 |
117.
אאאאששששממממיייייייםםםם!!!!!!!
ליה,
15/08/04 11:00
|
סוף סוף צעד חכם במדינה!!! ההורים אשמים!!!!!!! ההורים אשמים!!!!!!! ההורים אשמים!!!!!!! ההורים אשמים!!!!!!! אף אחד לא צריך לסבול מחוק האוסר להחזיק כלבים מסוג זה ואחרים, בגלל שני הורים בעלי כלב לא אחראים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! שיינתן עונש ולקח במקרה זה ובמקרים דומים אחרים!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
העונש מגיע לבעלים ולא לכלב
ל"ת
מ,
15/08/04 10:36
|
|
 |
115.
באמת טוב שנזכרתם
נועה,
20/07/04 15:44
|
אחרי שרצחתם את הכלב, אתם נזכרים להעמיד את ההורים, שהם הרוצחים האמיתיים, לדין?!
איפה הצדק איפה!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
המשטרה לא חולה בכלל...
זאתי,
19/07/04 19:21
|
לדעתי זאת אשמתם של ההורים.הם היו צריכים להשגיח ולא להשאיר את הילדה לבד עם הכלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
המשטרה חולה אם היא רוצה להעניש
יגאל כהן,
רחובות,
19/07/04 15:38
|
את מי שנענש עונש כל כך נורא על לא עוול בכפו,ועכשיו יענש על העונש. ''סיק פיפל'', אומרים באנגלית. איזה ענין יש לציבור, או למשטרה, או לחוק להתעלל כך במוכי גורל!! ''יו אר סיק''! אלה לא שוטרים ,אלה פקידי שיטור, כמו כל הפקידם המוצלחים שלנו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
רק מדינה מטורפת תעמיד לדין את
דרור,
רמת גן,
19/07/04 13:47
|
ההורים השכולים,ולכן יהייה זה בלתי מפתיע אם אכן זה יקרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
מעמדם נמוך אז ניתן להתעלל בהם?
ל"ת
ככ,
19/07/04 13:35
|
|
 |
110.
it's their falt and ONLY their
maya,
jerusalem,
19/07/04 00:25
|
but who cares now? the poor dog was killed to suttisify the revenge taset!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
איזה נס גדול
צברי אחד מהעם,
19/07/04 00:02
|
איזה נס גדול,.....גורמים משטרתיים במרחב יפתח.....*משחקים אותה אנשים סבירים ואנשי מוראל*!!!*כל הכבוד* להם!!! אבל, הייתי מאד רוצא לדעת מה בדיוק היתה המלצת הגורמים המשטרתיים אילו היה מדובר במשפחה צפון תלביבית.....????? לכל צמאי הדם למינייהם......ל-ע-ז-א-ז-ל משפחת גנון שילמה כבר את המחיר הכבד ביותר עלי אדמות!!!! ולכל ייפי הנפש אשר עד היום כואב להם על האמסטף....*המיסכן*, חיי אדם אחד,שווים את כל חיי הכלבים בארץ!!!!!נקודה.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה מי אמר?
עכחכגחגרקחוט,
19/07/04 19:23
|
למה אתה מחליט שחיי אדם יותר חשובים? מה כבר בני האדם עשו חוץ מפגיעה באיכות הסביבה,הכחדה של בעלי חיים,מלחמות,רצח בשביל כסף ויש עוד הרבה דברים שהופכים כלבים לפי אלף יותר טובים מבני אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
פרשת האמסטף
נויה,
18/07/04 20:55
|
אולי הם כבר קיבלו את העונש שלהם אבל בכל זאת........ הם היו יכולים למנוע את זה......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
תכנסו כולם
ה,
ה,
18/07/04 20:41
|
אפשר לחשוב שאות הורים חפצים במות הילדה דוד המלך ביכה על בנו צר לי עליך אבשלום בני אפילו שידע בכל ליבו את אשר רצה אבשלום(להרוג את המלך ולתפוס מקומו) הורים זה הורים אין אהבה בעולם כמו אהבת ההורים אהבה שלא תלויה בדר אז למה למה לעשות להורים הללו עוד כאב עוד צער.????????? ואני שואל את עצמי ואותכם האם זו נאורות? האם לגרום סבל לשמו זו נאורות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
הם כבר קיבלו את העונש שלהם
דנית,
18/07/04 20:36
|
אתם לא חושבים שלאבד את הבת שלך זה העונש הכי כבד בעולם??? מה יוסיפו 3 שנות מאסר ולמי? בטח הם גם לא ישנים בלילות. אני חושבת ששום הורה לא היה רוצה להיות במקומם וזה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו, יש דברים שאי אפשר לצפות מראש, בדיעבד הכל טוב ויפה. בקיצר הם את העונש שלהם קיבלו ונקמה בהם לא תועיל לאף אחד יותר לא לילדה המסכנה ולא לכלב ולא לאף אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Still need jail time
Israelit,
18/07/04 21:29
|
You say it is clear that they have already recieved their punishment, that they will suffer because they lost their daughter. But the question begs to be asked, if the daughter was SO important to them, then WHY did they risk her life by having that dog in the house, especially after it had already attacked and killed another dog? Any parent who has the least bit of common sense and the least bit of concern for the childs' safety would not allow this dog around their family. They do need to spend some time in jail, as they are responsible for the girls death. This girl will not be able to continue her life, she is dead and in the ground. They should not be allowed to continue as normal and carry on with their lives as regular. I hope that by them serving time, other people with realize the severity of neglecting their children.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלילה וחס וזה היה קורה לך
מגיבה,
נורבגיה,
19/07/04 03:27
|
מה שאתה מציע פה כביכול להעניש אותם על מנת שאחרים ילמדו לקח.
קל מאוד לשפוט אחרים מעניין כמה עוונות עשית בחיים ולא נשפטת עליהם(מקווה שלא ישפטו אותך אף פעם על מעשים שלא עשית במכוון) בטוח שהילדה והכלב יסתדרו יפה חשבת על זה ?
מה שהכי מכעיס אותי שאנשים שלא חווים מוות של בני משפחה קרובים וחס וחלילה שלא יחוו שתהיו בריאים ושלמים באשר אתם.
אך מאוד רצוי שלא לשפוט אחרים הזוג הזה כל חייו יבכה את מות הבת.
לא פגשתי בהורה שמסוגל להמשיך לחיות נורמאלי אחרי איבוד בת או בן .
