 |
57.
החלמה מהירה ושלמה לפצועי צהל
משה,
תל אביב,
08/07/04 17:54
|
|
 |
56.
החלמה מהירה ושלמה לפצועי צהל
משה,
תל אביב,
08/07/04 17:47
|
|
 |
55.
כל הכבוד לצהל
ל"ת
משה,
תל אביב,
08/07/04 17:34
|
|
 |
54.
והחלמה מהירה לחיילים שנפגעו .
ל"ת
אריק האדום,
08/07/04 13:56
|
|
 |
53.
לפרק את בית חנון!!!!!!!!!!
ש.צ,
ת''א,
08/07/04 12:52
|
|
 |
52.
10 פלסטינים כל יום זה 10
ל"ת
עשר,
יד העשרה,
08/07/04 12:44
|
|
 |
51.
העיקר שהפצוע יתאושש כמה שיותר
איילת,
08/07/04 12:41
|
|
 |
50.
החיילים כאן הפכו הפקר
ל"ת
יהודה,
08/07/04 12:40
|
|
 |
49.
החיילים משלמים את המחיר
שושנה,
08/07/04 12:32
|
|
 |
48.
אין מה לעשות במלחמות
תגובה לכולם,
08/07/04 12:30
|
יש לפעמים גם הרוגים ופצועים ואנחנו במלחמה על עצם קיומינו ואסור לוותר להם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
סופסוף.
ראובן,
08/07/04 12:29
|
|
 |
46.
שרון אתה עושה צחוק מאתנו
איילת,
08/07/04 12:27
|
|
 |
45.
למה לא כותבים מחבלים?
אריק,
08/07/04 12:23
|
|
 |
44.
לצאת מעזה,לפנות התנחלויות
ל"ת
די למלחמות,
נמאס,
08/07/04 12:22
|
|
 |
43.
היה נראה אחרת לגמרי
בני,
08/07/04 12:21
|
|
 |
42.
לא לצאת מעזה!
יואל,
08/07/04 12:19
|
|
 |
41.
שרון נמאסת עלינו!
אבי,
08/07/04 12:17
|
|
 |
40.
דם בנינו זול!
ל"ת
גדעון,
מודיעין,
08/07/04 12:14
|
|
 |
39.
לפנות לפנות !!
בעד התנתקות,
08/07/04 12:13
|
|
 |
38.
כל הכבוד יישר כוח!
ל"ת
אריאל,
08/07/04 12:10
|
|
 |
37.
tebach
nasser,
08/07/04 12:07
|
you do tebach in our people
but we will continue to resist the zionist kibush of our cities and towns in historic palestine
we made you plan to leave aza, and we will continue to kiryat smona, aco, tel-aviv and all these other cities - we will liberate our land
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
Thank u Maariv for the details
Mohamad,
08/07/04 12:00
|
|
 |
35.
צה''ל כל הכבוד-הם יבינו רק בכוח
ל"ת
gal,
herzelia,
08/07/04 11:59
|
|
 |
34.
יציאה מעזה=הגברת הטרור
ל"ת
אחד שמבין,
08/07/04 11:56
|
|
 |
33.
אם מתנתקים, אז למה עוד מתים?
בר,
תל אביב,
08/07/04 11:55
|
ללא ספק יש הסלמה בעזה, היום זו גזרת הלחימה הקשה ביותר, עד ההתנתקות יהיה הרבה יותר גרוע. ברור שחייבים להמשיך אבל יש תחושה קשה של חיילים שמתים / נפצעים סתם!!! בין כה וכה עוד שנה לא נהיה שם , אז sooner the better !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
לצאת מעזה עכשיו!!!!!!!
ל"ת
דינה,
חיפה,
08/07/04 11:52
|
|
 |
31.
כל חייל שנהרג
אריה,
08/07/04 11:52
|
|
 |
30.
יופי שרון תמשיך במדיניות ...
גילה,
08/07/04 11:50
|
|
 |
29.
חבל לסכן חיילים!
עידן,
08/07/04 11:47
|
|
 |
28.
ואם החייל היה נהרג ?
די למלחמות,
08/07/04 11:46
|
|
 |
27.
תמשיכו כך!
ל"ת
גולני שלי,
כל הכבוד,
08/07/04 11:44
|
|
 |
26.
