 |
58.
שיהיו כלבי שמירה,לא חיות מחמד!
ל"ת
כרמית,
21/06/04 13:55
|
|
 |
57.
how cold can you be?
ל"ת
helen,
19/06/04 23:40
|
|
 |
56.
רוע מחינוך לקוי ובורות
ורד,
חיפה,
19/06/04 22:16
|
אין מקום בעולם (תאורטית לצערי) לאנשים קרים ורעים כמוך. כנראה שגם אותך, כמו את הכלב הספציפי הזה חינכו לשנוא. חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
רק על ידי גינוי מהציבור ושינוי
שירלי,
19/06/04 17:11
|
הדעה הרווחת לפיה "הם נענשו כבר מספיק" תבוא הישועה. אם הורים עכאלה, ואחרים שמסכנים את ילדיהם (בין אם קרה אסון או לא) יזכו לגינוי מקיר לקיר, ולא לאמפתיה בשל האסון שפקד אותם, רק אז יבוא שינוי. ברגע שהם נתפסים כלא אחראים ל"מזל הרע" שפקד אותם ולכן אומללים - המסר הוא שזה יכול לקרות לכולם והם "רק" מסכנים. אבל הם לא. הם מבוגרים שביודעין התנהגו ברשלנות פושעת כלפי ביתם ושאר אנשים שבמזל לא הותקפו. העניין כאן הוא לא כלב כזה או אחר, אלא צפצוף ארוך ומתמשך על החוק וחוסר ערך לחיי אדם. ולזה אחראית המדינה הדפוקה שלנו, שבחוסר האכיפה שלה מאותתת שחיי אדם זה הפקר, בכבישים, בחוקים שלא נאכפים - הכל חלק מאותה מערכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
נימאס כבר מכל המישפטנים
אזרח,
19/06/04 15:28
|
אשר מחזיקים ומתפקדים כפאודלים או דיקטטורים!בושה וחרפה *לממשל החוק* על *הסחורה* שהוא מחזיק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
ד''ר דנה פוגץ זכתה בתאר לסתימות
גולדמן,
19/06/04 12:04
|
אך מיתקשר ולמה מומחיות לעשות עוד עבל להורים יותר מימה שקרה ואיזה רשלנות מדברת זה לא דבר בשליטה ויכול לקרות בכול ביית אבל זכית בתאר סתומת השנה בתודה ההנהלה נ.ב ד"ר בואי נעשה רעה לעוד אנשים להתראות סתמה כן אבל בוואדי שיצנזרו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
העיקר שמעריב קורא לאמץ אמסטפים
י,
תא,
19/06/04 12:01
|
במדור רכילות תחת "מומלצים" מעריב קורא לכולנו לאמץ אמסטפים. באמת "כל הכבוד" למעריב על הרגישות!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
dog's
g,w,b,,
ny.,....u.s,
19/06/04 09:46
|
the best dog's if you traine heeme he wil be a manster or a poosycat
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
אמסטף תוקפני=עבירה פלילית
לסרס ולעקר אותם,
19/06/04 01:05
|
תראו מה עשו לנו הערסים של דרום ת"א. עכשיו אף בעל כלב לא יכול להסתובב עם הכלב משוחרר,גם אם זה לברדור.הולכים עכשיו להחרים את כל האמסטפים והרוטויילרים,וכל זה למה? כי הערסים המגעילים של דרום ת"א נותנים לכלבים הערסים שלהם להסתובב משוחררים ושמחים כל פעם שהכלב שלהם יצא חי מקרב ואומרים " איזה כלב גבר יש לי..." הם רוצים שיהיה להם כזה כלב רוצח בשביל שכשהם לבד בלי החבר'ה אז עדיין אנשים יפחדו מהם,יא אללה איזה סתומים. צריך להעניש כל מקרה לגופו ופשוט לאיים בעונשים מאוד מאוד כבדים למי שמסתובב עם כלב כזה משוחרר ברחוב{ולא לקנוס כל בעל כלב,כי גם הם סובלים מהאמסטפים שהורגים את כלביהם},ופשוט לסרס אותם וככה הם לא יהיה דומיננטים יותר ולא יהיה בהם את הרצון לריב ולהרוג. וחוץ מזה,עם הבעליםם לא ילמד את הכלב להשתמש בלסת האיומה שלו,אז הכלב לא יתקוף לעולם גם במיקרים קיצוניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
רשיון לגדל כלבים מסוכנים
תל אביבי,
18/06/04 23:52
|
כמדומני, על מנת לגדל נחשים ארסיים צריך רשיון מיוחד. מדוע, אם כן, לא מתנים אחזקת כלבים מגזעים תוקפניים ברשיון דומה? הרי ברור שכדי לגדל לברדור או פודל לא צריך אותו ידע כמו לגדל אמסטף, רוטלווילר, דוברמן ופיטבול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
הכלב שומר על זכות השתיקה !