לכן עדיפ כפי שאמרתי לא לשפוט אחרים כי לכו תדעו מתי יבוא יום הדין שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Isn't that the point
Israelit,
19/07/04 05:53
|
What is the point of ANY punishment, if not to serve as a deterence to others who would commit the same crime? I don't understand what this world has come to- don't judge, don't punish, it could happen to anyone? What has happened to personal responsibility? All you people need to really get a grip on what moralistic living requires. There is a RIGHT and a WRONG, there is a GOOD and a BAD. This is what makes us human in part, to be able to differentiate between these two opposites. You write that what makes you most angry are people who haven't suffered a loss of family. WIthout getting into details, I have experienced such losses, and it is BECAUSE of them that I value life, especially my childrens' above all else. Life is too short and fleeting to take chances by making such dangerous decisions as this mother and father did. You say not to judge them, but you yourself are judging them in a positive light. What do you know of this family to be able to say they will cry over their daughter, are you able to judge them that way without knowing them personally? All those defending the parents actions, must not be parents themselves, or are very lax in their care of their children and so sympathize with their situation. I, myself, cannot comprehend how ANY sane, concerned and loving parent would defend them for bringing this beast into the home.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Israelit - so full of evilness
Real Israeli,
TLV,
19/07/04 00:26
|
It's so easy to sit where you are and judge those poor people. The real problem is that the Authorities instead of protecting us by creating laws to limit the ''use'' of such animals, are blaming the citizen. They express a narrow minded view like yours unfortunately.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Are you a parent?
Israelit,
19/07/04 04:38
|
Just wondering too, are you a parent? I am the mother of 4 children, and I would have NO one to blame but myself if something like this happened. But, I am not a former convict, nor a future one. I hold my childrens' lives above all else, as any respectable parent should. I make no allowances to those that knowingly neglect their children. Help us all, if you ''real Israeli'' are a true representative of Israeli society.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The authorities?
Israelit,
19/07/04 04:33
|
What about personal responsibility? I suppose you are the type that thinks the government needs to take care of you from cradle to grave. Well, let me tell you something. These parents HAD a choice, just like every one of us do, they chose poorly and suffered the consequence. That is the nature of life, we make choices and live with the outcome. The government can not be blamed for such a thing. It IS the fault of the citizen. What has happened to common sense? The government can not legislate that!!! You are the one with the narrow minded view. Even if the government HAD had a law in place previous to this incident, it doesn't guarantee that it wouldn't have happened, afterall, there are laws against drugs, gambling, prostitution, speeding and these are all rampant in Israeli society. There are laws about children being in child safety seats in cars, yet parents still CHOOSE to let their children ride without them and then pass the blame when their children are killed in car accidents. Give me a break, you have got to be out of your ''enlightened'' mind to think that the authorities are responsible for this, or any other incident where a little common sense would go a long way and a dose of personal responsibility would prevent such tragedies
הגב לתגובה זו
|
|
 |
!Bravo
Shoe Esmo,
18/07/04 23:18
|
My thoughts exactly! You took the. fonts right out of my keyboard
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
רק כלב יכול להמליץ כך
אברהם,
18/07/04 20:36
|
רק כלבים נוהגים בלי רגש וגם לא לכלבים יש רגש כואב לשמוע אבא או אמא אשר ילדיהם עדיין דמו בקברו ואותם מאשמים ללא כל רגש .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
את השעיר לעזזל הם כבר הרגו
רבקה,
תא,
18/07/04 19:35
|
|
 |
לא הייתי שעיר
ל"ת
טריפ,
19/07/04 08:22
|
|
 |
103.
אני מסכים ההורים אשמים לא הכלב
ל"ת
עם כל הצער,
זה החינוך,
18/07/04 19:35
|
|
 |
102.
ההורים נענשו דיים.
ל"ת
שני,
רחובות,
18/07/04 19:16
|
|
 |
101.
and they rushed to kill Trip
save the dogs,
18/07/04 19:12
|
the parents must definitely be punished as they are to blame and not the Amstaff . If only animals could defend themselves. I feel sorry for them that we have more power than they do.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
תגובה ל90 צודק כל מילה
ל"ת
עמי,
חולון,
18/07/04 19:10
|
|
 |
99.
אני חושב שמגיע להם מאסר עולם!
ל"ת
גבי.מ,
רמת גן,
18/07/04 19:09
|
|
 |
98.
רשלנות .
יעל,
חדרה,
18/07/04 19:09
|
אני לא מבינה הורים שמגיעים למצב שאינם שמים לב ליקר להם מכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
ההורים שילמו ובגדול!
זיו,
18/07/04 19:07
|
אין כבר טעם להעמיד אותם לדין.בתם הקטנה נרצחה ע''י כלב שלא מודע למעשיו.והם יתחרטו גם כך כל חייהם על השגיאה הנוראית שעשו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
למען יראו וייראו -
אני,
18/07/04 18:55
|
כל הערסים שמחזיקים כלבים בשביל הפאסון - שיחשבו פעמיים.
אני בעד משפט לקקות האלה. זהו מוות כתוצאה מרשלנות במקרה הטוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
חלקכם נפל על הראש
רודף צדק,
מרכז,
18/07/04 18:45
|
ברור, כי בין שתי עבירות, העבירה החמורה יותר ראוייה לענישה חמורה יותר. להלן שתי עבירות: 1. השארת אקדח טעון בסביבת ילד קטן. 2. השארת כלב אמסטף בסביבת ילד קטן. עבירה 1 חמורה וזוכה לענישה מבלי שיש בכלל חילוקי דעות על כך. אבל עבירה 2 יותר קשה! מדוע? משום שאקדח טעון עדיין אינו יורה מעצמו, אלא מישהו צריך ללחוץ על ההדק. ואילו אקדח אמסטף (סליחה, כלב אמסטף) תוקף מעצמו. (ומה זה משנה איזה חינוך הוא קיבל. כאילו שזה מצדיק נשיכת ילדות קטנות למוות.) מסקנה: כלב אמסטף הוא פשוט פצצת זמן אשר מנגנון ההשהייה שלה הופעל, ואנו סופרים לאחור מתי היא תתקוף. ואז, או שנברח, או שנשמיד את הפצצה, או שנשלח ילדה קטנה לנטרל אותה. ואם היא לא תצליח, ננהל ויכוח על למה היא לא הצליחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק לגמרי
ל"ת
מיכל,
18/07/04 21:04
|
|
 |
אתה קשקשן
מיכל,
פ''ת,
18/07/04 19:15
|
משום שבכל מדינה מתוקנת (שאינה ישראל לצערי) אותם חוקים חלים הן על נשק חם והן על כלבים שהוגדרו בתקנה כ''מסוכנים''
במקום לחוקק חוק, בא כבוד השר כץ, ובתקנה פופוליסטית ואמוציונלית, החליט שאין להחזיק כלבים אלו בקרבת ילדים. מצטערת, אבל שלי מחונכים להפליא וכל וועדה שתקרא לצורך מיון, הילד, הכלבים ואני עוברים בהליכה. בניגוד, נניח, למר גנון שהיה נפסל עוד בשלבי המיון.
