 |
26.
הסקת מסקנות
י.אבי חגי,
24/07/04 00:05
|
ההרג האיום הוא תוצאה פשוטה של תפיסת הכל חרטה לי לא יקרה סמוך יהיה בסד וכ אני מפנה את כל הגולשים לספר של מפקד חיל האויר המנוח בני פלד תקראו ותלמדו אחרת מה לעשות הש''ג אשם כי לא דיוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
THE GOVERNMENT
YOSSEF,
23/07/04 23:27
|
FROM ALL THE COMMENTS TO THIS ARTICLE, IT IS OVBIOUS THAT THE ISRAELI GOVENMENT DES NOT REPRESENT THE ISRAELI PEOPLE. IT IS TIME TO CHANGE THE POLITICAL SYSTEM SO THAT THE MEMBERS OF THE KNESSET AND GOVENMENT WILL REPRESENT THE PEOPLE OR LEAVE.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
JEWISH BLOOD BECAME CHEAP
YOSSEF,
23/07/04 23:16
|
|
 |
23.
ועדת ''אגרנט''- מומחי טיוח בע''מ
אזרח,
מרכז,
23/07/04 12:43
|
ועדת ''אגרנט'' ,בראשות שופט בית המשפט העליון .קבעה אחרי מלחמת יום הכיפורים את נורמת הטיוח בישראל. כל זאת אחרי רעידת אדמה עם 2709 חללים. אחרי טיוח כזה משובח ,נקבע ונחקק לדורות הבאים, '' הש''ג נולד כדי להתלות''. כלל זה חצוב בסלע ולא ניתן לשינוי בדור זה. בדור הבא, אחרי פתרון הסיכסוך הישראלי- פליסטיני, וחזרה לגבולות 1967, הדור הבא יצטרך להתמודד עם בעיות של חברה ,מינהל ,זהות ,וכו''. שבת שלום, השבת פרשת ''דברים''. מפטירין -חזון ישעיהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אני מתערב-ידיחו את הש.ג.!!!
ל"ת
רמי,
23/07/04 12:01
|
|
 |
21.
המחדל ברור והאשמים ברורים
סוני,
יפן,
23/07/04 11:38
|
כפי שכל דבר במדינה הזאת מתנהל, תבוא דוברת צה''ל ותודיע ששני החילים שנהרגו אשמים ותדיח אותם מתפקידם, בחייכם, אף מפקד חסר אחריות ששלח אותם הרי לא באמת ישלם את המחיר (הרי הוא לוחם גיבור מלח הארץ אז מה אם הוא רצה ללכת הביתה ב16 ולא היה אכפת לו שיש כוננות בצפון). סתם מוות סתמי ומיותר, אוי למדינה שאלו מפקדיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ירעדו אמות הספים
אמנון,
23/07/04 11:37
|
מוות של חייל אינו יכול לעבור עם הטלת האשמה על הש''ג (תרתי משמע) היה כאן ארוע פיקודי - האתרעה לנקמה היתה ידועה - אי מילוי פקודות או חוסר בפקודות מתאימות ןהכשלון המתבטא בהריגת החיילים הוא כשלון של האוגדה - לכן עם כל הצער - על כל הדרגים האחראים מהאלוף ומטה להרג החיילים - לעוף - למען יראו וייראו. האלוף אל לו להסתתר בלשכתו - יעמוד ויצהיר ''אני אחראי'' ויתפטר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
להוציא את חזבאללה מאזור הגבול
חבא,
קיבוץ בעמק,
23/07/04 11:28
|
הלקחים שיילמדו מהמקרה חשובים, וצהל יעשה זאת ! השאלה מה יקרה בהמשך. כל עוד חזבאללה יושב על הגבול, הוא ימשיך לירות ולהרוג. צריך להוציא את חזבאללה מקו הגבול למרחק של קלומטרים. עד שהדבר לא יעשה, בהסכם או בכח, יהיו עוד קורבנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
להדיח את מפקד הבסיס-ראש קטן
ל"ת
דוד,
23/07/04 11:04
|
|
 |
17.