ןל,
ל,
18/06/04 23:08
|
|
 |
47.
Working dog
Ytzhack,
usa,
18/06/04 22:58
|
Just because the dog is aggresive does not make him suitable as a working dog. one of the main conditions of a working dog is being relaible.,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
they dont want him to work
sam mi,
19/06/04 10:59
|
|
 |
46.
גידול לא נכון של בעל חיים
דודו,
18/06/04 22:26
|
|
 |
45.
הטימטום והאגואיזם אוכל את רוב
George,
California,
18/06/04 22:26
|
|
 |
44.
לכל מגני החיות
דן הבל, 15,
18/06/04 22:21
|
העובדה שהטבע של האמסטף הוא להיות תוקפני ומסוכן צריכה להרתיע ולמנוע מאיתנו להיות איתו במגע, כמו שאנו לא מגדלים חיות מסוכנות מטבען כמו נמרים ותנינים כך אנו צריכים להימנע מהחברים "הטובים" האלו. האם כאשר אדם איבד את שפיותו ואינו יכול לשלוט על רצונו לרצוח, לאנוס, לגנוב, האם אז אנו אומרים כי אין להעניש אותו מכיוון ואינו שולט על מעשיו או על מחשבותיו? בוודאי שלא... ועד כמה קר שזה ישמע: הרי ברצוננו להיות מדינה "נאורה", ובכן, מדינה נאורה היא מדינה שבה החוק יבש ומוליך כמקל את העיוור, ללא הוררין, ההורים צריכים להישפט כי אם לא, אנו נעבור על החוק והמוסר המשפטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
אם הכלב רצח בעליו צריך להישפט.
אלי,
חיפה;,
18/06/04 21:43
|
אם הכלב רצח - בעליו צריך להישפט על רצח! אם הוא החזיק בכלב כנשק, ואם הכלב קטלני ורוצח ילדים אז בעליו חייב לתת את הדין על כך - עם כול הצער והאימה, במקרה הזה האבא חייב לתת את הדין - הוא כנראה לא לקח מספיק אחריות כשהביא רוצח לביתו. אגב, ככול שאני אוהב חיות, הכלב הרוצח חייב למות ויפה שעה קודם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אסון לילדה
ציפי,
קריות,
18/06/04 20:44
|
ברור שההורים אשמים בהכל..מבחינתי האבא רצח את הילדה שלו וכל החיים הוא ישלם מחיר כבד על זה ומקווה שהוא ישאר עם הרגשות מצפון על כל האדישות שלו. ואני בתור אחת שהיה לי כלב יודעת שילדים קטנים יכולים להציק לכלב ועוד כלב מסוג אמסטף ישר תוקף. אני לא חושבת שצריך להעמיד את ההורים לדין..את העונש הם כבר קיבלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
יש חוק
בעלת כלבה חמודה,
קרית ביאליק,
18/06/04 19:52
|
על רעש של נביחות כלבים - בלתי נסבל, המפריע למנוחת השכנים ביום ובלילה, מי אוכף אותו? העיקר שיש חוק? גם כאשר מתלוננים לא נעשה דבר, אז למה לחוקק חוקים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שנכון נכון מדינה מופקרת.
ל"ת
מבקר תגובות,
18/06/04 20:59
|
|
 |
40.
עם של שופטים!
צברי אחד מהעם,
18/06/04 19:30
|
רוב התגובות כאן...גורמות לי בחילה......נכון הטימטום והאגואיזם אוכל את רוב האנשים כאן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
ומי יעמיד לדין המחוקק?
