 |
138.
יש עידוד למשתמטים
קצין קרבי,
ב''ש,
28/07/04 23:01
|
החברה לא מוקיעה מספיק את התופעה המתרחבת כל הזמן ומכך שואבים המשתמטים ''עידוד'' מיותר. טוב שהנושא פורסם וצריך לקוות שלא ירד מהכותרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
זה באשמת הקבני''ם.$בקש-יש$
ידם$''קלה''$בחתימ,
סחטין=$קח$תן,
28/07/04 14:39
|
ע''מ להרתיע? שזה יירשם בתיקם האישי. המקרים האמיתיים יוודעו לפני גיוסם. זה יירד מ-25% ל-0.25%
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
בטח שהחילים שלנו הולכים לקבן
אר,
28/07/04 13:18
|
הם גדלים במציאות נוראים בפחד מתמיד שמה הם יפגעו באיזה פיגוע חיי החברה שלהם מצטמצמים במציאות נוראית של פיגועים לא אנושים ואז שהם מתגיסים לצבא כדי למנוע את המציאות הבלתי אפשרית הזאת מילדים ישראלים אחרים הם מגלים שהשמאל הישראלי מכשיל אותם במלחמתם נגד הטרור הפלסטיני קורא להם רוצחים וכל הזמן בתקשורת מציגים את החילים כחסרי אנושיות שמתעללים בערבים במקום להלל ולשבח אותם השמאל הישראלי משקר ומשמיץ את חילי צהל האדירים שנותנים את חייהם למען בטחון ישראל מה הפלא שהם רצים לקבן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
חשבתי אלוהים שומר עלינו. אז אם
אריה,
28/07/04 11:41
|
אומרים שאלוהים שומר עלינו. וזה נכון. אמנם לא הוא אישית אבל באמצעות הדתיים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
מכייון שעיקר העבודה של צהל היא
אריה,
28/07/04 11:38
|
מכיוון שעיקר העבודה של צהל היא שמירה על המתנחלים. רק טבעי והוגן שעיקר המתגייסים לצה''ל יהיו הדתיים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
אלוהים יילחם לכם ואתם תחרישון.
אריה,
28/07/04 11:37
|
מעניין למה בעצם הדתיים מתגייסים לצה''ל. לא כתוב: ''אלוהים יילחם לכם ואתם תחרישון''?...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
זה כמו מילכוד 22. מי ששפוי..
אריה,
28/07/04 11:35
|
זה כמו מילכוד 22. מי שהולך לקבן צריך לשחרר אותו, ומי שמתגייס למרות שהוא יודע כמה משתמטים יש ומי בדיוק העם שעליו הוא הולך לשמור, הוא בלי ספק מטורף וצריך דחוף אישפוז...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
טוב שהציבור מודע לבעיה עכשיו
ל"ת
גיל,
נתניה,
28/07/04 10:35
|
|
 |
130.
גבריאלי ושטאובר
גבי,
רעננה,
28/07/04 10:28
|
|
 |
129.
לטפל בבעיה
מתן,
תל-אביב,
28/07/04 10:26
|
|
 |
128.
קחו את המסטול לקב''ן
אדיר,
ת''א,
28/07/04 10:25
|
פירסמתם ידיעה על חייל שעישן 9000 גוינטים והיה מסטול רוב השירות שלו,הנה רעיון עבור צה''ל - שלחו מייד את החייל לקב''ן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
הפלסטינים יכולים להיות מעודדים
רציונלי 777,
28/07/04 07:52
|
|
 |
בדיחה תפלה
לני,
ת''א,
28/07/04 10:36
|
|
 |
הלוואי שזו היתה בדיחה
Avi Ecuador,
28/07/04 15:13
|
|
 |
126.
כמו מילכוד 22: מטורף מי שלא פו
אריה,
28/07/04 07:41
|
כמו מילכוד 22: המטורף הוא זה שלא פונה לקבן, ולכן צריך לשחרר אותו מצה''ל... האמת: אתה מתגייס לשמור על המולדת. מי זה המולדת? הפוליטיקאים שמשתינים עליך מגבוה? העשירים שלא רואים טותך ממטר? המתנחלים ? את מי שפונה לקבן צריך לשחרר. את מי שלא פונה צריך לאשפז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
היום
Avi Ecuador,
28/07/04 07:09
|
הופכים מנהיגנו את העם לעם הארץ, היום הוא מתפורר, מחר שרון יקרע אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Equador\רציונאלי\777 - נא קרא.
דלית,
28/07/04 14:55
|
ידידי , הנח לנו קצת. באמת. אתה מתקומם נגד ההנהגה אבל מתיש אותנו : דלת העם ומסכניו. דחילאק , רחם עלינו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהיה לך משעמם בלי התגובות שלי
רציונלי 777,
28/07/04 15:43
|
יהיו כנראה למעריב פחות קליינטים. אני עומד לעשות פסק זמן בקרוב ותוכלו כולכם להנות מחופשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
מוגזם
שעל,
ישראל,
28/07/04 00:21
|
כשם שלצאת מהארון נעשה אין כך מאמינים המתחזים שאיבדו את הבושה והכבוד בז לכם זיכרו זה ירדוף אותכם כל חיכם היכן הכבוד הביחד האחי מי שחושש שיתחשל ויצא גבר! מי שלא מסוגל נפשי=חולה שלוחה לך בירכתי לבריאות הנפש והגוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
בעיות נפשיות וסלברטיס
ליאורה,
ת''א,
27/07/04 23:42
|
לחילים רבים יש בעיות נפשיות והם לא משתמטים,לעומתם סלברטיס כמו זמרים וכוכבי טלנובלות בורחים מצה''ל ואיש לא עושה להם מאומה.הם מהווים סמל שמעודד את ההשתמטות וצריך לטפל בהם ביד חזקה למען יראו ויפחדו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
חבל על הזמן
דב,
ת''א,
27/07/04 23:24
|
|
 |
121.
היו ימים בצה''ל
הרמן,
הרצליה,
27/07/04 23:19
|
שלהשתמט הייתה בושה,להתנדב היה מכובד,לשרת כקרבי היה שיא,נשארו היום עדר של משתמטים שנחשפים לפנינו בידיעה.היו ימים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
חובה להעיר את דעת הציבור לבעיה
ל"ת
נאור,
מודיעין,
27/07/04 22:52
|
|
 |
119.
תכתבו ומאומה לא יזוז בצבא
לירון,
ת''א,
27/07/04 22:51
|
ידיעה מענינת ציבורית שראויה למחקר אך בצבא לא יזוז כלום כי שם לא מטפלים בבעיה ולא יודעים עליה באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
תופעה מדאיגה ומכאיבה
ליאון,
חולון,
27/07/04 22:12
|
קראתי את הידיעה שלכם וראיתי את כתבת הטלביזיה בנושא, לאחר הראיה והקריאה הבנתי שהבעיה מדאיגה ועל הצבא מוטלת החובה לטפל בה בדחיפות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
ערוץ 1 הציג היטב את הנושא
שלמה,
ת''א,
27/07/04 22:10
|
ראיתי את כתבת ערוץ 1 על הידיעה שלכם ולדעתי הטלויזיה הציגה את הנושא טוב יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמיד בטלביזיה זה טוב יותר
מרים,
כפ''ס,
27/07/04 22:54
|
יש הבדל בין אינטרנט ועיתון לבין טלביזיה ולכן אל תיתן קרדיט מיותר לטלביזיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
רק שיטפלו בבעיה
אבינועם,
תל-אביב,
27/07/04 20:51
|
שלא יטאטאו את הבעיה לקרן זוית עד שהיא תצוץ שוב במקרה בעוד שנים ותחמיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
4% דתיים בלבד
שרון,
הרצליה,
27/07/04 20:49
|
שימו לב היטב לנתונים ותבינו היכן נמצא החינוך הטוב לאהבת הארץ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
40% לא עושות קפה למפקד
מישאל,
גבעתיים,
27/07/04 19:29
|
|
 |
113.
