 |
14.
6 לא טיפש כמו שגרמניה לא היתה!
פ,
חיפה,
05/07/04 11:30
|
ההשואה נובעת מכך שהעם הנאור ביותר באותה תקופה בעל הפילוסופים הכי גדולים כמו הידגר שתמך בהיטלר משיקולים רציונליים מעין אלא להזכיר לכם גרמניה היתה האקדמיה של אותה תקופה ובגלל שהיא בכסילותה לא הבינה שהחיים לא יבשים כמו המדע, ובשם המדע כביכול הרגה 7.5 מיליון יהודים אני חוזר ואומר חיו ותנו לחיות על פי תנאים מוסריים ולא משיקולים ריקים של רציחת חולים נכים וכו'.גם אתם ''הבריאים'' אם כל היום תשמעו שאתם נטל על החברה תבקשו בקשה דומה חזקה על כל אדם שהוא רוצה לחיות גם אם קשה לו (אף אחד לא יטען שהחיים בעולם קלים) ולאחרים בגללו. ועוד אוסיף שאנשים אלה (החולים) מחזירים לםעמים פרופורציה לחיים ומחזירים את האדם למגבלותיו ויש תתפלאו אנשים שע''י אותם חולים נעשים יותר טובים לכן אל נא נהרוג את החלשים ונעזור כמה שאפשר וכך ורק כך נגיע לעולם יותר טוב. נ.ב. אנשים שקוראים לעצמם חכמים אל ישכחו שהטלר ימ''ש נתן הוראה להרוג את כל הנכים החלשים והעניים. בכבוד רב 6
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
כותבת ל 8
איריס,
חולון,
04/07/04 21:51
|
אתה לא רואה אייזה אנשים טיפשיים ופרימיטיבים מגיבים כאן?תקרא את מספר 6 ואת 7 תראה כמה שהם לא מדברים לעיניין. מה הקשר בין הנאצים? מה הקשר בין תאונת דרכים ? אנשים אטומים!!! אבל אני לא מצפה מהאנשים האלה שיבינו על מה מדובר..אני מצפה מהממשלה שתעביר חוק בכנסת שאדם חולה במחלה סופנית שיניחו לו וייתנו לו למות בכבוד.כמו בשוויץ.. כמו בהולנד..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-13
מיכל,
05/07/04 13:47
|
מה את כל כך מתנשאת אם את לא מבינה את ההשוואה תבדקי בציציותייך לפי נוסח דברייך וצירוף הדברים לא עולה כי מדובר בגאון( הכוונה כמובן אלייך.)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל ח משדרות
איריס,
חולון,
05/07/04 07:36
|
תיקרא בקשה את תגובה 6.ואז עינייך ייראו לבד את ההשוואה המטומטמת בין השמדת העם היהודי בגרמניה לבין המתת חסד בחולה סופני שרק המוות יגאל אותו מייסוריו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עניים להם ולא יראו
חי,
שדרות,
04/07/04 22:14
|
אני מבין שאפילו המיכלים מחוות פי גלילות לא יוכלו בקטנותם מלמלא את כמות הסכל שכותוצאה מכמותו הוא עולה על גדותו ומאיים לשטוף את כולנו על כן לא אוכל להתמודד עמן בסכל שאלתי אלייך והיא מי דיבר על נצים ותאונות דרכים או שמה מדובר בעיניים להם ולא יראו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
71 מה התיכנון לגייס אותו לצהל
ל"ת
לולו,
כאר,
04/07/04 21:49
|
|
 |
11.
תן למות בכבוד
ל"ת
יורם,
נתניה,
04/07/04 21:46
|
|
 |
10.
אל תתנו לו להמשיך לסבול....
איריס,
חולון,
04/07/04 21:32
|
כמו שאמר עו''ד חושן אם בנסיבות שהיו טובות יותר ביקש החולה לא להאריך את חייו אין סיבה שיעשו זאת היום.החולה הוא חולה במחלה סופנית ועם כל הכאב והעצב צריך לכבד את רצונו ולא להאריך את גסיסתו ואת סיבלו בפרט שאין שום סיכויי שיחלים...אלה ההפך מצבו רק יילך וידרדר.. לדעתי צריך לכבד אדם ולתת לו למות בכבוד,ואכן לנתקו ממכונות ההחייאה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
דוקטור תעזור לי !!
פרופ, הגיון,
תל אביב,
04/07/04 21:05
|
יש לי עול כספי ורגשי כבד מחייהם של כמה אישים במדינה. והם לא מביאים שום תועלת לאף אחד. אולי מישהו מהרופאים מוכנים ל''הרדים'' אותם ויעשה חסד עם הרבה אנשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
לכל המתנגדים.
