 |
84.
פוליטיקה זה להתפשר באונס
sam,
22/06/04 16:12
|
פוליטיקה זה להתפשר באונס
עד היום אינני מבין איך הסכימו יהודים להכניס את התורה לפוליטיקה כפי שלכולם ברור בשוק המורכב בעיקרו ממסחר של רעיונות ודעות קיפוף ידים לחצים ואונס קבוצתי מה יש לתורה לחפש במיגרש הזה אלה אם כן רצו המנהיגים הדתים כביכול לקדם את האנטרסים של התורה בכנסת ישראל והנה יושב לו הקדוש ברוך הוא ומביט איך קבוצה של עטורי זקנים וחובשי כיפות נלחמים בחרוף נפש ליצג אותו ואת דברו הוא איננו מסוגל יותר בכוחות עצמו הוא צריך נציגים קטן אלוהים וחלש הוא הם כבר יגידו לו מה טוב בשבילו שישב בשקט
אין לתורת ישראל מקום במשכן הכנסת אלה בלב של הציבור שמנהל את המסחר שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
צודק מאה אחוז
משעלי,
חולון,
22/06/04 15:22
|
אין מקום במדינה למפלגות דתיות. תיכף יקום איזה גולם ויגיד שהחרדים ודומיהם הקימו את המדינה. ...לכו לעבוד יא' בטלנים. נמאסתם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
אין מקום למפלגות שמאלניות
כפר סבא,
רעננה,
22/06/04 14:00
|
|
 |
81.
פרס פתולוג יוצא מן הכלל
נעם,
22/06/04 13:04
|
|
 |
80.
פרס שכח לציין גם את העבודה
נץ,
22/06/04 10:03
|
פרס צודק בהחלט רק שאין מקום גם לעבודה ולבל"ד ולחד"ש. אני מקווה שכל המפלגות המטומטמות האלו ייעלמו במהירות האפשרית ובכנסת היה רוב גדול לליכוד ולאיחוד הלאומי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
פרס,כמו שאומר אהובך עראפת
זד,
22/06/04 08:36
|
|
 |
78.
מפלגות דתיות
קורלאונה,
22/06/04 08:29
|
|
 |
77.
חומניזם
דגן,
22/06/04 07:47
|
רק הפרדת דת ממדינה תחזיר את כבודה של הדת היהודית שהפכה לשרץ.דת בפוליטיקה, כמוה כטריפת חזיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
מעניין מאוד
יהודי,
22/06/04 07:40
|
ומה על המפלגות המוסלמיות להם יש הרבה מקום לתפישת עולמו של פרס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
מתי פרס יבין את עצמו ...
יעל,
22/06/04 03:34
|
ןישב בביתו מספיק נזק לאדם שלא שירת בצבא לא נלחם על האדמה שכח שהגיע לפה בגלל יהדותו מספיק תגיד שלום יפה ושב בבית (אבות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
מסכים. התצרפו למנהיגות יהודית!
דתי מאוד,
22/06/04 02:57
|
|
 |
73.
בגיל 80+ שמעון פרס מתעורר.
עמית,
מפלגת העבודה,
22/06/04 00:22
|
אם היה אומר את זה לפני 20 שנה לא היה מתעורר הצורך במפלגה כמו שינוי, הבעיה במפלגה שלנו היא שאנחנו מתעוררים רק כשמישהו אחר כבר מבצע את מה שאמור היה להיות שלנו מהתחלה ( הכוונה בטח לא לאוסלו).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
פרס צודק
אוזה,
חדרה,
21/06/04 23:32
|
הפעם פרס צודק לחלוטין. ושימו לב, אתם הדתיים והחרדים, הוא לא נגד השפעה דתית בתוך המפלגות; הוא נגד מפלגות דתיות שמעצם היותן דתיות הן בעלות דעות מוחלטות, שאינן ניתנות לפישור. למשל, שום מפלגה דתית אינה יכולה להכיר ברפורמים, אבל אם אנשים דתיים הם מיעוט במפלגה לא דתית, החלטת הרוב אינה מטילה עליהם אחריות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Voice of Shafui
ל"ת
baba 1,
21/06/04 23:56
|
|
 |
71.
מרכז פרס לחלום
ל"ת
שמעון,
מזרח תיכון,
21/06/04 22:48
|
|
 |
70.
פרס צודק-הפרדת הדת מהפוליטיקה!
ל"ת
רמי,
21/06/04 22:43
|
|
 |
69.
WHERE IS THE JEWISH STATE?
YAFFA,
PANAMA,
21/06/04 21:39
|
2004 AND IN THE ONLY JEWISH COUNTRY ON EARTH YOU DONT HAVE THE RIGHT TO BE JEWISH AND PRACTICE IT. WHY???????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
Shas incites division between
ל"ת
Me,
21/06/04 20:41
|
|
 |
67.
יצע המרצע מהשק: פרס הצבוע דיבר
סכנה לדמוקרטיה,
צפון,
21/06/04 20:29
|
חושף את פרוצופו האמיתי. מותר להקים מפלגה שחושבת רק כמוהו. חתיאר וזהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
לבטל גם את הימין ולתת לפרס
k_nemo,
Beer Sheva,
21/06/04 20:25
|
להתמודד לבד. אולי, עם קצת עזרה של הפרקליטות ,המשטרה והתקשורת ושיפוט ביתי של ביהמ"ש, הוא יזכה (ואולי לא)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
מעריב הביאו אותה באחלה תמונה
סמי וסוסו,
21/06/04 20:12
|
|
 |
64.
If Peres will say that the
shtetler,
shtetle,
21/06/04 19:50
|
world is round, rightwingers, like the ones on this board, will say that he is a liar
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
מי שלא רוצה את הדת היהודית
ישראל,
21/06/04 19:48
|
מי שלא רוצה את הדת היהודית במדינת ישראל רוצה את הדת המוסלמית במדינה שתהיה "לא ישראל." יהודים, תחשבו קצת - רק בגלל שכל כך כיף להיות חילוני אתם באמת רוצים לוותר על הזהות והיישות היהודית? רוצים להתבולל? רוצים להיות "לא עם?" רוצים להיטמע בין 300 מיליון ערבים מוסלמים? אז סעו לארה"ב או לצרפת - שם אפשר לעשות זאת בקלות. בלי מלחמות ובלי דתיים יהודים... אבל אל תשכחו שאבותיכם כבר ניסו את זה... בא היטלר וטפח על פניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דת ופוליטיקה צריכים להיפרד
קרא שוב ותבין,
21/06/04 20:47
|
זה מה שפרס אמר. הוא שלא צריך דת. האמת היא שהוא צודק. המפלגות הדתיות משניאות את הדת. הן מדגישות את הצד המכוער של הדתיים, במקום את הצד היפה. הדת היהודית מושתתת על אהבת הזולת, מתן צדקה בסתר, כבוד ועוד מצוות שבין אדם לחברו. המפלגות הדתיות מדגישות כסף, כסף, כסף, רדיפת בצע, רדיפת בצע, כפייה דתית, כפייה דתית - כל אלךה אין מקומם ביהדות.