פני הדור והנוער כפני שומכלום
יגאל,
ת''א,
27/07/04 19:27
|
|
 |
112.
דתיים לוחמים עם מוטיבציה
עמליה,
ר''ג,
27/07/04 19:18
|
ידוע שדתיים הם בעלי מוטיבצית יתר וזה ידוע היטב גם בצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
צה''ל לא מטפל בבעיות נפש מספיק
כהן,
מודיעין,
27/07/04 19:17
|
בצה''ל מעולם לא הקדישו מספיק זמן איכות לטיפול רציני בבעיות נפש כפי שצריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
אין יותר בושה בארץ שלנו?
ל"ת
צורי,
אשדוד,
27/07/04 18:55
|
|
 |
109.
שחרור קל
רני,
ת''א,
27/07/04 18:54
|
אין ספק שתהליך השחרור אצל הקב''ן קל וחיילים עוברים אותו בקלות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
כרגיל-הענין לא יטופל
אהרון,
רעננה,
27/07/04 18:21
|
כרגיל צה''ל יעבור לסדר היום על התופעה הקשה שלפנינו ומאומה לא יעשה למניעתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
בסוף לא ישארו שמאלנים בצה''ל
יוסי,
גושדן,
27/07/04 17:35
|
נו במילא הם כבר על מיזוודות, או טו טו השמאלנים חוזרים הביתה: לגולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סתם קשקוש מיותר
שמאלן ששירת,
חיפה,
27/07/04 18:23
|
|
 |
ועתה לקולות החיילים...
ל"ת
חיים יבין,
27/07/04 17:51
|
|
 |
יוסי יש לך בעיות בהבנה הנקרא ?
המורה ללשון,
27/07/04 19:07
|
כתוב דתיים וק י ב ו צ נ י ק י ם . ובאיזה צד של המפה בד''כ הקיבוצניקים ? לא אני לא חושדת שאתה באמת לא מבין פשוט רגיל כמו רוב הימניים הדתיים לעוות את העובדות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
טוב שפירסמתם את הנושא
איתמר,
רעננה,
27/07/04 17:12
|
|
 |
טוב שפורסם-האם יטופל?
מירון,
ירושלים,
27/07/04 18:29
|
טוב שהענין פורסם,השאלה היחידה אם צה''ל יואיל לטפל בענין סוף סוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
חינוך של השמאל נו מה רוצים
ל"ת
דוד,
27/07/04 17:11
|
|
 |
קשקשן
עמירם,
נתניה,
28/07/04 23:06
|
קרא את הידיעה ותבין שאין קשר לשמאל אפילו לא בדמיון.גם אנשי דרבי לא הזכירו במחקר את השמאל הוא בדמיונך בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
כלימה ובושה
אוי לבושה,
ארץ ישראל,
27/07/04 17:10
|
משתמט יקר,חשוב שחייל אחר משרת במקומך וזה מכוער.תתאמץ לשרת את עמך כראוי בלי בושות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
במקום צבא שיעשו שרות לאומי
ל"ת
סיגל,
אשדוד,
27/07/04 17:07
|
|
 |
מה פתאום ? ואם הם רוצים ללמוד
יוני בן ארצי,
27/07/04 17:50
|
|
 |
מה פתאום ? ואם הם דוגמניות ?
בר רפאלי,
27/07/04 17:49
|
|
 |
מה פתאום ? ואם הם זמרים ?
אביב גפן,
27/07/04 17:48
|
|
 |
102.
חולי נפש בצה''ל
אריה,
מרכז,
27/07/04 17:00
|
|
 |
101.
להתמודד
נחמיה,
רחובות,
27/07/04 16:58
|
לא לשכוח את הבעיה אלא להתמודד עימה כי אחרת היא תצמח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
טיפול בנוער לפני הגיוס יעזור
ריקי,
גבעתיים,
27/07/04 16:56
|
|
 |
99.
קצין אמיץ
אוריאל,
מכבים,
27/07/04 16:55
|
עסק בבעיה חשובה ולא נרתע ממנה.צריך לקוות שהצבא ישנה את היחס והטיפול ואז ,אולי,יגיע שינוי לטובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
לאשפז אותם לשלוש שנים בבי''ח פס
איציק,
27/07/04 16:53
|
|
 |
97.
הערה לגבי הדתיים והקיבוצים
אחד,
27/07/04 16:51
|
הדתיים בוגרי ישיבות ההסדר משרתים בצהל פחות זמן מחילונים (כאשר את שאר השירות הם משלימים בישיבה). בנוסף, לישיבות ההסדר יש מסלול מיוחד עם החבר'ה שלהם, ומפקדים דתיים מ''שלהם'' שמבינים אותם. ברור שזה הופך את השירות ליותר קל מבחינה נפשית. אני מתפלא שאת זה לא לקחו בחשבון כשערכו את הסקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל זה כמעט 50% מבוגרי בה''ד 1
יוסי,
גושדן,
27/07/04 17:36
|
של יחידות שדה הם דתיים? תמשיכו לאכול את הלב שמאלנים. גם בצה''ל אתם מיעוט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
איך משתחררים ?
עופר,
צפון,
27/07/04 16:46
|
|
 |
שאל את החבר'ה ב''מחנה השלום''
יוסי,
27/07/04 17:47
|
|
 |
95.
25% נשמע מדהים
bgnhm,
ת''א,
27/07/04 16:40
|
אחד מכל ארבעה מנסים להשתמט! נשמע מפחיד ולא מקובל ציבורית.כל הכבוד לדרבי שטיפלו בנושא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
אין טיפול בבעיות מהבית
שרה,
ת''א,
27/07/04 16:38
|
בתור חיילת לשעבר אני מעידה שאין טיפול בבעיות שסחבנו מהבית,הצבא התעלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
בושה
לילי,
רעננה,
27/07/04 16:36
|
|
 |
92.
look at the full glass
aram,
sharon,
27/07/04 16:27
|
The problem is that the 75% need to go to the Kaban. Look at Amos Gilad that asked the army compensation after distress due to his service as Masbir Leumi. We all are fucked up living in this country.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
הדתיים הולכים לאבא,שהולך לחבר
הבן של אפרים,
עשה במכנסיים,
27/07/04 16:25
|
כשקצת קשה הולך הדוס לאבא והחברים של אבא כבר מסדרים שירות נוח של סקי בחרמון .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלכלך
חיל מאגוז,
היכן שנדרש,
28/07/04 00:30
|
עלוב נפש כמוך הבן של אפי היה מפק''צ בסירת אגוז אתה קולט אפסון בקשתו ואני מדגיש למוגבל העלוב שהבן ביקש לבצע מילואים בשלוחה של הסירת במקום קשה הרבה יותר תתנצל מרעיל אכויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
היו קבני''ם ששחררו חיילים בעבור
משה מ,,,,
בת ים,
27/07/04 16:11
|
|
 |
89.
the ''price'' of desertion
malka,
27/07/04 16:04
|
There will always be a % of people who are unstable to serve. But let the rest know the ''price''. we should go back to time when you could not serve, you also could not : 1. get a job in government. 2. Get a driving licence. 3. and of course add to that that if you can not be in the army, you can be in ''sheirut Leumi''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
נוער הבושות או נוער הגבעות?
ניר,
אלקנה,
27/07/04 16:03
|
|
 |
87.
דתיים שומרים עלינו
מאיר,
חדרה,
27/07/04 16:02
|
הנה לפניכם העובדה-הדתיים שומרים עלינו יותר מהחילוניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
בושה לעם ולמולדת עם המשתמטים
ל"ת
נתי,
ת''א,
27/07/04 15:36
|
|
 |
85.
נתון באיחור של 15 שנה
קורא,
ישראל,
27/07/04 15:34
|
את הטיפול בבעיה שהעלתה אוניברסיטת דרבי היה מתחיל לפני 15 שנה המצב כיום היה טוב בהרבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
הדתיים פחות חולה נפש
רון,
27/07/04 15:29
|
המחקר, שנעשה עבור אוניברסיטה, בטח על ידי חילונים.
