 |
29.
שלא ירו טילים על שדרות
ל"ת
רוב העם,
04/07/04 03:35
|
|
 |
28.
הורגים את הילדים שלנו...
יגאל ג,
בת ים,
04/07/04 00:52
|
ולאחר מכן חוגגים ומחלקים סוכריות כאילו עורכים חתונה. אין לי חרטה וצער על מות הילד הזה או אחר! ולא על הילדים שימותו בעתיד בידי חיילינו! כי אלה חלאות ומפלצות אדם שלא ראויות להמשך חיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
לפי הכותרת רואים....
אלעד,
התנחלות פ''ת,
03/07/04 23:13
|
שעורך הכתבה הוא שמאלני!!! אני מאמין לצה''ל שלא ירה בנער בכוונה!!! במלחמה כמו במלחמה נהרגים חפים מפשע, אין מה לעשות זאת מלחמה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה ? למה ?
יוסי,
04/07/04 12:21
|
למה תמיד קם חכם כמוך ומחפש את האשמה אצל השמאל ? לא פעם אני קורא תגובות שפשוט יוצא לי להקיא מהם כי היום מה יותר קל מאשר להאשים את השמאל כל דבר שנכתב לא לרוחך אז האשמה היא בשמאל או ששמאלנים גרמו לזה (כבר קראתי תגובה על תאונת דרכים שגם שם האשמה הייתה בשמאל ) זה כאילו שקמתי עכשיו ואומר שכל התאונות של סוף השבוע האחרון באשמת הימין (שרון שר התחבורה ) אז בוא נשאר נבונים ואת הארס נישמור נגד הטירור ולא נגד אחד משלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזו מלחמה?!?!?!
Avi Ecuador,
04/07/04 05:37
|
חלם בדיחה טרגית מספרים לנו שישראל נלחמת בטרור, איזה שטויות איזה נלחמת ואיזה נעליים, למה הדבר דומה? לפיל גדול שעכבר עובר לידו והוא בורח ומתחיל לצעוק, בהמשך מספר העכבר לאיחיו על זה שהוא מנצח פיל ויכול עליו, יוצאים עוד עכברים ''אמיצים'' צועקים ומושכים לפיל בזנב ושוב הפיל נס בבהלה, כשרואים העכברים ה''אמיצים'' את חולשת הפיל כולם עושים ממנו כבר ''בדיחה'' ומתגאים בגודלם ובחוזקם. עד שיום אחד קמו העכברים והציקו ונשכו את הפיל שנכנס לטראומה ורץ כמשוגע ודרח ורמס הרבה עכברים וכמעט כולם נעלמו, העכברים כבר לא יצאו שוב כשהפיל היה בחוץ והסבירו לילדיהם שהפיל משוגע ואסור להתעסק איתו מכיוון שהוא עושה נקבא. היום מספרים לנו שישראל נלחמת בפלסטינים (בטרור) איזה נלחמת ואיזה נעליים, היום הפלסטינים נלחמים, לא ישראל. ישראל יש לה עוצמה כזאת גדולה ביחס לפלסטינים (פיל מגושם) שאם היא היתה נלחמת היתה דורסת והיו שואלים איפה חיו אי פעם הפלסטינים שהציקו לפיל, משהו הדומה לאיפה בית המקדש שלנו שיש משהו שעומד מעליו. עכשיו בקשר לאמריקאים, אפשר להשוות אותם לדינוזאור אולי שהיום רוצים לעשות אותו לפיל מטומטם וכנראה שמצליחים בשלב זה. הבנתם???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא , לא הבנו
יוסי,
04/07/04 12:00
|
מה זה הבדיחה הזו, דחיל ראבק ספר עוד פעם אולי תנסה באידיש,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
IQ 60 ומעלה
ל"ת
Avi Ecuador,
04/07/04 16:56
|
|
 |
26.