לכן אני מציעה שתקרא שוב מה שפרס אמר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי ייצג את הדתיים
ישראל,
21/06/04 22:57
|
אתה? שאין לך מילה יפה להגיד עליהם? אתה שמסתכל "רק" על הצד המכוער של הדתיים? ובכלל, האם הדגש על כסף, כסף ועוד כסף, רדיפת בצע וכפיה דתית (או חילונית) היא "רק" נחלתם של הדתיים? הסתכלת פעם בראי? אתה וחילונים שכמותך באמת חושבים שאתם מודל לדוגמא? עם התנהגות שחצנית ותאותנית ללא מעצורים, עם שחיתיות חמורות בכל שכבי השלטון מראש הממשלה שרון וראש מפלגת העבודה פרס ושינוי ועדנה ארבל וכן כולם... אז אם אתם אומרים שאין מקום ל"מפלגה דתית" מה פירוש הדבר? אני לא צריך לקרוא שוב את מה שפרס אמר... אתה בתגובתך הוכחת בדיוק מה היתה כוונתו של פרס... אז תקרא שוב את מה שכתבתי בתגובה לעיל אולי תבין, אולי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני דתיה!
ל"ת
אני דתיה!,
22/06/04 00:41
|
|
 |
62.
מסכים עם כל מילה -אבל פרס שקרן
מריוס,
21/06/04 19:35
|
הפסקתי להאמין לפרס מזמן בנושאי דת מדינה. הוא הפך את ההתרפסות בפני החרדים לאמנות של ממש והוא נושא בחלק נכבד מהאחריות לפיטום הסקטור החרדי עד שזה הגיע לשיכרון חושים כזה, שכאשר שינוי נכנסה לממשלה והוא נזרק החוצה בבעיטה הוא לא הצליח להתאושש מההלם עד היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וללפיד אתה מאמין בדת ומדינה
אלי,
22/06/04 07:37
|
הוא הבטיח נישואים אזרחים גיוס בחורי ישיבה גיור רפורמי תחבורה ציבורית בשבת .
לפיד אותו דבר כמו פרס הבטיח ותמורת כסא הפר את כח ההבטחות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
ההתרגשות מוגזמת
רמי וונה,
21/06/04 19:34
|
מה שפרס אומר לדעתי לא כל כך גרוע. אם הסך הכולל של המצביעים יכניס לכנסת דרך המפלגות השונות אנשים ששמירת הצביון היהודי במדינה חשובה להם, לדעתי הם יוכלו להשפיע בתוך מפלגותיהם הרבה יותר ממה שהם משפיעים היום. ולאף אחד לא יהיה טענות של סחטנות של הדתיים. תארו לעצמכם, באופן ריאלי חברי הכנסת מהמפלגות הדתיות ימצאו את עצמם בגוש של המפלגות הלאומיות השפעתם בנושאים חשובים תהייה פי כמה ממה שהיא היום והשפעת שנוי תחוסל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Voice of SHAFUI
ל"ת
baba 1,
21/06/04 20:45
|
|
 |
60.
פאתטי, פרס
צפון 1,
צפון,
21/06/04 19:27
|
מאבד את העשתונות, פרס. חבל דווקא פרס איש אשכולות עם כוונות טובות וכמובן עם זכויות גדולות. מישהו צריך לאפס אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרס צודק
ל"ת
ניר,
21/06/04 19:40
|
|
 |
59.
פרס - אתה מלך !!!
ל"ת
חולה על פרס,
21/06/04 19:24
|
|
 |
58.
אין מקום למפלגות חילוניות!
ירון,
חיפה,
21/06/04 19:17
|
מפלגות חילוניות הרסו את המדינה! הם הביאו לנו את ערפאת אוסלו א ב וואי שארם ותוכנית ההתנתקות ההיתאבדותית. שלא לדבר על הביזיון החברתי כלכלי והכפייה המערבית לא תרבותית! על פרס והמפלגות החילוניות להתפרק ולקחת חלק במפלגות הדתיות, וכך לא יצטרכו לשקר ולשנות עמדות כל הזמן כמו פינג פונג ולהמציא סקרים ומשאלים ללא יחס...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין
Roy,
מודיעין,
21/06/04 19:42
|
עד-כה על ההחלטות המדיניות, צבאיות וחברתיות, התקבלו ממשלות המורכבות ממפלגות פלוריליסטיות (המכונות חילוניות). לכן, ההשיגים והכשלים אינם נחלת חלקן של מפלגות החרידיות. זו עובדה היסטורית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון להזכירך שס תמכה באוסלו
ל"ת
רמי וונה,
USA,
21/06/04 19:25
|
|
 |
ליתר דיוק רמי
ישראל,
21/06/04 19:56
|
|
 |
57.
ולפרס אין מקום בכנסת
ל"ת
אפי,
21/06/04 19:15
|
|
 |
56.
דת ומדינה
יפת,
21/06/04 19:04
|
מר פרס היקר אתה ישבתה בכנסת מאז שנות החמישים,למה לא העלתה את הרעיון הגאוני הזה במשך יותר מחמישים שנה. במשך כל הזמן הזה נצלת את העובדה של הקונסוילציה הזאת לשמור את מקומך על הכיסא בכנסת ועכשיו שהיגעת "לגבורות " בא לך הרעיון כשאין לך מה להפסיד. אתה יודע מה שב ותכתוב ספר ביוגרפי על עצמך איך שרציתה להפריד בין דת ומדינה ולא נתנו לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
פששששששש כזה מבוגר וכזאת תעוזה
פדרבוש,
עפולה,
21/06/04 19:02
|
חבל שהדתיים לא מבינים אותו, הוא בן אדם זקן, קשה לו, נחל המון הפסדים ותבוסות בחיים שלו, תנו לו קצת להרגיש סליבריטיז, תגידו שהוא צודק, בכל מקרה עוד מעט גומר את הסוס, באמת אתם חושבים שהוא לא רוצה במה שכתוב כאן בכותרת? בטח שהוא רוצה, שיעופו כל הדתיים ואז יהיה לו כוח לעלות שוב לשלטון. חבל, מסכן, היה צריך להיזכר לפני קצת יותר זמן, שיהיה בריא ושיעזוב את הדתיים בשקט, מספיק יש להם צרות על הראש. אורות המסחרה הפוליטית שוב חוזרת לראשי חובשי הכיפות והכובעים, חברים תתעטשו, אנחנו יהודים! יהודים! איפה הסאבלימינל הזה שיסביר לכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
מעולם לא הצבעתי למפלגה דתית...
יויו הנגר,
תל אביב,
21/06/04 18:56
|
ועכשיו פרס כנראה יגרום לי להצביע למפלגה כזאת בפעם הבאה.
ברור שהבחור רוצה להבליט את ההבדלים ולצחצח חרבות כדי שלא יגידו שזחל לממשלה. אתמול נתניהו והיום הדתיות. אבל זה עדין לא נסלח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
מספק לפיד אחד
מג,
21/06/04 18:52
|
|
 |
52.
צבועים- נמאסתם!
יהודה,
ירושלים,
21/06/04 18:51
|
דמוקרטיה דמוקרטיה דמוקרטיה בלה בלה בלה. ואז אומרים את הדבר הכי אנטי דמוקרטי וכולם מסכימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
Learn Torah
Jacob,
Brooklyn,
21/06/04 18:47
|
Its the only solution. Jews should not have their own country until Messaya arrives soon.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
help
Roy,
israel,
21/06/04 19:45
|
|
 |
קודם כל תבוא אתה עזוב את המשיח
פדרבוש,
עפולה,
21/06/04 18:53
|
למה אתה חושב שהמשיח יבוא שכולם נמצאים בחו"ל איפה שאתה נמצא?