פושעי אוסלו לדין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם מתיעצים עם רב
גליה,
27/07/04 16:22
|
הדתיים פשוט פונים לייעוץ אצל הרב. כמו שההיסטוריה מלמדת - עדיף שיתייעצו עם קב''ן ....אחרת כולנו משלמים על הטפשות החולנית של הרבנים המייעצים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גליה רפואה שלמה תשובה לעניין?
אור,
27/07/04 16:47
|
תרגישי טוב וצום קל.
אל תשכחי לקחת את הכדורים החילוניים מחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
הסיבה האמיתית
דתי,
גוש עציון,
27/07/04 15:19
|
הסיבה האמיתית שהדתיים לא הולכים לקב''ן כי הם כמעט היחידים במדינה שאכפת להם ממשהו ויש להם אידאלוגיה, הם רוצים שהמדינה תמשיך להתקיים, ולא נהפוף לעם של פחדנים ורפוסים(ההתנתקות והבריחה מלבנון), ונהיה עם שלא מפחד משום מדינה אלא הם מפחדים ממנו כמו ב67 שהיתה רוח לאומית לפני שהתחלנו לסגת עם הזנב בין הרגלים ולא כמו היום שכל אחד מחפש את טובתו האישית כמוכך ומנסנ לברוח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו תגובה למספר 79.....
ל"ת
דתי,
גוש עציון,
27/07/04 15:32
|
|
 |
82.
לפני ואחרי...
האחד,
27/07/04 15:11
|
אם הנתונים בכתבה נכונים, תארו לכם (ההורים במיוחד) את אחוזי נפגעי הנפש, אחרי שירותם בצה''ל. הפלא הוא שכל נראית מדינת ישראל? עם הפנים קדימה, לאן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
ישראל הופכת לנורמלית
דן,
מרכז,
27/07/04 15:09
|
הנתונים הללו מראים שאנו הופכים ליותר נורמליים. ברגע שש''הפרה הקדושה''- צה''ל תישחט, ייטב לנו. התקציבים הענקיים של הבטחון יקוצצו ויעוברו לבריאות ורווחה, ההנהגה תהיה אזרחית ולא כל גנרל פושט מדים, ינהיג אותנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
חסן נפשי נשען על קביים אלוהיות
זאב בק,
רעננה,
27/07/04 15:09
|
האם מישהו בצה''ל באמת מאמין שלנוער הדתי המתגייס חוסן נפשי העולה במידה כה רבה על זה של הנוער החילוני? יעלון ומופז לא הגיעו למעמדם בזכות סכלותם. הם ערים לכך שהם בנו קריירה מפוארת על דמם של בני הנוער המשלמים את מחיר כשלונה של המנהיגות המדינית. הגבול בין רתיעה נפשית מלהסכים למדיניות ממשלת ישראל המבוצעת ע''י צה''ל לבין רתיעה הומניטרית פוליטית דק מאוד. לחובשי הכיפות הכל ברור - אין ספקות בדרך. ליעלון ומופז נוח לשחרר בקלות יחסית את ה''תפוחים הרקובים''. שיחות פוליטיות באוהל לאחר הפעילות המבצעית מסכנות את המוטיבציה הצבאית. מי שמותיר את שאלת הנכונות להתגייס במסגרת בריאות הנפש טומן את ראשו בחול. החברה הישראלית מעולם לא קיבלה התראה כה חריפה, פעמון אזעקה - והתעלמה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
הדתיים תומכים במדיניות המשיחית
צפוני,
צפון,
27/07/04 15:05
|
הדתיים תומכים במדיניות המשיחית ולכן אין להם סיבה להשתמט. החילונים לא מסכימים עם האידאולוגיה המשיחית שהממשלה נוקטת ולכן נוטים יותר להשתמט. - לא פלא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל תומכים בהתאבדות לאומית
ל"ת
Avi Ecuador,
28/07/04 07:45
|
|
 |
78.
להעביר לועדת חוץ וביטחון
hvusv,
ת''א,
27/07/04 15:03
|
|
 |
מה הם יעשו בדיוק?
קק,
27/07/04 15:34
|
|
 |
77.
מענין
דגן,
נס ציונה,
27/07/04 15:01
|
|
 |
76.
בושה
ארנון,
רעות,
27/07/04 15:00
|
|
 |
75.
למה צה''ל הסתיר את המידע ?
rozen,
ת''א,
27/07/04 14:59
|
דווקא אוניברסיטת דרבי צריכה לחשוף מידע על משתמטים מצה''ל ולא הרמטכ''ל? טוב שהמידע נחשף אף אם מאוחר קצת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
פראייר מי שמתגייס!!
ל"ת
מוטי,
חדרה,
27/07/04 14:38
|
|
 |
לא רוצה להתגייס פרזיט?
אורן,
27/07/04 15:16
|
אתה כנראה מהמטומטמים שחושבים שלא צריך צבא במדינה הזו. או שאתה ערבי או שאתה איזה ערס אידיוט או שאתה שמאלן. בכל מקרה מה שלא תהיה טיפת שכל בטוח אין לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנתה אותו אורן
גג,
27/07/04 15:35
|
|
 |
73.
מערכת החינוך צריכה לדאוג
מיטל,
27/07/04 14:37
|
|
 |
72.
הפתרון כה פשוט !!!
ארז,
דרום,
27/07/04 14:33
|
מי שלא משרת יחויב בשרות לאומי בן שלוש וחצי שנים בחפירה או עבודה פיזות אחרת. תוך שבוע יהיה גיוס של ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
יצחק רבין.
סיגל,
27/07/04 14:24
|
רבין ז''ל ראה יותר מכולם את הנולד,הוא ראה את העם שובע כבר ממלחמות מיותרות ולכן ניסה בכל כוחו להביא את השלום.אין כוח יותר למלחמות ,רוצים שלום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המורשת שלו
Avi Ecuador,
28/07/04 07:43
|
כבר מזמן הפכה לתורה וההולכים אחריו הפכו אותו לחלק מנביאי כת דת עגל הזהב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את יכולה להמשיך לרצות.
אזרח,
חלם זה כאן,
27/07/04 14:56
|
ככל שתשקעי באשליות עמוק יותר כך המצב יהיה גרוע יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני הייתי אומר ההפך
jak,
27/07/04 15:15
|
שדווקא יצחק רבין אשם הוא גרם להרבה אנשים לחשוב שלא שווה להלחם ולתרום למדינה כי היא לא תגמול לך טובה היא תשתמש ותזרוק (כמו במתיישבים) וכל חבל ארץ שתכבוש מהאוייב תצטרך לתת לו בחזרה באיזה הסכם ''שלום''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
בזמנים כאלה קשים.?
יניב.ג,
רמת גן,
27/07/04 14:22
|
|
 |
זה הגיוני
גג,
27/07/04 15:36
|
|
 |
ואתה נשבר ראשון.
גלית,
רמת השרון,
27/07/04 17:45
|
|
 |
69.
אין כבר שום מחויבות למדינה
חגי,
צפון,
27/07/04 14:21
|
|
 |
זה מה שמנהיגי חלם
Avi Ecuador,
28/07/04 07:40
|
מסבירים היום ולכן יש לעשות פסק זמן ל 40 שנה שיחוזק במשאל עם ולהצמיח מנהיגים ודור חדש מדור עגל הזהב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
אולי לא נורא שהדתיים הם אלו
בני,
ת''א,
27/07/04 14:20
|
שילכו לצבא? מה יש? בגללם כל הבלגאן הם רוצים את עזה ואת נצח ישראל שילכו לצבא ימותו על קידוש השם ויתנו לנו לחיות בשקט.
שלוש מדינות לשני עמים: אנחנו למדינת ישראל הדתייים ושאר המשיגנרס ליהודה ומה שישאר לעארפת..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפלסטינים לא אשמים קצת?!
Avi Ecuador,
28/07/04 07:38
|
אם ערפאת היה מאכיל בלוקשים את השמאל אתה חושב שהיתה בעיה לעשות ניקוי אתני ליהודים ומישהו היה מוריד את השמאל ומעלה את שרון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רפואה שלמה אחי חילוני חולה נפש
שמון,
27/07/04 15:34
|
|
 |
67.