עורכי העיתון: ירדתם מהפסים, או
עודד,
תל אביב,
03/07/04 22:31
|
לאורך כל היום בכותרת צעקנית כתבתם כי צה''ל הרג ילד. כתבתם בדיוק את גירסת האוייב של המדינה. תופעה זו חוזרת על עצמה בזמן האחרון יותר מידי פעמים רק בסוף הכתבה כדרך אגב מופיעה תגובת דובר צה''ל. מדוע לא ההפך? בכותרת את הודעת ותגובת צה''ל ובסוף את תגובת המחבלים הפלשתאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מדוע הכותרת המקורית שונתה?
מיכאל ברגמן,
03/07/04 22:23
|
|
 |
24.
האף תספה צדיק עם רשע
תמה,
03/07/04 22:02
|
צהל ודאי אינו יורה על ילדים בכוונה. יש לקוות שכאשר נמצאים ילדים ועוברי אורח תמימים בטווח האש צהל נמנע גם מסיכול ממוקד. אך למקרא התגובות באתר נדמה שאנו בסדום החדשה. קוראים כה רבים מאיצים בצהל להרוג את כולם ולהתחיל בילדים, תגובה 22 למשל. אני משלה עצמי שהכותבים באתר הם מיעוט בעם. לו הרוב היה בדעה שהיות ויש לנו סכסוך גבולות עם העם הפלשתיני אז זהו עמלק החדש ואסור לחמול עליו ולהכותו לפי חרב, כי אז ספק אם יש טעם עוד בקיום מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתמה, מס' 24
המום.,
03/07/04 22:40
|
שלום ואהלן רב, מדבר שכנך מתגובה 23...
שמע קטע. את תגובת המחאה שלי לדבריו של מס' 22 שלחתי עוד לפני התגובה ששלחתי להודעתי (במס' 23 ), וראה זה פלא...(נכון לרגע זה) שום כלום.
א-נו מה יגיד ?
אז הנה מה יגיד...אם תגובתי זו תפורסם, נדע קודם כל שאין כאן זדון חלילה מצד המערכת, כמו כן נוכל להסכים ברוח טובה על כך שללא הבעיה הטכנית הנ''ל ודאי היית משמיט את המילים ''אני משלה את עצמי ש'' מהודעתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוקיי תמה.
המום,
03/07/04 22:56
|
עכשיו אני בכלל מפוחד...לקח ל''מערכת'' פחות מ20 שניות (מאז לחצתי ''שלח'') להוסיף את הודעתי הקודמת אליך.
אין לי מושג למה זכיתי לפינוק הזה מהם, אבל מה שבטוח...אני בורח ליערות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אז זה סופי מעריב ? עברתם צד ?
ל"ת
המום.,
03/07/04 19:43
|
|
 |
מזל ששיניתם את הכותרת הקודמת.
המום,
03/07/04 21:41
|
|
 |
22.
good kill the kids first
meir yaeir,
boca,
03/07/04 19:30
|
and then kill them all.don't let a dog or a pig get out...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
YES all guys want peace
Meir,
Haifa,
03/07/04 19:24
|
YES all guys want peace but every one will not move an inch for peace Because the GOD gave me this land Rubish if the GOD knew, what evey one and really every is doing in his name, I am sure that he would finish them off without any diffrence to colour or who they are
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
we sorry he look 15.
ל"ת
sharon &mufaz,
03/07/04 18:37
|
|
 |
19.