אתה נמצא שם ולא כאן בארץ, תבוא אתה קודם כל אחר כך תתן עצות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
הוא צודק, אבל...
אלון,
21/06/04 18:45
|
במדינת ישראל צריך לכבד את האדם הדתי, לתת לו תחושה מתמדת שהוא חי במדינתו ובמקומו הטבעי, ואז באמת אין צורך במפלגות דתיות. הדת היא לא נושא מפלגתי בפני עצמו, אבל עד שלא תעלם מפלגה כמו שינוי שחרטה על דגלה מלחמה באמונה של האנשים, ועד שלא נגיע למצב האוטופי שציינתי לא תהיה בררה ותהיינה מפלגות דתיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
פרס מתחיל לאבד את הקשר לחיים
אוגי,
21/06/04 18:40
|
הקצנה בוטה של ההתבטאויות שלו יחד עם חוסר היכולת להשפיע מביאים רק למסקנה אחת...
האיש צריך לפרוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
Rak Shinui !
amir sela,
Singapore,
21/06/04 18:36
|
Suddently Peres is begining to sound like lapid... Gee I wonder why...
Sela, from singapore at the moment...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבייש לך ותסתום ת'פה
פדרבוש,
עפולה,
21/06/04 18:57
|
אתם משגעים אותי כולכם. מה אתם חושבים לעצמכם? אתם נמצאים בחו"ל, אתם בכלל לא יודעים מה קורה בארץ, מה אתם נותנים עצות מטומטמות וחסרות בסיס. מה שאתם יודעים זה מה שסיפרו לכם או מה שקראתם באינטרנט. כדאי שתשמרו את העצות האלו לכשתבואו לארץ ואז אולי תיהיה לכם רשות דיבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל'פדרבוש'
אני,
21/06/04 20:30
|
באמת למה שיבוא לארץ? כדי לפגוש תת רמה כמוך? אני מציע לך לצחצח את הפה פעמיים שלוש בשעה, אחרי תקופה של חצי שנה, תגיב/י שוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
אין לפרס מקום בישראל
כוכב שביט,
21/06/04 18:31
|
התחרפן הקשיש מדבר שטויות, פאדיחה למפלגת העבודה שעומד בראשה ליצ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב-100%, כאן מדינת היהודים
ל"ת
פדרבוש,
עפולה,
21/06/04 18:54
|
|
 |
46.
Zodek
dror,
21/06/04 18:30
|
|
 |
45.
פרס והעבודה
אבי,
ירושלים,
21/06/04 18:27
|
מספר המנדטים של המפלגות הדתיות עולה על אלה של העבודה. זו מפלגה שנבנית רק על חורבן אחרים. החרבת ההתנחלויות, התפרקות המפלגות הדתיות וכו'. זה החזון וזו הדרך של מפלגה שאיבדה את כל ערכיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
תגובה לפרס - אתם מפחדים!
ירון,
חיפה,
21/06/04 18:25
|
פרס פשוט מפחד מהדתיים. אין מה לעשות, רק הדתיים שומרים על לואליות ולא מוותרים על ערכים ושוחטים פרות קדושות וחותמים על הסכמי כישלון נוסח אוסלו 1 ו2... פרס האחרון שיכול לדבר על עתיד... מזרח תיכון חדש הא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
טובל ופרס בידו
ל"ת
עדי,
רעננה,
21/06/04 18:17
|
|
 |
42.
דמוקרטיה או הלכה
האחד,
ארה"ב,
21/06/04 18:16
|
זאת הזדמנות נדירה להוציא את המחנות הדתיים המפולגים ממילא, מכל מערכת שלטונית. הדת לא תרמה וגם אין לה מה לתרום למערכות שלטון מודרניות ואינני מתימר להכריז שמדינת ישראל היא מדינה מודרנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באיזה זכות אתה מציץ שב שם בקשט
ל"ת
מוטי,
21/06/04 18:34
|
|
 |
באותה זכות שהאמריקאים תורמים
ירון,
חיפה,
21/06/04 19:10
|
ורק הם ממנים את המדינה ומוסדותיה... עצוב. אולי בעוד 50 שנה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
A Suggestion to Mr. Peres
Zionist,
netaim,
21/06/04 18:10
|
Dear Mr. peres. It seems that you are learning from Sharon. Good for you! Next. you would fire all the representatives of the Religious parties (simply because they do not think like you or agree with you)! Or, like old Sharon, and in order to ensure support for your positions, whatever they are, you chould pass a law forbiding the entrance of all religious Jews to the Knesset. Or better yet, in the name of Democracy, you chould give a double-seating representation to the Islamic Arab parties. It seems that now a days in Israel, the BUG of Stupidity and Short-Sightedness is everywhere! . How Sad!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
כמה צר לי לשמוע אותך פרס
אברהם,
21/06/04 18:02
|
מתבטה כך. היום שאני נותן את כל מאהווי על כך שתצליח לקחת את השילטון ותמגר אותו מידיו של העריץ נתניהו ואתה מעלה דברי הבל אל פיך מיותרים ולא רלוונטיים בושה לך כמו ילד יורה כדור ברגלך ובמפלגתך ואני נושא את עיני אליהואתה עושה פשלה כמו טירון . דיבור סרק שאין שניים ואי אפשר כלל לממשו במציאות.אדיוט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
דין ביצה שבקעה בערב שבת
שלו,
21/06/04 17:45
|
בימים שבו פוסקי הדור עסוקים בחיתוך נייר הטואלט ביום שבת .מותר או אסור??? היהדות מרחיקה מעליה חלקים רחבים מעם ישראל,אולי הישתלבותם במפלגות,תביא להישתלבות חברתית ,שתוליד היתקרבות מחודשת ליהדות שהפכה ,לארכאית פרמיטיבית, וזרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואולי על החילונים להשתלב?
ירון,
חיפה,
21/06/04 19:11
|
מדוע שהדתיים ישתלבו ויתפשרו? אולי ההפך? ש-ק-ר-נ-י-ם פ-ח-ד-נ-י-ם! הביאו לנו את אוסלו ואת וואי ואת ההתנתקות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אני ליכודניק ולראשונה בחיי
אבי מלול,
אשדוד,
21/06/04 17:32
|
לראשונה בחיי אני סכים עם פרס. המדינה הוקמה לא בזכות הדתיים אלא על אף הדתיים. עם כל הכבוד לדתיים צריך להיות במדינה הזאת שיוויון זכויות וחובות וחופש מדת. אני אדם השייך למחנה הלאומי אבל עם זאת אני חילוני ורואה בדאגה את הכפייה הדתית והסחטנות החרדית. כמו כן צריך כבר מזמן היה לגייס את החרדים. ביטול ההגבלה של כמות דוחי השירות החרדים שעשה בגין היא הטעות היחידה שעשה בגין בכל חייו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פדרבוש
פדרבוש,
עפולה,
21/06/04 18:49
|
שכחת שאתה יהודי לפני הכל אני רואה. ואתה והפרס הזקן הזה שכבר קיבל 1000 אכזבות והפסדים פוליטיים וסובל מחוסר התייחסות תקשורתית תלכו למדינה אחרת מדינה שהיא לא של יהודים, למה אתם פה בכלל, פה "מדינת היהודים" . תתבייש לך, קורא לעצמך ליכודניק, שוב תתבייש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה אתה מדבר?