גם נשק לא נותנים לכל אחד
ורק כדי שתבין באיזה אדם מדובר, הוא הסתובב בשכונה והודיע לכולם שבגלל שיש לו עבר פלילי ולא נותנים לו נשק, הכלב הוא הנשק שלו.
הכלב השתתף בקרבות ומי שמבין בגזע יודע אילו חיים מסריחים היו לו רק מהתמונות שפורסמו בעיתון. אנחנו יודעים בנוסף, שכשכלב כזה, לא מאולף אבל מחונך היטב לתקיפה עלול לתקוף ילדים ומבוגרים ומסוגל אף להרגם.
אז, לפני שמתקשקשים כדאי להבין דבר או שניים הן בנשק והן באמסטפים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי קשקשן?
רודף צדק,
מרכז,
18/07/04 22:14
|
מיכל מ-פ''ת - אז מי בדיוק הקשקשן ומה בדיוק הקשקוש?
אני שמח שאת וכלבך עוברים בהליכה כל ועדת מיון.
אבל יש כלבים טעונים שמעבירים ילדים לועדות מיון בעולם הבא. עבור כלבים כאלה אינני מעוניין בועדות למיניהן, סדרות חינוך, וכד'. פשוט אינני מעוניין שכלב כזה יחיה ברדיוס של ק''מ מילדיי.
ולידיעתך, בעלי כלבים רבים עוברים על החוק והולכים עם כלביהם ברחוב כאשר אין עליהם כיסוי פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
HATEFULL DERTY JEWS
MEIR YAEIR,
BOCA,
18/07/04 18:39
|
don't you see what are you doing to yourself with all this hate ?????shkenazim sfaradim chilonim datieam cholanim shkenazim masrichim sfaradim metomtamim!!!!!!you are all sooo very right..!!!!!!!!!. why don't you just let the arabs kill you all and pay them for that too .....you don't want the arabs do this derty work for free do you...IDIOTS IDOTS IDIOTS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
u write with spelling mistakes
ל"ת
q,
18/07/04 20:33
|
|
 |
93.
ענישה משולשת
אובייקטיבי,
מרכז,
18/07/04 18:33
|
לא נראה לי סביר שהאם בכלל הבינה מה כוחו של הכלב ולמה הוא מסוגל. האב הוא זה שחינך את הכלב, או לא חינך, כי יצר הלחימה וההריגה טבוע באופיו של הכלב ולא צריך להתאמץ יותר מדי בכדי לראות למה הוא מסוגל. אני בטוח שהמשפט ''הוא מותק של כלב - ואיזה נהדר הוא עם הילדים'' יצא מפיה של האם לא אחת ולכן הרי שחוסר הבנתה ובורותה מזכים אותה לחלוטין מדבר עבירה וכי כל האשמה מוטלת על האב, שהרי ברור שלא אימץ אל ביתו אמסטף בכדי שישחק עם הילדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
חובתנו להגן על ילדים
ארני,
18/07/04 18:32
|
ההורים חייבים לתת את הדין. החברה חייבת לתבוע אותם, כי האלטרנטיבה היא לומר שחיי הילדה היו הפקר. הורה המסכן את ילדיו הוא פושע גם אם לא נתכוון לכך, וברור שהורי הילדה לא רצו במותה. זה לא שונה מלהשאיר תינוק ברכב חם וסגור, רק שענין הכלב מתמשך וממילא הרבה יותר זדוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
ל2: אמסטף זה לא גזע אלא...
פיני,
רעננה,
18/07/04 18:28
|
..הכלאה, מעשה אדם, כדי ''לייצר'' כלבים בעלי תכונות מסויימות. התוצאה המעשית היא מום גנטי שגורם לכלב להיות תוקפני גם כלפי חבריו ומכיריו; דבר שלא קיים בטבע, כי הכלב הוא חיית חברה הירארכית. גזעים התפתחו באיזורים גיאוגרפיים שונים של העולם, ולאדם לא היה יד בעניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
סוף כל סוף
אחד,
18/07/04 18:26
|
הרגו את הכלב, אבל מה עם האשמים האמיתיים? אם אבא היה יורה בבת שלו - היו מפרקים את האקדח או אוסרים את האבא?? זה מה שקרה כאן. רק שהנשק הוא חיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
לכל המתקיפים את המגיבים
רואי,
18/07/04 18:04
|
להזכירכם, גם אלי פמשטיין איבד ילדה וגם הוא אחראי למותה.
במידה מסויימת, גם ההורים החזיקו כלי רצח (שלא אמור להיות כזה, אבל בהעדר חינוך נאות, זה מה שקורה לו), והפקירו את ילדתם למלתעותיו.
בשני המקרים, ההורים נושאים באשמה למות ילדיהם.
כמובן שאין מה להשוות, ופימשטיין הוא שטן עלי אדמות, אבל במידה מסוימת יש דמיון בין 2 המקרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
ההורים משקרים
מאלף הכלבים,
מודיעין,
18/07/04 17:47
|
כמאלף כלבים חשוב לי להבהיר - אין סיכוי בעולם שתקיפת הכלב היתה מפתיעה. אין ספק שאופן גידולו הוציא ממנו את יצר התקיפה ועל כן אין אמת בדברי ההורים שהכלב לא תקף בעבר. לדעתי יש להטיל חובה על בעלי כלבים מגזעים מסוימים לעבור הכשרת גידול כלבים בסיסית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
בישביל מה היה
שונאת אותכם,
ירושלים,
18/07/04 17:45
|
להרוג את הכלב יא חלאות??????????????????????????????????????????????????????????????????????? בגלל שהבעלים לא כינחו אותו טוב ובגלל רשלנות שלהם ככה סתם אתם הורגים למה היה צריך ישר להרוג ולקחת אותו עם המקלות האלו כאילו שהוא הפושע הכי מסוכן בעולם כשהיה אפשר לחכות ולברר הכל למה אוף שונאת אותם אתם לא קולטים שגם לכלבים יש רגשות?? הלוואי שהיו הורגים גם אותכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגידי, השתגעת?