Tshal arag yeled ben 8 b'Gazza
RAFAEL SADI,
BAT-YAM,
03/07/04 18:33
|
Betor Media Israeli Anahnu yorim beatsmenu, Ba koteret aa iton shelanu kotev ve idgish ve kvar kava she Tsahal arag yeled ben 8 be Gazza.Lamrot she be pharagraph ha rishon kotvim she Tsahal makhish et ha yediya.Ve mevinim she ha yedia nilkeha mi ha Falestinim.Efo anahnu hayim ve ma anahnu menasim laasot , rotsim she kol haolam yitnaplu halenu , afilu be beit mishpat lo yeholim leaashim benadam o guf kol she hi kol od lo yeholim leohiah et ashmato.Ve Ha iton shelakem kvar kovea she a rotseah ze Tsahal lamrot she atem yodeim she tshal mahkish et ha yediya.Be eze tsad atem nimtsaim , haim atem meyatsgim et ha oyev shelanu ho atem iton Israeli?Im atem rotsim lihyoy itonaim ogneim al tihtevu mi a pe shel a oyev tihtevu mi ape shel ha emet.Aharkah atem mitlonenim she Haolan kulo negdenu , im anahnu lo samim lev al ma she anahnu kotvim ve mefarsemim ze ma she kore. Mekave she teshapru et a noalei ktiva shelahem. Shavua Tov she Hiye lanu. Rafael Sadi
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מבולבל יפה נפש סרקסטי 1
Avi Ecuador,
03/07/04 18:18
|
זה חבל שנופלים ילדים אבל אין לי ספק שחיילי צה''ל לא רוצחים והם לא היו מנסים להרוג בכוונת תחילה ילדים וראינו בז'נין מה ''ילדים'' יכולים לעשות ומה דוחפים אותם לעשות, גם ידוע שהחברה שם לא איכפת להם באמת מחיים של אזרחיהם ובילדיהם הם משתמשים לתעמולה ולרצח, מסתתרים מאחוריהם ומשתמשים בהם במקרים רבים. היום הערבים בעצמם מביאים עליהם את האסונות ואולי השואה שצפויה להם ושלא תחשוב שאני שמח אולי, הדרך שלהם מביאה לקטסטרופה, זו דרך שגורמת לצד השני שבמקרה ביום זה המערב והאמריקאים, לפחד. הפחד מביא לשימוש באמצעים לא דמוקרטים, מביאים לשימוש בצבא ובצבא לומדים להרוג, להרוס ולהשתמש באלימות ולשרוד, לגלות את החיה הרעה שבאדם וזה בכל צבא ללא יוצא מהכלל, שכח מזה שצבא זה הומני, להרוג זה לא הומני בכל מקרה. אבל כשהצד השני הוא חיה אז אין ברירה ויש להשתמש בצבא שככל שתסה לעשות אותו יותר ''הומני'' לעולם לא תוכל לשאוף ולהתגאות בהומניות שהוא מייצג וזו אולי בושה לאדם ככל בעולם של אחרית הימים, אולי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
העם המחורבן
הצדיק הנבחר,
03/07/04 17:34
|
עד מתייייייייייייי!! כל יום נרח ילדים ואנשים חפים מפשע בצד הפלסטינים שאם נספור כמה נהרגו עד עכשיו מתחילת קיומה של ''מדינת'' ישראל המספר עולה על כל דמיון וזה כלום לעומת מספר הנהרגים בצד הזה ואני שואל עד מתי !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
only a jew can be traitor to
meir yaeir,
boca,
03/07/04 19:56
|
the jewish people .as i can see you are not a jew .you may be shkenazi that think he is a jew .but you are not a jew you most have german blood in you ask your mother she will tell you what kind of shit you are
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כותרת ארסית ומוטה
yos,
03/07/04 17:22
|
מרואן עתמאנה קבע שצה''ל הרג. מי הוכיח זאת. ונניח שהילד נהרג מאש צה''ל מי יכול להבטיח שהילד לא עמד לפני או אחרי חמושים יורים כמגן בטחון ליורים. הכותרת יכולה להיות: ילד בן ..נהרג .. בעת חילופי אש. להפוך את צה''ל להורג ילדים באופן מודע - תופעה איומה שתחלחל לתוכנו ותהרוס את התשתית המינימלית הקיימת כאן לחיים שפויים. חבל שמעריב משתף פעולה עם כוחות השחור ברצועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
רצח
A,
03/07/04 17:05
|
קודם כל ל-7 המטומטםת אין קשר בין התמונה לכתבה, שנית, כמו תמיד כאשר צה''ל הורג ילדים, זקנים ונשים העניין נעשה כאילו שומרים סדר, הרי זה ידוע אצלנו איך שומרים סדר וההוכחה היתה ועדיין חרוטה בזכרונם של משפחות הרוגי אוקטובר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אין מצב.. וחוץ מזה מה עדיף?
