 |
66.
כל מילה נכונה! אין כמו כלב!
שי,
ת''א,
26/08/04 16:31
|
חבל שמי שקורא את הכתבות האלה זה רק מי שאוהב כלבים ונכנס לאתרים כאלה. כל מילה נכונה! הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם יותר מהאדם עצמו! הלוואי ואפשר היה לאלף אנשים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
אמנון בן יצחק צודק
אלמונית,
תלאביב,
31/07/04 23:43
|
הוא צודק מאוד רוב הישראלים לא יודעים לחנך את הכלב כפי שצריך אז הם מרביצים לו,שורפים אותו זורקים מהחלון ושופכים עליו מים לי יש סיפור אמיתי יש לי שכנים יום אחד הביאו כלב פינצ'ר לעצמם והם יומיים לא טיפלו בו,לא טיילו והחליטו לזרוק אותו מהחלון. אני שונאת אנשים ששונאים בע''ח אח''כ ניגשתי לקחתי את הכלב נתתי לו שם חיים חינוך והנה הוא אצלי חי באושר שנתיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
מעשה אכזרי
מוריה,
בני ברק,
29/07/04 16:47
|
לדעתי אתם לא בסדר בגלל שהרבצתם לו ולכן הוא רצח את הילדה שלכם אם לא הייתם מרביצים לו הוא לא היה הורג אותה ואחר כמה ימים או שנים שהיה נמאס לכלב הוא החליט להתנקם ולא לשתוק ולכן הוא הרג אותה גם לי יש כלב אבל אני לא מרביצה לה אלא אני מדברת איתה והיא מבינה ומפסיקה לעשות את אותו הדבר להרביץ אם חגורה זו לא שיטה מה השיטה הטובה ביותר היא: לדבר עם הכלבים אם תתנהגו לכלב רע הוא גם יחזיר רע להתראות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
כיצד יכול להיות איום אסטרטגי ע
נח,
04/07/04 11:58
|
על אשקלון ? חישבו פעם נוספת , האמת המדויקת היא שאכן יהיה איום אסטרטגי , אבל זה איום על ישראל ! אין דבר כזה איום אסטרטגי על אשקלון , יש איום על יכולת ניהול חיים בעיר והמשמעות היא איום אסטרטגי על ישראל, שימו לב שהמצב בצפון דומה , כל האוכלוסיה עד חיפה נתונה תחת טווח הקטיושות . כך שהאזור שאינו נתון לחסדי אויבים , שרק שאלה של זמן , מתי הם ינצלו את מנוף של כוח ההרס הזה בצורה קיצונית, אזור זה הוא בין חיפה לאשדוד ! זה האיום האסטרטגי על ישראל ולא על חיפה או אשקלון או שדרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
כתבה נהדרת לאוהבים
רות,
02/07/04 14:56
|
מי שאין לו פינה חמה בלב לבעלי חיים לא יבין על מה אתה מדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
שר החקלאות אני צודק
ברק,
דרום,
30/06/04 21:44
|
זה שטויותל כל כלב יצא גרוע וטוקפני אם תחנך אותו גרוע וליהיפך הוא יצא רגוע בצורת החינך שלך!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
סוף סוף אדם שפוי בתקשורת
חיים,
ת''א,
29/06/04 21:16
|
לכבוד בן כספית היקר זו היתה חוויה לקרוא את הכתבה שלך סוף סוף יש כתב אחד שפויי שלא רוצה ''לרכוב'' על שיגעון האמסטפים ,ורואה מעבר לשיגעון הריטינג. נשאר לי רק לחזק את ידייך ולאחל שירבו כתבים כמוך בארץ(כאלה שרואים את הדברים כפי שהם ולא מקדמים את הקיריירה שלהם על חשבון אלה שאין להם פה ) חזק ואמץ!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
כל ..אבל כל הכבוד לך!!!!
עפרי לבקוביץ,
מרכז,
29/06/04 16:25
|
אחלה של כתבה......... סוף סוף אנשים עם קצת שכל והיגיון!!!!! הכי מעניין אותי מה יקרה לכל הפוליטקאים שיתפסו שהם טיפסו על העץ הכי אבל הכי גבוה..........מה הם יעשו???ואיך הם יילכו לישון עם ההרגשה שבגללם אלפי כלבים ימותו וגזע שלם ייכחד בגללם........ מה יהיה?????????
עפרי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
צודק!שהחוק רק למגדלים לתקיפה
ל"ת
עדי,
29/06/04 14:34
|
|
 |
57.
שר החקלאות פנה לאמנון!
דורון,
חיפה,
29/06/04 10:06
|
לטובת כולנו ולהרחבת הידע הנמוך שלך כדאי שתשמע מומחה ואח''כ תציע הצעות מטופשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
אמנון!