זה תלוש מהמציאו,
21/06/04 18:46
|
תתבייש לך על מה אתה בכלל מדבר. על איזו כפייה דתית ?בארץ? בשנים האחרונות? המצב כעת לצערי הפוך בדיוק, יש כפייה אנטי דתית ללא כל זכר למדינה יהודית. גם בשרות הצבאי הדתיים הם אלה הממלאים את היחידות המובחרות ללא כל פרופורציה למספרם באוכלוסיה. שים סוף לססמאות השחוקות ותתחיל לחשוב, עם יד יהודית על הלב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין כפייה דתית? איזה בדיחה
...,
21/06/04 23:12
|
אז איך אתה קורא לזה שאין אוטובוסים ובקושי יש חנויות בשבת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הייתי מעיד על עצמי בקול רם
המשך בפנים,
21/06/04 18:32
|
|
 |
אני רואה בעיקר כפייה חילונית
אבי ק,
21/06/04 18:06
|
אני גר בתל אביב. כפייה דתית מעולם לא ראיתי אבל כפייה חילונית (והשבוע אני צריך לסבול את מצעד ההומואים) אני מרגיש כל יום, בתוך יהודי מסורתי זה קצת קשה לי בהתחשב שזו מדינה יהודית, ואין מדינה יהודית אחרת שאני יכול להגר אליה. אז אני אלחם כדי שהמדינה תהיה יותר יהודית ודמוקרטית - אני לא רוצה מדינת הלכה, אבל מדינה שמכבדת את הזהות ואת המסורת שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה כפייה במצעד הגאווה?
...,
21/06/04 23:13
|
|
 |
כל מילה במקום !!!!
ל"ת
אודי,
21/06/04 18:02
|
|
 |
37.
אז מה הוא רוצה מפייגלין?
ישעיהו,
21/06/04 17:32
|
ככה זה אצל מי שהצביעות הפכה לשם נרדף עבורו. הוא רוצה שהדתיים ישלמו ישתלבו בפוליטיקה באופן שיהיה ניתן להתעלם מהם בקלות. אם הם יתנגדו לכך הם יואשמו בחתרנות פנים מפלגתית כפי שמאשימים את פייגלין. דרכם תבוא לידי ביטוי פעם ב4 שנים וגם אז לא כפי חלקם היחסי באוכלוסיה. ובמשך 4 השנים הבאות יוכלו להתעלם מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אוי, כמה שאתה צודק מר פרס
עדי,
21/06/04 17:20
|
אבל מהכיוון השני! לא צריכות להיות מפלגות דתיות אלא תנועות ישראליות אמוניות הפועלות עפ"י דרכי התורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
ח
בן,
גבע,
21/06/04 17:20
|
לח"כ יהלומי ! כאשר אתה מדבר על שמעון פרס , של נעליך ! מה אתה מעבר לעסקן מפלגתי אפור ורודף פרסום ??? מה שהספיק פרס בחייו לא תספיק לעשות גם אם תחיה עד 120 ויותר . גם הצנע לכת - לא תזיק לך ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד אחד מכת דת עגל הזהב
Avi Ecuador,
21/06/04 18:03
|
יש לו נביאים והוא מאמין גדול. עוד אחד שמאמין במורשת רבין, סליחה תורת רבין וגם פרס היום אחד מהנביאים בעמנו. אני ממליץ לך על ערפאת שיתברך ויזכה לחיים ארוכים. הוא לפחות הרחיק את הסיוט של המדינה הפלסטינית והחידלון המוקדם של ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
צודק
איציק,
21/06/04 17:20
|
צודק במאה ואחד אחוז המבחן כיצד יתבצע התרגיל המסריח הבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
שיאהב את עצמו ואחיו היהודים
עמית,
ירושלים,
21/06/04 17:12
|
|
 |
החרדיםהמשתמטים הם לא אחים שלי
ל"ת
גולני 07,
21/06/04 17:36
|
|
 |
בושה וחרפה לדעה כזאת
אחים לא בוחרים,
21/06/04 18:50
|
למרות שאני בודאי לא מסכים לדעתך, שגם לא נכונה עובדתית בקשר להשתמטות של חרדים,בכל זאת אני יכול להרגיש שאתה אחי אם אתה יהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Work for all
yalla,
21/06/04 18:25
|
|
 |
והחילונים המשתמטים בהמוניהם ?
יואב,
21/06/04 17:56
|
|
 |
חילוני משתמט עושה זאת במרמה
יהוה,
21/06/04 19:09
|
ההשתמטו8ת החרדית היא ממוסדת וזה מה שמחליא.
די לאפלייה בין דם לדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
פרס - שועל וותיק
אני,
21/06/04 17:11
|
אבל הוא צודק במאה אחוז!!! משולם נהרי היקר - זמנכם קצוב, תשנה גישה ואולי יהיה לך עתיד. 2-3 מפלגות שמייצגות 95% מהעם מספיקות בהחלט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השועל הותיק
יפת,
22/06/04 13:00
|
לצערי השועל נגוע בכלבת כמו רוב "השועלים " יש צורך דחוף ברופא וטרינר לרפאו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין רלוונטיות
מ,
21/06/04 18:40
|
גם בארה"ב אין מפלגות דתיות אולם הכוח של היהודים רב אין צורך המפלגות דתיות אולם אז הכפיה תגדל פי כמה אצל הדתיים שמצבעים כגוף אחד יהיה נוח להחליף בין פיתקי ההצבעה הכוח קיים מבחוץ כלפי פנים ואז מה תגיד שהנבחרים שלך ירצו לקיים הבטחות לדתיים שהכפיה הדתית קיימת מבחוץ צריך לשלוח את הדתיים......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
לאשונה בחיי אני מסכים עם פרס
בוזגלו משדרות,
21/06/04 17:07
|
אין מקום למפלגות דתיות, האינטרס של הדת הוא של כולנו, הצביון היהודי של המדינה חייב להיות מעוגן בחוקה הלאומית. אסור לרבנים לעסוק בפוליטקא, מעמד הרב יהי זהה למעמד השופט, ולישניהם לא תהיה זכות הצבעה, והדעה הפוליטית, הם אמורים להיות מעל ומעבר. אז זה לא רעיון מקורי של פרס , הוא סתם מעתיק נכון הפעם . אז אם תמשיך כך אולי עוד תכפר על עבר מפוקפק של עשית סרק. אני בוזגלו הבן של מסעודה משדרות !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
הוא צודק
גל,
חיפה,
21/06/04 17:03
|
שימעון פרס צודק, צריכות להיות 2-3 מפלגות גדולות וזהו, ללא מפלגות עדתיות וסקטוראליות. לא יתכן שהמדיניות של מדינה שלמה תיקבע ע"י סחטנות של מפלגה קטנה זו או אחרת. הלוואי והמפה הפוליטית תשתנה בעתיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
who wil be
janoj,
22/06/04 10:59
|
right left and arabs you mean this tree you say very good idea my frend i thought its Israel
eretz neora umitqademet bedemocratia
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
עצוב שאוהב ערבים יותר מיהודים
עע.,
ירושלים,
21/06/04 17:02
|
|
 |
מה שבאמת עצוב
דותן דביר,
חיפה,
21/06/04 17:14
|
הוא שבמשך שנים יצרו המפלגות הקטנות אוירה של סחטנות כספים וסחטנות רגשית של הציבור.