מור,
באר שבע,
03/07/04 16:55
|
שאחי שהלך להביא את השלום ימות או הילד הערבי שמהרגע שהוא נולד הוא גדל להיות מחבל ולרצוח את כולנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
שאלה למעריב
שמוטי,
03/07/04 16:50
|
מדוע הגירסה הפלשתינית זוכה לכותרת? האם צה''ל צריך להוכיח תמיד שאין לא אחות? שכחתם את הילד מוחמד דורה שנהרג על ידי פלשתינים אבל בעולם האשימו את ישראל? חכמים הזהרו בדבריכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
נהרג ילד ?עיתונות של מי?
יעקב,
חיפה,
03/07/04 16:42
|
עיתון של יהודים שמפיץ תעמולה זולה ערבית מעריב בשרות האוייב.בזמן עימות מתמשך אל תצתתו ערבים אפילו אם זה נכון לפני שבדקתם כי הערבים יותר חכמים מהיהודים חצי עולם שלהם .הם מפיצים בדותות ומאמינים שזה נכון .אם אחר כך תספרו את האמת ויתבר שלא היא .וישתבר שצה''ל הגון .איש לא יאמין כי כבר ליכלכתם עיתונאים נחמדים היו שקולים יותר.במה לתעמולה יש אלמנר אלזזירה ועוד מעריב תסנגרו על יהודים הגיע זמן הגלות ניגמרה אים אתם לא יודעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכותרת תוקנה
יהיה,
ארץ ישראל,
03/07/04 23:37
|
סוףסוף למדתם משהו לפחות זה ניסוח ניטרלי.אני מציע כותרת.לנקוב בשם שטוען...ולכתוב פלוני אומר שכנראה צהל פגע בשגגה בילד פלסטיני.הכנראה ובשגגה של העיתונאי בלי תעמולה .עיתונות פטריוטית בבקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
ל -nrg -לשנות את הכותרת לאלתר!
אור,
03/07/04 16:32
|
למערכת nrg -הפלשתינים אומרים הרבה דברים,והפעם צה'ל מכחיש,אז למה לתת כותרת שטרם התבררה אמיתותה, אפילו בציטוט. האמינות שלכם חשובה לא פחות מאמינות הדיווח של צה'ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
לא יהיה בטחון
ג'יהאד אבו שהיד,
בית חנון,
03/07/04 16:32
|
כל עוד לילדים בשדרות לא יהיה בטחון, גם בבית חנון לא יהיה בטחון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
איפה ההוכחות?
שוקו,
03/07/04 16:28
|
כמה כתבות אפשר לבסס על טענות של פלסטינים? ממתי מעריב הפך להיות שופר התעמולה שלהם?