ברק,
הוד השרון,
29/06/04 09:57
|
לטובת כל הכלבים וחובבי הכלבים כדאי שמקבלי ההחלטות הדבילים יתיעצו איתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
אמנון בן יצחק ובן כספית
שרון,
ירושלים,
29/06/04 09:48
|
סוףסןף העיתונות מתייעצת עם איש מקצוע ולא עוד שרלטן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
חכי''ם בורים
יעל,
רמת השרון,
29/06/04 00:37
|
תעברו אילוף אצל אמנון בן יצחק,אולי אז תלמדו ממנו משהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
אמנון,העם איתך!
ל"ת
ראובן,
נתניה,
29/06/04 00:24
|
|
 |
52.
אמנון בן יצחק צודק.
עידו,
הרצליה,
29/06/04 00:23
|
חבל שטיפשים כישראל כץ,שר החקלאות וגדעון סער ,שאין להם מושג מזה כלב אינם מתייעצים איתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
סוף סוף שומעים מומחה כאמנון
ניסים,
רעננה,
29/06/04 00:05
|
|
 |
50.
אמנון בן יצחק, המאלף היחיד
רוני,
צפון,
28/06/04 22:22
|
שהלך לראות את הכלב לאחר המעשה ולכן הוא איש המקצוע היחידי שיכול להביע דעה . כל הכבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
אמנון, כן ירבו מאלפים ברמתך
אא,
מרכז,
28/06/04 22:08
|
|
 |
48.
לא יודע לכתוב
ורד,
ירושלים,
28/06/04 20:30
|
יש רק בעל טור ופרשן אחד משכמו ומעלה במעריב. זה שלום ירושלמי. אני לא מבינה לא נותנים לך לכתוב במדור הזה. כתיבה של תלמיד יסודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את לא שווה תגובה.
ל"ת
דורי,
29/06/04 11:29
|
|
 |
47.
נכון! אין עונש מוות בישראל
נאצ'וס חתול על,
28/06/04 19:37
|
לרוצחים אנושיים, מדוע ידינו קלה על ההדק כשמדובר בכלבים? המדינה לא נהגה באחריות בסוגיית אימוצם של כלבים אלו, על המדינה לשאת באחריות כשכלבים אלו תוקפים ולמצוא להם פתרון אחר. חלילה אין אני מתכוונת לשב''כ בתקיפת ילדים פלסטינים. כוונתי לאילוף מחדש אצל בעלי מקצוע. בנוסף- המוסר הכפול חוגג- לנו מותר להשתמש בכלבים כגששי נפץ בלבנון (או בכל שטח אחר שישראל כבשה) ולגרום להם ''למצוא את מותם'' כך. מישהו נענש על רציחות מסוג זה? טוב לכלב למות בעד ארצנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
כל הכבוד!
ישי וינרייך,
גבעתיים,
28/06/04 18:49
|
יותר ממה שבן כספית כתב אין מה להוסיף!
המדינה לא מוכנה להבין שאם ייתחילו להוציא גזעים מהחוק אז אותם אנשים שפלים יתעללו בגזעים אחרים! לא משנה להם במי הם מתעללים! בסוף מה שיקרה פה זה שיכחידו עוד ועוד גזע ובסוף נשאר בלי החברים הטובים שלנו, אבל עם הרבה עבריינים חופשיים ומשועממים שמחפשים במי להתעלל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
צריך לסרס את שר החקלאות ולעקר
מיכאל,
אפקה,
28/06/04 17:27
|
|
 |
לא הגזמת
ל"ת
גיל,
תל-אביב,
28/06/04 19:30
|
|
 |
44.
every word is so true!!!
michal,
28/06/04 17:26
|
not long ago a study was published saying the problem is not with the dog nature, but with their tranning....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
כתבה מטעה ומעוותת מציאות
מישהיא,
28/06/04 17:19
|
אי אפשר לפקח על סוג האנשים שלוקחים כלב! אי אפשר להוציא נגדם חוקים ואין מי שיישם חוקים כאלו באם יהיו.
הלוואי והיה פיקוח או הוצאת רשיון למי מוסמך להיות הורה לילד. שהרי יש אנשים שמזניחים ומכים ומתעללים בילדיהם הם. לא כל שכן אין אפשרות לפקח מי יגדל או יוציא רשיון לגדל כלב.
מראש יש לגדל זנים לא תוקפניים, והמבחר רב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
תודה בן, והנה השאור שבעיסה:
אילנה,
28/06/04 16:38
|
זה עתה שמעתי ברדיו שוועדת הכנסת אישרה את הצעת החוק. השאור בעיסה (תרתי משמע) זו הוא ש''הכלבים המסוכנים'' יאלצו להסתבוב עם מחסום... גם בתוך הבית!!!
נו, ואני רק מתארת לי את נציגי הרשות השונים, שתופסים את כל הרוצחים, האנסים, הפדופילים והגנבים, (כדי שבית המשפט ישחרר אותם תוך זמן קצר), מקצים עשרות אנשים - כולם מצוידים בצו חיפוש כמובן - מתדפקים על מאות אלפי דלתות, בשעות שונות ומשונות, כדי לאכוף את החלק הזה של חוק.