אם נפסיק לקבל את ההגדרה שלהם ליהדות נגלה שיש פה הרבה יהודים ואזי אין לנו צורך להשקיט את המצפון על ידי הקמת עוד ישיבה ומימון של עוד פונקציונר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
its so sad
maapil rosh,
22/06/04 10:55
|
shame on us wat we became to we fight eachader one ask enemys will the one whos keep at the same line mind and nothing its gona a change that and the other ask to survive
mercy to your familys killers becose all ways those are your relatives want or not
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
HE IS RIGHT, 100% RIGHT
ל"ת
MIKE,
MIAMI,
21/06/04 16:57
|
|
 |
27.
מס' 11 כנס..
יהודי דתי,
21/06/04 16:52
|
למס' 11 אתה אידיוט או משהו כזה? אם יש רק 10% במדינה שהם דתיים אז איך המפלגות הדתיות זכו ב30 מנדטים? כיום יש כמליון וחצי דתיים והנתונים רק יגדלו מכיוון שהחילוניים מגדלים 2 ילדים וכלב והדתיים בממוצע 6
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
שיעור פרטי למר פרס
חשוך ימי בינימי,
21/06/04 16:52
|
שם הקורס: דמוקרטיה פרלמנטרית שם התלמיד: ש. פרס שם המורה: חשוך ימי בינימי שיעור מס' 1: "ריבונות העם"
המושג הראשון שנלמד היום הוא "ריבונות העם". בדמוקרטיה לא המלך או האצילים הם הקובעים למי ולמה יש מקום בבית נבחרי הציבור, אלא ציבור בעלי זכות הבחירה. בדמוקרטיה, בעלי זכות הבחירה הם הרשאים לקבוע את הרכב הפרלמנט, חלוקת המושבים בו ואופיו. הם ורק הם ממנים את חברי הפרלמנט שאמורים לשרתם (ולא למלוך עליהם). מנהיג מפלגה דמוקרטית לעולם לא יצא בהכרזות שלפיהן אין מקום בפרלמנט למפלגות אחרות, כל עוד אלו נהנות מאימון הבוחרים ונבחרים בבחירות דמוקרטיות. שכן, כאמור, ציבור הבוחרים הוא הקובע למי יש ולמי אין מקום בפרלמנט. שיעורי בית: האם "וועדה מסדרת" נוסח מפלגת העבודה עשרות שנים, עולה בקנה אחד עם דמוקרטיה פרלמנטרית? נמק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Lesson No 2 please...
AvnerA,
21/06/04 20:59
|
Noticing that you specialise in 'Democracy', could you possibly tell me: In a 'democratic election', where LESS THAN 51% of voters voted, is the result 'democratic' and indeed valid?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב100% מס. 26
דוד - (לא דתי),
י-ם,
21/06/04 19:08
|
לפרס - באם המלמול חסר השחר שלך לא נובע מסניליות גרידה - פעל לשנות את החוק, באם תוכל, או אולי את שיטת הממשל בישראל? ולחשוב שפעם הערכנו אותך! פנה את מקומך לצעירים ללא סימפטומים של חולשת שכל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לחרדים ודתיים ודמוקרטיה
מולה עומר,
21/06/04 17:35
|
ביום שיהיה גוש חרדי דתי שיהווה רוב תוך עשר דקות תבוטל הדמוקרטיה ותחולל מדינת הלכה (שריעה) בדומה לאיראן או אפגניסטן של לפני המלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך ללמוד יהדות לני שתגיד שטויו
אורי קריף,
21/06/04 18:02
|
מדהים - אנשים שאינם יודעים דבר וחצי דבר ויהדות צריכים לקחת דוגמאות מהאסלם כדי לדבר על היהדות ! כמה עצוב וכמה עלוב. אגב, אני לא חרדי ולא דתי אז תחסרו את התגובות המטומטמות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
של נעליך
מוריס,
21/06/04 17:25
|
יש לך לא מעט חוצפה ועזות מצח בתגובתך המתנשאת והמכוערת. עכשיו תסביר לי כיצד "מועצת חכמי התורה" משתלבת עם "דמוקרטיה פרלמנטרית"? נכון, בימי הביניים היתה הכנסיה, כלומר "חכמי" הדת גם השלטון. אלא שרובנו התקדמנו מאז. ישראל היא הדמוקרטיה המערבית היחידה שאין בה הפרדת דת ומדינה. הנפגעים העיקריים: אזרחי ישראל ובעיקר הדת היהודית. צא לאור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובות משעשעות
חשוך ימי בינימי,
21/06/04 19:33
|
מניין למגיבים פה שאני חרדי? הם מכירים אותי? מה הם יודעים עליי פרט למה שאני כותב (כאשר מעריב מואיל בטובו לא לצנזר) ולכינוי שבחרתי לי? אם הם כבר בוחרים להגיב לדבריי, מדוע הם נטפלים אליי ולאישיותי (הבעייתית, אני מודה), במקום לתוכן דבריי? כל הטענות בדבר "מועצת גדולי התורה" וכו' ניתנות לתמצות במשפט אחד: "הם לא דמוקרטים, אז גם אנחנו לא חייבים להיות כאלה". מאז שסיימתי את גן הילדים לא נתקלתי בתגובות ילדותיות ברמה כזו. ("גם יוסי מרביץ"). שמעון פרס הוא מנהיג מפלגה לא דתית ולא חרדית, אלא מפלגה המתיימרת להיות סוציאל-דמוקרטית, והוא מרשה לעצמו לקבוע מה מותר ומה אסור שיהיה בפרלמנט. עם כל הכבוד (שאין לי כלפיו), את זה בדיוק קובעים הבוחרים ולא הוא.
ומה אם החרדים יקבלו 60 מנדטים? אז תהיה מדינה המונהגת על פי השקפת עולמם. אבל זוהי בדיוק הדמוקרטיה. אם הם יקבלו רוב בפרלמנט אזי זה מה שהעם רוצה. דמוקרטיה = דמוס קרטוס (שלטון העם, ביוונית). העם יכול להחליט שהוא בוחר באיתן כבל, באברהם בורג, בענבל גבריאלי ובעומרי שרון להנהיג אותו (ומי ידמה ומי ישווה להם ולחוכמתם), והוא גם יכול להחליט שהוא בוחר במועצת גדולי התורה להנהיגו. והחלטת העם, בדמוקרטיה, היא הקובעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
צודק.אם מס
ל"ת
ב120יש הרבה מקו,
21/06/04 16:50
|
|
 |
24.
פרס צודק אבל ילקק להם שיצטרך
ל"ת
ג'וני,
21/06/04 16:47
|
|
 |
23.