בטח, הילד יצא להביא אוכל לאמא ואבא. הוא בטח לא היה אחד מאותם ילדים שרקדו על טנקים וזרקו אבנים ובקבוקי תבערה או בוגר קייטנה של החמאס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
לנועמי מ....5
יוסי שחר,
הולנד,
03/07/04 16:27
|
בוא בוא ניסע לארץ ניראה אותך גבר (??) איש תעמולה אנטי ישראלי שכמוך הבוקר קראתי תגובה שלך שאתה קורא שבישראל יש אותו השלטון כמו בדרום אפריקה ..איך אתה יכול להשוות כששם הלבנים שהיו מיעוט שלטו ברבים (השחורים) איני בא להצדיק את מה שקורה בארץ אבל שכחת אולי מי התחיל את המצב הנוכחי ,כמה פעמים היו נסיונות להביא קץ למצב וכל פעם מחדש אירוע רב נפגעים עם ילדים מישפחות שלמות תלמידים נשים בהריון ...מי יתן שמחר יקומו בשני הצדדים אנשים שיגידו די בואו נדבר שלום. אבל לצערי זה לא כך לי ניראה שבצד השני יש מישהו שמרויח טוב מהמצב הקיים. ולך אני אומר הפסק את שינאת האחים, אם זה באמת כואב לך , לך לשם וראה מה קורה שם יום יום אולי כבר מזמן לא הייתה שם ואתה ניזון רק מהידיעות בעיתון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YES all guys want peace
Meir,
Haifa,
03/07/04 19:23
|
YES all guys want peace but every one will not move an inch for peace Because the GOD gave me this land Rubish if the GOD knew, what evey one and really every is doing in his name, I am sure that he would finish them off without any diffrence to colour or who they are
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
התמונה בכתבה מדברת בשם עצמה
ל"ת
יניב,
03/07/04 15:41
|
|
 |
6.
אז מה?
שאול,
צפון,
03/07/04 15:25
|
תתעשתו ושהם הורגים לנו ילדים קטנים חפים מפשע, מעניין איך כולכם שוכחים את זה כל כך מהר? אני לא מבינה איך אפשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
לא ינום ולא יישן פושע ישראל !!
נועמי,
פורטוגל,
03/07/04 15:24
|
אפילו ביום שבת לא פוסקת מכונת הדיכוי של הכיבוש לייצר את פשעי המלחמה שלה. לאיזו אטימות ארורה הגעתם שם בישראל שאתם מסוגלים לעבור כך סתם על הזוועה הזאת מבלי להניד עפעף. איזה קשר היסטורי יכול להיות בין העם היהודי ההיסטורי וההומני שמתוכו יצאו שפינוזה, קאפקא, פרויד ומארקס לבין המוטציה המפלצתית של הציונות הנחלנית בישראל שלמען הגנת הכיבוש וההתנחלויות לא מפסיקה מלייצר פשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות בסיטונות כזאת !! האם מותו של ילד בן 8 יוסיף ''ביטחון'' למדינת ישראל ? האם לא יגדלו קרוביו ומשפחתו ובליבם מאכלת הנקמה ? האם לא ראוי היה שתקדישו מעט מחשבה לעובדה הנוראה כל כך שאחרי 56 שנות עצמאות ( אם ''לעצמאות'' ייקרא להיות מדינת ווסאלים וקבלן הביצוע של האמריקאים ) - ישראל היא המקום המסוכן ביותר ליהודים עלי אדמות !! ויתרה מזאת במדיניותה הסהרורית מסכנת ממשלת ישראל גם ציבורים יהודים רבים שבחרו לא לחיות בישראל !! איזה ''הישג'' אדיר זה לציונות !! האם גורלה של ישראל יהיה שונה מזה של מעצמות קולוניאלסטיות אחרות ? איזו גאווה לכל הרוחות אתם חשים שם בישראל, נוכח הריגתן של ילד פלשתיני בן 8 ? ואיך לכל הרוחות אתם ישנים שם, כאשר במרחק חצי שעת נסיעה מבתיכם, מגרשים אנשים, הורסים בתים, עוקרים עצי פרי, שדות ופרדסים ? לפני 15 שנה עזבתי את ישראל כי חזיתי שלכך תגיעו ועוד ידכם נטויה.. בשבוע הבא יחליט בית הדין בהאג כי חומת ההפרדה היא מעשה לא חוקי של פשע מלחמה - אני מבועת לעצם המחשבה, שבניהם של ניצולי השואה, מכרים יקרים שלי, שנותרו בישראל - יהלכו עכשיו עם הכתם הזה, שאין לו כפרה ואין לו התיישנות, נוכח מעשי הזוועה שמבוצעים ע''י ממשלת ישראל ובשם כל אזרחיה !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואי איזה מעצבנת את!!!!!!!!!!!