אבי,
18/06/04 19:16
|
למה עד עכשיו אין חוק שאוסר על גידול הכלבים המרושעים האלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
כאילו הם לא קיבלו כבר עונש ?
ל"ת
א,
הטימטום חוגג,
18/06/04 19:14
|
|
 |
37.
הכלב לא אשם
עמוס חגג,
נתניה,
18/06/04 18:40
|
כלב הוא חיה שניראת כמו בעליה .מי לא רואה כלב קטן ננסי רוצה להיתנפל .זה לפי החינוך שלו.כלב תלמד אותו לאכול חרה .הוא יאכל .לי היה רוטווילר וזאב רועה גרמני . שהרועה גרמני היה מסוכן יותר והוא תקף .למה אני אימנתי אותו לתקיפה אבל הרוטווילר שהוא היה ניראה כמו רוצח מעולם לא תקף .ילדים היו משחקים איתו אף פעם לא עשה סימן של כועס או מי שמבין שעלול לתקוף .לכן הכלבים מיתנהגים לפי התיכנות שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
read
DANI,
18/06/04 23:24
|
clearly you have very little experience with dogs other than your own, check the international track record of this dog and youll see that it has bitten people without provocation many times, it is not just a matter of training, its also a matter of nature. these dogs should be banned
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
לחוקק חוק החזקת כלבים מסוכנים
משוגעת על כלבים,
רמת אביב,
18/06/04 18:15
|
|
 |
35.
אקדח מים או תת מקלע?
נעם,
18/06/04 18:10
|
יש מיני כלבים שהם תת-מקלע עוזי, ויש מינים שהם אקדח מים.... פודלים, גולדנים, והלברדורים למיניהם גם אם נושכים לעיתים רחוקות, הנזק לננשך- מזערי. ממש כמו אקדח מים. לעומתם האמסטפים, הפיטבולים, והרוטוילרים למיניהם כשהם נושכים, הנזק עצום. לעיתים, כמו תת-מקלע קטלני, מסתיימת התקיפה במוות. לכן, בואו נסלק את ה"עוזים" ונשאיר את הבמה ל"אקדחי המים".
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
Insensitive
Demicooloo,
this planet,
18/06/04 18:07
|
Right, lets punish the parents some more. That's a good idea. I think the death of their daugther is not enough.
In the same token, why not punish drivers that kill their family in a car accident. Or better still, any accident in the household.?
Sometimes I cannot believe the insesitivity and stupidity of people looking to make a name for themselves off the backs of other people's misery.
Let them morn in peace.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
כל הבעלים הרשלנים - למכלאה
אוהב כלבים,
18/06/04 17:48
|
מה הכלב אשם אם לא יודעים לגדל אותו כמו שצריך ? יש לנו במשפחה רוטביילר 10 שנים הוא נהדר עם ילדים אוהב את כולם ולא נשך אפילו כלב אחר בחייו כי גידלנו אותו לפי החוק הפשוט - לוקחים כלב מגזע רציני - תטפלו בו ברצינות, תאלפו ותחנכו אותו כמו שצריך. כלב לא הופך לתוקפני מן הסתם !! כלב לומד ומתנהג בהתאם
חיית מחמד לא צעצוע שזורקים אחרי שנמעס ומי שעושה כך ש....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
בכל מדינה מתוקנת גידול אמסטף..
.,
18/06/04 17:25
|
|
 |
31.
בעלים לאמסטף ודומיו צריכים רשי
אורן,
חדרה,
18/06/04 17:05
|
תגובה (370) שם השולח: אורן אזור מגורים: חדרה דואר אלקטרוני: נושא: בעלים לאמסטף ודומיו צריכים רשיון כמו לרכב גם רכב הוא ידידותי מי שנוהג בו ללא הכשרה מתאימה - עבריין. בעלי כלבים מסוכנים צריכים לקבל הכשרה - שיעורי נהיגה, לעשות טסט ואולי לקבל רשיון. מידי שנה צריך לבחון גם אם אופיו של הכלב לא השתנה כתוצאה מטיפול לא נכון . אם לא עושים זאת אז יש לסלק את כל הרכבים המסוכנים מהכביש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנלוגיה מטומטמת
האזרח קליין,
ישראל,
18/06/04 18:35
|
לא מסוגל כמו בעלי כלבים אחרים להבין שלעולם לא תהיה לך שליטה מלאה על חיית טרף?