נס 2004,
04/07/04 20:50
|
מאחל לכולכם שתהיו במצב סופני מחוברים למכשירים וחסרי תקווה. אבל אני גם מקווה שתהיו בהכרה,כדי שתהיו מודעים למצב העלוב שלכם וכדי שתיראו איך כל הקרובים שלכם קורסים גם פיזית וגם נפשית ואז תיזכרו שפעם קראתם לגאולה הזו רצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאנשים בריאים קשה ליתפוס
יורם,
רעננה,
04/07/04 21:51
|
תן לבנ אדם למות בכבוד למה ליסבול שאי אפשר ליצעוק מכאב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל 8
איריס,
חולון,
04/07/04 21:40
|
בבקשה..אל תאחל לאף אחד ליהיות במצב הזה ואז להבין את תגובתו המוטעת.זה אכזרי מידיי. אני מסכימה ותומכת בדעתך שאכן צריך לגאול אדם מיסוריו בפרט אם זה רצונו!! אבל לצערנו אין בארץ חוק כזה .ולא המגיבים כאן אשמים אלה מי שיושב בכנסת ומתנגד לזה. אין ספק שצריכים לתת לאדם חולה למות בכבוד ולא לחכות שיגיע לשיא השפל.. רק שאין בארץ הזאת עם מי לדבר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
רצח במסווה הומני
חי,
שדרות,
04/07/04 20:29
|
רצח הוא רצח הוארצח הוא רצח שום וילון במרכאות לא יסתיר הדבר גם פעולה פסיבית שיש בה כדי להביא למות חולה היא רצח ראה חוק לא תעמוד על דם רעך יקיריביץ צריך להיות הסדין האדום לכל מיני מעשים שנעשים במסווה אידיאולוגי או רציונאלי רופאים תפדידם לרפא בכלים קיימים אין זה מתפקידים לגרום להפסקת חיים שלא יתנו יד לנוחות ולצרכים אחרים די לנו ביקיריביץ אחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כסף,משפחה
פ,
חיפה,
04/07/04 19:49
|
היום התגלתה התעוללות בילדים מסכנים האים גם דברים כאלה אנחנו כחברה צריכים לאפשר או שמה רק זקנים או חולים שהם נטל על החברה על המשפחה אלה ביטויים הנובעים מהשקפת עולם מקולקלת לדעתי שאם כך נראה אדם במצוקה תאונת דרכים חיילים וכו' האם גם אז נעשה שקולים כלכליים יבשים? הרי המעצמה החשוכה מכל גרמניה הנאצית השתמשה בשיקולים רציונלים אלה להשמדת העם היהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-6
מאיר,
05/07/04 13:43
|
|
 |
5.
קשיש?
ליאור,
ניו יורק,
04/07/04 19:45
|
זה נראה קצת מעליב לכנות בן 71 קשיש. בימינו בני שבעים ואחת עדיין בשיא הכושר. ולענין, אם המצב סופני ואין דרך חזרה כמובן שיש לאפשר את רצונו של החולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התחלת יפה למה קילקלת בסוף
ניורקית,
05/07/04 13:51
|
|
 |
4.
חולה שמצבו הוטב או חולה סופני
תוהה,
04/07/04 19:20
|
הרעיון של המתת חסד , כביכול , מסיבות כלכליות או שיקולי נוחות של קרובי החולה הוא מפלצתי. אך במקרה שבו ידוע שאדם הביע בעודו במצב המאפשר לו להתבטא משאלת מוות מדוע לא לכבד את רצונו. ושוב הוכיח היועץ המשפטי את שיקול דעתו המוזר, בלשון המעטה. הרופאים מדברים על חולה סופני חסר תקוה ומזוז מדבר על חולה שהחלים והיטיב מצבו. אולי כדאי שמזוז יקיים מצוות ביקור חולים ויווכח במו עיניו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
צריך לאפשר לו המתת חסד
שושו,
04/07/04 18:43
|
למה צריך לחכות עד שימות טיבעי או יותר נכון סופי? במקרים כאלו צריך להיתחשב גם במישפחה, כי הם סובלים הכי הרבה. וחוץ מזה אפשר בהחלט לחסוך את זמן הרופאים האחיות ומכשירי האחייאה למינהם שזה מסתכם בסכומים גבוהים שיכולים לעזור לחולים שהסיכויים שלהם לחיות גבוהים יותר מהמקרה הנ''ל צריכים לשנות את התפיסה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מני יא הומו
יובל,
ראש העין,
04/07/04 18:39
|
יאללה הבנאדם כבר לא חי!!! זאת גוויה על מיטה שרוצה להגיע לקב''ה, אבל כמה הומואים כאן מסרבים בתוקף לגאול אותו מייסוריו. יופי, אז אם בדרך נס הוא יחלים עוד כמה שנים, מה אז?! הוא כבר לא צעיר, לא יחפש עבודה או יצא לבלות...בחייאת מני, כבר הראית כמה אתה גבר על שרון - אז תן למתים למות בכבוד ולמשפחות לחיות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר להומו, לגבר ויאללה
U Too,
04/07/04 19:17
|
יא יובל צא כבר מהישראליות הדבילית שלך גם אם בבסיסם של דברים אתה צודק גם אם הקב''ה הוא רק המצאה שלך ושל אחרים סביבך כי אין לך במה להאחז בחיים, הנח לביטויים השחוקים לאידיומים ולשרון ואמור דבריך ישר ולענין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה צודק גבר
ל"ת
גבר,
05/07/04 13:52
|
|
 |
1.
''המתת חסד'' או רצח החלשים
פ,
חיפה,
04/07/04 18:22
|
אם אדם זה היה בן 18 והיה מנסה להתאבד היו מנסים להציל אותו? על סמך מה? די ל''המתות חסד''=רצח בהשגחת הבג''ץ. רצונו של אדם למות אינה זכותו אדם מקבל את חייו בזכות ואין זכות לאף גורם,אדם,אפילו לו עצמו לקחת את חייו.
הגב לתגובה זו
|
|