רותם,
04/07/04 01:46
|
עלית לי ועל עוד מיליונים על כל העצבים, די אני כבר לא מסוגלת איתך, זו לא התגובה הראשונה שאני קוראת שלך וזו הפעם הראשונה שלא הצלחתי להתאפק ואני חייבת להגיב! אני בתור חיילת קרבית לשעבר (חובשת קרבית) לא מבינה מאיפה החוסר כבוד והכפיות טובה האלה באים, במקום להגיד תודה על מה שצה''ל עושה בשטחים למענך (אני בטוחה שיש לך פה כמה קרובים או בעצם לצערי) את מנסה לעשות לנו מצפון, אבל זה מזה לא עובד כי אני אחרי שראיתי את הדברים שראיתי (אם זה רציחת פלסטנאי ע''י פלסטינאים על חשד של שת''פ עם ישראל, אם זה השנאה שלהם בעיניים והרצון הזה להרוג כמה שיותר חיילים ויהודים ואם זה החיילים הפצועים והמפוצצים שטיפלתי בהם וניחמתי אותם) לא מסוגלת יותר לרחם עליהם והפסקתי במהלך השירות שלי לראות בהם כבני אדם, כי בני אדם לא שולחים את הילדים שלהם לידות אבנים אל חיילים ולזרוק בקבוקי תבערה על חיילים, מה הם חשבו שנרחם עליהם אז לא, העובדה שהם ילדים לא הופכת אותם לקדושים וחפים מפשע!!! אני אספר לך סיפור: כשהלוחמים היו בפעולה ירה עליהם ילד בן 8 כדורים ופגע באחד החיילים בחזה, אז כמו שכל צבא אחר היה עושה ירנו בילד, אבל ממה שאת כתבת אני מניחה שהיית רוצה לראות את כל החיילים מתים מהאקדח של הילד הזה היית רוצה לראות את החיילים האלה שנלחמים על הארץ הזאת בשבילך (בדרך כזו או אחרת) קבורים עמוק בתוך האדמה, אז לא לא כך, לכי את לאימהות של החיילים האלה ואת תסבירי להן שחיי הילד הארור הזה חשובים יותר מחיי יקיריהם. האמת היא שהאשמה נופלת על מי שנתן לילד הזה את האקדח ושלח אותו למותו, אני בטוחה שהילד לא מצא את האקדח ושמישהו מבוגר ואפילו הוריו נתנו לו את האקדח, כאילו מה הם חשבו שהוא יצא מזה בנס הרי כל תושב בשטחים יודע שלצה''ל יש צלפים ובשנייה הראשונה שהוא ירה אנחנו נחסל אותו ובצדק, וזה מה שעשינו וזה מה שאת היית עושה אם החיים שלך היו בסכנה אז תפסיקי להתייפיף ולהצטדק, תתחילי להכיר בעובדה שצה''ל לא שם בשביל הכיף הוא שם בגלל שהפלשתינים ע''י בחירות גרועות גררו אותנו לשם ושאנחנו בסך הכל מגינים על כל האזרחים בישראל גם על חראות כמוך.................אז תתחילי להגיד תודה!!!! אהההההההה אין צורך להגיד שהחייל שנורה על ידי הילד נהרג אחר כך בבית חולים!!! תגידו לי אתם מי חף מפשע..............!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרותם (החובשת)
יוסי שחר,
הולנד,
04/07/04 12:12
|
כל הכבוד. מילים כדורבנות, תיקון קטן התגובה שלך לנועמי זה בחור לא בחורה נכה צה''ל שיושב בפורטוגל שונא עמו ומחפש איפה להגיב נגד ישראל, לפי דעתי כבר שנים לא ביקר בארץ לכן לא יודע מה קורה באמת בארץ, בחור עם שינאה עצמית ואולי בגלל ויכוחים על אחוזי הנכות שלו יש לו את השינאה הזו לארץ......אבל את ...........כל הכבוד אמר הרבה ממה שאני רציתי להגיד
יוסי גם חובש לשעבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רותם