מכונית היא לא בעל חיים שמאלפים. בעל החיים שנוהג במכונית צריך אילוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
**שהכלב ישמור על יגאל עמיר***
ל"ת
אאוריקה,
18/06/04 16:51
|
|
 |
אהבתי...
ל"ת
טלית,
18/06/04 21:01
|
|
 |
29.
כן אשמים ההורים-הם הכניסו ילדה
צבי,
18/06/04 16:41
|
הם כמו שהכניסו את הילדה לתוך כלוב של אריה במצוקה, כלב שבועיים הובא לבית לא מכיר, חית טרף , מביאים לו ילדה בת 4?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
להוציא את האמסטף והרוטווילר אל
Jocker,
18/06/04 16:32
|
מחוץ לחוק זה הכל, מדינה של מטומטמים , אם אפשר להחזיק אמסטף בבית אז אפשר גם להחזיק נמר ואריה מה הבעיה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מה לעזאזל הם בסדר?!
ליטל,
חיפה,
18/06/04 16:25
|
דבר ראשון איך הורים מחזיקים כזאת חיה תוקפנית שבהתחלה שימשה ככלב הימורים ששנים נלחמו אחדבשני עד למוות! ודבר שני חיי אדם חשובים בהרבה מחיי חיה לא משנה מה!! צריך להרדים את החיה הדוחה הזאת!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לדוקטור יצחק קדמן
דוד כהן,
18/06/04 16:22
|
טענתך שההורים כבר נענשו היא לא רק טענת סרק אלא טענה טועה ומטעה.
את הרצח בצע הכלב
את הרקע והתנאים לבצוע הרצח בצעו ההורים שצריכים היו לדעת שלא שמים חית טרף בבית עם ילדה קטנה.
את הונאת הציבור על מקור האשמה עושים סיענים כמוך שמביעים """דעות מוסמכות""" ומטעות.
הילדה המסכנה היא ששלמה את המחיר בחייה
ההורים לא שלמו כלום.......
אולי האמא נענשה, והאב הוא האשם, שהביא כזה רוצח הביתה.
***אז אל תספר לנו שהם כבר נענשו מספיק, זה פשוט הטעיה***
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
Such a tragic case
Nadav,
London,
18/06/04 16:04
|
Why is it that so many dog owners look like their pets?
Criminal investigation is in order.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
להעמיד למישפט את רשויות החוק
האזרח קליין,
ישראל,
18/06/04 16:01
|
ההורים שילמו מחיר כבד ביותר. יותר הגיוני להעמיד למשפט אחרים שמחזיקים כלבים מסוג זה!
או בעצם להעמיד למשפט את המחוקקים שבעיכובם בותרה הקטנה המסכנה.
לכל ה"גאונים" שמבינים בכלבים ויודעים לספר איך אצלם זה לא יקרה. אתם טיפשים כמעט כמו הכלבים שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
A question regarding the name
Yossi,
18/06/04 15:55
|
Isn't 'Amsteff' the correct name for a PITBULL TERREIER?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמסטף-american staffordshire
גיורא,
18/06/04 21:58
|
|
 |
ya it is
ל"ת
me,
me,
18/06/04 17:15
|
|
 |
22.
דמיון מדהים
ברוך כץ,
עפולה,
18/06/04 15:47
|
בס"ד שמתם לב לדמיון מדהים בין בעלי הכלבים לבעליהם? אותו פרצוף! הבחירה בכלב איננה מקרית. בעל הכלב מחפש כלב הדומה לו וכנראה לא רק בהופעה אלא באופי! ממזמן חשבתי לצלם בעלי כלבים עם כלביהם ולפרסם מחקר בנדון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה כבר נעשה !!
ל"ת
מוריס,
18/06/04 23:22
|
|
 |
someone already did it!