יאיר,
ירושלים,
18/07/04 20:02
|
הכלב הזה הרג ילדה, הוא רצח אותה בדם קר וללא שום התגרות מצידה וחוץ מזה, ללא שום קשר למה הוא יצא כזה אלים, התנהגותו הוכיחה שהוא סכנה לציבור ולכן בדיוק הוא הושמד וע''פ חוק (דרך אגב, הוא מת בזריקה וללא סבל, בעוד לילדה הוא גרם סבל רב בזמן שרצח אותה!). ולכל שאר המגיבים: ליצירת הכלבים הללו שלא בדרך הטבע, יש סיבות שונות ורובן כוחניות ואלימות (קרבות כלבים, לכידת עבדים נמלטים, תקיפה ועוד ועוד). לכן, אנה מכם, אם יש לכם ילדים וגם אם לא, חשבו טוב טוב מה המטרה לשמה אתם מעונינים בכלב. כי אלה שנועלים את הלסתות- הם לא חיות מחמד (בלשון המעטה). גם אם אתם רוצים כלב שמירה, רועה גרמני ודומיו הם די והותר. לא אמסטף, פיטבול ואפילו לא רוטווילר. כי אלה האחרונים ודומיהם, מצוינים למקומות כמו כלא גילבוע וזהו, לא לשום דבר אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיפים ילדים חיים על כלב מת
אלמוני,
18/07/04 19:54
|
|
 |
86.
יש עוד הרבה ''ערסים'' שמסתובבים
SY,
18/07/04 17:40
|
|
 |
85.
מקרה כ''כ מיותר
מורן,
מרכז,
18/07/04 17:39
|
עם קצת תשומת לב היה נמנע.מסכנה אביבית ששילמה על טיפשות הוריה, ונרצחה מבלי שהיה לה סיכוי לעשות משהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
כלבים הפכו לאופנה
אביב,
חיפה,
18/07/04 17:37
|
נמאס לי כבר מכל הערסים המגעילים האלה שמסתובבים עם אמסטפים וחושבים שהם עושים רושם על מישהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
האבא גם ככה עבריין
חגית,
18/07/04 17:35
|
|
 |
82.
איזה בזבוז!כזה חוסר אחריות!!
מישהו,
עצבני,
18/07/04 17:33
|
|
 |
81.
מגיבים צמאי דם ונקמה
מגיבה,
נורווגיה,
18/07/04 17:32
|
הורים באשר הם הורים . איך אתם יכולים לומר שהם גרמו למוות הבת?
איזה הורה ירצה שהילד שלו ימות
אתם ממש מטורפים שופטים אדם ללא שמץ מושג של ידיעה או הרגשה כיצד חשים הורים שמאבדים ילדים.
שלא נדע עד כמה אתם טיפשים ! לפני שאתם מגיבים תשימו את עצמכם במקום אותו הורה אשר איבד את הילד.
ממש קיבלתי צמרמורות לקרוא את התגובות שמחזקים את ידה של המשטרה להכניס את ההורים לכלא לאחר שאיבדו את הבת.
ממש רוע לב !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצדק עימך
ניצן,
18/07/04 19:57
|
צודק לחלוטין, גם אני לא מבינה אתכם. כמה טיפשים צריך להיות כדי לגנות ככה את ההורים. למה אתם חושבים שהם עשו את זה בכוונה. גם ככה הם סובלים מספיק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פימשטיין רצח את בתו הקטנה
ל"ת
בודו,
18/07/04 18:40
|
|
 |
80.
האם יש לאסור הורים מתאבלים ?
ענבל,
ת''א,
18/07/04 17:29
|
בושה, שהפרקליטות שוקלת להעמיד לדין את ההורים. האם לא מספיק הכאב והסבל אשר נגרם להם עקב מות ביתם? היש היגיון בדבר? ושנית, בית הסוהר שלהם יהיה רגשי האשם ולא הסוגרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם כל הכבוד לכאבם
חם,
18/07/04 20:48
|
רשלנותם הפושעת היא שהביאה למות הילדה ולסבל והצער שנובעים מכך. על כך הם צריכים להענש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם יש עונש קשה יותר מלאבד ילד
ל"ת
דנה,
19/07/04 01:32
|
|
 |
אני יגיד לך איפה הרשלנות -
נציג החוק,
18/07/04 23:46
|
- בזה שמרשים לאנשים להסתובב עם כלי נשק כמו אמסטף ללא רשיון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
שישבו קצת בכלא!
ענת,
בת ים,
18/07/04 17:28
|
ויחשבו מה היו יכולים לעשות כדי למנוע את מה שקרה ,ויבינו שהם בעצם הרגו את בתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לעניין, ענת
ל"ת
עמיר,
18/07/04 19:13
|
|
 |
78.
שיתנו גם להם זריקה!!
ל"ת
יואב,
השובב,
18/07/04 17:27
|
|
 |
יודע מה ?רעיון לא רע
ל"ת
אני,
מיואש,
18/07/04 19:14
|
|
 |
77.
and the rest of the chajchajim
Doug,
New York,
18/07/04 17:25
|
that own that breed of dogs just like in the USA, where blacks own those dogs, in Israel, the chajchajim decided to copy them basically, any ignorant that feels inferior to society, wants to show he is ''cool'' by getting that dog they should be banned and their owners prosecuted and thrown in jail, where they might get an education
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
הבהרה בנושא באתר המשטרה
תיקון טעות,
18/07/04 17:23
|
פרשת הריגת הילדה במלתעות כלב האמסטף - הבהרה לפי אתר המשטרה: ''בניגוד למה שפורסם ב''מעריב און ליין'', משטרת מחוז תל אביב העבירה את תיק החקירה בעניין גרימת המוות ברשלנות של הקטינה על ידי כלב האמסטף לפרקליטות מבלי שהופיעה בתיק כל המלצה.''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
הורי הילדה:
יוכי,
18/07/04 17:22
|
|
 |
74.