זה כבר מזמן לא פופוליזם מטומטם. כפי שנכתב, גם כאן, מחר בבוקר יהיו אלה כלבים מעל גובה 30 ס''מ ובעוד שבוע כלבים ג'ינג'ים.
ורוב בעלי הכלבים שותקים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
כל הכבוד בן. צודק במיליו אחוז.
ל"ת
אלי,
28/06/04 16:32
|
|
 |
40.
יש אנשים בעלי כוח תקשורתי....
אורן,
28/06/04 16:20
|
מציאותיים, יפה ותודה לך איש. אתה משמיע את כולנו חסרי האמצעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מה זה התמונה ההומואית הזאת?
מצחיק אותי,
28/06/04 15:52
|
חחחחחחחחחחח הוא נראה כמו הומו שמחפש פרטנר עכשוי. האמת? הוא גם כזה במציאות הלפלף הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת הוא נראה כמו אגזוזן
גיא,
28/06/04 16:40
|
מתרומם, נושך כריות, מפליץ קוטג', אבל הוא רצה להיראות בתמונה כמו איש חושב, הוגה דעות ולכן עשה את הפוזה המהורהרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה לי שיש לך ICQ נמוך..
ל"ת
ירון,
28/06/04 16:36
|
|
 |
38.
כל כך נכון! כל מילה בסלע!
ל"ת
יעל,
28/06/04 15:49
|
|
 |
37.
בן כספית הלוואי וישמע קולך
ניני אטלס,
ראשל''צ,
28/06/04 15:40
|
|
 |
36.
כתבה מפגרת!!! כתב משועמם.
המבקר,
28/06/04 15:39
|
אין לכם על מה לכתוב אהה? אתם לא מבינים שנושאים כאלו לא מענינים אף אחד?.כל מי שמגיב פה מגיב בכלליות ולא ספציפית לכתבה. חוץ מזה בן כספית השמאלני מעניין לי את הביצים. הוא תמיד מחפש תשומת לב ופירסום-רק חבל בשבילו שלא נותנים לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
תודה לך בן כספית! תודה!
תמי,
תל אביב,
28/06/04 15:32
|
זו הפעם הראשונה שאני קוראת מאמר איטיליגנטי ולא מתלהם. תודה ועוד פעם תודה. מאחת שאוהבת ותאהב לעולם חיות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
בן - מידע נוסף בנושא
אוהבת כלבים,
תל-אביב,
28/06/04 15:27
|
קודם כל תודה על כתיבה שאינה פופוליסטית ולשם שינוי מעידה על התיחסות רצינית לנושא. חשוב לציין כי עקב העובדה שהניסיון והמציאות הוכיחו שאין תועלת כלשהי בחקיקה מבוססת גזע נגד כלבים 14 מדינות בארה''ב כבר אסרו על חקיקה כזו. הנושא נבדק בבריטניה שם חוקק החוק לפני 15 שנה ונמצא כי לא היתה ירידה כלשהי במספר תקיפות הכלבים. כל אתר אינטרנט מדעי בנושא של תקיפות כלבים מדגיש את העובדה כי אין הבדל גנטי בתוקפנות של גזע אחד של כלבים לעומת גזע אחר יותר מאשר קיים הבדל גנטי בתוקפנות בין גזע אדם אחד לאחר. העובדה שכלב אחד נראה מפחיד יותר מכלב אחר אין משמעותה שהוא מסוכן יותר. בעלי כלבים אלימים מהווים בעיה לכולם אולם איסור על אחזקת כלב מגזע מסוים לא תפתור בעיה זו. אותם אנשים יגדלו כלבים מגזע אחר ויחנכו אותם לאלימות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אומץ לב ושכל ישר!
מיה,
28/06/04 15:22
|
בן היקר, תודה רבה על אומץ הלב, אל מול דעת קהל גורפת כל כך וחסרת ביקרות כל כך. תודה שהתייצבת בשמנו מעל דפי האתר הזה לומר את מה שנחשב היום לדיעה משוקצת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
תודה לך
תומר,
ירושלים,
28/06/04 14:56
|
סוף סוף עיתונאי אמיץ שלא מיישר קו עם העליהום התקשורתי... תודה שוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
חקיקה ע''י אנשים בורים ...
רינת,
תל-אביב,
28/06/04 14:47
|
חקיקה ע''י אנשים בורים בתחומים שהם אחראים עליהם, וכל רצונם לשאוב עוד פופולריות וקולות מאנשים בורים שמצביעים להם בבחירות.
המומחה אמר ההיפך ?! מה הוא מבין - כולה מומחה ולא חבר מרכז. ככה נראית המדינה שלנו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אתה צודק!!! חבל רק שאנחנו
ליאת,
28/06/04 14:46
|
|
 |
29.
מילים כדורבנות. ישר כוח!!!!
ל"ת
לילך,
תל אביב,
28/06/04 14:26
|
|
 |
28.