ל"ת
mor,
brooklyn,
18/06/04 18:54
|
|
 |
תגובה ל-21
א.,
שרון,
18/06/04 18:35
|
אתה צודק בהקשר לדמיון בכלל ומעניין מחקר כזה.. אך בהקשר כאן.. זה סתם מעליב..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מאד צודק
עתליה,
18/06/04 18:06
|
והדמיון הוא לא רק חיצוני. אנשים אלימים בוחרים בכלבים מסוכנים ואלימים. ויש עוד מעגל מסוכן. אנשים אלימים שמחזיקים בכלבים , מתנהגים אליהם בגסות, והכלבים נוקמים עקב כך בבני אדם אחרים. לא אתפלא אם האבא של הילדה הרביץ לכלב או הרעיב אותו. ובכל זאת אני בדעתו של ד"ר קדמן - ההורים נענשו בעונש הקשה מכל - בחיי בתם. אין לענות אותם יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראיתי סרט כזה, לפני המון שנים.
לי יש פודלית,
18/06/04 17:23
|
מישהוא צילם ועשה סרט לטלווזייה על הדמיון בין הכלב לבעליו. הראו נשים מתוקות עם תלתלים עם פודל מתולתל, גברים קרחים - עם כלבים קרחים(בגוף), נשים זעירות -עם כלבי פינצר זעירים, גברים שמנים קרחים ומיוזעים עם בולדוג... היה מצחיק ומעורר מחשבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
המחוקקים אשמים
דניאלה,
18/06/04 15:32
|
דמה של הילדה בראשם. מדהים לחשוב שכדי להגן על אזרחים נלחמים במחבלים פלשתינים. והכלבים הרוצחים האלה מסתובבים ברחובות בחופשיות. צריך לחוקק חוק ולאכוף אותו זה הכל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
להרתיע???
אורית,
18/06/04 15:29
|
ד"ר פוגץ מציעה להעמיד ההורים לדין כי "תביעות רשלנות נועדו גם כדי להרתיע..." נו....באמת.... מות איום של ילדה בת ארבע לא מספיק מרתיע? צריך לתבוע את ההורים האומליים כדי שאנשים אחרים ירתעו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
חוות דעת מוסמכת ביותר!
וונדל הולמס,
וושינגטון,
18/06/04 15:21
|
אכן, חוות הדעת המלומדת של המומחית לענייני משפט פוגץ' מהמוסד האקדמי החשוב של קרית אונו היא הדבר שחיכינו לו. תודה לך, פוגץ'. תולה לך, קרית אונו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא מרצה גם באונ' תל אביב
ל"ת
תרגיע וונדל,
18/06/04 18:16
|
|
 |
18.
די כבר לראות הכל דרך ספר החוקי
ישראלי 1,
18/06/04 15:18
|
די כבר לראות את העולם דרך ספר החוקים בלבד.
לא הכל שפיט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
יש הרבה בע''ח שנהרגים ע''י בנ''א
אור,
18/06/04 15:17
|
ואף אחד אפילו לא מזכיר את זה!! זה נורא מה שקרה לילדה הקטנה, אבל זו אשמת ההורים ולא הכלב אסטף שמטבעו יש לו נטייה לתוקפנות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
תגדלו ילדים במקום כלבים!!!!!!!
ג'ני,
אי שם,
18/06/04 15:15
|
במקום לאמץ כלבים תאמצו ילדיםמסכנים שזקוקים לבית חם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה?
אייל .ק,
18/06/04 15:27
|
|
 |
15.
הכלב הרוצח ישמור על מטה המוסד
ל"ת
לא מבין,
18/06/04 15:08
|
|
 |
14.
זה באשמת ההורים- אבל:
תומר,
י-ם,
18/06/04 15:07
|
זה באשמת ההורים- אבל, העמדה לדין? ההורים איבדו את היקר להם מכל. העמדה לדין- זה מוגזם מידי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הם נענשו בעונש הגדול ביותר
הורה,
18/06/04 15:03
|
|
 |
או שנענשו
ארז,
תל אביב,
19/06/04 01:23
|
לדעתי חיבים להענישם כי או שהם נענשו או שהם רצו שזה יקרה ושמענו כבר גם על הורים כאלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אך הם בכל זאת אשמים
טלית,
18/06/04 21:06
|
אם היתה הילדה נהרגת ע"י אקדח טעון המונח על השולחן בבית, היית "מטיס" אותם לכלא. הכלב משול לאקדח טעון, זהו כלב שכבר תקף (כלבים), וידוע שהוא מסוכן, ובכל זאת, לא עשו כלום למנוע את גישת הילדה אל הכלב התוקפני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
פס''ד בש אומר לכם משהו?