הייתי עושה את אותו הדבר.
ל"ת
אביעד,
חיפה,
27/07/04 14:12
|
|
 |
ההית , אבל מי שואל אותך ?
ראובן,
27/07/04 14:45
|
|
 |
ראובן אתה האידיוט
דד,
27/07/04 15:36
|
|
 |
גם אותך איש לא שואל.
ראובן,
27/07/04 17:44
|
|
 |
66.
מוצדק בהחלט
אמא אחת,
27/07/04 14:11
|
מי רוצה ללכת היום לקרוע את עצמו 3 שנים בשביל משכורת רעב ,בנוסף לסכן את חייו בשביל חבורת פנאטיים שלא מוכנה להקשיב.מי?אני לא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לגיוס
Diana Rozen,
27/07/04 15:21
|
אני מקבלת ש הציערים לא מוכנים להתגייס היוםת( בשביל מה?) אמא תומכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמא תומכת במי ?
רוזי,
27/07/04 18:12
|
|
 |
מי ביקש ממך ?
אמא חכמה יותר,
27/07/04 14:55
|
|
 |
החברים בגוש קטיף
ל"ת
סס,
27/07/04 15:53
|
|
 |
הם לא חברים שלך...
נעם,
ת''א,
27/07/04 17:43
|
|
 |
65.
יש להם את כל הסיבות בעולם
עופר,
27/07/04 14:10
|
לא להתגייס ורק סיבה אחת טובה מנגד והיא האהבה למדינה,אבל מה קורה שכבר לא אוהבים כ''כ את המדינה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסבירים לך היום
Avi Ecuador,
28/07/04 07:36
|
|
 |
אז מחפשים מדינה אחרת , או...
זולו,
27/07/04 14:53
|
...ששואלים את עצמך ''איפה טעיתי'' ? אני ער לכך שלא כולם מוסריים מספיק כדי לשאול ''מה אני יכול לעשות למען מדינתי?'' אך גם אלה שיש להם טיפ טיפה של הגינות כדאי שיפסיקו לשאול ''מה עשתה המדינה בשבילי....?'' ומי שישאל בכל זאת : ''למה לי ?'' לא נורא , לכל דור ודור יש את הזיבורית שלו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
אולי אם יפרישו קצת
אני ואני,
27/07/04 14:09
|
מתקציב הבטחון לטובת משכורות לחיילים הסדירים אז המוטיבציה תגבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
אין כבר אהבה למדינה
לימור,
רחובות,
27/07/04 14:06
|
|
 |
62.
אוי ואבוי איך שאנחנו נראים
ל"ת
אורלי,
חיפה,
27/07/04 14:04
|
|
 |
61.
הרוב משתמטים על רדע דתי
נועם,
27/07/04 14:04
|
|
 |
60.
זה לא מפתיע בכלל
ל"ת
ראובן,
27/07/04 14:02
|
|
 |
59.
ממה זה נובע:
jak,
27/07/04 14:01
|
הבעיה נובעת מעודף חיילים בצה''ל שנמצא תחת זכוכית מגדלת, נותן פטורים על ת''ש וקב''ן בסיטונות (מפחד תביעות למינהם)-מה שגורם שבבסיסים פתוחים העומס על אנשים שבאמת רוצים לתרום הופך לבלתי נסבל וגם הם פונים לקב''ן ,הקרביים רואים שאצל הג'ובניקים החיים טובים ורוצים גם וכך הלאה. כדור השלג לא יפסק עד שיעשו סדר בצבא ויתנו פטורים יחסיים דהיינו -אדם עם בעיות במשפחה לא יקבל פטור משבתות אלא פטור לעשות שבת ל8(או כל מ''ס סביר) ככה התועלת מהשגת פטור תרד יש לי עוד הרבה רעיונות אבל לא בא לי שזה יהיה ארוך מדי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
בושה!!!
יוסי,
27/07/04 13:58
|
בושה למדינה ולצבא ובושה גם לצעירים של המדינה זו בושה לחינוך של צעירים אלה ורק עם צבא כזה שלנו נוכל להגן בפני האיום האירני!! הצחקתם אותי!! עוד מעט ואבדנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
7% מטורללים כל שנה? לא נורא...
גידי,
הרצליה,
27/07/04 13:51
|
בכנסת יש 100%, וכולם מבוגרים מגיל השירות הסדיר.
מסקנה: עם הגיל מתדרדרת בריאות הנפש. קחו לדוגמא את שרון ופרס. הוכחה מצויינת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההגיון אומר
Avi Ecuador,
28/07/04 07:34
|
ששרון עובד על אחוז גבוה יותר וחכה לטרנספר של יהודים בכדי שתבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
כן גם למערכת החינוך יש חלק
מני,
חולון,
27/07/04 13:47
|
|
 |
55.
איך זה קרה לנו
אביב,
27/07/04 13:46
|
|
 |
עלית על הנקודה
ל"ת
Avi Ecuador,
28/07/04 07:33
|
|
 |
זה לא שייך לממשלות , אביב.
עירא,
27/07/04 14:35
|
זה בגלל ''שלום עכשיו'' והשמאל הקיצוני. הם שנתנו לגיטימציה לשינאת אחים , ומכאן להתבדלות וחוסר סולידאריות הדרך קצרה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא בדיוק מה שאתה עושה עכשיו
אא,
27/07/04 15:51
|
רק ימני מטומטם יכול לדבר בשנאה על השמאל ולהגיד שהם הביאו שנאה.
רק ימני יכול להיות כל כך טיפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא הנותנת.
עירא,
27/07/04 17:42
|
אני בז לך , ושמח שאתה נרגז. השנאה שלך , כשמן בעצמותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
ארץ מתפוררת
ליבי,
צפת,
27/07/04 13:45
|
אין לנו זכות קיום עם דור העתיד של המדינה מתנהג בצורה כזו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סמוך על ערפאת ותתפלל לשלומו
Avi Ecuador,
28/07/04 07:32
|
|
 |
53.
דתיים לא בורחים מהצבא
עדיאל,
חולון,
27/07/04 13:45
|
|
 |
52.
מביך מאוד לקרוא את זה
ל"ת
אוריין,
27/07/04 13:44
|
|
 |
51.
חבל על הזמן
יוליה,
פ''ת,
27/07/04 13:44
|
חברים שלי מתאמנים על ''פגישה'' עם הקב''ן אצל פסיכולוגים שלהם וכאן גיליתם את אמריקה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
חבל שבימים קשים כאלה
שמוליק,
27/07/04 13:44
|
|
 |
49.
אנשים כבר לא מרגישים שייכים
פלג,
27/07/04 13:42
|
כל צעיר שני שתדבר איתו יגיד לך ''אני מסיים את הצבא ועף מכאן.אין לי מה לחפש כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
הירידה החדה במוטיבציה לא קרתה
מיקי,
צפון,
27/07/04 13:41
|
בין רגע.זהו תהליך ארוך של שנים שבהם המוטיבציה לשרת כלוחם בצבא או בכלל יורדת ויורדת.זה מצב מביך מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והמסקנה?!
Avi Ecuador,
28/07/04 07:28
|
|
 |
47.
עצוב
איילון,
נתניה,
27/07/04 13:41
|
|
 |
46.
עצוב אבל מידע חשוב
שרון,
מודיעין,
27/07/04 13:40
|
המספר מפחיד אבל המידע על המשתמטים חשוב לידיעת הציבוריות הישראלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יותר מפחיד
Avi Ecuador,
28/07/04 07:27
|
|
 |
45.
שיהיה שלום וזהו.הפתרון הכי טוב
ל"ת
אביבה,
27/07/04 13:40
|
|
 |
44.