את מי צריך להדיח באמת?
מאיר,
צפון,
23/07/04 10:51
|
איך הגענו למצב שהחיזבאללה יושב במוצב כל כך קרוב לגבול ישראל. אותו מוצב בו שרתתי כחייל ויכולתי משם להגן על מדינת ישראל - נהפך למוצב של החיזבאללה ממנו הם יכולים לתצפת ולרצוח חיילי צה''ל.
אפשר להדיח את המפקדים בשטח, את הטבח במוצב ואפילו את סמלת המבצעים בחמ''ל, אבל למה שהאשמים האמיתיים לא יתנו את הדין?
בתקופה שלפני הנסיגה שרתתי בגבול הצפון. בביקור ל אלוף פיקוד דרום ואלוף פיקוד צפון שנערך במצוב - אמרו השניים כי ברור שלא ניתן יהיה להגן על הגבול מהגבול ללא רצועת בטחון, אבל ברק לא הקשיב להם, למה? בדיוק מאותה שיבה ששרון לא מקשיב היום - תאוות השלטון תוך התעלמות מתוצאות קטלניות (הרי לו עצמו לא יקרה כלום, אז מה אם ימותו כמה יהודים...)
פושעי הנסיגות לדין ומהר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
יודח אלוף הפיקוד למען ילמדו א
run,
tlv,
23/07/04 10:28
|
אחת ולתמיד איך לנהל מערכת ולעשות בקרה שוטפת מה שכל בעל חנות מכולת יודע לעשות.מספיק ודי עם ''הנחות עבודה'' פקודות ועדות חקירה ''הפקת לקחים''.נמאס כבר עם המחדלים הפיקודיים והכשל המתמשך של ניהול מלמעלה בלי לדעת מה קורה בשטח.ראה אהוד ברק בסולטן יעקוב גבי אשכנזי ןנפילת השלושה עי גדר הגבול ועוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
להעיף את גנץ ואת ראש הממשלה
הנץ,
23/07/04 10:01
|
ממשלה אימפוטנטית שלא מגיבה להרג חייליה ואזחיה. רק לאחרונה סיימתי מילואים בהר דוב. חתפנו מרגמות על הראש והתחבאנו בחדרים כמו עכברים במקום להגיב. אבל במסגרת ההבנות המטוס שהוזנק לאזור לא ירה. חיילים בשטח ישראל צריכים להסתובב בקרבת הגבול בלי להסתתר, לא חשוב איזה התרעות יש ושידעו בחיזבאללה שאם ירו הפגיעה תהיה קשה. אז בצה''ל כל הזמו מאיימים ולא עושים. אני הרבה יותר מאמין לדברי נסראללה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YOU ARE 100% CORRECT
ל"ת
YOSSEF,
23/07/04 23:19
|
|
 |
14.
איזה מפקד נותן לחיילים
לטפס על אנטנה ב,
ראשלצ,
23/07/04 09:56
|
|
 |
לטפס על אנטנה???
מכיר את העובדות,
צפון,
23/07/04 10:45
|
אף אחד לא ישלח את חייליו למות! מה נראה לכם, שאם מפקדם היה מכיר את המצב הוא היה שולח אותם?!?!?!? המידע נתקע למעלה, הכוננות הייתה ידועה אבל לא הועברה הלאה!!! צריך להדיח את המג''ד שלא עשה ולא הנחה כלום בעקבות הידיעות על הכוננות!!!! חיים סעדון,לך הבייתה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל''מכיר''
מכיר קצת יותר,
צפון,
23/07/04 11:31
|
|
 |
13.
הוראות ונהלים מלמדים וממלאים.
אזרחית,
23/07/04 09:51
|
נורא נורא פשוט. אבל אצלנו לכולם מותר לעשות הכל. למלא הוראות? נהלים? מה פתאום? כך אמרו לי לעשות? אז מה?