סטודנט למשפטים,
חיפה,
18/06/04 14:58
|
אדם השאיר מקרר בחצר ביתו. שני ילדים שיחקו במקרר, ננעלו בתוכו ונחנקו למוות. האדם הואשם בגרם מוות ברשלנות. האם זהו המקרה שלפנינו?
השאלה הנשאלת היא האם החוק אומר שכלב הינו בעל חיים מסוכן? האם בש ידע בתקופתו (שנות ה-60) שמקרר עלול לגרום למוות? אומנם באותה תקופה המקררים היו ננעלים הרמטית מבפנים, אך השאלה היא האם ניתן לבצע אנלוגיה בין הכלב אמסטף למקרר ההוא.
האם המחוקק רואה בכלב חיה מסוכנת? האם באותה מידה נמלה היא חיה מסוכנת? האם מעכשיו לא נגדל יותר בעלי חיים או לא נכניס יותר מקררים הביתה? ברור שלא.
ניתן יהיה לומר כי קיימים גזעים שונים של כלבים בעלי עבר מפואר של אלימות. למיטב ידיעתי, כלבי אמסטף משמשים עבריינים בקרבות רחוב תמורת כסף (הימורים - איזה כלב ישאר בחיים), כנ"ל רווטוולרים.
אולי יש מקום מצד המחוקק לציין מפורשות בעלי חיים המועמדים לפראות, עקב מקרים חוזרים ונשנים. כמובן שאין זה מספיק. מה לגבי חינוךאילוף בעל החיים? מי אחראי לכך? אולי יש מקום לדרוש אילוף של כלבים מסוגים ספציפיים, אולי יש מקום לפיקוח של הוטרינר המקומי שעשוי לזהות תסמינים של תוקפנות אצל כלב.
שאלות רבות וחשובות. יהיה זה דיון פלילי ארוך. התוצאה הסופית תישאר אותה תוצאה: מוות שניתן היה למנוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחלה ניתוח סטודנט!
שרון,
ירושלים,
18/06/04 20:28
|
אהבתי את ההקבלה. אתה צודק לדעתי.
נראה לי יש לנו שופט לעתיד בקהל!
חן חן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק מאוד באנלוגיה
שפוייה,
18/06/04 17:31
|
ויש להוסיף שהאילוף חסר כל תועלת, משום שבשעת לחץ האינסטינקטים של כלב תוקף יגברו על על חינוך (אילוף). יש להוסיף לחוק הגבלה על חיות *מחמד* כמו נחשים וכדומה, שיש אנשים שחושבים שנורא נחמד לגדל אותן בבית. הבעייה שהן יכולות לברוח מהטרריום ולבוא לביקור אצל השכנים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סטודנט צעיר ומתלהב
מוכר בבסטה,
בשוק הכרמל,
18/06/04 16:20
|
קודם תסיים ללמוד שלוש וחצי שנים אח"כ תסיים סטאז' של עוד שנה אח"כ תעבור את המבחנים ללשכה אח"כ תתחן כמה שנים של צעירות באיזה משרד מסכן מ 8 בבוקר עד 11 בלילה כמו עוד עשרות אלפי עו"ד מסכנים כמוך.. ואח"כ תדבר כי בינינו מותר העו"ד המאדם הפשוט אין והשכל הישר יבין הכל. והיום איפה שלא תלך תדרוך בטעות על איזה עו"ד ובכלל את החוק יש לדעת היטב כדי שנוכל להפר אותו כהוגן!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ראיתי בדבריו של הסטודנט
סולון,
18/06/04 18:09
|
שום עילה להתלהמות גסה מצידך. קצת דרך ארץ מעולם לא הזיקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
לכל המתלהמים
רות,
18/06/04 14:51
|