למה להם לשרוף שלוש שנים
יוכי,
27/07/04 13:39
|
אולי הכי יפות בחיים שלהם על מלחמות מטופשות של פוליטקאים אידיוטים.?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה במקום
Avi Ecuador,
28/07/04 07:26
|
כאשר ''ממנהיגים'' מסבירים שאנו כובשים ופולטים כל כך הרבה שטויות ועושים כל כך הרבה טעויות כאשר הם מצדיקים רשע ומסבירים אותו ומביאים לקורבנות מיותרים בעמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
כל הכבוד לדתיים.
ל"ת
אביהו,
27/07/04 13:38
|
|
 |
42.
אולי צריך לבחון מחדש את מדיניו
עמיקם,
27/07/04 13:37
|
|
 |
אולי להסתפח לארצות הברית
ל"ת
Avi Ecuador,
28/07/04 07:23
|
|
 |
41.
הקב''ן הוא האלוהים
קבנו'ס,
צבא!,
27/07/04 13:34
|
|
 |
40.
חשוב להזכיר
יונה,
27/07/04 13:22
|
המצב אמנם לא בשמיים אבל לצד המשתמטים הרבים ישנם את הבחורים הטובים שמתגייסים למען המדינה ונותנים את כל מה שיש להם ואפילו מוכנים לשלם בחייהם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד להם
Avi Ecuador,
28/07/04 07:22
|
|
 |
39.
מה נגיד אנחנו??
מילואימניק,
27/07/04 13:19
|
|
 |
תשאל את שרון
Avi Ecuador,
28/07/04 07:21
|
|
 |
38.
לא להאמין
דליה,
ת''א,
27/07/04 13:17
|
|
 |
37.
ולמה בעצם ?
ס. מרק,
גבולות 67,
27/07/04 13:16
|
כבן 18 הייתי מסונוור מססמאות כמו ''להגן על גבול הצפון'' או ''אחרי לצנחנים'' ולכן שירתתי בגולני וגם עשיתי מילואים. אחרי כשנתיים הבנתי בתור ילד שהצבא עושה עבודת משטרה ובמשטרה כפי שכל אחד יודע מקבלים כסף. אני מנגד התנדבתי. היום המצב קצת שונה והקבוצה שלי (נקרא לה עירוניים חילוניים מעמד בורגני) לא מוכנה לעשות צבא. ולמה בעצם ? הסיבה נורא פשוטה, מעניין אותנו נוחות החיים שלנו וכסף ושוב נוחות החיים. אנו אמנם לא נזיז את התחת על מנת לשנות את המצב הפוליטי או הכלכלי ומצד שני לא נהסס לקטר או ליסוע ל 5 שנים לאמריקה אבל עדיין איכפת לנו ולכן נצביע ברגליים ולכן לא נגיע למילואים ולכן הבנים שלנו כבר לא יתגייסו לשירות קרבי ואם יוכלו הם לא יתגייסו בכלל, כי אנחנו מחפשים פתרון לעצמנו ולא לארץ ישראל השלימה ולא לישיבות. אז למה בעצם אתם מתווכחים, ממילא איש כישר בעיניו יעשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שלימדו אותך
Avi Ecuador,
28/07/04 07:18
|
שאתה צריך לבנות את פלסטין ולא לעשות להם טרנספר, כל הבעיה היתה נפתרת והיה יותר הגיוני ויותר קל לכולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההתכרפנות שלך זה טבעי ,או נרכש
ל"ת
מגלה דפוקים,
27/07/04 14:48
|
|
 |
כהסטוריון אני מגלה בך עניין.
רפאל הר נמוך,
27/07/04 13:24
|
גבולות 67 , זה המון זמן... וכשהיית בן 18 , זה היה מזמן ? ועברת משהו מאז ? כלומר , זה בא לך טיבעי , האנוכיות ? אני לא שופט אותך , חלילה . אני פשוט תוהה אם עברת סדרת חינוך ב''מר''ץ'' כי אתה , קצת מחורפן... לא עלינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להסטוריון
ס. מרק,
27/07/04 14:11
|
לא רק לי זה בא טבעי אלא לכל מי שיש לו שכל בקודקוד. צד אחד מקדש את האדמה וצד שני מזיין את השכל ולא - לא עברתי סדרת חינוך שמאלנית אלא ימנית מסיבית שגרמה לי לחשוב שכוחניות לא הייתה פתרון גם בימי התורה והתלמוד. וכן אני לא קצת מחורפן אלא הרבה כשאני נזכר באנשים שמתו לי בידיים ורואה כיצד הרסו לי את המדינה ואת האידיאלים. וכן לשאלתך זה בא טבעי לחלוטין כאשר מפסיקים להזדהות עם מדינה, סליחה עם מדיניות של מדינה שכבר שנים לא מתווה מדיניות ובטח שלא מבצעת. אבל בזה כאמור אין כבר כוח להילחם ! לכן אני כבר לא מגנה משתמטים כי 30% מהמדינה זו כבר תופעה לגיטימית (סטטיסטיקה פשוטה). עד היום התנדבתי והיום בעקרון לא עוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהו. אז התעייפת. אתה עייף.
רפאל הר נמוך,
27/07/04 15:02
|
חבל. להיות עייף מול אינטיפאדה וטירור - אלה מותרות. להיות עייף מול מבקשי רעתך - זו חולשה.
מתשובתך התרשמתי שאתה מספיק נבון כדי לדעת זאת...
אני מבין לרעך. אינני ילד והשתתפתי במאבקים רבים... אבל אני משתדל שלא ליפול לעייפות למרות הפיתוי. אני חייב זאת להורי שהגיעו לכאן כפליטים. אני חייב זאת לבני - כדי שלא יהיו פליטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עייף אבל ממה ?
סמרק,
27/07/04 19:36
|
האינתיפאדה והטרור - שלט אדום שאמור ללכד את היהודים נגד הערבים על מנת להפגין כוח, לא זה כבר לא עושה לנו את זה, זה שחוק וזה אינו מעורר יותר את ההד של פעם. הייתי מתרשם יותר אם היית מציע בתפריט טיפול בחינוך, בבריאות אולי שמע שמיים בנושאים כלכליים ואולי בתאונות הדרכים שבשבת גבו 6 חיים. הקטע הבטחוני כבר לא עושה לנו את זה, וזה מזכיר שלפני מאות שנה בבית הספר לימדה אותנו המורה לאזרחות שבסורייה המשטר משתמש בישראל כמטרה אדומה לאוכלוסייה, הדגל האדום שמשכיח את הצרות האחרות. כן אני עייף, מויכוח שמושפע רק מאינטרסים. אבל מצד שני הרי כל הרעיון הוא להשקיע את האנרגיה בדברים שאנו רוצים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא חייב כלום לאף אחד
דד,
27/07/04 15:50
|
אני מבין את הדור הקודם, גדל על ''ערכים'' שהם בעצם חבורה של חוקים שנועדו להגיד לאזרח מה תעשה ומה לא תעשה למען המדינה.
ובכן, הדור שלי חכם יותר וחופשי, חופשי לראות את המציאות , את האמת והיא: אף אחד לא חייב כלום לאף אחד ואין שום דבר שחייבים לעשות, אפשר לעשות מה שרוצים מתי שרוצים ואין אף אחד שיש לא זכות אמיתית לעצור אותך וכל זאת כמובן כל עוד אתה לא פוגע במישהו אחר.
קחו את הערכים שלכם. אנחנו חכמים מידי בשביל סט החוקים הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא משנה יואל
ll,
27/07/04 17:32
|
זה לא משנה מה דעתך המציאות חזקה מכל דעה ואשליה עצמית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא חייב כלום
יואל,
27/07/04 16:09
|
אכן פרט לכסף אתה לא חייב כלום אבל בשביל מה הכסף ובשביל מה לחיות בכלל איזו תועלת לאבולוציה ולעולם אתה מביא. לדבריך אתה זניח לחלוטין וחסר משעעות כלשהי . אני לעומתך לא חושב שאנחנו אפסים שכל תפקידם לאכול ןלהפריש את השאריות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אין בושה?
רוני,
נתניה,
27/07/04 13:13
|
|
 |
35.