אתם צבועים
חיים ראוך,
ירושלים,
28/06/04 14:23
|
מקהלת צבועים לטובת כלביפ מסוכנים! בושה גדולה הייתם מגיבים כך לו כלב כזה שאתם מגדלים, היה תוקף אתכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהחלט
בעל כלב,
29/06/04 14:50
|
אם כלב שאני גידלתי היה תוקף אותי הייתי נוהג כאדם בוגר, מכיר בכך שזו אשמתי ולוקח אחריות מלאה על המקרה, ולא מאשים את הכלב....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלב בחיים לא יתקוף את בעליו
אלדד,
28/06/04 14:44
|
המקרה המצער שקרה קרה ע''י כלב שהתעללו בו כפי שבן ציין בכתבה,כלב חדש במשפחה שנמצא רק שבועיים ועוד התעללו בו ולימדו אותו לתקוףאין הפתעה שעבריין סמים עשה זאת. כלב לא יתקוף ללא סיבהובטח ובטח לא את בעליו,כלב זה חבר לחיים והחבר הכי נאמן למשפחה. קח כלב תגדל ואז תבוא להטיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירושלמי?!בטח דוס!!
ל"ת
יאללה יללה,
28/06/04 14:39
|
|
 |
אני בעד הכותב ראוך
אוסי,
באר שבע,
28/06/04 15:51
|
ונגד הפרימיטיבי שכתב ''יאללה יללה'' בשגיאות, ועוד כתב ''אם אתה ירושלמי אתה בטח דוס''. איזה איש מכוער. כמו שאם אני מבאר שבע אני בטח פרייחה מרוקאית או זונה רוסיה?
ואם ככה אתה מדבר, איך אתה מחנך את הכלב שלך???
אתה מסוג האנשים שגורמים לכלבים להיות גסים ותוקפניים. אני מרחמת על כל כלב שנופל לידיים שלך. אתה בתוכך איש עלוב נפש ולא חכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שכתב ''ירושלמי בטח דוס'' חרא
אמיר,
רעננה,
28/06/04 15:49
|
כזאת טינופת נודפת ממי שכתב את המשפט הגזעני הזה וזה בדיוק, אבל בדיוק תואם את תחושתי שכל מי שמצדד בו בהתלהמות במגדלי הכלבים האצחניים, הם כל אותם יושבי ספסלים בגנים ציבוריים, אלו שהולכים על הכלבים ורצים אתם בחוף הים ומפריעים לכולם, אלו שהכלבים שלהם נובחים בלילות ומארעישים אבל שרק תעיזו להתלונן! בקיצור, כל האנטיפתים של החברה האגואיסטית שלנו, אלו שהכלבים שלהם מחרבנים על מדרכות אבל שהם ינקו? הצחקתם. הם אלימים כמו הכלביםש להם וזו טענתי. מי שמגדל אסטפים, כמו המסכן שבתו נטרפה, הם אנשים שמחבבים אלימות, והם הכל חוץ מסולבנות ומנתחשבות בזולת. מבחינתם, גידול חיה אלימה היא סובלמציה של הרוע שטמון בהם. וזה פשוט מגעילללל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
סוף סוף נשמע קול ההגיון
גלי,
חיפה,
28/06/04 14:15
|
בתוך כל ההתלהמות התקשורתית על הכלבים. נקווה לשמוע עוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אני נובח עליך מלמעלה
ל"ת
פונגו,
28/06/04 14:15
|
|
 |
25.
סוף סוף אי של שפיות
רוית,
ירושלים,
28/06/04 14:12
|
תודה לך בן כספית לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר. בתור חובבת כלבים מושבעת, אין לך מושג כמה זה נפלא לקרוא את דברייך בין בין ים המתקיפים והמשמיצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
בן כספית - אני מאוכזב ממך
rרביב כהן,
רמת אפעל,
28/06/04 14:00
|
אתה פירסמת כאן כתבה לא חכמה ולא נכונה, שעלולה לגרום לכך שעוד ועוד ילדים ומבוגרים וקשישים ייפגו על יד כלבים רוצחים. כל מגדלי החיות הרוצחות התכנסו כאן כדי למחוא לך כף. בוז עמוק לכם. אתם מסתובבים עם מפלצות. אוהבים את החיות המטנפות שלכם? תישארו אתם בסלון ותפצחו אתם גרעינים.
אל תומיאו אותם החוצה כדי שינשכו אנשים תמימים ,שלא שותפים לחינגת אהבת הכלבים הזאת! תנו לבני אדם לחיות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוהב כלבים
ליאור,
מרכז,
28/06/04 15:46
|
חבל שאת לא מכיאה בעלי חיים. עצה אישית תלכי פעם לצער בעלי חיים ושחקי עם כמה כלבים ואז תגבשי החלטה. אגב אנשים הרבה יותר רוצחים מכל בעל חיים אחר ביקום - אולי נמית גם אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בז לך!!