סתם מסכנים חיילים
סיון,
08/07/04 11:42
|
|
 |
25.
אני מאחלת החלמה מהירה לפצוע
ל"ת
רחל,
ראש העין,
08/07/04 11:41
|
|
 |
24.
לצאת לצאת לצאת!!!!!!
יואב,
צפון,
08/07/04 11:39
|
|
 |
23.
למה בכוח ממשיכים לסכן חיילים?
נמאס כבר,
08/07/04 11:36
|
|
 |
22.
זה מחבלים לא פלשתינאים!
בני,
08/07/04 11:34
|
|
 |
זה לא מחבלים
נועה,
הגלבוע,
08/07/04 13:10
|
זה אנשים שגרים שם, הורסים להם את הבתים, הורגים להם את הילדים, מרביצים להם במחסומים, גונבים מהם במחסומים, משפילים אותם, ומתפלאים למה הם כל כך שונאים אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לא דיברנו על התנתקות
עובדים עלינו,
כרגיל,
08/07/04 11:31
|
|
 |
we leave
Yoni,
mercaz,
08/07/04 12:06
|
|
 |
20.
תנו לצה''ל לנצח!!
ל"ת
יאיר,
08/07/04 11:29
|
|
 |
19.
ואם החייל היה נהרג
ימית,
פתח תקוה,
08/07/04 11:28
|
|
 |
18.
10 מחבלים הורגים לא שוים
גאולה,
08/07/04 11:21
|
|
 |
17.
שאלה לעורך הכתבה
אבי א.,
מודיעין,
08/07/04 10:55
|
לעורך: יש לך הסבר הגיוני לתמונה שהצמדת לכתבה זו ? מדוע היית צריך לשים תמונה של חיילי צה''ל חמושים וברקע פלסטינאים מבוגרים וחלשים. מה אתה מנסה לייצור פה ?!!?! מדוע חשוב היה לך לצייר אותנו ולהוסיף לתדמית הכוחנית שיש לנו בעולם ?? אני לפעמים תוהה אם העיתון הוא עיתון המזוהה בכלל עם העם הזה, או שמה מנהלים אותו אנשים עם אינטרסים. כך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
הם לעולם לא יבינו כח
Yossi V,
08/07/04 10:44
|
שרון בתור אמרגן דם, עושה עבודה טובה. פעם מארגן קצת דם בבתי הפלשתינאים, הורג להם איזה שניים-שלושה ילדים או קשישים ומחכה בכליון עיניים לתגובת דמים. אם היא באה מהר - יופי. אם לא הוא ישלח כמה חיילים פעם נוספת לחמם את האוירה.
כמה הרוגים ופצועים בין חיילינו רק מחממים את הלב ולבבות ההמונים הנוהים אחר טירוף הדמים בו ראש ממשלתם מתבוסס.
יגידו החיילים המסכנים הנשלחים אל זירת הדם ''במותינו נצווה את חיי האומה'', אומרים יפה ''שמע ישראל'' (בתרגום לערבית זה נשמע משהו כמו 'אללה הוא אכבר') וצוהלים אלי קרב. וזה טוב ונעים ומשובב לב.
שרון אוהב את דמם. ערבים כיהודים, חיילים כילדים כזקנים; הכל הולך. אדמת ישראל הספוגה בדם היא הכח המניע שלא יודע שובע של ראש הממשלה.
הם לעולם לא יבינו כח, אנחנו לעולם לא נבין כח; ולצערי, לעולם גם לא נבין שכח לא מבינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ימני - אבל הגזמת משהו
אריק האדום,
08/07/04 14:04
|
אף אחד לא יכול לקרוא את מוחו של שרון , ושל מדינאים אחרים ושל אנשים בכלל , אבל ההאשמות הגורפות , נוטפות השנאה שלך נשמעות כמו עלילת הדם בימי הביניים . גם בסיגנון . תתבייש . איש שקול. (ולא ימני בכלל) .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליוסי .כן ערבים מבינים רק כח.