צודקים
אמא,
27/07/04 13:13
|
למה הם צריכים למות בשטחים כבושים? למה הם צריכים להיות טובים יותר מילדיו של אפי איתם? האם יחידת האלפינים שהוא סדר לבנו במקום שירות בעזה אינו סוג של השתמטות? האם כל אותם חברי כנסת ונכבדים שילדיהם ונכדיהם משרתים בקריה זה לא השתמטות? או בנות שירות לאומי שעושות רק שנת שירות? קחו את כל הסרבנים החרדים אלה שנגד ההנתקות כי הם לא מתים למענה. אז אם זו הדרך להשאר בחיים תחושבו מי הביא אותנו לכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי ''המנהיגות'' אשמה
Avi Ecuador,
28/07/04 07:15
|
בהתפוררות וחוסר האידאלים והכיוון. ועוד יותר מצער שהתשלום בקורבנות אין לו קשר לגיוס והקטסטרופה הגיוני שהיא בפתח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמא , בכל הכבוד...
אבא,
27/07/04 14:44
|
אין לך מושג על מה את מלהגת... ''האם יחידת האלפינים שהוא סדר לבנו במקום שירות בעזה אינו סוג של השתמטות?'' כשהבן שלך יהיה באלפיניסטים , תוכלי להיות גאה... או בעצם , את לא... את בטח תשלחי אותו לקב''ן. איפה הוא היום ? ב''נוער מר''ץ'' ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האלפיניסטים היא יחידה קרבית
זיגי,
27/07/04 13:35
|
מאוד, רק אדיוט המאמין לעורך ידיעות השמאלן עקנה את ההסתה הילדותית הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל לא עושה שטחים
ל"ת
וזה ההבדל,
27/07/04 16:44
|
|
 |
34.
בזיון
שרית,
27/07/04 13:11
|
|
 |
33.
לכל מצדדי ההשתמטות
גיל,
תל-אביב,
27/07/04 13:10
|
חסר פה נתון מאוד חשוב, אחוז הקרביים מתוך הפונים לקב''ן הוא לא גבוהה, הבעיה היא עם הדור המפונק שלמד לתחמן כשקשה. הם למדו את זה בבית מההורים שממהרים להאשים את המדינה בכל בעיה ובוחרים ''לעקוף'' את הבעיה ע''י שקרים והתפתלויות. אנשים אלו גורמים עוול כפול, כךפי אלו שכן משרתים וכלפי אלו שבאמת זקוקים לעזרה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל גיל
'',
27/07/04 14:11
|
זה שהנתון לא קיים לא רומא שאתה יכול להשלים אותו בניחוש.
אולי אחוז הקרביים הוא הגבוהה ביותר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אין מחוייבות למדינה,אין כלום
רון,
רמת גן,
27/07/04 12:46
|
|
 |
לא חיב כלום למדינה
אברהם,
קריות,
27/07/04 18:03
|
המדינה חיבת לו מים שנולד הוא מקבל דמי לידה , טיפול בזמן ליד,ביטוח ילדים, השכלה, כל השרותים כמו כל אזרח הממלא אתחובותיו למדינה, אבל הוא אינו חייב, יש לשלול ממנו את כל הזכויות,!!!!!!!!! ואם זה לא מוצא חן בעיניו שיעזוב את המדינה הוא לא חיב וגם אנו איננו חייבים בוגד בוגד בוגד!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
הצבא מנצל תמימות בני 18-לקרוא
דלית,
27/07/04 12:46
|
הרי איזה בר דעת מבוגר בן 30 40 או 50 יחליט על דעת עצמו להתנדב לסכן את חייו בשביל ''אחיו'' הישראלים, אשר ברור שבהזדמנות הרשונה שתהיה להם ימכרו אותו בזול. הרי הישראלים כעם הם כוחניים ומושחתים. הרי זה ממש לא הגיוני למשל שישראלי א' נוסע ברכבו וישראלי ב' חותך אותו בכביש ומקלל את אמו של א', ומייד אחרי זה א' יחזור לשטחים ויסכן את חייו על מנת להגן על המולדת ועל חייו של ב' ...... או (וגם כאן לא ניתן למצוא הגיון) שחייל א' הוא עני, ובמקום לנסות להתפרנס ולבנות את עתידו הכלכלי הוא העני צריך לשרת 3 שנים כדי להגן על אחיו העשירים, שלחלקם יש קשרים (הון - שלטון - זוכרים ?) ומשרתים בגל''צ או בתפקידים סטריליים אחרים, וחלקם גרים בצהלה או בסביון ושמחים שיש בחור מאופקים (מעין כושי) שיגן על חייהם ורווחתם. לדעתי במקרה זה של חיילים עניים על המדינה לפצות אותם בכסף מהותי עבור 3 שנים אלא, אחרת הם פראירים גדולים, והמדינה נמצאת על תקן חומסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילא ,ילדותית ולא מבריקה...
מיכה,
רעננה,
28/07/04 09:59
|
|
 |
כל מילה אמת
ל"ת
מאי,
27/07/04 15:43
|
|
 |
דלית , את עברת את גיל 18 ?
אחינועם,
27/07/04 13:04
|
כי את קצת ילדותית ושיטחית. בטח התחנכת בבנק''י - לסוציאליזם ולאחוות עמלים , והתכוננת למאבק החברתי עם החבר'ה מבעינה וסכנין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחינועם אתה אדיוט (כנס וקרא)
דלית,
27/07/04 13:24
|
בדיוק בגלל אנשים בזויים כמוך אנשים לא רוצים לעשות צבא, צריך להיות משוגע כדי לשרת על מנת להגן על חלאות אדם כמוך. אנא ממך, הגר לעזה, שם מקומך, אם כל חלאות האדם כמוך ינופו מהארץ תהיה לנו מדינה טובה יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
תכלס רק מי שפראייר מתגייס
ל"ת
נדב,
27/07/04 12:45
|
|
 |
29.
לסרבני המצפון
ליאת,
27/07/04 12:45
|
אפשר לשרת גם בתפקידים שהם לא קרביים אך לא פחות חשובים.השתמטות אינה הדרך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
כך נראה דור העתיד שלנו.
אורן,
27/07/04 12:43
|
|
 |
27.
מפונקים!תתביישו לכם!!!!!!!
ל"ת
שמואל,
חייל קרבי,
27/07/04 12:42
|
|
 |
26.
ממציאים בעיות..
ל"ת
דינה,
חולון,
27/07/04 12:41
|
|
 |
25.
צריך לבדוק את הקבן
עידן,
27/07/04 12:41
|
הקצינים האלה אשמים.כל חייל שבא עם בעיה הכי קטנה ישר משחררים אותו כדי לעשות לעצמם חיים קלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אני לא הייתי רוצה שהבן שלי
פנחס,
תל אביב,
27/07/04 12:39
|
ילך לסכן את החיים שלו בשביל מתנחלים .אני בהחלט מבין את המתגייסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרגע, מה הבעיה בכלל?!
Avi Ecuador,
28/07/04 07:04
|
הבן שלך יבנה את פלסטין, הם לא יכולים לבד, לא הבנת?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אומר שאתה מבין , אבל...
סולי,
27/07/04 12:56
|
אתה אומר שאתה מבין , אבל לא הבנת כלום. גרוע מזה : אתה כל כך טפש שאפילו אינך מבין שלא הבנת. ''אני בהחלט מבין את המתגייסים'' , כתבת בפזיזות האופיינית לחלשי דעת , וכלל לא שמת לב שבעצם אתה מנסה להבין את אלו , האפסים , שאינם מתגייסים. המתגייסים זה משהו לגמרי אחר , שנבצר ממך להבינו כי הם הרי מתגייסים ומסכנים את החיים שלהם למען מי שאתה שונא. אתה אב לילדים ? עדיין לא ? אולי תשקול עיקור מרצון ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סולי-מוזר שהזכרת עיקור
דד,
27/07/04 15:56
|
מעניין שחשבת על עיקור, ידידייך מהימין באירופה קרי המפלגה הנאצית עיקרו אנשים שהתנגדו למשטר כנראה מאותו הגיון ימני שאתה השתמשת בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי רוצה לעקר אותך ?