מתנדב בכלביות,
28/06/04 14:41
|
כל בנאדם שמסוגל לשנוא כלב סתם ככה,הוא בנאדם אטום ורע! לכי\ך לכלביות הערוניות וקח\י לך כלב ותלמדי מה זה האהבת החי.עד אז בבקשה לא לדבר מתוך שנאה עיוורת! בז לאנשים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לבוז? אתה אדם רע מטבעך
tiniti,
milano,
28/06/04 15:45
|
מי שאומר ''אני בז לך'' לאדם שהביע דעתון (שאני מסכימה לה מאוד מאוד, למרות ואולי דווקא בגלל שיש לי כלב), הוא אדם לא סובלני ואפילו רע. לפני שאוהבים כלב, צריך לאהוב בני אדם. וצריך לכבד דיעה מנמקת היטב שאינך מסכים לה עובדה היא שילדה נטרפה על ידי אמסטף! אתה מבין? ילדה נטרפה על ידי האנסטף החביב והמתוק שלה! אז למה אתה בז למי שקורא לאסור על גידול חיות נוראות כאלו?? עובדה שהילדה לא נטרפה על ידי פודל!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתי ילמדו הבנת הנקרא?!
נמאס מטריפות,
29/06/04 14:49
|
הכלב לא ''טרף'' אף אחד, והשימוש החוזר במילה הזו מעיד או על בורות בשפה העברית או על בורות במקרה. הכלב קרע לילדה את עורק הצוואר, דבר שאינו דורש כוח רב במיוחד ובאמת גם פודל יכול לגרום לנזק דומה. (וללא ספק לברדור או דלמטי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באותה מידה
777,
29/06/04 14:08
|
באותה מידה שהילדה נטרפה ע''י אמסטף היא יכלה להטרף ע''י פודל!! ואפילו קבלייר קינג צ'ארלס הידוע באנושיות הקיצונית שלו!!!!! ה-כ-ל תלוי בחינוך!!!!! אני מקווה שכלב בחיים לא ייפול לידיך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מסכים עם כל מילה...........
אוהד,
שרון,
28/06/04 13:59
|
לצערי אני חושש שזה קרב אבוד, בסוף הטמטום והפופליזם תמיד מנצח. אין מה לעשות, אנו חיות מטומטות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
כלבים רצחניים הם סיכון מתמיד
יוסי,
תל אביב,
28/06/04 13:53
|
אינני מסכים לטענתו המיתממת של בן כספית.\בעלי כלבים רוצים ללטף פרווה רכה וליהנות מחברתם של בעלי חיים? שיגדלו פודל, קולי או זאב אימתי אם חשקה נפשם. אבל שלא יגדלו רוצחים מועדים! כלבים שהונדסו גנטית לפצוע ולרצוח, לא יוכלו לעולם להיות חיות מחמד. \יש לאסור כליל גידול אמסטפים, בול טריירים ושאר חיות רצח!! וכל טענה אחרת גורמת לכך שעוד ועוד ילדים ומבוגרים ייפגעו בידי מכונות המוות הללו. כספית, אתה איבדת אצלי המון נקודות.,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלבים רצחניים יש מכל הגזעים
בעלת כלבים,
ת''א,
28/06/04 14:38
|
עד היום ידוע בעולם על 54 גזעים שונים של כלבים שגרמו לתקיפות קטלניות, לרבות פודל, קולי ורועה גרמני. למעשה הרועה הגרמני הינו הגזע בעל מספר התקיפות אשר גרמו לפציעות חמורות הכי גבוה בעולם - מעבר לחלקו באוכלוסיית הכלבים. אף כלב לא הונדס גנטית - מי שכותב כך ברור כי אין לו מושג. מדעית הוכח כי אין הבדל גנטי בתוקפנות בין גזעי כלבים שונים, יותר מאשר הבדל גנטי בתוקפנות בין גזעי אדם שונים. במדינות בהן חוקקו חוקים האוסרים על גידול גזעים מסוימים כבר גילו כי החקיקה לא הביאה תועלת כלשהי, מספר תקיפות הכלבים לא קטן מאז באותן מדינות וב-14 מדינות בארה''ב כבר שינו את החקיקה לחקיקה שבודקת ספציפית איזה כלב מסוכן ולא מחליטה מראש שכל הכלבים מגזע מסוים הם מסוכנים. חבל שאנשים שאין להם מושג בנושא מתייחסים בצורה פופוליסטית לנושא החשוב הזה וחוזרים על מיתוסים שהוכח כי אינם נכונים כאילו מדובר בעובדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה? פודל טרף את הילדה?
