיה לאחור ניתן היה למנוע תאונה זו אילו היו מקרקעים את כל צי מטוסי 747 לבדיקת המתלה לאחר תאונה קודמת בה נפל מנוע ממטוס אחר. למרבית המגיבים וגם לגורמי התקשורת אין הבנה בסיסית בנושא תחזוקת מטוסים . אין להקל ראש בעברות בטיחות ויש לשרש כל כשל מסוג זה. מכאן ועד לתגובות היסטריות המופנות כלפי חברת התעופה - המרחק גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
I WILL NOT FLY EL-AL
ל"ת
YOSSEF,
28/07/04 09:52
|
|
 |
44.
איזה מזל!לפני חודש תסטי באל על
גלעד,
חיפה,
28/07/04 09:46
|
|
 |
43.
ה-יהיה בסדר הישראלי
עידו,
28/07/04 09:45
|
|
 |
42.
אני מקווה מאוד שמי שאחראי לזה
שושנה,
אזור השפלה,
28/07/04 09:42
|
|
 |
41.
לי זה הספיק!!
גיל,
טבריה,
28/07/04 09:41
|
|
 |
40.
העיקר שלא קרה כלום עדיין..
ל"ת
פנחס,
כפר סבא,
28/07/04 09:41
|
|
 |
39.
מישהו יצטרך לשלם על זה ביוקר.
ל"ת
גל,
28/07/04 09:40
|
|
 |
38.
גם בדברים כאלה מחפשים לחסוך??
ל"ת
גיא,
28/07/04 09:39
|
|
 |
37.
אני לא מאמינה.
חגית,
28/07/04 09:38
|
בכל פעם שטסתי התעקשתי לטוס באל על כי סמכתי עליהם.ידעתי שהם חברה טובה ,עכשיו הכל מתפוצץ לנו בפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אל על תצטרך לתת הסברים
רונן,
מרכז,
28/07/04 09:37
|
|
 |
35.
פשוט לא יאומן מה שהולך כאן
ל"ת
ירון,
28/07/04 09:35
|
|
 |
34.
משחקים בחיים שלנו.
הילה,
צפון הארץ,
28/07/04 09:35
|
איזו חוצפה יש לאנשים לחפף בדבר כ''כ רגיש כמו מטוס.התרסקות של מטוס מינימום נגמרת ב200 הרוגים.איך אין להם חוצפה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
בזיון!!!
יוגב.ד,
אי שם,
28/07/04 09:33
|
|
 |
32.
ישראבלוף!!!
ל"ת
אורי,
תל אביב,
28/07/04 09:32
|
|
 |
31.
מכה קשה לאל על.
ל"ת
אורה,
28/07/04 09:31
|
|
 |
30.
טוב עם אל על ?!?!?
רובי,
28/07/04 09:29
|
אל על יקרה יותר!! אל על טובה יותר !???? ביי ביי אל על !!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
בחיים!!!
אהוד,
הוד השרון,
28/07/04 09:27
|
|
 |
אם תזדהה בשם המלא ,
אל על,
28/07/04 14:09
|
גם לא יתנו לך לטוס באל על, אגב ראה תגובה לשאלה 23 ואולי תתעשת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
החיים שלי ושלך בידיים של דבילי
יהב,
אילת,
28/07/04 09:27
|
|
 |
27.
איזו בושה!
רחל,
חיפה,
28/07/04 09:25
|
צריך להעיף את כל מי שאחראי לזה לכמה שנים טובות לכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
צריך להראות להם את דיסקברי צנל
דרור,
אמסטרדם,
28/07/04 09:25
|
יש תוכנית על תאונות אוויריות ואיך בגלל טעויות קטנטנות של לא להסיר מדבקה לאחר הניקוי יכול מטוס מלא נוסעים להתרסק פשוט בושה שמחפפים גם בדברים כאלו אני לא טס אל על יותר עד שיוקיעו את כל המעורבים והטייחים למיניהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
ברוכים הבאים לישראל!
ל"ת
זיו,
28/07/04 09:24
|
|
 |
24.