פרס חוזר למקורות
חבר הקיני,
חיפה,
21/06/04 16:41
|
בזקנותו, חוזר פרס לביטויים שהיו שגורים בפיהם של עמיתיו הבולשביקים, אשר כמעט כולם נמצאים כבר בעולם שכולו טוב או נהנים ממנעמי העולם הקפיטליסטי, ורק הוא נותר שריד נאמן למורשת הבולשביזם. "חזיר קפיטליסטי", "דת היא אופיום להמונים" - הם רק חלק מן הביטויים שהורישו לנו אבא סטאלין, אמא "פראבדה" (אמת, בעברית...), כרושצ'וב וכיו"ב. אז ככה: אם היה כאן באמת משטר דמוקרטי יציב, ולא משטר "דמוקרטי כבקשתך", המשנה את ככלי המשחק לפי נוחיות הדיקטטור המכהן, באמת לא היה צורך במפלגות דתיות. העם כבר היה אומר את דברו, ומוצא לשומרי המצוות נציגות ראויה בפרלמנט. אבל במצב בו אין כל קשר בין התפלגות הבוחרים להתפלגות הנבחרים, ובמצב בו ראש ממשלה מפטר שרים אשר אינם חושבים כמוהו - עדיף שתהינה הרבה מפלגות ציוניות ואמוניות. יחד עם זאת, העלאת אחוז החסימה תהיה מבורכת ביותר, והיא תכריח מפלגות שונות לחפש את המכנה המשותף האפשרי לאיחוד עם מפלגות אחרות. וזה נכון במיוחד לימניים ולדתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי שיוציא את הדת מחוץ לחוק?
אמונה,
21/06/04 16:53
|
|
 |
22.
פרס כבר מזמן על הבנקט
איציק,
21/06/04 16:37
|
האיש הזה זקן עייף ומותש.חבל שלא שולחים אותו למוסד גריאטרי כי מזמן כבר איבד שליטה על הרצון ועל הלשון.אפשר לתת לו כרטיס טיסה קבוע כי בנסיעותיו הרבות אולי ימצא מרפא למחלותיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Dear Itzik
AvnerA,
21/06/04 20:53
|
You ain't got a clue. You have so much more to learn. You are lucky you don't know how nuch.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל- 22
בנצי,
כאן,
21/06/04 17:24
|
איציק חביבי מאין לקחת את החוצפה כך להתייחס לאיש שביום אחד בחייו עשה יותר ממה שאתה תעשה בכל חייך ? פה גדול יש לך , לא בטוח שיש לך משהו מועיל נוסף ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
yes u right
ajmad,
22/06/04 10:34
|
he did very much things most of them he did for us and i thank hem for all but i give u free advise if you luck your religion you gona a looss more than you think
falestin needs hem to complitte the falestinian country
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
רק
יריב,
21/06/04 16:36
|
פרס הוא דתי בעצמו. לא זו בלבד, אלא שהוא המציא דת חדשה.
ההתעלמות שלו ממציאות הטרור של 10 השנים האחרונות שמה אותו במקום מכובד עם גדולי ההוזים שידעה האנושות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
כל כך נכון כל כך ברור
בנימין הקטן,
דרום,
21/06/04 16:33
|
צעד דרוש ראשון: לאסור בחוק מעורבות כלכלית של המדינה במוסדות דת. אמצעי המדינה המופנים כיום לצרכים דתיים מזינים יותר את ה"מדינאים המדומים" של המיגזר הדתי מאשר את מוסדות הדת עצמם. על המערך הדתי להתפרנס מתמיכת ותרומות מאמיניו ב ל ב ד !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
Makes sense
Alex,
US,
21/06/04 16:32
|
The religion would be respected more and have more followers, if these corrupt people would be removed from Knesset.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
לא יהלום, הציבור אינו מגחך
ליאת,
חיפה,
21/06/04 16:25
|
|
 |
17.
שמעון פרס הלוזר הכי גדול
ל"ת
אלי,
חיפה,
21/06/04 16:22
|
|
 |
אכן, תגובה אינטיליגנטית
ל"ת
מוריס,
21/06/04 17:18
|
|
 |
16.
פרס - מישפט מפתח בהויה הישראל
צבי קנ,
מרכז,
21/06/04 16:17
|
סוף סוף אמרו! הדת כל דת היא לא פוליטיקה- אלוהים בשמים, מי שמחפש קודש בכנסת-הוא לא מאמין באלוהים, אלוהי ישראל נימצא בספרים ומימצאים ארכיאולוגים יכולים לאמת שהיה עם יהודי, אבל מה הדת שיכת למיפלגות וחילוניות וגשמיות ושקרים וגניבות ומילחמת קיום? הרי אין בזה כל רוחניות, אנטי טזה לדת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המפתח הזה ינעל את העם
יש גבול לבורות,
21/06/04 18:56
|
ידידי המלומד, שימוש במילים לועזיות מפוצצות לא הופכות את דברי ההבל לבעלי רמה לך תלמד קצת ואולי תבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
יש משהו בדבריו אבל.....
דורון,
21/06/04 16:15
|
זה יוכל לבוא לידי בטוי כאשר הפוליטיקה בעצמה לא תיגע בשום דבר הקשור לדת . וזה כולל את הכנסת ואת בתי המשפט הציבוריים . כך שכל נושאי הדת יתקיימו אך ורק על פי בתי הדין הדתיים ושום דבר (מיסים,חינוך,תרבות,תקשורת וכו...) לא יהיה תחת בקורת ושליטה פוליטית. ולא נראה שזו היא כוונת יפי הנפש למיניהם המבקשים להפריד את הדת מהמדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
כל הכבוד לפרס
בוריס,
21/06/04 16:11
|
אפילו אם זה רק הצהרה. היסטוריה מראה ששילוב דת ושלטון זה דבר קטלני. אפילו טורקים מבינים את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אבל למפלגות ערביות יש מקום
ל"ת
אבי,
חלמיש,
21/06/04 16:09
|
|
 |
12.
פוסט ציונות מוחק את יהדות
בנצי-א,
ארצינו,
21/06/04 16:08
|
זהו הפרצוף האמיתי של פוסט ציונות הרב פרס : לערבים מותר לארגן מפלגה וליהודים אסור
הרב פרס : רק כשרות שלי כשרה
הרב שרון : אנשי גוש קטיף יגורו איפה שאני אקבע
הרב ברק : רק משפט חילוני וחזיר כשר
הרבנית ארבל : אני אקבע מי לא יהיה שר המשפטים ושר לבטחון פנים וראש הממשלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך שכל של לחם
ל"ת
הרב בא-גד,
דג-ד-גן,
21/06/04 17:34
|
|
 |
11.
דתיים
יוסי הלוי,
שרון,
21/06/04 16:07
|
יש בערך 10 אחוז דתיים באוכלוסיה. על כן ראוי שיהיה להם ייצוג של בערך 12 חברי כנסת מבין 120.
זה הכל.
יוסי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמוקרטיה במיטבה.
CtrlX,
21/06/04 18:50
|
הבחירות האחרונות הוכיחו שיש רק 40% סמולנים.
אז איך זה שכל העיתונות בארץ מורכבת ברובה המכריע מעיתונאים סמולנים. והרדיו מורכב ברובו משדרנים סמולנים ו3 התחנות טלוויזיה בארץ מורכבות ברובם מסמולנים. ואיך זה שכל הנותני ביקורות למינהם (ספרים,מוסיקה,הצגות,סרטים,סדרות וכ'ו) סמולנים קיצוניים. ואיך זה על תשכח !! עבודה 19 מנדטים מר"ץ 7 מנטיים ,או 6 מי זוכר.