m,
08/07/04 12:23
|
|
 |
תגובה ל - 16
שונא יפי נפש,
08/07/04 11:25
|
|
 |
קרא את 13
יאיר,
ירושלים,
08/07/04 11:12
|
מחבלים ערבים מבינים אך רק כוח. זה בגנים שלהם.כמו שליונקים יש 4 גפיים, ככה מחבלים ערבים מבינים רק כוח. צריך לפעול ברצועה כמו במילחמת לבנון- עם וולקנים, תומ''תים וכיו''ב. קרא נא את תגובה 13. זו תגובה לעניין. דרך אגב, שמאלן, אתה מסיט כאן נגד ראש הממשלה שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך לקרוא 13
אחמד,
ישראל,
08/07/04 14:31
|
ערבים מבינים כוח? אתה חושב באמת כך? בוא נדבר על עובדות: 1- דרום לבנון יצא מצפון ישראל בגלל מלחמה שטותית ושהיה של 20 שנים לחינם, ולא בגלל הוולקנים של ישראל, שלא מבחינים בין ילדים נשים וזקינים לבין מחבלים. 2- בשטחים ובעזה יש כבר אינדיפאדה מס' 2, לא בגלל מה שאתם מכנים ''רצון העם הפלסטיני לא לראות יהודים פה''. אלא בגלל יהירות חינם מצדכם ותסביכים תורשתיים שכנראה ההנהגה שלכם מעדיפה לפתור אותם תוך שימוש בפלסטינים כשעיר לעזאזל. ולמרות כל הכוח והלחץ שמפעילה ישראל על הפלסטינים, גם האינדיפאדה מס' 2 נמשכת. 3- אומרים אתם שברק כמעט נתן הכל לפסטינים בקמפ-דיוויד, כ- 90% אחוז מהשטח. ואני תוהה תמיד למה לא 100%? כי הרי 100% זה יותר צודק מ- 90%, לא? 4- אין, אין ואין אף אדם שמבין רק בכוח. זו תפיסת עולם חולה ומטורפת, שמקורה בתפיסה מעוותת למציאות ןל''אחר''. 5- חבל, חביבי, על החיילים שלכם כמו שחבל על כל ילד, גבר, אשה, זקן שמתים לחינם בשטחים. כל אחד מאיתנו צריך לבכות על המצב שהגענו אליו. 6- החיים החברתיים בישראל, כפי שכולנו יודעים, קוראים ורואים הגיעו לשפל בגלל המצב האוקונומי הגרוע, שכמובן קשור למצב המדיני התקוע. ותראה לי ולו פולטיקאי ישראל אחד שמשנה לו מהמצב הזה. כולם עוסקים בשטויות שלהם. 7- ההנהגה הפלסטינית אשמה גם. אין לי ספק. מי שלא עוצר בעד מחבלים, ומי שנותן להם מרווח מחייה צריך לקבל את העונש המגיע לו. 8- את ערפאת צריך להחליף מייד בהנהגה צעירה, אכפתית וקשורה ועם הפלסטיני. מישהו שיכול להשליט סדר בשטח. לא איש שידאג לישראל יותר משידאג לעם שלו ולאינטרסים הלאומיים לפלסטינים.
9- מפריע לי הדיבורים על גנים של אנשים. כנראה שהפכת למדען שעבר כבר את כל מה שהמדענים האחרים צריכים לעבור בכדי להגיע לרמה שלך. 10- נראה לי שהחום של היום, עשוה ממך לעצבני יותר. תרגע אדוני. זה יותר בריא לגוף ולשכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מעריב: נהרגו 10 מחבלים !!!!!!
רועי,
קרית אונו,
08/07/04 10:27
|
מחבל הוא אחד הפריע לכוחות הבטחון גם שוטטות ברחוב בזמן פעולת צה''ל היא הפרעה לצבא, או שיטה להשגת מודיעין. מי שלא רוצה להיהרג עליו להסתתר עמוק בתוך ביתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה כל כך הרבה סימני קריאה?
ערבי הגיוני,
08/07/04 10:50
|
בגלל חוסר יכולת להתבטא? בהתאם לכך גםחוסר יכולת לקלוט שהצבא שלו עושה פשעי מלחמה במסווה של פעולות צבאיות. אבל אתה תמשיך עם סימני הקריאה שלך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לערבי הגיוני.