הרגעו חברים ואל תדנו אחרים . החברה חונכה משחר ההסטוריה שהכלב הוא חברו הנאמן של האדם וכך אנו מחנכים את ילדנו ,מאוד קשה להפנים שכלב הוא טורף מה גם שלא מזהים התנהגות שכזו מידיית, הכלב יכול להיות חביב מאוד לבני הבית ולפתע בשל התמודדות על תחום מחייה או תחרותיות או בשל הצקה הכלב משנה עורו . לכן כל ההתלהמות על ההורים מיותרת יש להשתתף באסונם ולנחמם. וצודק מר קדמן וטועה המשפטנית השכלתנית האקדמאית ממרום הקתדרלה מאוד קל לשפוט ולנתח באופן קר. אז מה ניתן לעשות ? לחנך ולהסביר לידע את הציבור ולחוקק חוקים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא עובד ככה
איתן,
18/06/04 22:27
|
בכדי שכלב יתנפל על מישהו, הוא לא צריך להיות מורעב, עצבני, או במצב שמציקים לו. לכלב מעצם היותו בעל חיים טורף, יש אינסטיקטים של טורף. טורפים בדרך כלל מחפשים את הטרף הקל, וכזה שהוא בגודל קטן יחסית לכלב. במקרה הזה לצערנו הרבה, הילדה התאימה להגדרה הזו. ומספיק שהילדה עשתה איזו תנועה מהירה, בשביל להפעיל את האינסטינקטים של הכלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרות
Vered,
18/06/04 17:40
|
לכל חיה במהלך חיייה יהיו המון רגעים של התמודדות על תחום מחייה או שיציקו לה. למעשה אף כלב לא אוהב שמלטפים אותו שהוא אוכל! ישנם סוגי כלבים שמועדים מראש לפורענות. ואין שום סיבה שבעולם שהורים לילדים קטנים, ולילדים בכלל יגדלו אותם. בדיוק כפי שיש לאסור על גידול נחשים ועקרבים ועכבישים אקזוטיים. ויש אנשים שמגדלים גם חיות *מחמד* כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קתדרה גבירתי, לא קתדרלה!!
ל"ת
שומר השפה,
18/06/04 15:07
|
|
 |
10.
מה זה הרעיון המטופש הזה לתבוע
עידן זגורי,
ירושלים,
18/06/04 14:48
|
את ההורים?! הם כבר קיבלו את העונש שלהם, תביעה רק תהרוס אותם יותר.
אמנם היה כאן פאשלה של ההורים, אבל לתבוע אותם?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא תגיד לי חכם גדול
חגי,
18/06/04 16:10
|
מה עם אלי פימשטיין שרצח את בתו הודיה קדם , שלא נעמיד אותו לדין בגלל שהוא אב שכול ? גם כאן וגם כאן יש התנהגות פושעת של ההורים , אז נכון שפימשטיין רצח את הודייה בכוונה תחילה , אבל הנורא יותר הוא שהאבא של אביבית אחראי לרצח שלה בגלל המאצ'ואיות והטמטום שלו , זה ברור של ערס כמוהו יהיה כלב אמסטף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you said it your self - smarty
ronit,
18/06/04 23:05
|
this is the very big difference. the intention to kill
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
לא צריך להעמידם למשפט -חייבים!
מנתח מערכות,
18/06/04 14:45
|
אם רוצים למנוע מקרים נוספים אז חייבים להעמידם למשפט ,זה יהיה משפט ראווה לכל ההורים, לגבי הכלב אין זכות בכלל לחשוב אם להרוג אותו ,הוא לא אשם בכלום, לגבי השכנים שהיכו אותו יש לשפוט אותם על התעללות בבעלי חיים, יש פה 2 קורבנות תמימים בדגש על התמימים:הילדה והכלב, דרך אגב בארצנו לא חסר מקרים של חתולים וכלבים שנרצחים - על ידי בני אדם שיותר מזכירים לי נאצים ואולי גרוע מכך(עושים זאת לכיף אפילו ללא אידאולוגיה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה אמיתי?