איך זה אני מתפלא!!!! ובכלל איך זה שהדתיים עברו את החילוניים בכמעט כל קטגוריה במבדק השכל הלאומי.
איך זה הרי רק לסמולנים יש מונופול על השכל. ועל ההיגיון , ועל ה"נאורות"
ובכלל אני לא מבין?? מה אתה מאשים את הדתיים בזיוף קולות , או שקשה לך להבין איך חילוני מצביע ליושב ראש תנועה דתית.
אגב אני חילוני, והתלבטתי בבחירות האחרונות עם להצביע מפד"ל או לא. איך זה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סמאלנים כותבים ב-
מיכה,
21/06/04 21:17
|
|
 |
איך הגעת לחישוב הזה ?גאון
מוטי,
21/06/04 18:47
|
כמה דתיים מצבעים ליכוד,מימד, איחוד לאומי, ועוד מפלגות שלא עברו את %החסימה? מעבר ל 22 החכים של המלפגות הדתיות תגלה שה% הדתיים במדינה מתקרב ל30%
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש לא נכון
חנה,
21/06/04 17:58
|
מי שמשפיע במדינה דמוקרטית הוא לא בעל זכות הבחירה, אלא מי שמנצל את הזכות הזו. מה שנקרא "האזרח האקטיבי". העובדה שהדתיים איכפתיים הרבה מעבר לשיעורם באוכלוסיה, כך שישנם אחוזי הצבעה גבוהים יותר בקרב הדתיים היא חלק מן המשחק הדמוקרטי. על זה נאמר: רק מי שמצביע - משפיע. דתיים ביום הבחירות לא מנצלים את הזמן לסופשבוע בחו"ל, אלא מגיעים להצביע בהמוניהם, וכך הם משפיעים. לכן, יש להם יותר מנדטים משיעורם באוכלוסיה. (זאת בנוסף לחילונים רבים המצביעים למפלגות דתיות, כמו חי"ל - חילונים מצביעי מפד"ל) כל ניסיון להגביל את כוחם בכנסת ע"פ סטטיסטיקה זו או אחרת היא אנטי-דמוקרטית. וסיום אופטימי בשבילך: באותה הדרך בדיוק גם אתה וחבריך יכולים להשפיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנתי
מוטי,
21/06/04 19:03
|
1.הבחירות מתקימות בימי ג' ככל הזכור לי איך חו"ל וסןפ"ש מתקשר לכאן? א. שהחילונים לא יזלזלו בבחירות. 2.גם דתיים נוסעים לחו"ל. 3. גם דתיים נוסעים לסופ"ש. מסכים שהדתיים הולכים להצביע לפי העניין ובהמוניהם אין ל בעיה עם ביטול המפלגות הדתיות הרבה יותר נוח להחליף את פתק ההצבעה לפי ההבטחות של הפוליטיקאים החילוניים אבל אני חושש שאתם תסבלו יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
פרס פתטי כהרגלו
ל"ת
בני,
21/06/04 16:05
|
|
 |
אמא שלך פתטית כהרגלה
ל"ת
שימון,
21/06/04 17:33
|
|
 |
9.
חתרן בלתי נלאה
ל"ת
מורשת רבין,
21/06/04 16:02
|
|
 |
8.
לאירנים דימינו
הכהן,
דרום,
21/06/04 15:59
|
פרס צודק מפלגות דתיות קיימות רק במדינות חשוכות אין לזה שום קשר לדת ואמונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגבי הקשר לדת אתה לא מדייק
בני,
באר-שבע,
21/06/04 16:04
|
המפלגות הדתיות גורמות להתרחקות של חלקים ניכרים של הציבור מהדת. כל השאר-נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להתרחק מהדת
ישראל,
21/06/04 19:34
|
מי שמתרחק מהדת ותולה את סירחונו באחרים, הוא סתם מנוול. תגיד שיותר נח לך לחלל שבת, שיותר נח לך לאכול חזיר, שתענוג לקיים יחסי מין הוללים וזולים. את זה לפחות כולם מבינים. אם אתה מתרחק מן הדת רק בגלל התנהגות הדתיים אז מזמן היית צריך להתרחק מן החילוניות בגלל ההתנהגות הגסה, הפרועה והבהמית של החילונים. אבל "התנהגות" זה לא בדיוק מה שמפריע לך... זה ה"אבר הקטן" שמפריע לך! ואם אתה לא מבין אז אבאר: אמרו חכמים: אבר קטן ישנו באדם, מרעיבו - שבע, משביעו - רעב! עדיין לא מבין? לך תלמד ותחכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
כמובן שהוא צודק
ל"ת
ו8ן,
21/06/04 15:58
|
|
 |
6.
פרס אתה גדול - אוהב אותך
שומר פתאים,
21/06/04 15:53
|
|
 |
תחליף את הכינוי שלך שומר זבלים
ל"ת
בונזו,
21/06/04 16:48
|
|
 |
5.
מצחיק...
יוס2,
21/06/04 15:49
|
|
 |
4.
להפריד דת מפוליטיקה!!!
דן לדמן,
21/06/04 15:45
|
צודק פרס בכל מילה. אסור שהמראה של הדת תהיה הפוליטיקה. לכל הדתיים שכנראה שכחו את ספרי שמואל א ו ב כדי לחזור ולעיין. השילוב של מימד עבודה הוא חשוב ביותר. ולא עושה מהיהדות מסחרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
פרס צודק ואמיץ לב על דבריו אלו
יוסי ג 200,
21/06/04 15:43
|
הוא גם מסכן את יכולת התמרון של העבודה להרכבת ממשלה. ובכל זאת הוא אומר את הדברים באמת מי צריךך מפלגה דתית או חרדית אם זה לא בשביל לגנוב כסף מהקופה הציבורית מה אתה אומר יהלום לא הספיק לך מה שגזלת עד היום מקופת העם לא הספיק לך תיק אפרסק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רציתי לכתוב לך תגובה
מוטי,
21/06/04 19:14
|
על דרך חיים דתית שלי של ילדי לימודים ממלכתי דתי תיכון דתי הצטויניות בלימודים התנדבות לשרת בקהילה משרתים ביחידות המובחרות ביותר בצהל סריית ושייטת שרות ללא קיטורים לימודים אקדמאים וגם מצבעים למפלות ציוניות דתיות אבל זה נראה להגיב כך קטנוני מדי אז אני לא מגיב שיהיה לך ערב שקט יש מי ששמור על כל הגנבים במדינה אוךם הגינבות של יהלום אם בכלל קטנות עליכם אז ששששששששש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
חזון אחרית הימים.מתגשם ?
ל"ת
אליצור,
21/06/04 15:43
|
|
 |
מפלגות דתיות
עוזי,
21/06/04 16:03
|
עד כמה שאיני יכול להסתכל בפרצופו של פרס מבלי לזכור את דברי יצחק רבין עליו (תככן וכו,), הרי הוא צודק. מפלגה דתית בעצם הווייתה היא אנטי-דמוקרטית, מכיוון שהדת עצמה היא אנטי דמוקרטית, ולכן דתיים חייבים להשתלב במפלגות רעיוניות ולנסות להשפיע מבפנים. אין מקום למפלגות דתיות בדמוקרטיה אמיתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
----
no democrate,
21/06/04 18:45
|
|
 |
מסחטות יהודיות
ל"ת
מיץ,
21/06/04 18:20
|
|
 |
1.