ל,
08/07/04 12:20
|
סליחה .ערבי הגיוני?! יש בכלל דבר כזה? מעניין. ולעניננו.הצבא לא מבצע פשעי מלחמה.הוא מחסל את הטרור.והוא יודע לעשות זאת טוב מאוד.כפי שאחיך הפלשתינאים אומרים זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
logical arab?
noam,
milano,
08/07/04 11:24
|
way do you call your self logical arab? in this situation after all this years you can still be logical? by the way ''it 's take 2 to dance a tango''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מזל שיש את זכאי
דנה,
תל אביב,
08/07/04 10:26
|
למי שקצת מכיר, מזלנו שיש ברצועה אדם שקול אחראי ומוסרי כמו מפקד כוחות צה''ל ברצועה, תת אלוף שמואל זכאי. אם היה שם אחד מאותם קצינים הששים אלי קרב, מאלה שדוגלים ב''להיכנס בהם'' בכל הזדמנות מצבנו היה רע הרבה יותר. ולמען הסר ספק, עד ההתנתקות יהיה רע הרבה יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הנה למה יש הרוגים
אילן,
08/07/04 09:52
|
בהערכת המצב של אלופי צהל נאמר שאין צורך להסתבך בחיכוך מוגבר עם הפלסטינאים ... הבנתם, ככה אנחנו נראים. יש מלחמה או אין מלחמה לא הבנתי? שם בפיקוד עדין לא התעוררו. מה זה הוקפץ מסוק? כשהיינו בלבנון באנו עם מסוקים ולא זזנו בלי וולקנים. היינו רואים וולקנים חותכים מבנים לשניים. כשיצאנו למבצע המפקד שלנו בסוף ההדרכה אמר לנו שאם מישהו יפצע כל המבצע לא שווה לו. הוא גם דאג שיהיה לנו גב. תביאו כמה מסוקים תעמידו אותם בשורה ויאללה אדרוב תנו להם להרביץ. תאמינו לי שהנגד לא היה נפצע והיה יכול לעבור אחרי זה בשטח כמו גדול ולהדליק שם סיגריה בסוטול . גם זבוב לא היה מצייץ שם. תביאו לשמה רק וולקן אחד, לא עשר רק אחד ונראה מי ידבר אתכם. לא יהיו קרבות וחילופי אש קשים ולא נעלים. שלושה לוחמי שיטת נהרגו אחד אחר השני כיוון שהלכו לבנין מבוקשים. בבקשה, תביאו מסוק עם רמקול שיודיע שמי שלא יוצא תוך עשר דקות מקבל פצצה של שלוש טונות על הראש. לא עוזר שאחרי שיש הרוגים מחליטים להוריד את הבנין. מאוחר מדי. והכי מעצבן שלא לומדים לקח/ וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל 13
הייתי בצבא,
08/07/04 11:30
|
כל הכבוד, סוף סוף אחד שכן שירת בצבא וכן עשה משהו בצבא שלו ויודע במה מדובר ולא כל יפי הנפש שעומדים מהצד ולא יודעים בכלל מה קורה ורק נותנים עצות..... כל הכבוד....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
נראה שנצטרך להרוס את כל העיירה
ניסים12,
08/07/04 09:51
|
|
 |
וכזה לא יעזור נמשיך להרוס
טובה,
עפולה,
08/07/04 10:57
|
עד היום מדיניות ההרס ממש הצליחה.. כבר יותר משלושים שנה אנו מתמחים בהרס , וקשה קצת לאנשים כמוך לעצור ולחשוב שאולי רק הרס וכוח לא יביאו באמת לשקט. אז תמשיך להמליץ להרוס עוד מקום שגרים בו אנשים כי הוא סתם בלי עתיד לגביך ועם גישה אטומה כזו מובטחות לנו שנים רבות של אלימות והרס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שמתם לב שתמיד יש תמונה של חייל
רונית,
08/07/04 09:42
|
חיילים יורים על פלסטינאים ולא מצלמים את הפלסטינאים יורים עלינו או זורקים אבנים. אני לא יודעת אם זה בגלל שהתקשורת שמאלנית או שהפלסטינאים לא ירו במי שינסה לצלם אותם יורים על חיילים. יש למישהוא תשובה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את הכי חכמה כשאת שותקת...
ערבי הגיוני,
08/07/04 10:55
|
תמשיכי לקשקש על קנספרציות ותככים בגלל שאת לא מבינה איך דברים קורים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לערבי הגיוני.