לכל הצבועים- לא מםפיק לכם מה ש
שכן של אביבית,
ת'א,
18/07/04 17:21
|
קרה להורים?? (במיוד לאם!). אני ראיתי את המבט שלה. אין עונש יותר גדול. מדינה דפוקה. במקום לאסור על בעלי עבר פלילי להחזיק כלבים מסוכנים, מענישים את הש.ג.... יופי של מדינה. יופי של חברה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרשת האמסטף
המדינה המיואשת,
ישראל,
18/07/04 21:01
|
אבל הם היו יכולים למנוע את העונש על ידי כך שלא היו מנסים בכלל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה,
מיכל,
פ''ת,
18/07/04 19:06
|
המבט של האם?
היא ידעה איזה נשק הם מחזיקים בבית. האב טרח להסתובב בשכונה ולהצהיר שהיות ולא נותנים לו נשק עקב עבר פלילי הוא הביא את הכלב.
ואותי לימדו שעם נשק לא משחקים!!!!
אותו הדין לדבי הגב' הלן גנון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפקיד הרשויות לשמור על הבעלים
שכן של אביבית,
ת'א,
19/07/04 00:01
|
האב הכנים את החיה הזו לבית. לא כל שמתפרסם הוא מדוייק. נכון - עם כלי נשק לא משחקים ולכן על הרשיות לחייב הוצאת רשיון לכלבים מםוכנים. תפקידם לשמור גם על הבעלים וגם על ילדיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים לכל מילה
ל"ת
ירון,
18/07/04 18:59
|
|
 |
שונאת כלבים
מ מ,
18/07/04 18:30
|
לא צריכים לגדל ילדים עם כלבים כאלה ואם כבר רוצים כלבים אז בחוץ כשהם קשורים בשרשרת ברזל ולא בתוך הבית כי אין כלב שהוא נאמן הוא נראה חביב אבל לא יודעים מה עובר לו בראש באותו רגע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות במיץ עגבניות
ל"ת
משהיא,
18/07/04 19:58
|
|
 |
73.
לשים את האמסטפים על הגדר!
ל"ת
גונן.ש,
מרכז,
18/07/04 17:16
|
|
 |
72.
איזה שופט יענש אב שכול ??
אברהם,
18/07/04 17:13
|
רק בישראל ממליצים לאב שאבד את בנו להעמיד אותו לדין לא פלא שרצוא לכלותינו תתבישו לכם אלה הרעים אילו אתם הייתם מפסידים ילדה תתבישו לכם רגש אין בכם כלל תתבישו אדם טעה ולבטח אל טעותו הוא משלם וישלם כל חייו חרות אתם אשר חושבים לעשות דין משרפות מגיע לכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
אחת ולתמיד!
עודד,
18/07/04 17:05
|
להעיף אותם לכלא ביחד עם אלי המטורף הזה ...וגם עם ההוא שהשאיר את הילד באוטו וגרם למותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
הפכתם את טריפ למיפלצת מש' גנון
אני,
18/07/04 17:05
|
|
 |
69.
כל הכבוד
רון,
18/07/04 16:57
|
דבר ראשון אני תומך בהחלטה הזאת בכל ליבי. לצערי בסיקור בתקשורת של הנושא לא התייחסו אל הפן של מי האנשים שלוקחים כלבים כאלה כמו אמסטף, מסטיף ודוברמן. רובם הגדול הוא של אנשים, שמסובכים עם החוק או השוק השחור וצריכים כלב שמירה שבמקרה הצורך ידע ''להגן'' עליהם. וגם במקרה זה, נאמר שאבי הילדה ישב במאסר כמה חודשים, כך שאם מישהו קופץ ואומר שאני סתם מאשים הוא יכול להמשיך לקפוץ. כלבים הם חיה עם אופי מאוד גמיש, ולא סתם הם נהיים דומים לבעליהם. אז אל תענישו את הכלבים, רק תפקחו שהם לא יגיעו לידיים הלא נכונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, הייתי רוצה לשמוע עוד
מיכל,
פ''ת,
18/07/04 19:05
|
על ''מי האנשים שלוקחים כאלה כלבים''
אני לקחתי, לא ערבית נשואה באושר ואם לילד ולשני אמסטפים זכרים!
לא, אני לא מפחדת להשאיר אותם לבד. אני על הכלבים שלי סומכת בעיניים עצובמות ובידיים קשורות.
ככה זה כשמאלפים וכשמחנכים באהבה.
ד''א, הכלבים שלי הם אורחים רצויים בגן הילדים של הילד, בניגוד לפינצ'רית של ילד נוסף מהגן שטרחה להראות כמה שהיא חזקהץץץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
למה כל הסנקציות על הכלבים?
איילה,
18/07/04 16:54
|
|
 |
67.
צער בעלי חיים...
ל"ת
איתמר,
נתניה,
18/07/04 16:51
|
|
 |
66.
אביבית: נוחי על משכבך בשלום
ל"ת
יהורם,
18/07/04 16:50
|
|
 |
65.
רעיון באמת טוב לעונש
שמואל,
פתח תקוה,
18/07/04 16:45
|
להכניס אותם לכלא מיותר בהחלט!במקום זה לאסור עליהם להביא ילדים לעולם!אין בעיה לעקוב אחרי זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גועל נפש
ניצן,
18/07/04 20:01
|
|
 |
64.
הרגתם את הכלב לחינם. חכמי חלם
ל"ת
אלי,
/,
18/07/04 16:44
|
|
 |
63.
הכלב היה צריך למות
לכל אוהבי החיות,
18/07/04 16:41
|
|
 |
מי קבע שחיי כלב שווים יותר?אם
שרית,
18/07/04 19:33
|
היית כלב ויכול היית לענות על השאלה הזו - האם גם אז היית אומר,להזכירך - ככלב - שחיי אדם חשובים יותר? - חומר למחשבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
זהו ?כל הפושעים והעבריינים
לא,
מבין,
18/07/04 16:39
|
|
 |
61.
הניחו להם.עבר עליהם די והותר
ל"ת
יוסף,
ירושלים,
18/07/04 16:37
|
|
 |
60.
בזמנו....אמרו שהאב מוכר למשטרה
רעות,
18/07/04 16:37
|
עבריין....שינצלו את המשפט הזה כבר להכניס לו את כל השטרונגול!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
ההורים אשמים אבל
גיא,
צפת,
18/07/04 16:35
|
|
 |
58.