ארנון,
27/07/04 18:00
|
יש כאלה שרוצים לעקור אותך. זה לא אותו דבר. מי נתן לך את השם ? אבא ? מה הוא עשה לך למען השם ? בגלל זה אתה משונה ,דד ? אתה מוסלמי ? כי אם אתה כזה , אז סליחה. אותך לא יעקרו. רק את היהודים רוצים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אף אחד כבר לא זורק על מי שכן
עדי,
27/07/04 12:38
|
|
 |
חוץ מלהגן על המשפחה שלך...
ענבל,
27/07/04 12:58
|
....וזה כמובן לא תפקיד לאגואיסטים כמותך ולטיפוסים אגוצנטרים , נרקיסיסטים ופסיכופטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ענבל לא הבנת אותו
דד,
27/07/04 15:45
|
הוא בסך הכל התכוון שאין מה לשמור על אפסים כמוך ולהישתמט כי לא קורה כלום מזה.
זה הכל, הבנת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקרוא עד הסוף!!!!!
מאי,
תל אביב,
27/07/04 15:41
|
כל הרגשת ה''לא נתן לי כלום'' זה משהו שצריך לקדם אותו ....לימודים בחינם פטורים מדמי הרשמה כל מה שקשור לזה ואז תראו שכולם מתגיסים כמו ילדים טובים..... אין מה לעשות כנראה שזאת הרגשת הצעירים.. ''כדי שלא נברח להרויח כסף בחוץ צריך להציע לנו אותו פה''. בדיוק בשישי הזה היתה כתבה על זה שכל האנשים שעושים תואר שני בורחים כי המדינה לא מקדמת אותך בשום תחום חוץ ממיסים....וצריך למות מרעב כדי שתוכל ללמוד במדינה מנסיון תאמינו לי ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
המצב קשה אבל אין מה לעשות
נטלי,
רעננה,
27/07/04 12:37
|
לפני שאתם מבקרים אותם תחשבו איך אתם הייתם מרגישים אם הייתם במצבם.ללכת לשרוף שלוש שנים בשביל להגן על קומץ פנאטים?גם אני הייתי משתמטת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
זה הצבא הטוב בעולם.
ליאור.א,
קריות,
27/07/04 12:34
|
|
 |
20.
צודקים בהחלט
תומר,
27/07/04 12:34
|
למה שיאכלו את החרא שהמתנחלים מאכילים את כל המדינה ובעיקר את החיילים??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
ל"ת
אמא,
27/07/04 15:29
|
|
 |
אז מי צודק יותר ?
נעם,
ת''א,
27/07/04 12:50
|
מי צודק יותר , הצודקים הצדקנים או הפלסטינים ? מה ? גם אלה וגם אלה ? אז למה הם , הפלסטינים , רוצים להרוג את הצודקים המשתמטים ? הם לא רוצים להרוג ? הם לא רוצים משתמטים ? הם כן רוצים ? ב'אנה , בלבלת אותנו. תחליט כבר ! גם אתה בטח משוחרר על ''סעיף נפשי''. אהבל מושלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אז היית 3 שנים בקרבי..ביג דיל
עמי,
27/07/04 12:33
|
אף אחד כבר לא מעריך את אלה שכן משרתים אז כל מה שקורה עכשיו מובן בהחלט.אפילו טרמפ לחייל כבר בקושי עוצרים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
תתביישו לכם
חגית,
27/07/04 12:32
|
|
 |
הלוואי ששרון ישתמט ולא
Avi Ecuador,
28/07/04 06:58
|
|
 |
חגית-זה שהכנת קפה לא נותן זכות
בב,
27/07/04 15:43
|
להעביר ביקורת על חיילים שמסכנים את החיים שלהם. אז שני סוכר בבקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתביישי את
ל"ת
אמא,
27/07/04 15:30
|
|
 |
17.
הלכה הציונות
מימי,
חולון,
27/07/04 12:30
|
|
 |
16.
מי רוצה לשרת היום בשטחים?
חן,
27/07/04 12:30
|
|
 |
אתה טועה ומטעה
Avi Ecuador,
28/07/04 06:55
|
לבנות את פלסטין ולעשות בהמשך ניקוי אתני ליהודים. כמובן אם ערפאת לא יפריע לצבא הכנה לפלסטין של היום ויתן להם להרצל ומשה להבדיל של פלסטין לעשות להם את העבודה. בואי נאחל לערפאת הרבה בריאות ונתפלל לשלומו שיפיל את תוכנית שרון שמביאה לחידלון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי מת ?
פרץ,
שהם,
27/07/04 13:16
|
|
 |
15.
בצבא מי שמשקיע שוקע!!! - סיפור
פרופיל 21,
חיפה,
27/07/04 12:30
|
אני התגייסתי עם מוטיבציה גבוהה בלי פרופיל קרבי ושמו אותי לנקות בסיס כעבד רס''ר( מקסימום דרגה למינימום שכל ) וכעובד מטבח- הכוונה מנקה מטבח, פניתי לקב''ן והוא שאל איזה מקצוע יש לי וששמע שזה סתם תפקיד אז שחרר אותי(זו ההוראה שהם מקבלים שסתם תפקיד צריך לשחרר) והוא אפילו לא שאל והתעניין אם יש בעיה!!!! רק התפקיד עניין אותו, מהר מאד מצאתי את עצמי באוניברסיטה לשמחת שני הצדדים(במיוחד צה''ל) עם רווח של 3 שנים באדיבות צה''ל..שלא יודע לשבץ אנשים..לצערי וכיום אני עובד ומאושר ללא פגם נפשי מצה''ל שהיה נגרם לי(ועקב זה נכות נפשית)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא קראתי את הסיפור שלך.
זולו,
27/07/04 13:05
|
|
 |
זולו איך יש לך כוח לעצמך?
גג,
27/07/04 15:42
|
|
 |
אכן מפתיע.
גלובוס,
27/07/04 18:05
|
מעניין מאיין יש לזולו כח לעצמו. אפשר להבין מתגובתך שלך אין כח אליו. לא נורא. בטח אין לך גם כח לשרת , כח למלחמות וכח ללמוד... זו בטח אידיאולוגיה אצלך להיות חסר כוח. אפשר גם את זה להבין. אבל למה אתה חסר נימוס ותבונה ? זה לא מובן. זו גם אידיאולוגיה ? להיות מטומטם ? אתה מבלה בטח המון ב''צוותא''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
נתוני אמת
מיקי,
ת''א,
27/07/04 12:29
|
|
 |
13.
אין היום מוטיבציה לשרת.
אהרון,
27/07/04 12:29
|
|
 |
ולמרבה הצער
Avi Ecuador,
28/07/04 06:50
|
אתה צודק, אם ראש ממשלה אומר שאנו כובשים ושולח צבא לבנות את פלסטין אז איפה ההגיון ומה בדיוק המטרה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולמה יש לך מוטיבציה , אהרון ?
יאצק,
27/07/04 13:13
|
אתה משחק קלפים ? אתה עושה כסף ? נוסע לחו''ל ? מותר לי לקרוא לך ארהל'ה ? כי אני ממש מרגיש שאני חומל עליך , אהרונצ'יק... ספר לנו על עצמך , אהרון. היית בצרפת ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה אתה עושה בדיוק יאצק
ססס,
27/07/04 15:59
|
אתה לא משחק קלפים או נוסע לחול אתה חיי בסרט תנכי בו יש עם שמנסה לחסל את היהודים ואתה וספר תנך עומדים על הר גבוהה דם אש ותימרות עשן.
החיים הם משפחה חברים ובלויים זה שאתה לא יכול להתמודד עם פשטות החיים לא אומר שאתה יכול להמציא סרט תנכי ואם כבר שכנעתה את עצמך שאתה מציל את עם ישראל, לפחות אל תעשה את זה על הגב שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מזכיר לי את הסבתא של לפיד
יאצק,
27/07/04 18:08
|
|
 |
12.