צ,
08/07/04 11:47
|
עצם העובדה שאתה קורה לעצמך ''ערבי הגיוני''.זה אומר שאתה בז לגולשים. מכיוון שאין דבר כזה ערבי הגיוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לערבי ההגיוני
אינשם,
08/07/04 11:33
|
בתור אחד שמתימר כן להבין על מה מדברים, אתה בכלל לא נשמע כמו אחד שיודע להבחין משמאלו ומימינו....סתם בא להתסיס את המקום.... תחזור למחילה שלך.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
ומי אבל על המחבלים ????
אבי.ש,
ירושלים,
08/07/04 09:27
|
משפחות טיבי,ברכה,מחול ,אסאנע,דהמשה,זחלקה ושאר ''יפי הנפש''שרידי השמאל הישראלי .. לסיכום:כל הכבוד ללוחמי צ.ה.ל..המשיכו כך..תחזקנה ידיכם.ככתוב''הנה אויבכם מבית.. ומחוץ ניגפים בפניכם''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
גם לנו מותר
יוסי,
08/07/04 09:15
|
אם לפלסטינים מותר לירות קסמים מעזה למה לנו לסכן את חיילי צהל ניתן לירות מתותחי 175 על כל ירי לעבר עזה והשקט יגיע ואם יפגעו חפים מפשע אין דבר כזה אצל הפלסטינים כולם אשמים מי שחי מטרור יפגע מטרור האיסלם אסון לאנושות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
חייבים לתפוס את כל השטחים מחדש
שפוי,
08/07/04 09:15
|
כל ההוזים הזיות שהניתוק יעזור לנו ''הייתם כחולמים'' . ברור לכל מי שעיניו בראשו (לשמאל אין) שיציאה מעזה תגרום לרדיפת כוחות הרשע אחרי בני ישראל. בסופו של דבר הקב''ה יצילנו ואנו נשב לבטח בארצנו כלל קטיף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארץ ישראל השלמה שלך מתה!
ערבי הגיוני,
08/07/04 10:53
|
עד שלא פנאטים כמוך יבינו את זה ימשיך להשפך דם יהודי (ופלשתיני)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
רפואה שלימה לנגד
ישראלי,
בת ים,
08/07/04 08:41
|
תודה מקרב לב לכוחות הבטחון על עבודת הקודש לשמירה על ארץ ישראל ואזרחיה שיידעו הטרוריסטים שנרדוף אותם בכל מקום עד שיבחרו בדרך השלום ולא בדרך הטרור אנחנו תמיד עם יד מושטת לשלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
בטח הימין הקיצוני מבסוט עכשיו
ליאור,
08/07/04 08:37
|
|
 |
6 ur an idiot
ל"ת
mark,
08/07/04 10:23
|
|
 |
גם אתה צריך להיות מבסוט
נורית,
08/07/04 09:34
|
שהורגים את מי שרוצה שכל מדינת ישראל תהיה מדינה ערבית ולא רוצים אותך וגם את כל השמאל ''יפה הנפש'' במדינה הזאת, למרות שאתה אוהב ערבים. אם לא הצבא יגן עלינו, הם יכנסו לך לתוך הבית ויהרגו אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרג סיטונאי לא יביא שקט
חגית,
עפולה,
08/07/04 11:04
|
אולי תחשבי קצת במקום לחזור על כל המנטרות הישנות. אנחנו לא בסרט שיש בו שתי אפשרויות:או שהם הורגים או שאנחנו הורגים, יש עוד דרך וכן השמאל ''יפה הנפש'' מאמין בדרך זו וכמו תמיד בסופו של דבר גם בימין יבצעו את מדיניות השמאל, כמו במקרה של לבנון (זוכרת, גם שם הבטיחו לנו דם ואש אם ניסוג) ובהסדר עם מצרים. חבל רק על כל הדם שנשפך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן אני מבסוט מהרג המחבלים.
יי,
08/07/04 09:15
|
אך אני בעד היציאה מעזה. ואני באמת מבסוט מהרג המחבלים . כפי שאתה עצוב מהרג המחבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
בטח בשמאל הקיצוני עצובים.
צ,
08/07/04 08:26
|
|
 |
Until their neighborhood is ..