לא עוד אל על
חושב,
איפה שהוא,
28/07/04 09:20
|
אל על הורידה את החלק מיידית. אל על גם אמרה שאין שום פגיעה בבטיחות נוסעיה.
האם איש יחסי הציבור שלהם כל כך טיפש שאיננו רואה את הסתירה שבדברים? או שפשוט הוא חושב שאנו הטפשים? אם אין שום בעית בטיחות מדוע נשלח החלק לבדיקה דחופה?
שקרנים, לעולם לא עוד אל על
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראה תגובה לשאלה 24
אל תשמיץ,
28/07/04 14:06
|
אגב ,גם אל על לא מעוניינת בנוסעים כמוך, שנהנים מהטיסה ואחר כך משמיצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אם לא היה חשש, למה החלפתם ?
ל"ת
sandalin,
28/07/04 09:19
|
|
 |
תגובה
טכנאי אל על,
28/07/04 14:02
|
לא היה חשש לנוסעי המטוס,עובדה שהוא טס כך (גם כמטוס מטען הכבד יותר ממטוס עם נוסעים), תקופה מסויימת,ואולם חברת אל על נוהגת לתחזק את מטוסיה בהתאם להוראות הייצרן,וכיוון שהתחקיר גילה או העלה חשד שתעשיה אווירית עבדה לא לפי הוראות הייצרן,מייד קירקעה אל על את המטוס והחליפה את החלק החשוד כפגום בחלק חדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
לא ייאמן!
ל"ת
רוני,
חולון,
28/07/04 09:11
|
|
 |
21.
לאזרח המודאג
חגי שרון,
מודיעין,
28/07/04 09:08
|
לפני שאתה מדפיס עוד כמה מאות הוראות מאסר ומעצר לכל אזרחי ישראל, תקרא שוב את הכתבה. לעצור את ראשי אל על? הם קורבן בסיפור הזה. אולי גם נתחיל לעצור נשים מוכות? בכל מקרה לא צריך לעצור אף אחד - צריך להטיל קנס עצום על שה''ל כי מה שהיא עשתה זה לחסוך כסף. צריך להראות לה שחיסכון בכסף על חשבון בטיחות הטיסה יעלה לה הרבה כסף. שפשוט לא ישתלם לה לסכן אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אל על לא שונה
מירו שוויץ,
שוויץ,
28/07/04 09:05
|
מפחיד כן. אבל כמעט כל חברות התעופה עושות את אותו דבר. אני יודע על מקרים דומים בחברות תעופה מאוד מוכרות ואני לא רוצה לנקוט בשמות. המעשה שנעשה באל על זיעזע אותי לא הכתבה. זה בכלל לא חדש. אני טייס למטוסים קלים וכמעט כל מי שנמצא בתחום התעופה יודע את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למירו שוויץ
אל על כן שונה,
28/07/04 13:52
|
אל על כן שונה ,אם אתה טייס אז אתה בטח יודע לקרוא,ומה שכתוב בתחקיר לא אל על עשתה את זה, אל על היא הלקוח ,ונותן השרות כלומר התעשיה האווירית היא שמכרה לאל על מוצר לא תקין, אל על כפי שתקרא היטב בכתבה, מייד קירקעה את המטוס והחליפה את החלק הפגום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מה הפלא???
א-ש,
גוש דן,
28/07/04 08:58
|
מה הפלא - כאשר מעשנים מריחואנה 9000 פעמים לא זוכרים יותר מה עושים, וזה מתגלגל ל ''יעילות '' בעבודה ול '' חיסכון '' !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
הצילו
אזרח מודאג,
28/07/04 08:35
|
לעצור עד תום ההליכים את כל המעורבים כולל את הנהלת אלעל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאזרח המודאג
עובד אל על,
28/07/04 09:39
|
אל על במקרה זה ,היא הלקוח שכרגיל בישראל ,בדרך כלל דופקים אותו, ואין צורך לעצור את הנהלת אל-על,אלא לשבח אותה על כך שמשעלתה על כך שהציפוי חשוד שלא על פי מידות הייצרן, קרקעה את המטוס ושלחה את החלק לבדיקה במכון אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא עובד כבה אבל
אל,
מרכז,
28/07/04 09:24
|
בינתיים לפטר כל מי שידע ולא זעק. גם בחיל האויר אם יש כאלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אנשי התעשיה האוירית הם ועד חזק
ל"ת
מה הפלא,
28/07/04 08:27
|
|
 |
16.