עזבו אתכם מכלבים מסוכנים - קחו
כדס,
כ,
18/07/04 16:34
|
עזבו אתכם מכלבים מסוכנים - קחו גולדן רטריבר, תראו איזה אתר יפייפה מצאתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
טעות חמורה להמית את הכלב!
מאיר.א,
מרכז הארץ,
18/07/04 16:32
|
|
 |
56.
רוצחים!פושעים!
ל"ת
אביהו,
18/07/04 16:30
|
|
 |
55.
מה רצו מהכלב המסכן??
אילן,
18/07/04 16:25
|
|
 |
54.
לא
ילנה,
18/07/04 16:24
|
המשטרה הודיעה בצהריים כי בניגוד לפרסומים באתר האינטרנט של ''מעריב'', תיק החקירה בנוגע לנשיכתה למוות של הילדה אביבית גנון הועבר לפרקליטות ללא כל המלצה. ב''מעריב'' נטען כי המשטרה המליצה להעמיד לדין את ההורים בחשד לגרימת מוות ברשלנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזה משנה ??העיקר שיעיפו אותם ל
גלעד,
18/07/04 17:26
|
|
 |
53.
צריך להעמיד אותם לדין, גם את
כפיר יעקב,
מרכז,
18/07/04 16:24
|
ההורים שמשאירים את הילדים במכוניות בוערות מחום השמש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
שישימו אותם ביחד עם פימשטיין!
זובי,
מהטה,
18/07/04 16:23
|
|
 |
51.
האבא אשם .האמא סתם טיפשה.
ל"ת
שי,
תל אביב,
18/07/04 16:20
|
|
 |
נכון אבל היא אשמה שהתחתנה איתו
ל"ת
רחל,
18/07/04 16:39
|
|
 |
50.
במקום ללכוד פושעים ורוצחים...
יותם,
18/07/04 16:19
|
מתעסקים במשטרה במקרה מת...אז יכניסו אותם לשלוש שנים זה יעזור?.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר? למה במקום? בנוסף!
ל"ת
רודף הצדק,
18/07/04 16:58
|
|
 |
ללכוד את ההורים = ללכוד פושעים
ל"ת
ענר,
18/07/04 16:42
|
|
 |
כן זה יעזור!!!
גיא,
18/07/04 16:26
|
כנראה שהשנתיים שהאבא היה בכלא לא תרמו לחינוכו כנראה שהוא צריך עוד קצת עד שהוא ילמד להתנהג, גם עם אנשים וגם עם בעלי חיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
פרשה עצובה ומחרידה
גלעד,
18/07/04 16:17
|
אביבית שילמה בחייה על רשלנותם של הוריה.תנו להם עונש אך התחשבו במצבם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
היו צריכים לחכות עם הריגת..
יריב,
חולון,
18/07/04 16:16
|
|
 |
47.
סוף סוף יש צדק
מנחם,
18/07/04 16:15
|
ברור כי האחריות היא בסופו של דבר של ההורים. במקרה הזה מתה הילדה רק באשמת ההורים שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
ברור שצריך להעמיד אותם לדין...
ירון,
חיפה,
18/07/04 16:13
|
רק חבל שהמיתו את הכלב...ממש הרתעה יעילה לשאר הכלבים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעצר מנהלי לאלתר להורים
אחמד יאסין,
מוקטעה,
18/07/04 16:27
|
|
 |
45.
כאן הורגים חיה שהרגה אדם
צפוני,
קנדה,
18/07/04 16:13
|
ההורים צריכים לעמוד למשפט והשופט צריך להקל בעונשם לאור הנסיבות.
החיה שהרגה צריכה למות, שמא תהרוג שוב. לא כדאי לסכן חיי אדם בגלל חיה. כך בנויה החברה שלנו, על יסודות ההומאניזם, לפיו חיי אדם הם מעל הכל.
אגב, אני בעל כלב אותו אני אוהב מאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת - - ומה עם
שרית,
18/07/04 19:36
|
אדם שהורג אדם? - חיה אינה מודעת למעשייה ואין לה, מטיבעה, מצפון. ערכים אמורים להיות דברים אנושיים - אם תקרא טוב עיתונים בכל יום - תראה שהפלצות שאנו האנשים עושים ב מ ו ד ע - עולים על כל דמיון. אז אם כך - למה לא להרוג אדם שהרג אדם - ואפילו אדם שהרג חיה? למה רק חיה שהרגה אדם נידונה למוות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקראי במילון הגדרת הומניזם
צפוני,
קנדה,
18/07/04 22:06
|
ההומאניזם מעמיד את חיי האדם כערך עליון. מעל חיי חיה. אולי צריך לשנות את החברה שלנו ולהעניק לחיות זכויות שוות לאלו של האדם. אבל כרגע החברה לא עשתה כך, ולכן הערכים שלנו קובעים שחיי אדם יקרים יותר מחיי חיה. ולכן חיה שהרגה אדם , ועלולה להרוג אדם שוב, דינה מוות. אדם שהרג אדם או חיה, דינו מאסר. - זה החוק, ואת תלמדי לחיות איתו. אם את רוצה לנסות לשנות את החוק, את צריכה לפתוח בפעילות ציבורית שתסתיים בשינוי החוקים בכנסת. חייב להיות סדר במדינה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
חיבים להעמיד אותם לדין
ל"ת
אורלי,
18/07/04 16:12
|
|
 |
43.
אני אישית חושב שדי במה שקרה.
עופר,
18/07/04 16:12
|
|
 |
אני תומכת
ל"ת
מיכל,
18/07/04 16:52
|
|
 |
42.
להעמיד לדין גם
אביעד,
מרכז,
18/07/04 16:10
|
|
 |
להעמיד לדין גם את פריצקי
ניב,
18/07/04 16:26
|
|
 |
41.
tired from israeli rueles livt
ל"ת
usa,
boston,
18/07/04 16:09
|
|
 |
40.
רק שלא יתנו להם...
אלון,
18/07/04 16:09
|
|
 |
39.
שוב נטפלים למזרחיים
ל"ת
אריה דרעי,
סביון,
18/07/04 16:06
|
|
 |
מיזרחי דפוק
אני,
18/07/04 17:02
|
|
 |
38.