באופן עקרוני פרס צודק
Avi Ecuador,
21/06/04 15:42
|
רק שאמונה לא חייבת להיות כנראה רק אלוהים ותקראו שוב תגובה מהעבר שכתבתי ובטח מתאימה ל"חכמים" כמו פרס: מדע דת ושמאל מה הוא אחד ההבדלים העיקריים בין מדע לדת ללא להכנס להבדלים נוספים ? המדע בוחן כל תיאוריה לפי הצלחתה, עמידתה במבחן והאפשרות להוכיח אותה או להוכיח שתיאוריה מסוימת שגויה בעזרת הוכחות שונות או תיאוריה שונה שמוכיחה טוב יותר את עצמה. התיאוריה תמשיך להיות נכונה ואולי בשימוש כל עוד שלא תימצא תיאוריה חדשה שתוכיח שהקודמת היא לא נכונה, שגויה או ראויה לתיקון ולשיפור. הדת לעומת זאת היא תיאוריה של אמונה של בני אדם שנלקחת, נלמדת ומובנת כאמת מוחלטת שאי אפשר ואסור לערער עליה וכל המאמינים בה מנסים למצוא הצדקות, הוכחות ופירושים לאמת המוחלטת שנקבעה מראש ואסור לפקפק בה או להעמידה במבחן קריטי כזה שיוכל לערער את צידקתה או בטעויות שקיימות בה אולי. עכשיו רבותי, מה שהיום השמאל שלכאורה מקדש את המדע ומחפש צדק עושה לעצמו ולעמנו? הוא הפך את עצמו בעצם לכת דתית חרדית פנטית חדשה שהשלום בשבילו הוא דת ויוצר מסביבו תורה חדשה שלא ניתן לערער עליה, אמונתו בשלום עם הפלסטינים כאשר עובדות ונתונים של היום יום לא משכנעים אותו או בעלי משקל בכדי לשנות את דעותיו ולהתפכח אלא רק למציאת הסברים ישנים או חדשים לעצמו ולחברה שהוא שוכן בה לתמיכה בתורתו. לא רצח, לא הצהרות של המן ועוד צוררי ישראל, לא ראיית החינוך שלהם ולמה הוא הביא, לא ראיית תפיסת עולמם של הרוצחים שהופכים לשאהידים עם בתולות על חשבוננו, לא השינאה שלהם, לא החברה בעלת התשתית של אנרכיה, עושק ואי צדק, לא מאות הרוגים אצלנו או התשלום שלנו שהוא היה כתשלום על כל איזה חוב שהייה אולי יכול להיות לנו כלפיהם, לא אוסלו שנתן להם את כל מה שישראל לא יכלה לתת ולא זה שהם היו בשלטון וערפאת שמסמל את חברת הרוע הוריד אותם והעלה את הימין. שום דבר לא יוכיח להם שהשלום לא הגיוני עם חיות בצורת אדם אלה ושהשלום לא יכול להיות בימנו. הדת כמובן מסכימה להוכחות שמאשרים אותה כאשר השיטה היא נעשה ונשמע ולא נשמע ונעשה ותראו מה שיטה זו עשתה לשמאל בעמנו שאימץ את השקפת העולם הזו ועושה עבודה זרה ובונה את עגל הזהב ולא רוצה לשמוע. טוב, אם מדובר כבר שהשמאל שלנו יש לו אמונה אז אולי תקחו משהו ממורשת ישראל ותלמדו על משה רבנו שהיה במדבר עם דור עבדים שיצאנו ממצריים ושדור זה היה חייב לנדוד 40 שנה בכדי שנמות ונצמח דור חדש, ותחילו זאת על הפלסטינים אולי, 40 שנה ללא שיחות ושחברת החיות תנצל שנים אלה להצמחת דור של בני אדם שיאפשר לדבר איתם ולהאמין במה שהם אומרים אולי. אם המדובר היה בשלום עם האמריקאים אולי היה שווה לעצום עיין אבל החברה שאתם עשיתם ממנה את עגל הזהב שלכם עוד תשמיד אותנו ואתם החלק שעגל הזהב מפחד ממנו יותר מכול. את הדתיים בעמנו הם ידעו איך לנהל ולדכות אבל אותכם, עם הפה ותפיסת העולם (גם אותי), יש להם שיטה אחרת וזה לאו דווקא בפה אלא "מוחמד בל סעיף". ידידי מהשמאל הגיע הזמן שתחליטו ותפעלו ביושר עם עצמכם ואל תעשו לכם דת חדשה, עבודה זרה והקמת עגל הזהב. אם אתם מאמינים בכל זאת בעגל הזהב הפלסטיני תנו לו לפחות להקים את עצמו לבד ללא עזרתנו וללא תשלום הדם שהוא גובה מאיתנו ואל תשלחו את עם ישראל להקריב את בניו במשימה שנקראת היום לוחמה במחבלים אבל למעשה היא עבודה זרה; עגל הזהב. ואם הם לא יכולים לבד להקים את מדינת עגל הזהב בכוחות עצמם ופוגעים בנו אז נאלץ להפיץ אותם לכל הרוחות מכאן, טרנספר בשלבים על כל פיגוע; לעמנו יחסך הרבה דם והדורות הבאים יודו לכם ומה אכפת לכם שלדתיים יהיה חג פורים חדש כולנו נוכל לחגוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
avi Ecuador
Yored,
21/06/04 19:30
|
is an idiot that has nothing to do all day but write on the internet ,and he has something to say about every artical.........don't you have something else to do? or at least write something that makes some sense?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי אתה בסדר!
ל"ת
jak,
21/06/04 18:58
|
|
 |
איזה קישקוש ארוך ומיותר
ל"ת
Avi kfar malal,
21/06/04 17:33
|
|
 |
אני לא יודע אם
Avi Ecuador,
21/06/04 18:15
|
להיות עצוב או שמח מתגובה כמו שלך? מצד אחד לא אמרת ולא הוכחת כלום אולי חוץ מברבור יבש וחוסר דעת ומצד שני אם זו הרמה בחלם של היום אז באמת אתה וכמוך מוכיחים כמה אתם מחזקים את דעתי שדור עגל הזהב היום שולט בחלם ומיועד לקטסטרופה קרובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אקוודור זה שמך או המקום שממנו
שמוליק,
צפון,
21/06/04 16:51
|
|
 |
אבי, סכתיין על ההשקעה
ל"ת
בובי,
21/06/04 16:48
|
|
 |
תודה
Avi Ecuador,
21/06/04 17:19
|
תגובה שפרסמתי לפני שנתיים ושמעריב מאפשר לי מדי פעם לפרסם שוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שומר תגובות בנות שנתיים?
ל"ת
גידי,
21/06/04 18:43
|
|
 |
יותר רחוק
ל"ת
Avi Ecuador,
21/06/04 18:54
|
|
 |
לא שכח את מזרחי מ-אגו
ל"ת
ולערבים יש?!?!,
לוגיקה,
22/06/04 08:46
|
|