זהו זה. כאלה אנחנו בכל תחום שלא יהיה, וזה מה שקורה.
האם זה ישתנה? לא נראה לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
להדיח את הרמטכל
גימלאי צהל,
23/07/04 09:43
|
הרמטכל אחראי לברדק בצבא.הוא עדיין לא עשה דבר בקשר ל ששת נרצחי עין זייתון באשמת אי מילוי הוראות הצבא על נשיאת חומרי נפץ וכנל חמשת הרוגי רפיח.לא שכחנו והמשפחות השכולות לא ישכחו לעולם. הזמן שעובר לא ישכיח. ושוב חוזר הברדק ושוב הרמטכל נרדם. ההרוגים הבאים יהיו על ראשך כי לא גרמת לכך שמישהו במערכת ילמד הלקח. עד מתי ישתוק שר הביטחון שעוד לא שילם עבור ברדק קבר יוסף.סדום ועמורה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רמטכ''ל.שר הבטחון.ראשממשלה
כולנו גמלאי צה'',
24/07/04 00:17
|
כולם אחראים בדיוק באותה מידה! והאחראי שצריך לתת את הדין הוא מר אריאל שרון-ראש הדג המסריח היתה ציפיה גדולה והאכזבה עוד יותר גדולה! עד מתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מי שבאמת צריכים ללכת הביתה
קצין במיל,
23/07/04 09:20
|
הם ראשי הצבא והמדינה שידעו שיש עמדות צלפים 150 מטר ממוצבי צה''ל ולא עשו דבר בנדון. זה שנשים עוד שכפץ ועוד קסדה לא יפטור דבר אלא להפך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YOU ARE 100% CORRECT
ל"ת
YOSSEF,
23/07/04 23:20
|
|
 |
10.
כרגיל
מתן,
צפון,
23/07/04 09:14
|
|
 |
9.
הבן שלי לא ילך לצבא
משה נדלר,
רחובות,
23/07/04 08:59
|
שרתתי בסדיר ועדיין משרת במילואים. נדהמתי לראות את תגובת צה''ל האימפוטנטית לאחר רצח החיילים שהיו בשטח מדינת ישראל. עוד יותר נדהמתי לשמוע בתוכנית החדשות של הערוץ הראשון שיש הסכם לא כתוב עם חיזבללה שמותר לארגון הרצח הזה לפגוע בחיילים ישראלים וצה''ל כמעט שלא יגיב על כך. או כפי שאמר הכתב ''זה במסגרת ההבנות''. הגדיל לעשות הצבא והוא שופט את מפקדי החיילים. זוהי פשיטת רגל טוטלית, חיי החיילים שווים שני בומים על קוליים מעל בירות ?? זה הכל? זאת ההרתעה שלנו? אם זוהי מדיניות הצבא אזי אעשה הכל כדי שבני לא ישרת בצבא הזה. שישחקו הפוליטיקאים בחיי בניהם, לא בחייו של בני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלו הן תוצאות הבריחה מלבנון
יעקב,
23/07/04 16:44
|
ומדיניות ההבנה של אהוד ברק מדיניות של בריחה עם זנב בין הרגלייים ומדיניות ספיגה אין יוזמה, אין תגובה, אין הרתעה אין איום אין שידרה! הפכנו להיות נמר של נייר בלון נפוח מטווח ברווזים עד מתי??????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
Ridiculous
like saying,
23/07/04 08:49
|
That people who take the bus when Israel is on high should be punished.
The tactical mistake is the minor issue here. The big ones are the strategic concept. Hizbullha is allowed to shot at Israeli soldiers after numerous Israeli politicians and generals have promised unprecedented response.
A stupid nation deserves a stupid government with a stupid army and generals
If I was a soldier on the north front I would go home and not come back.
BUSHA
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
יודחו?, צריך להעמידם לדין.