חוסר לב וחוסר תום לב במשטרה
גיל,
ת''א,
18/07/04 16:03
|
כלב נשך כלב אחר. מה הקשר למידת הסכנה אם בכלל של הכלב לבני האדם ?! אולי שני הכלבים היו זכרים, ואולי...1000 אוליים. אין שום קשר בין התנהגות של כלב כלפי בני מינו לבין התנהגותו כלפי בני אדם. והאם זוג אנשים שכלבם התקיף פעם כלב או חתול צריכים להסיק מזה שהוא אולי גם עלול לטרוף את ילדם ? הרי גם כלב תוקפן בד''כ לא יתקוף אפילו גור כלבים. משטרה פופוליסטית. זה התחיל מעליהום על גזע הכלב הספציפי ועכשיו על בעליו. הכל בשביל להרגיע את רעב הציבור, (אתם יודעים - זו החיה המסוכנת הזו שטורפת מכל הבא ליד וקוראים לה - דעת קהל).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד לך גיל
ערן,
19/07/04 01:49
|
בן אדם אחד נורמלי בין כל צמאי הדם המתלהמים ודורשי הנקמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוסר הלב הוא של ההורים שאחראים
גיא,
18/07/04 16:10
|
ישירות למות בתם, וכן כלב שמתעללים בו ומרביצים לו והוא הורג כלב אחר אז הוא מסוכן גם לילדה קטנה, צריך לסרס את האבא כדי שלא יוכל להביא ילדים לעולם ויגרום למותם( אם כבר דיברו על סירס של האמסטפים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מגיע להם לשלם פעמיים
אודי,
18/07/04 16:03
|
|
 |
אסור להחזיק כלבים-הם טמאים
מאיר פורוש,
18/07/04 16:29
|
|
 |
36.
מערכת המשפט בארץ קורסת
רמי,
חולון,
18/07/04 16:01
|
ורק לזה יש זמן עכשיו??די זה נגמר כבר...אין שום תועלת בלהעמיד אותם לדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
מעריב מטעה ובגדול
עננים,
18/07/04 16:01
|
המשטרה העבירה את התיק בלי שום המלצות, עדיף שתבדקו במקומות אחרים ולא תסתמכו רק על מעריב הצהבהב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
לפי דעתי
ציפי,
18/07/04 16:00
|
|
 |
33.
בלעדי?
עיתונות חוקרת,
18/07/04 16:00
|
איך יכול להיות שעדיין לא פורסם בכלי התקשורת המתחרים כמו וואי נט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בונא אתה פלצן!
ל"ת
זיו,
18/07/04 16:06
|
|
 |
32.
לאסור החזקת כלבי בית בכלל
ל"ת
ביבי,
מאורה,
18/07/04 15:57
|
|
 |
31.
לכלא!למען יראו וייראו!
ל"ת
אריה,
18/07/04 15:55
|
|
 |
בכל אשמות הפמיניסטיות
גילה גמליאל,
18/07/04 16:30
|
|
 |
30.
they are not shkenazim
ל"ת
mmmmm,
bbbbbbbbbbbb,
18/07/04 15:54
|
|
 |
29.
ילדים,זה לא משחק ילדים!
ל"ת
יואב,
השובב,
18/07/04 15:51
|
|
 |
28.
פושעים מתועבים!
ל"ת
גונן שגב,
18/07/04 15:51
|
|
 |
מרכז הליכוד מביע תמיכתו בהורים
עוזי כהן,
18/07/04 16:08
|
|
 |
מה הקשר, דביל!
ל"ת
נועה,
18/07/04 16:33
|
|
 |
27.
ולכלב לא מגיע משפט צדק?!
אריק,
18/07/04 15:49
|
|
 |
אתה צודק !ואני גם לא צוחק
ל"ת
משה,
18/07/04 16:43
|
|
 |
אנו חתולי הרחוב מזדהים עם ילדי
לקיק,
18/07/04 16:08
|
|
 |
26.
צריל להכניס אותם לכלא
ל"ת
רשלנות,
18/07/04 15:47
|
|
 |
25.
להעמיד, אין ברירה
עודד, אוז,
18/07/04 15:46
|
מה לעשות? להחליק? לאמר נו טוב הם כבר סבלו? מי רואה את הסבל הזה? הם זה לא מספיק.
אני אומר להרשיע, אבל לא להעניש. פשוט לחייב אותם להשתתף בסרט דוקומנטרי בן שעה וחצי על המקרה. הם כבר למדו מהמקרה, רק צריך שגם אחרים ילמדו לפני שזה קורה להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
לאביבית זה כבר לא יעזור!!
ל"ת
רות,
18/07/04 15:44
|
|
 |
מדיניות שר האוצר גרמה לכך
חיים אפללו,
שדרות,
18/07/04 16:10
|
|
 |
23.
כן,תנו להם איזה שנתיים
עמיר,
18/07/04 15:43
|
|
 |
מאסר עולם ללא חנינה
ל"ת
נתן,
18/07/04 16:10
|
|
 |
22.
שלא יהיו לאף אחד ספקות!
עדינה,
ירושלים,
18/07/04 15:43
|
|
 |
21.
זה לא מספיק שמתה להם הילדה?
רועי,
18/07/04 15:42
|
|
 |
20.
חבל שהרגו את הכלב
אוהב חיות,
18/07/04 15:42
|
|
 |
19.
יהי זכרה של אביבית ברוך
ל"ת
יחיאל,
נהריה,
18/07/04 15:40
|
|
 |
18.
מקרה מזעזע ממש עצוב.
רון,
רמת גן,
18/07/04 15:40
|
|
 |
17.
לפי דעתי
גאולה,
פתח תקוה,
18/07/04 15:39
|
צריך לאסור עליהם להביא ילדים לעולם!הורים כאלה לא אחראיים לא ראויים לגדל ילדים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
צדקנות לשמה
צופה מן הצד,
18/07/04 15:39
|
כמה צדקנות אפשר לסבול.
סוג הורים איבדו את היקר להם מכל (ושאף אינפנטיל לא יספר לי שהם יכלו לצפות את המעשה כמו בעלי מאות כלבים אחרים) יהפכו בשנית לקורבן לתובעים המשועממים של הפרקליטות ולמשטרה, ומסביב השחיתויות ימשיכו לחגוג.
תזיזו את עצמכם ותתחילו לעבוד - חבורת פרזיטים משפטיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההורים כן אשמים וכן יכלו
הורים אשמים,
18/07/04 19:16
|
לדעת שזה יקרה. כל אחד שמתעלל בכלב שלו ולא דואג לו ולא חשוב איזה סוג הכלב יכול לדעת שיום אחד הכלב יתקוף אותו כי זה מה שלימדו אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
שישימו אותם בתא עם כלב אמסטף!