עמית לויטין,
קרית חיים,
28/06/04 15:57
|
את מיתממת או באמת לא קוראת עתונים? לא שמנעתי על פודל או לאסי שטרף את הילדה שטיפלה בו. חבר'ה, האהבה העיוורת שלכם לגזעים הרצחניים לא תעזור. החוק ייחחק והכלבים יוצאו מחוץ לחוק. וכל כלב מסוכן שייתפס יורעל ומות יומת. ככה צריך להיות, חברים. אל תרצחו לנו ילדים קטנים בגלל שאתם קשורים לטריפ שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
זה היה ברור תמיד אך יש כאלו
קובי,
ת''א,
28/06/04 13:50
|
שלעולם לא יבינו... את כל הסיפור מיקדו ישר על הכלב. אף לא מילה אחת על בעליו המטורפים, שהם בעצם אלו ש''יצרו'' את מכונת ההרג הזאת... הרי לכלב אין כסף לממן סניגור... הנקודה היא כל כך עקרונית וחשובה (הבעלים או הכלב) כי עכשיו יש מעין לגיטימציה לשונאי הכלבים למיניהם להביע את שנאתם ללא כל בעיה... בקיצור הרבה השתנה מאז אותו סיפור...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
כל הכבוד לבן כספית :-))
ל"ת
אביטל,
28/06/04 13:45
|
|
 |
19.
שישלחו מאמר זה לשר החקלאות!!!!
ל"ת
איציק,
צפון,
28/06/04 13:36
|
|
 |
18.
כל הכבוד, בן! הייתי בדיון והם
מיכל,
28/06/04 13:32
|
אטומים לכל המומחים והוטרינרים שטענו שזה לא הגזע אלא איך שמגדלים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
בן כספית - תודה מקרב לב.
מזל,
28/06/04 13:29
|
אתה אחד השפויים היחידים שקם וצעק ''המלך הוא ערום'' בעוד התקשורת והפוליטיקאים משסים את העם בכלבים.
תודה רבה לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
בן, כל הכבוד כתבה מעניינת
עדי שרת,
28/06/04 13:26
|
תודה בן, יש לי כלב אמסטך ואני מעריך את מילותיך.
תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
תודה (:
אלה,
28/06/04 13:23
|
|
 |
14.
כל הכבוד לבן כספית
D,
תל אביב,
28/06/04 13:16
|
כבר היום הורים מזיזים את הילדים שלהם מכלבים (ולא משנה איזה גזע זה). עצוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
כול הכבוד, יופי של כתבה! כול
רון,
28/06/04 13:09
|
מילה במקום. לפעול נגד עבריינים - זה עולה כסף, לחסל את כול הכלבים -זה על חשבון בעליהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אין כלבים מסוכנים !
דרור קורן,
ראשון לציון,
28/06/04 13:05
|
יש בעלים מסוכנים!
שמי דרור קורן בעלים של אמסטפית גאה שחונכה בחום ואהבה ומחזירה פי כמה וכמה כלב בבואת בעליו וכפי שחונך כך גם יפעל אם יחונך בחום ואהבה יהיה הכלב בן משפחה חם ואוהב ואם חונך הכלב לאלימות תוקפנות על ידי הרעבות התעללויות וחוסר אהבה יהיה הכלב תוקפן ולא משנה מאיזה גזע כי כל כלב יכול להרוג על אותו משקל אנו בני האדם ילד שמגיל אפס עבר התעללויות מצד הוריו לא יהיה אזרח שומר חוק הוא יהיה עבריין ואולי אפילו רוצח!
הכלבים שלנו לא אשמים האשמה היא על הבעלים הלא אחראיים אשר מגדלים את כלבם בשנאה ואיבה ומכאן שהכלבים לא אלו שצריכים להיענש! הכחדת גזע שלם מעל האדמה? מי נתן לנו בני האדם את תפקיד האלוהים לקבוע מי יחייה ומי לא? ניקח לדוגמא את תאונות הדרכים, מי אשם בתאונות הללו? המכוניות או הנהגים? הנהגים כמובן אז למה שנפסיק את ייצור ויבוא מכוניות הפורד? על אותו משקל כלבינו האהובים הנהגים הם אותם הבעלים של הכלבים אבל תמיד יש את אלה שיקפצו ויגידו שלא ניתן להשוות מכוניות לכלבים כי לכלבים יש שיקול דעת שזאת דיעה לא נכונה כיוון שלכלבינו אין שיקול דעת תפקידם לרצות את בעליהם על הצד הטוב ביותר ולחקות את התנהגותם
חברי כנסת רבים מתיימרים ליהיות מבינים גדולים בגזעי כלבים הם מתבססים על הגזמות אגדות ומיתוסים שניקשרו עם הגזע והוכחו במחקרים רבים כלא נכונים ונשללו על הסף!
הכלב לא אשם שהבעלים לא מאולף! סירוס/עיקור והפסקת ייבוא של כלבים מתועדים, בואו לא נשלה את עצמנו מדובר פה בהשמדת גזע שלם! אם לא מחר אז מחרתיים אין לי שום דבר נגד סירוס/עיקור של כלבים לא מתועדים כיוון שהם לא יכולים להמשיך ולתרום לגזע שלהם כלבי האמסטף/פיטבול הם הגזעים היחידים שתקן הגזע שלהם מחייב אהבה לבני אדם כלבים שגילו סימני תוקפנות לא הורבעו ובכך דמם טהור מתכונות אלו כך שלא ניתן לתלות את האשמה על בעיות גנטיות כי הן לא קיימות ישנם עוד הרבה מאוד אגדות ומיתוסים כגון לחיצה של שתי טון ו''נעילה'' מחקרים בארצות הברית שללו על הסף טענה זו כיוון שלכלבינו אין שום הבדל במבנה הלסת מזה של שאר הכלבים ולא קיים מנגנון נעילה.