מהיום, סרבן,
כלא 4,
23/07/04 08:34
|
ומה היה קורה לו היו מסרבים לבצע הפקודה המטומטמת, היו יושבים בכלא, כמה ימניים היו מתלהמים עליהם, א ב ל , היו בחיים. סליחה, צהל של היום זה כבר לא צהל. ''והמודחים'' ישבו קצת בבית, עד שימצאו להם קידום, מה, לא ככה צהל פועל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
האנטנה בשטח ישראל, שכחתם?
משה,
23/07/04 08:26
|
תמיד יהיו רובים בצידו השני של הגבול, ותמיד הצד השני ינסה לעשות בהם שימוש ולהרוג יהודים. העניין הוא שללא הרתעה, הערבים יחגגו. עובדה - חיילים מטפסים על אנטנה בשטח ישראל !! נורים ונהרגים. וצה''ל בתגובה שולח מטוסים לעשות בומים על קוליים מעל ביירות. ושיא השיאים - שופטים את מפקדי החיילים. אני בהחלט היתי מעמיד למשפט חיילים אבל אחרים. את הרמטכ''ל למשל הייתי קונס על בזבוז שעות מנוע יקרות של המטוסים שטסו מעל ביירות. ואת מופז הייתי שופט על חוסר התגובה ההולמת בלבנון. כזו תגובה שתגרום לכל מחבל בצד השני לפחד ולא כזו תגרום לו ''למות מצחוק''. חוסר התגובה יביא למקרים נוספים בעתיד. חכו ותראו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YOU ARE 100% CORRECT
ל"ת
YOSSEF,
23/07/04 23:23
|
|
 |
איש קטן
גיא,
כדור הארץ,
23/07/04 10:11
|
איש קטן ולא חכם, כמה ישראלי טיפוסי אני הייתי עושה זה ואני הייתי עושה זה הטיפשות של אנשים כמותך היא שהביאה למצב שלנו עכשיו. הרי צהל פלש ללבנון פעמיים בגדול וזה ממש גרם להם לרעוד מפחד. ההתנשאות שלך ושל דומיך על הרמה של האויב היא הסיבה למקרים כאלה. אם היית מעט יותר חכם היית יודע שהם היו מתים לתגובה אלימה. מבחינתם כל הרוג בשורותיהם מביא שלושה מתנדבים להוטים חדשים וערימות של כסף ונשק מאירן וסוריה. רק תגובה שהיא פגיעה בריבונות הלבנונית כמו באזים מעל הבירה שלה יכולה לגרור את לבנון למהלך שבסופו תאלץ לאכוף את הריבונות שלה על הגבול הדרומי שלה. אבל נראה לי שאני מבזבז מילים עליך ועל שכמותך אתם רוצים רק ד ם ד ם ד ם קשה לכם להפטר מהפרימיטיביות של נקמת דם אוילית שתביא אחת בתמורה וככה לעולם ועד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגיא
משה,
23/07/04 10:52
|
גיא יקירי, אני ישראלי טיפוסי וצריך להתמודד עם ערבים טיפוסיים שרוצים להרוג אותי. אין צורך שצה'' יהיה בלבנון. אני האחרון שרוצה בכך. אבל כשחייל שלנו נהרג בשטח מדינת ישראל. על אנטנה או בכל מקום אחר, צריכה להיות תגובה מרתיעה. כזו שתגרום לכך שחיזבללה לא יסתכן שוב במעשים כאלה. זה הכל. אין פה עניין של נקמת דם אלא הרתעה גרידה. אתה חושב שהבאזים מעל ביירות יעשו את זה? אני חושב שאתה טועה, ונסראללה, בתגובה שלו בעתיד יוכיח לך שאתה טועה.
ובכלל, ממתי ללבנון יש ריבונות על השטח שלה? איפה אתה חי? הסורים שולטים בלבנון ומאפשרים לחיזבללה לעשות ככל העולה על רוחו בגבול איתנו. וכל כך למה? בגלל ''חכמים כמוך'' שמסתפקים בניתוחים מסובכים של מצב שהוא בכלל לא מסובך. פגעו לנו בחייל/אזרח ? מישהו חשוב בצד השני צריך לחטוף וחזק, קצת יותר מבום על קולי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
להדיח פוליטיקאים שמונעים תגובה
ל"ת
שפיץ,
ראשון,
23/07/04 08:02
|
|
 |
4.