Me,
08/07/04 08:53
|
Until their neighborhood is hit. Then again, may be not. Leftism is like a religion, and some fanatics keep on believing...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
תפסיקו לספר ספורים
הדס,
הרצליה,
08/07/04 08:25
|
עד מתי תמשיכו להכנס כדי להפסיק ירי קסאמים, והם ישלחו קסאמים כדי להפסיק את הירי ובאמצע החיילים שלנו נפצעים ונהרגים. העיתון מלא בכניסות ויציאות של צה''ל לשטחים במקום בכניסות של שיחות לניסיון להגיע להסדר. שהצבא יהפוך לצבא מתנדבים ונראה כמה מאתנו באמת מוכן לההרג על מזבח חבורת הקרימינלים שיושבים בשלטון!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקאסם ינחת על הרצליה תדברי אחר
איציק,
08/07/04 11:17
|
נוח לך לגור בהרצליה ולא לשמוע כמעט כל יום התפצציות של קאסם. את מוכנה שלמען השלום וה''צדק'' תושבי שדרות יחטפו קאסמים והעיקר שהערבים יאהבו אותנו.יבאו לבקר אותנו ותשבו ביחד עם כוס קפה ותגדו סאלם סאלם. ובלילה הם יחזרו לרצועת עזה ויפגזו את שדרות אבל זה לא נורא כי ה''כיבוש'' אשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן כן שמענו
גרשון,
08/07/04 10:10
|
לא נמאס לכם בשמאל הסהרורי ?
כמה פעמים כבר הבטיחו ברשות הפלשתינית ''הפסקת אש'', ''אנחנו נלחם בטרור'', ''נעצור את מנהיגי החמאס'' והתוצאה היתה עוד ועוד פיגועים ?
עד מתי תמשיכו באיוולתכם ? הדרך היחידה למגר את הטרור היא על ידי מלחמה מתמדת ועוז החלטה. שלום עושים רק עם מי שרוצה שלום, ואילו אויבינו אינם חפצים אלא לגרש אותנו מארצנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Next election, vote against
Me,
08/07/04 08:54
|
Next election, vote against them. It is called democracy...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחכמה מהרצליה, נראה אותך...
יוסי מאשדוד,
08/07/04 08:52
|
חכמה כל כך כאשר נסיגה של צה''ל תכניס את הבית שלך ושל המשפחה שלך לטווח טילים. כאשר כל משוגע פלסטינאצי עוכר ישראל יוכלל להחליט אם בא לו לשגר טיל עליך או על הילדים שלך. נראה אותך מתקשת בבהלה לגן של הילדים שלך לאחר נפילת קאסם/פגז מרגמה/קטיושה וכו'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדסי'לה - את מדברת שטויות
שלמה,
08/07/04 08:48
|
ובכן יש אנשים שגם אם תוציא אותם באור יום ומתחת לשמש יתווכחו איתך בחמת זעם כי אין השמש תלוייה מעל ראשם, ואת הדסי'לה שייכת לקבוצה הנ''ל ולמה,
הרי דברנו עם הזבלים האלו מהרצועה, הענקנו להם שלטון חופשי, יצאנו מעזה כבר כמה פעמים, ספקנו חשמל, מיים, טלפונייה, תשתיות, שלחנו (או הלכו מעצמם) את טובי ''משוררי'' לנשק את רבי המחבלים וכל זה לא הספיק לזבלים האלו שאוהבים להשביע את רעבונם בדם, וביחוד דם יהודים,
וחוץ מזה הצבא הוא מזמן התנדבותי, כדי לשרת בכל יחידה שבה אתה יורה או יורים עליך בחזרה אתה חייב להתנדב וגם לרצות את זה בכל מאודך, אף אחד לא מכריח מישהו כאן לירות במישהו או לקבל יריות, אתם שם בשמאל הקיצוני כבר מזמן עברתם את גבול השפיות, עכשיו הצבא שלנו שהוא בעצם אנחנו כולנו נחשב בעינכים כ גוף קלגסי שמענה את הזבלים , צריך להיות בשטח כדי להבין כמה מאמץ מושקע כדי לא לחסל כמה זבלים לעתיד לבוא..,
שאת אומרת ''חבורת קרימינאלים'' את משולה למנורה שכועסת על חברת החשמל
בקיצור את מקשקשת שטויות, כמו רוב העדר לו את שייכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ברוב אבל....