תגובה הולמת לזלזול בחיי אדם
א.זרח,
איזור א,
28/07/04 08:27
|
התגובה חייבת להיות מיידית ודרסטית. יש להחליף לאלתר את כל שרשרת הניהול שאפשרה את המחדל או להחליף מיידית ספק. יש לאתר ולקרקע את כל המטוסים בהם הרכבו חלפים שאינם עונים על מפרט היצרן עד לתיקון המעוות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
איפה המנהלים ??????????
שמואל,
28/07/04 08:18
|
איפה המנהלים ?
רק מקבלים שכר של עשרות אלפי שקלים ?
האם אין פיקוח ובקרה ?
איזו תרבות זו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אם זה נכון,זה מפחיד
דן,
28/07/04 08:02
|
אם זה נכון,יש פה אנשים שצריכים להכנס לכלא להרבה שנים(זה גובל בניסיון להרוג) דבר נוסף,אותם אנשים,טכנאים יש להם משפחות וחברים שטסים במטוסים אלה ואולי אפילו הם,אני לא מבין איך הם לא פחדו לקחת אחריות כזאת,בושה זה מזכיר את המחזה של ארתור מילר ''כולם היו בניי'' מפחיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
LATUS SHACHOR LAVAN
ל"ת
RONEN,
USA,
28/07/04 08:02
|
|
 |
12.
אני יכול להטיח לכם שאף אחד לא
מפעל דפוק,
וילהלמה,
28/07/04 08:01
|
אני יכול להבטיח לכם שאף קדקוד לא יעוף שם. לכל היותר מספר שין גימלים.
גם כאשר במפעל מל''ם של התעשיה האווירית פרצה שריפה, פיטרו את הש.ג. ואילו המנכ''ל, הלך להיות מנכ''ל אלתא. אגב הלשונות הרעות טוענות ברצינות שהשריפה שיפרה את מצבו הכלכלי של המפעל, כי חברת הביטוח שלמה בעבור מלאי ''מת '' של חלפים שלא השתמשו בהם בלאו הכי, וזו הסיבה שהעלו בדרגה את המנכ''ל.
וכל הכבוד לחיל האוויר וכנראה שלמשרד הביטחון גם מגיע הקרדיט שלא טאטאו את המחדל בתירוץ של ''האוייב מאזין'' או ''את הכביסה המלוכלכת לא מראים בחוץ''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מה עושות הרשויות
נוסע מודאג,
28/07/04 07:51
|
בכל הכתבה מורטת העצבים לא מוזכר אם הנושא הועבר לבדיקת הרשויות המוסמכות לבדיקה מעמיקה ולהעמדה לדין את האחראים למחדלים אלה אם אכן ימצאו כאלה. אם מעשים אלה טומנים בחובם סיכון חיי אדם, וזאת על פי עדות המומחים, הרי ניתן ליחס להם כונת זדון ויש לפעול כנגדם בהתאם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
לפטר את כולם ומייד ......
ש.לוין,
28/07/04 07:50
|
אסור לתת לאנשים האלה לעבוד בתחום. חיי אדם בידהם והם משחקים בהם כאילו היו בובות. זה ממש מזעזע שדבר כזה קורה. אסור בתכלית האיסור להעסיק אנשים כאלה בתחום וטוב תעשה המערכת אם תשלח את כולם הבייתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל 10- זו נקנמות של רפי שחר
ל"ת
יודע דבר,
28/07/04 22:43
|
|
 |
9.
אל על בטוחה אולי מפיגועים
xxx,
28/07/04 07:44
|
אבל לא בטוחה ממי שמייצר את המטוס עצמו -- וכמובן -- תגובת הסמוך יהיה בסדר מקסימום יפול מטוס 240 300 נוסעים ימותו ...