Avi Ecuador,
04/07/04 03:56
|
|
 |
תפסיקי להתרגש פחות מחבל לעתיד
ל"ת
shlomi,
03/07/04 18:43
|
|
 |
Yossi V
Avi Ecuador,
03/07/04 18:34
|
נועמי פורטוגל, חנן צרפת, המבקר, אביססס אקוודור, אבי אקוודור... הצביעות והנוכלות שלך זה משהו יוצא מגדר הרגיל וזה לא בשאתה משנה שמות או מתחזה לשמות קיימים בגלל שמתחזים אליך או מצנזרים אותך, פשוט טיפוס שפל אתה, בתגובות אחרות מגיב לעצמך ומחזק את תגובותיך ואומר לעצמך שההוא צודק.,. אתה בחור חולה יסי, משהו מסוג שפלות ללא גבול, ריח בביצה הרקובה והבאושה שמתגלם בך ומעריב נותן לו במה, בכתבה אחרת הגבתי לאותה תגובה שלך ששם עוד הוטעתי ולא הבנתי שהריח הוא אותו ריח ושאני צריך להוריד את המיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מגדל השן
עידן,
03/07/04 18:22
|
להזכירך נועמי יקירי, פורטוגל, ארצך (ותרשה לי להניח שאתה לא שם ע''מ לצפות בגמר היורו), היתה קולוניאליסטית בעברה. ישראל היא לא!!! במדינה שבה הטרור שולט ומדינת ישראל מנסה לפרקו יפגעו אנשים חפים מפשע (על אף שאין שום אישור לידיעה שNRG מפרסם כאילו הוא כלי תעמולה בידי עראפת). כאשר מכינים חביתה חייבים לשבור ביצים, וכאשר מטפלים בטרוריסטים, על אחת כמה וכמה! אז אתה מוזמן להישאר שם ולהזמין את חבריך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ANALYSIS OF A PERSON'S ANGER
The psycholog,
world citize,
03/07/04 17:26
|
You are so wrong that I will not even try to explain the real situation to you because in your case unfortunately there is no use. I will tell you only one thing: from the tone of your note you are also an extrimist, the problem is crazily extrimist full of anger towards the jews (yes the jews) who somehow made you leave amazing israel Cheers! N.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל נכון, אבל...
נתי,
03/07/04 16:39
|
ישנה בעיה לאמת ידיעות שכאלו מצד הפלסטינאים. דיסאינפורמציה הינה חלק מ'המשחק' היום, ואל לנו להתעלם מכך. ולכן תגובות כמו זו שלך הן לא בהכרח במקומן. אם האירוע אכן קרה כמתואר - אני מסכים עם כל מילה. אבל איך נדע??!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אנחנו ישנים?
מיכאל ברגמן,
03/07/04 16:36
|
נכון, גם אני מרגיש רע על מה שנעשה לפלסטינים, אבל אז אני מזכיר לעצמי את כל פיגועי הטרור שהם התחילו דווקא כשהסכמי השלום נתנו להם את התקווה הכי גדולה שלהם. אני מזכיר לעצמי שהחמאס, אירגון שקורא להשמדת כל ישראל, פופולרי וחוקי ברשות הפלסטינית, אני מזכיר לעצמי שהאכולוסיה האזרחית מעניקה מחסה לטרוריסטים ולנשק שלהם בבתים, בתי ספר ובנייני מגורים. אני מזכיר לעצמי את העובדה שבין 80 ל90 אחוז מהם תומכים בפיגועי התאבדות. אני מזכיר לעצמי שהכיבוש בא ב67 מתוך הגנה עצמית ושעד עכשיו לא היתה שום סיבה להפסיק להגן על עצמנו.