חיל הקשר - חיל התקשוב
שלמה,
23/07/04 07:49
|
השם לא משנה - מה שנשאר זו הטפשות של מפקדים וחיילים שלא קוראים את ההוראות ואת הנעשה בשטח. כל הצפון בכוננות אבל שני אסטרונאוטים מטפסים על אנטנה בלי שאף אחד יודע ? כי יש להם תוכנית עבודה וצריך לעשות אותה. השרשרת מתחילה מלמעלה והם הראשונים שצריכים לשלם את המחיר, לא לנסות ללכת על אף ''ש''ג או בוזגלו''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
צריך להעניש את מי שלא מעניש את
באנסקי,
23/07/04 07:17
|
יש להעניש את מי שלא מעניש את לבנון והחיזבלונים שלה אלא את חיילי צהל ששוהים ב''ארץ הכבושה'' כלשון החיזבלונים. אלה שמתיימרים להיות מפקדי צבא הגמדים הישראלי מוטב שיענישו את ביירות על מתן יד חופשית לחיילי בריגדת חיזבאללה השייכת לממשלת לבנון ''החוקית''. באם לבנון מתכחשת לקיומה של בריגדת החיזבלונים מוטלת עילה האחריות לחסל את הבריגדה. באם היא לא מסוגלת לחסל את בריגדת החיזבלונים על מדינת ישראל לבטל את הכרתה בממשלת לבנון לדרוש לבטל את מושבה באו''ם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
איך זה שצה''ל הבליג על המטווח
יעקב,
23/07/04 06:43
|
הקטלני הזה? וגם הפעם הש''ג אשם... ובזה תם הענין? פעם אנחנו היינו היוזמים, היום אנו הסופגים... ללא תגובות מרתיעות, צה''ל, הצבא האדיר, החזק בעולם, נמצא בכוננות ספיגה. ללא מענה למצב העגום מה קורה לנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליעקב היקר
נסראללה,
בעל בק,
23/07/04 09:07
|
יש לנו הסכם עם צה''ל. אנחנו הורגים חיילים על הגבול וצה''ל לא מגיב. אתה הבנת את זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק כזה טמטום יש רק במדינתנו!
רמי,
י-ם,
23/07/04 10:00
|
רק אצלנו הערבים טובחים בנו והתגובה שלנו היא לפוצץ להם בית ללא אנשים בתוכו. תגידו,ראיתם טמטום יותר גדול מזה?! כחו למשל את רוסיה כשהצ'צ'נים טובחים בחיליהם הרוסים מוחקים להם ערים שלמות ביחד עם תושביהם!!! צהל תלמדו קצת בורים ועמי ארצות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואנחנו רואים איפה הרוסים נמצאי
ערבי הגיוני,
23/07/04 13:55
|
רק בשבוע שעבר נהרגו להם שבעה או ערשה חיילים בפיגוע אז תפסיק לבלבל את המוח ותבין שבמשחק בין צהל לחיזבאללה על טעויות משלמים בדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לערבי ההגיוני, אתה בכלל לא הגי
יעקב,
23/07/04 16:30
|
צדקת שעל טעויות - משלמים ואמנם אנו הישראלים ה...לא הגיוניים משלמים גם משלמים כי הערבים, ההגיוניים מבינים רק את שפת הכח! ומאחר שלא נוהגים בהם בשפתם היחידה שהם מכירים, הם יוצאים מהכלוב, ומשתוללים, ולצערינו, אנחנו ההגיוניים ממש לא הגיוניים. פעם היינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
העידכון הגיע לחיל המודעין
ל"ת
שכולם יעפו,
לכלא,
23/07/04 06:37
|
|