מי שהתרשל מאחל את כל הרע שבעולם ושהוא מוזמן עליי לטיסה חינם באל על
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
עד עכשיו תאוות הבצע הרגה רק ענ
אריה,
28/07/04 07:34
|
עד עכשיו תאוות הבצע שלנו הרגה רק את העניים. תנו לזה זמן. תגלו שתאוות הבצע הורגת באותה חדווה גם עשירים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
קצת הוראות יצרן-ליד כללי
יורם,
נתניה,
28/07/04 07:27
|
לכל חלק במטוס יש מספר יום יצור ועוד אלף פרטיים מזהים. היצרן בואיניג מקדיש לכל חלק , שעות טיסה. או תקופת שימוש לחלק. חלק חדש יורכב על מטוס. ואפילו עם המטוס לא טס שנה לפעמים חייבים להחילף את החלק. כי לחלק יש זמן שימוש שנה או 6 חודשים גם עם המטוס עמד רוב החלקים הולכים על שעות טיסה וחלק שעות מנוע. ישנם במטוס אלפי חלקים שגם במקרה של תקלה לא קרה כלום. אבל לא לוקחים צ'אנס במערכת כל כך גדולה עם כסף. לכל מטוס יש ספר כמו אנציקלופדיה עברית. ובצ''הל שולחים אותך לקורס רק לילמוד ליקרוא את הספר הזה. זה קורה בכל מקום ודי להכניס אותנו לפאניקה. כל יום מתבצעות על כדור הארץ.180 אלף טיסות של חברות בואינג ואירבוס ואחוז התאונות הוא כמעט אפס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרגיל לעלות את מחיר הכרטיס
ל"ת
נתי,
מרכז,
28/07/04 18:55
|
|
 |
100%
ל"ת
10000%,
100000%,
28/07/04 18:54
|
|
 |
6.
יפוטר מנכ''ל התע''א משה קרת
יודע דבר,
28/07/04 07:13
|
צריך לפטר את מנכ''ל התעשיה האווירית משה קרת בן ה-71, המכהן כבר 19 שנים בתפקידו. קרת פיטר בשנות כהונתו אלפים רבים של עובדים צעירים ממנו בהרבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
רפובליקת בננות ללא מרכאות
ל"ת
יעקב,
נתניה,
28/07/04 07:08
|
|
 |
4.
Smoch, Smoch, yeheye beseder
ל"ת
Udi,
London,
28/07/04 06:55
|
|
 |
3.
תע''א צריכה לתת את הדין ומיד
אבנר,
ארה''ב,
28/07/04 06:38
|
באם התחקיר הוא נכון , התחקיר צריך להשלח לחברת בואינג וזו צריכה להפסיק מיידית את הזיכיון של תעשיה אוירית לשפץ מטוסי בואינג בארץ. בנושא זה אין פשרות כי חיי אנשים רבים על המאזניים שלא נדבר על תביעות נזיקין עצומות שיעלו לבואינג בהון עתק במקרה של תאונה כתוצאה מרשלנות בטיפול במטוס. האחראים לנושא בתעשיה אוירית צריכים לתת את הדין וללכת הביתה בלי פיצויים ופנסיה. ההפקרות והזילות בחיי אדם חייבת להפסק לאלתר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מה יהיה
יעקב,
בארץ,
28/07/04 06:31
|
נקווה שאין עוד כל מיני חלקים שהורכבו במטוסים אחרים. גם במקרה הזה הכל יעבור בשקט, מי רוצה להתעסק עם גוף כזה גדול כמו התעשיה האוירית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הבצע יהרוג אותנו, לא הערבים.
זעקי ארץ אהובה,
28/07/04 06:21
|
מצד אחד מבזבזים מליונים בחוסר אחריות מדהימה על ידי בניית גדר באופן פרובוקטיבי ומהמר, ומצד שני ''חוסכים'' בעלויות על חשבון חיי אדם. מגיע לנו אם אנחנו שותקים.
הגב לתגובה זו
|
|