חיל קרבי,
08/07/04 10:31
|
מה לעשות שמרבית חיילי יח' העילית הקרביות הם משום מה דוקא תומכי שמאל? (כעת בה תורך להגיב ש''זה לא נכון וזו סתם סטיגמה'', אבל מנסיוני שלי , ולדעתי גם אתה, יודעים שזו האמת). אז... אנא המנע אתה ואחרים מהדבקת תויות כמו ''השמאל מוכר את המדינה'' ''רק הימין שומר על ....: וכו' לא כל הימין חושב שצריך להשאר ברצועה, ולא כל השמאל חושב שצריך לסגת מידית. אז שוב, נא לא לחלק את העם הזה, גם כגוש אחד הוא די בקשיים פילוג רק יחליש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האבל.. מיותר כי אני מסכים אתך
שלמה,
08/07/04 12:30
|
אתה צודק אתה ואני יודעים שהרבה מאד אנשים שמוגדרים כשמאל משרתים ביחידות עילית ועל כך מבורכים הם, והוריהם ששלחו וחנכו אותם לכך, אין בתגובתי להדסי'לה היקרה שום וכלום על השמאל, שאני (אף על פי שאיני שייך לו בדיעותיו) מוקיר אותו ומכבד אותו ומודה לו על תרומתו העצומה לבניין ובטחון המדינה היהודית בארץ ישראל, לא אמרתי במילה או חצי מילה שמישהו מוכר את המדינה, אבל אני מוכן להגיד כאן ועכשיו שהשמאל טעה וטועה בגדול בהתייחסות הבסיסית שלו לסכסוך ביננו לבין הערבים. בכלל היחוס הזה לשמאל או לימין הוא בעוכרנו, ואתה שוב צודק שאין לראות זאת כשחור ולבן, אבל שוב גם את זה לא אמרתי בתגובתי הראשונית להדסי'לה
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המגיבים שלמה ו''חייל קרבי''
אריק האדום,
08/07/04 14:17
|
הם דוגמה נהדרת לאיך צריך לנהל ויכוחים ביננו . לא מסכימים , אבל עדיין זוכרים שאנחנו בני עם אחד ובאותה סירה . אהבתי . תהיו בריאים ותחשבו על זה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעת הדס הנכבד/ה
התגלתלתי מצחוק,
רחוק מאוסלו,
08/07/04 08:44
|
בפועל - צה''ל הנו צבא מתנדבים. שכן, מי שרוצה להשתמט - אין לו כל בעייה. והעובדה שהמשתמטים למיניהם מהווים רק מיעוט זניח ביותר - אם כי קולני - מראה עד כמה אינך צודק/ת. אגב : אתה - זה אתה, או שמא את - זאת את ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אם אנחנו מחוץ לעזה, אפשר להגיב
יותם,
08/07/04 07:33
|
מחוץ לעזה יש לנו לגיטימציה להגיב בארטילריה. ירי קסאם גורר הפגזה של חצי שעה. תאמינו לי שזה יעבוד.
יווצר מצב כמו בגבול הלבנון. לא אידאלי אבל יותר טוב מעכשיו.
כרגע ככוח כובש איננו יכולים לעשות זאת (כנראה שגם שרון חושב כך, עובדה שלא עשינו זאת).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לנו גם עכשיו לגיטמציה
איציק,
08/07/04 11:20
|
בלי קשר ל''כיבוש'' ברגע שהם יורים ללא הבחנה על אוכלסיה אזרחית יש לנו זכות להגיב בחזרה. ברגע שרוצחים לנו ילדים יש לנו זכות להגיב ולא לחכות עד שנצא מהשטחים. יש לי שאלה: ואם נצא מהרצועה והם ירו משטחים המאוכלסים באוכלסיה אזרחית ,ונפציץ בחזרה האם אז העולם יצדיק אותנו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אז לא תוכל לעשות כלום.
יריב,
08/07/04 10:11
|
אלו סיפורי בדים ותקוות שווא. לעולם לא תוכל להפציץ אוכלוסיה אזרחית.
וחוץ מזה: גם היום אנחנו לא הריבון בעזה. מלבד גוש קטיף הרשות הפלשתינית היא השולטת שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yotam, you are so metumtam
Me,
08/07/04 08:55
|
|
 |
2.
להמשיך ללחוץ מסיבית , גם על הע
משה מ,,,,
בת ים,
08/07/04 06:20
|
|
 |
1.
החלמה מהירה
ל"ת
שושו,
08/07/04 05:49
|
|