המדינה מתכננת להמאיס כלבים אלו על העם ולמנוע את האפשרות לגדל אותם וכל זאת בגלל אנשים חסרי ידע וניסיון בגידול הגזע שבגללם נגרמו מספר מקרי תקיפה חשוב להבין כי הבעיה היא לא בכלבים עצמם אלא רק בבעלים הספציפיים המדינה במקום לפעול נגד אותם אנשים פועלת נגד כלבים חסרי אונים שלא עשו שום דבר רע ורובם ככולם אינם מזיקים ומאוד ידידותיים לבני אדם היחס שלנו לבעלי החיים אומר משהו עלינו כחברה הרי בסופו של דבר הטבע הוא היופי של העולם!
אל תתנו להכחיד גזע מדהים רק בגלל אנשים רעים וחסרי לב!
את/ה מוזמן לראות תמונות של כלבינו באתר www.amstaff.land.ru
ולהוריד את המצגת ''שרירים של פלדה לב של זהב'' www.dogpps.up.co.il דרור קורן חבר בחוג הישראלי לאמריקן פיטבול טרייר וחבר בחוג הישראלי לטריירים מגדל אמסטפים מגיל אפס ובעלים של אמסטפית מדהימה שחונכה בחום ואהבה ומחזירה פי כמה!
אמשיך לגדל אמסטפים עד יומי האחרון! דואר אלקטרוני: drorkoren@bezeqint.net
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדרור קורן - אתה טועה!!!
רועי כץ,
כפר סבא,
28/06/04 13:56
|
קראתי את הרשימה הארוכה שלך, והתמלאתי צער. צער עליך ועל בני ביתך, ועל הקורבן העתידי של האמסטפית הנפלאה והמשגעת שלך, בלשון סגי נהור כמובן. אתה מגדל בבית כלב רוצח!! שום דבר לא ישנה את זה, אתה באמת לא קולט?? אם תיתן לו מים ואוכל וליטופים, הא עדיין בנוי מבחינה תורשתית לתקוף ולהרוג. רוצה כלב? תגדל לך זנים נוחים ופחות תוקפניים, בבקשה, נראה אותך. ותיזהר מהכלבה הנפלאה שלך! שלא נקרא עליך בעתון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רועי, אין לך טיפת מושג על מה
יעל,
28/06/04 15:52
|
אתה מדבר. אתה באמת חושב שאתה מבין יותר ממאלפי כלבים מקצועיים שעוסקים בנושא שנים רבות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרועי כץ - אתה טועה ומטעה
אוהבת כלבים,
תל-אביב,
28/06/04 15:01
|
קראתי את התגובה שלך שברור כי הינה מבוססת על תגובות רגשיות ולא על עובדות או מחקרים כלשהם, והתמלאתי צער. צער עליך ועל האטימות שלך, בלשון סגי נהור כמובן. יש לי שלושה כלבי אמסטף חברותיים, עדינים ומקסימים. האמסטף אינו כלב רוצח!! שום דבר לא ישנה את זה, אתה באמת לא קולט?? אחת התכונות העיקריות שמאפיינת כלבים אלו הינה חברותיות ואהבת אדם וכל מי שמבין בכלבים ולא ניזון רק מהעיתונות יודע שאכן כך הדבר. לידיעתך, ניסויים מדעיים הוכיחו שכלבים מגזעים רבים שנחשבים על ידי בני אדם ככלבים ידידותיים היות וזכו ליחסי ציבור טובים יותר הינם למעשה בעלי אופי פחות נוח מאשר כלבי פיטבול ואמסטף, לרבות - גולדן רטריוור, ביגל, קולי ועוד. אין שום סיבה להשמיד את הגזע הזה משום שיש בעלי אמסטפים שלא מגיע להם להחזיק כלב כלשהו ואשר מחנכים את כלביהם לתוקפנות ואלימות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאוהבת הכלבים
בעלת כלבים,
29/06/04 14:29
|
|
 |
11.
תודה לך בן כספית
מירב,
תל אביב,
28/06/04 12:44
|
על המאמר המופלא הזה ! איזה יופי שיש צדיק אחד מהתיקשורת ! ושוב תודה כן ירבו כמוך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
תאמצו כלבים
כלב=חבר לחיים,
28/06/04 12:35
|
יש במכלאות בארץ אלפי כלבים חמודים שרק אם תתנו להם צא'נס לחיים חדשים במשפחה אוהבת,יוקירו לכם לכל חייכם באהבה אין סוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
at last u write somthing good
ל"ת
george,
28/06/04 12:30
|
|
 |
8.