אז אני ישן טוב בלילה, תודה. ושהחבר'ה בהאג ידחפו את הפסק דין שלהם לטוסיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אתה ? שונא ישראל שכמוך
יוסי שחר,
הולנד,
03/07/04 16:11
|
מי אתה נועמי ?? נכה צה''ל ? כנראה פגוע מוח .... גם אני עזבתי את הארץ לפני 15 שנה וגם אני לא מסכים עם דברים מסויימים שקורים בארץ ,אבל לא נעשיתי שונא עמי . שנים שירתתי בצה''ל גולני ואח''כ במילואים עברתי מלחמות ....ואיני זוכר שקיבלנו פקודה לירות בילדים או בנשים גם ברגעים הקשים שלנו ברצועה ( שנות השבעים ---אריק שרון ) לא קיבלנו פקודות כאלה . מי אתה (או אני ) לשבת במרחקים לקרא ידיעות שלא בטוח הן נכונות ולבוא לשפוט את החיילים ואלה שיושבים שם . והכי הכי שנאת האחים שאתה יורק , עם אחד כמוך בניכר הפלשטינאים לא צריכים נציגים בעולם ..אתה יושב לך בכיסא גלגלים שלך ובטח איזו שרמוטה פורטוגלית על הברכיים ומחוסר מעש יושב כל היום לכתוב דברי רעל על ישראל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
זהו??
יגאל,
03/07/04 15:23
|
אל תשכחו שישראל מחלקת בעזה גם צעצועים מתפוצצים וסוכריות ושוקולדים מורעלים. כל זה לפי ערפאת וכמובן לפי ההיסטוריה הזו של אלימות רק אנחנו אשמים תמיד בלי קשר כמה זה מגוחך וטיפשי!! תפתחו את העיינים! איך בדיוק הם יובעים שזה היה מצה''ל ?? יש צ על ההכדור? הם מוכנים לעשות נתיחה לגופה או שהם חוטפים את הגופה כמה שיותר מהר וקוברים אותה ואז לא נותנים אישור כדי להוציא אותה? אם היינו באמת כל כך נוראים אי אפשר היה לצלם את התמונה בראש הכתבה פשוט כי הילד היה נורה או מוכה ואף אחד לא היה מעיז למחות כי היה יודע שהוא ימות! לדוגמה מצריים סוריה ירדן וכו' כל פעם שיש שם התפרצות אני שמע על עשרות הרוגים ושהשקט חזר אחרי יומיים!!! אז לכל השמאלנים שחושבים שזה נכון שאנחנו יורים בילדים בתור שיטה אני מבקש הסבר איך צבא עם אלפי לוחמים טנקים מטוסים ארטילריה ומסוקים ואלוהים יודע מה לא לא הורג הרבה יותר?? מה, אנחנו לא יודעים לכוון? די עם השטויות, תנו לצה''ל גב!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
עד מתי נהיה עם של רוצחי ילדים?
ברנע,
03/07/04 15:10
|
כבוש פשיסטי אכזרי שלא היה במותו מתחילת המאה. וזה מבוצע בידי יהודים שהיו לא מזמן קורבנות של כבוש פשיסטי אכזרי. אז איפה הצדק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גולם
ערן,
03/07/04 17:29
|
הכל אתה קונה בשביל התיאוריה שלך. ה''הומניות'' שלך אחראית להרג המוני של יהודים חפים מפשע ושל פלשתינאים פתאים שחושבים שאוטוטו נשברנו. קח אחראיות למאות הרוגים. פושע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
''ילד בן 8'' מה הלחץ?
זמיר,
מרכז,
03/07/04 15:06
|
ראינו מה עושים ילדים פלסתינאים מטפסים על טנקים, זורקים בקבוקי תבערה ועוד ועוד כמו כן תמיד אבל תמיד מתחילה אותה המנגינה הפלשתנאית המוכרת אין תרופות אין אוכל חשש למגיפות לא נקברים מתים ועוד ועוד........ והעיתונאים או כמה שהם אוהבים להבליט את שקרי התעמולה הפלשתנאית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לא יכול להיות...
מבולבול,
03/07/04 15:04
|
|