אורן,
18/07/04 15:38
|
אם הם כ''כ אוהבים אותו,עד כדי כך שלא עשו כלום כשראו שהוא מסוכן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך להעניש אותם!
אילן,
פ''ת,
18/07/04 17:56
|
לשים אותם עם אמסטף לא יהיה עונש. כי אמסטפים לא עושים כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אין צורך להעמיד אותם לדין
הגר,
צפון הארץ,
18/07/04 15:37
|
הפרשה מזעזעת גם כך והלקח נלמד .הם שילמו על טיפשותם ובגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש צורך, אולי זה יתקן את הרושם
שירה,
19/07/04 00:15
|
המעוות שנוצר פה על האמסטפים, הנטישה ההמונית של כלבים, ההמתות וההתעללויות. כמו שיש צורך להעמיד לדין הורים שהשאירו את הילד להתבשל באוטו. הרשלנות של משפ' גנון (שלא לדבר על ההתעללויות שהכלב המסכן עבר שם) הביאו לשואה על המין הכלבי והמקסים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
להרוג אותם!כמו שהרגו את הכלב!
ל"ת
יהודית,
18/07/04 15:35
|
|
 |
12.
מסכנה אביבית...
עידו,
18/07/04 15:34
|
|
 |
להעיף את שלטון הליכוד-
יעקב,
18/07/04 16:02
|
|
 |
11.
קודם הורגים אחר-כך בודקים.
julia,
18/07/04 15:34
|
הכלב ''הוצא להורג'' לפני שנבדק כיצד הוא חונך וגודל בידי זוג ההורים. כואב מאד שילדה קטנה קיפחה את חייה באכזריות בשל רשלנות הוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמסטף-וילדים?
ilro,
18/07/04 16:08
|
כל אחד שקצת מבין בכלבים יודע שאמסטף זה לא כלב בית איפו יש ילדים. מסכנה אביבית. טוב אם יהיה משפט להתרעה בעיקר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מבין?
אילן,
פ''ת,
18/07/04 17:55
|
כל אחד שכן מבין יודע שאמסטף הוא דווקא כן כלב בית. אך לך בוודאי יש השכלה בנושא מקריאת עיתונים. תבדוק כל כלב אמסטף שגידלו אותו נכון ותראה איזו חיה מדהימה זו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מאסר עולם!!
ל"ת
אריאל,
רמת השרון,
18/07/04 15:33
|
|
 |
רוצחים שפלים שהיו חברי
יואב,
18/07/04 15:52
|
|
 |
9.
האמת!ממש לא אכפת לי!
ירון,
חדרה,
18/07/04 15:32
|
|
 |
לי אכפת יותר מילדי עזה הגוועים
מאיר,
18/07/04 16:04
|
|
 |
לי אכפת מילדי עירק הסובלים
ל"ת
אחמד,
מוסול,
18/07/04 16:12
|
|
 |
8.
עזבו אותם!
אורי,
18/07/04 15:31
|
|
 |
מאסר עולם לרוצחי ילדים
ל"ת
דויד לוי,
18/07/04 16:00
|
|
 |
קבלו כבר את עונשם.
ל"ת
א''י,
18/07/04 15:41
|
|
 |
7.
העמדה לדין לשם הרתעה
ליאורה,
תל אביב,
18/07/04 15:30
|
אולי עכשיו בעלי הכלבים האימתניים יבינו שכשכלב כזה הורג כלב אחר , ולצערנו זה קורה , הוא יכול גם להרוג ילד , ואז גם יש עונש. על סתם הריגת כלב על ידי כלב אחר אף אחד כאן לא נענש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת,למען יראו וייראו
ל"ת
אסק'ה,
18/07/04 17:05
|
|
 |
6.
לשפוט, אבל להתחשב במתן העונש
ל"ת
איציק,
18/07/04 15:29
|
|
 |
עונש מוות להורגי ילדים!!!!!!
ל"ת
מאיר,
18/07/04 15:54
|
|
 |
5.
העיקר ישר הרגו את הכלב
דניאל,
18/07/04 15:29
|
|
 |
למה רצחו בדם קר את
נבחן,
18/07/04 16:01
|
|
 |
אני וחברי הכלבים לא עשינו
אמסטף,
18/07/04 15:55
|
|
 |
אמסטף תגובתך לא לעניין
זיוה,
18/07/04 16:21
|
|
 |
4.
רגע אחד...
מיכאל ברגמן,
18/07/04 15:27
|
למה להעניש את ההורים על רשלנות? עדיף פשוט להוציא חוק גורף נגד כלבים ''מסוכנים''. או אולי חוק נגד כל הכלבים מכל הסוגים והמינים? ועכברים ומדוזות גם כן?
לא יותר הגיוני?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ל"ת
מאני,
18/07/04 15:45
|
|
 |
3.
כל עוד אין צורך ברשיון לעשיית
ספי,
18/07/04 15:25
|
ילדים. אנשים שכשרונם היחיד הוא בטלטול האגן יעשו ילדים אומללים שגם כשרונם היחיד יהיה טילטול אגן. אין מה להעניש אותם. בית הסוהר לא יכול להכיל את כל ההורים שלא מגינים ולא דואגים לילדיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וולגרי , חייב להגיב בצורה גסה?
ל"ת
ג'ק,
18/07/04 15:47
|
|
 |
גם כלבים עושים ילדים ולאיש
נחום,
18/07/04 16:20
|
|
 |
התגובה הכי טובה פה!
יוגי,
18/07/04 16:17
|
|
 |
2.
הכפשת גזע שלם
מיקי,
18/07/04 15:19
|
והעיקר מחליטים להשמיד גזעים שלמים הלא עוול בכפם . אפשר גם להציע לאסור לגידול סוסים שהרי בני אדם נהרגים מהם בממוצע 3-4 בשנה , למה לא ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אטפל בהם
ל"ת
יהודה היס,
18/07/04 15:53
|
|
 |
יהודה-אני אטפל בך
ל"ת
אמסטף,
18/07/04 16:13
|
|
 |
הוציאו את הכלב להורג
מיכל,
ת''א,
18/07/04 15:46
|
|
 |
1.
אולי זה ילמד הורים
ירדן,
תא,
18/07/04 14:59
|
|