מאמר מופלא
בועז,
28/06/04 11:07
|
לא נותר לי אלא לייחל, שגם בנושאים אחרים, על בני אדם ופוליטיקה, שבן כספית כותב עליהם, ישקיע הוא אותו עומק מחשבה ורגישות לאמת, כמו שהוא השקיע בכתיבתו החכמה והמופלא הזו על בני אדם וכלבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אנשים מסוכנים
דובי,
מרכז,
28/06/04 11:02
|
כל הכבוד כתבה של אדם שמבין מזה הגיון בריא ונכון ופועל על פי עובדות הרי כל חיה שתלמד אותה ליתקוף היא כך תפעל הכתב בעל אמסטף בחוג לכלבי הגנה והצלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
תודה בן כספית
אני,
תל אביב,
28/06/04 10:15
|
הנטישה ההיסטרית וצייד המכשפות שעושים לכלבים, אגב, מכל הגזעים כרגע, מייאשת ולא מוצדקת. אנשים חסרי בינה. רחמנות- הקיץ פה והם חסרי אונים. תודה בן כספית שהשמעת את קולם של רבים. אין לאנשים מושג עד כמה נאמנים כלבים יכולים להיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
צודק צודק צודק צודק
גיל,
28/06/04 10:09
|
|
 |
4.
נכון מאוד!
ענת,
28/06/04 09:04
|
בהחלט מסכימה עם המסקנה בסוף המאמר. בארץ ישנה בעיה עם הרבה אנשים שמגדלים כלבים בלי לאהוב אותם באמת ובלי להבין במה כרוך גידולם. כך אנו מוצאים אנשים שמשליכים את הכלב לרחוב כשיוצאים לחופשה כי ''מי יטפל בכלב?'' - מעניין מה הם עושים עם ילדיהם? אנשים שמשאירים את הכלב קשור כל היום בחצר ובקושי זוכרים לתת לו מזון ואנשים שסתם לא מבינים שכלב צריך לחנך היטב - בדיוק כמו כל אחד. כלב שחונך היטב וגדל כחלק מהמשפחה לא יהיה בד''כ תוקפן - לפעמים יש מקרים ''דפוקים'', מה לעשות גם בין בני אדם זה קורה.
מה שצריך לעשות הוא להסביר ולחנך את האוכלוסיה האנושית ולנקוט בצעדים נגד מי שמגדל ''רוצחים'', אבל כפי שכתב בן כספית - זה קשה ובעייתי יותר מידי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מילים כדורבנות
דבי,
28/06/04 08:27
|
כבעלת כלב פיט בול כבר 7 שנים אני מסכימה עם כל מילה. הכלב שלי מקבל את כל חבריי וילדיהם בהמון חום ואהבה. הכל עניין של חינוך .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הבעיה לא בכלבים ...
סתם אחד,
ישראל,
28/06/04 07:22
|
... אלא כמו שנאמר בכתבה, באנשים שמגדלים אותם. יש לי חבר טוב, בעל אמסטפית, שמתנהגת כמו פודל. כלבה נוחה, וטובה לבעליה, שמעולם לא תקפה, אדם, כלב או חתול. הכל - אבל הכל - בחינוך. לכן - הבעיה היא בעארסים שמגדלים כלבים שיכולת גרימת הנזק שלהם היא מוגברת. כמו שיש חוקים לגבי נשיאת נשק, נהיגה בכלי רכב וכו' כך צריך חוקים לגבי מי רשאי לגדל כלבים שביכולתם להרוג. אם מערכת אכיפת החוק במדינת היהודים היתה שווה משהו אזי אותם בני-בליעל, שמטפחים תוקפנות אצל כלביהם היו יושבים בכלא, אם כלבם נשך חתול רחוב, כלב ועל אחת כמה וכמה בן אדם. כמו שלא הייתי נותן לעארס המצוי לשאת נשק (וגם לא לנהוג במכונית) כך גם בחקיקה הייתי מונע ממנו לגדל כלב עם פוטנציאל לגרימת נזק בלתי הפיך. הרי תנו לעארס המצוי פינצ'ר והוא יהפוך אותו לרוצח, רק שהפינצ'ר לא מסוגל לגרום לנזק רציני. אז צריך תוכנית התנתקות מהעארסים. עד אז צריך בחוק לאסור עליהם לגדל אמסטפים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
האמסטף אוהב לאכול כלבים.
שלי.,
28/06/04 06:04
|
|
 |
כן, זה בדיוק מה שבן כספית כתב
בועז,
28/06/04 11:09
|
אמסטף נועד לקרבות כלבים המאורגנים על ידי פושעים. אגב, בשבת האחרונה התארחתי בבית, שגדל בו אמסטף, הוא אוהב לחשק עם אנשים וללקק לם ידיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק שלא יתבלבל.
גולדן רטריוור.,
28/06/04 16:00
|
ושלא יחטוף את הג'נאנה,ויחשוק באנשים,ויאכל להם ידיים.דרך אגב היום עשו לי תספורת וסידרו לי ציפורניים נראה אותך עושה את זה לאמסטף. הלכה הספרית.
הגב לתגובה זו
|
|