בושה!!!
א-ש,
גוש דן,
27/07/04 12:29
|
שאלה פשוטה: למה לפני 40 שנה, כאשר אני שרתתי בצה''ל, היתה המילה קב''ן כמו קללה ואנשים התנישו לגשת אליו? כולנו שרתנו, בלי קל''ב ובלי קב''ן, בלי ארוחות מחוץ לבסיסים, בלי הורים שיביאו לנו אוכל כל שבת, בלי טלפונים למפקדים וכ''ו - ולא נאמר שהיינו מבסוטים - אבל שרתנו בנאמנות, לא כמו היום!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
בושה בושה בושה
ל"ת
אילנה,
כפ''ס,
27/07/04 12:28
|
|
 |
10.
אני בהחלט מבינה את הילדים.
רונה,
חיפה,
27/07/04 12:27
|
למה שהם ירצו להתגייס?בשביל כל החרדים והפרזיטים שלא מתגייסים במדינה?למי יש כוח לאכול חרא שלוש שנים בשביל מטרה לא מוגדרת ומלחמות אינסופיות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתן לך סיבה
Avi Ecuador,
28/07/04 06:48
|
למה הם צריכים להתגייס: הפלסטינים לבד לא מגיע להם מדינה והם לא יכולים לעשות אותה בעצמם ולכן יש להתגייס לצבא הכנה לפלסטין בכדי לבנות אותם ולהקריב בנים בכדי שתהיה להם מדינה. זו סיבה מספיק טובה לשמאל???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש חולי נפש בישראל אז מה?
מה יש כאן להבין,
צפון,
27/07/04 13:00
|
כמו פולניות טובות צה''ל לא מוכן להודות שיש אכן פגועי נפש בקרב אזרחי מדינת ישראל והם לא ראויים לשרת בצבא. אז מה יש כאן להבין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני מבין אותך.
ד''ר קרוי,
27/07/04 12:45
|
|
 |
9.
זה הכל??
אילן,
27/07/04 12:26
|
|
 |
8.
גם להם נמאס ממלחמות
איתן,
27/07/04 12:25
|
|
 |
גם לערבים נמאס?!
Avi Ecuador,
28/07/04 06:45
|
מזל שהם לא נצחו פעם, עוד היו נותנים לך מדינה חס וחלילה. עם הארץ מתבטא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האידיולוגיה השתנתה
ישראלי עייף,
27/07/04 17:21
|
אנחנו שולחים את חיילנו לההרג בשביל אידיולוגיה של מעטים קיצוניים ופנטים איננו נילחמים יותר על גבולות מוכרים המצב כבר נימשך יותר מדי שנים העם עייף ממלחמות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעית במיקום.
גילי,
פ''ת,
27/07/04 18:10
|
ה עייפים מ''שלום עכשיו'' ב''הארץ''. וב''גדה השמאלית''. פה לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יכול להיות.
נרודני,
27/07/04 13:19
|
אני בחור שידוע כלא סבלני , ולא נמאס לי מלהלחם על זכותי לחיות. לעומת זאת , מאנשים כמוך , נמאס לי לגמרי... אתה יודע מה ? לא מדוייק. אנשים כמוך , טמבלים , אף פעם לא סבלתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למי ? ל''מחנה השפוי'' ?
זכריה,
זוכרות,
27/07/04 13:14
|
|
 |
7.
המתגייסים מפונקים
אריק,
27/07/04 12:24
|
|
 |
מבינים ששרון
ואולייייייי,
28/07/04 06:42
|
|
 |
6.
כל הכבוד לחובשי הכיפות
יהודי טוב,
27/07/04 12:23
|
|
 |
5.
אם ככה נראה הצבא שלנו
רונית,
חיפה,
27/07/04 12:22
|
|
 |
לשלום את לא יכולה להגיע
Avi Ecuador,
28/07/04 06:40
|
|
 |
4.
מי שהולך היום לשרת בצבא
רועי,
חולון,
27/07/04 12:21
|
מרגיש שהוא פראייר.והוא צודק שהוא מרגיש ככה כיוון שיש מלא משתמטים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני עושה מילואים ואני פרייאר
דד,
27/07/04 15:40
|
פרייאר גדול.
10% עושים מילואים. ואני צריך לעשות חודש בשנה במקום שבוע אם כולם היו עושים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא צריך.
קב''ן,
27/07/04 18:16
|
בוא אלי ואסדר לך שחרור אמיתי. כל מי שקורא את תגובותיך מבין שאתה מסוכן לעצמך ולסביבה , ומספיק אדיוט כדי לא לראות את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
ככה נראה הצבא שלנו.עצוב
ל"ת
עידן,
27/07/04 12:20
|
|
 |
2.
כל הכבוד לדתיים, לא כמונו....
ל"ת
משה,
27/07/04 12:19
|
|
 |
1.
המשתחררים על סעיף נפשי.
אחד העם,
ישראל מוסרית,
27/07/04 12:12
|
המשתחררים על סעיף נפשי הם חיזוק משמעותי ל''מחנה השלום'' ולמפלגות השמאל. ברוכים הבאים ל''מחנה השפוי''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משתמט סעיף נפשי
ברק,
קריות,
27/07/04 18:13
|
יש למנוע מכל אלה רישיון נהיגה!!! הם מהווים סיכון לציבור , אבל ללמוד באוניברסיטה הנדסה,משפטים הםלא מופרים איזו חוצפה למה מאפשרים להם את כל הזכויות בלי חובות,
הגיע הזמן לטפל בכל המשתמתים למיניהם ,ואז יפסקו כל השגעונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתי מחבל מתאבד יפגוש אותך
לאחד העם,
27/07/04 16:55
|
|
 |
אני השתחררתי על נפשי
דוד,
27/07/04 16:53
|
|
 |
ספר את זה לחברים שלך ב''צלם''
סבתא,
27/07/04 18:25
|
הם קונים כל סיפור מפוקפק במיוחד אם הוא בא ממקורות אמינים כמוך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מבכינה לוגית
רציונלי 777,
28/07/04 06:36
|
היום יותר הגיוני להשטמת לימני מאשר לשמאלני למרות שזה לא צריך להיות משום צד. מדוע? מכיוון שיעודו של צה''ל היום הוא לבנות את פלסטין ולפתור אנרכיה באמתלה של טרור ולעשות בהמשך טרנספר ליהודים. אז מה ההגיון הגדול בלעשות עבודה זרה ואת עגל הזהב הפלסטיני???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ה''מחנה השפוי'' - מאותגרים נפשית
זולו,
27/07/04 12:43
|
שיא החוצפה - חלושי הדעת , המבקשים פטור בגלל ''סעיף נפשי'' מתקראים ''המחנה השפוי''. נו טוב. אחרי שחדורי השנאה העוורת הצמידו לעצמם את השם ''מחנה השלום'' והבדלנים קראו לעצמם ''יחד'' - אורוול ודאי חווה דז'ה וו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיוס
משה,
צפון,
27/07/04 14:31
|
הערכים יורדים מלמעלה למטה לתשומת ליבכם שרון ביבי לבנת מופז חיזרו לערכים של שנות החמשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רובה ביד לא עוזר לשפיות
סס,
27/07/04 14:14
|
מי אחוז שנאה? אלו שלא רוצים להחזיק בכלי הרג או אנשים כמוך שרוצים דם. שותים דם ושמחים שדם נשפך, יהודי או ערבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם יירשם גם אחרי שרותם?זה יפחת
יילכו לקב''נ(מט),
25%?הרבה,
28/07/04 14:30
|
זה נימשך משיקולי כדאיות. אך אם יירשם להם בתיק האישי,שהם בדרגות של חולה נפש?! יילכו רק החולים באמת,ויוברר עוד לפני גיוסם. בכלל =שווה לבדוק : מה נימוקי הקבני''ם לשחרור או הקלות יתר.כי לעיתים ההולכים לקבן הם מצליחנים לפני גיוסם(גם בתרמיתם)ואחכ באזרחות בשחרורם.
הגב לתגובה זו
|
|