שלא נדע,
18/06/04 22:36
|
אני מניח שאתה אחד מאלה שתבעו לאסור את אנשי השב"כ מקו 300. לשיטתך גם הפלסטינים הטרוריסטים הם קורבנות כי גידלו אותם להרוג. יפות נפש אינפנטילית בהתגלמותה. פשוט אווילות לשמה הכלב הזה הוא רוצח ודינו מיתה ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמסטאפ - אם הוראות
חגית,
18/06/04 16:06
|
את ממש לא נורמלית לתבוע את השכנים על זה ששיחרו את הילדה מהפה של הכלב. הם רק רצו לעזור ! או את האמא שראתה איך הבת שלה מתה? את חסרת לב! מה שצריך לעשות זה לאסור את הגזע הזה בארץ כמו שעשו במדינות אחרות. ולתת הסברה לבעלי הכלבים שלא תמיד מבינים את הטבע של הסוג הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא שיחררו את הילדה
י,
18/06/04 18:05
|
|
 |
8.
אין זכות קיום לכלבים בעולמנו!!
ל"ת
גדעון,
צפון,
18/06/04 14:43
|
|
 |
אתה מחריד
ארז,
תל אביב,
19/06/04 01:31
|
כלבים משמשים בני אדם לצרכים רבים כלבי הנחיה או שמירה ובכלל כלבים הם בעלי חיים חביבים מאוד אבל כשבעלים שלהם תוקפני הכלבים מתנהגים כמוהו אין כלב רע יש אנשים רעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שלא רגיש לבעלי חיים
קרן,
תל אביב,
18/06/04 22:59
|
|
 |
7.
לא הבנתי מה הפוזה בלהכניס הבית
דנה,
18/06/04 14:40
|
כלבים מפחידים, אלימים, ושיש להם הסטוריה של הרג בני אדם? מה מניע בני זוג שיש להם תינוקות לחיות עם כלבים מהסוג הזה? והרי אין כל קושי להשיג כלבים מקסימים וידידים לבני אדם קטנים כגדולים. המסקנה שלי היא שכנראה שיצר ההרפתקנות גובר על יצר ההורות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא בדיוק יצר הרפתקנות
איתן,
18/06/04 22:31
|
ישנם כאלה שמרגישים עצמם חלשים, ורוצים איזה כלב חזק לידם בכדי שירגישו חזקים, ואולי אפילו מאיימים על אחרים. אדם שמרגיש עצמו חזק, לא צריך כזה כלב לידו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
איש אחד רצח את הוריו
גרשון,
18/06/04 14:40
|
|
 |
5.
יש לחוקק חוק
שלמה,
18/06/04 14:34
|
שמי שמגדל בבית כלב מסוכן לא יוכל לגדל באותו בית ילדים כך שיש לגברת אפשרות או כלב או ילדה. והורה שכן מגדל כלב מסוכן יש לקחת ממנו את הילדים, זה הרבה יותר גרוע מלגדול אצל אמא נרקומנית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגיוני..ממש.
שרון,
תל אביב,
18/06/04 15:06
|
אולי, באותה הזדמנות, לחוקק חוק שאומר שצריך לקחת מהורים גרושים את הילדים, כי זה עושה להם טראומה? ולהורים עם קעקועים צריך לקחת את הילדים כי זה יכול לתת לילדים רעיונות..ומה עם אנשים שמגדלים שיער ארוך, ראסטות, שומות על הגב????
עד כמה שהמקרה מזעזע, ושהגזעים האלה של הכלבים מסוכנים, וכן, אני מסכימה שצריכה להיות חקיקה בקשר לקשירת הכלבים, ואולי אפילו בקשר לאיסור של גידול מיני כלבים שידועים כתוקפניים ובלתי צפויים במיוחד, כמו פיט בול, אמסטף, רוטווילר, דוברמן וכו' באיזורים עירוניים, אי אפשר לחוקק חוק שאומר שאם הורה מגדל גם כלב כזה וגם ילד, צריך לקחת ממנו את הילד. ובחיים לא יחקק חוק שכזה.. את מאוד מאוד מאוד לא קשורה לעולם. באמת. טיפשות לשמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אם כל הצער
דוד,
18/06/04 14:29
|
את הכלב לא צריך להמית הוא בסך הכל חיה שפועלת כך בגלל הטבע שלה ולא מתוך כך שעשתה זאת בכונה אפשר לנצל אותה לשמור באיזה שהוא מקום ביטחוני או משהו כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
''ההורים שילמו מחיר יקר''??!!
אמא,
18/06/04 14:10
|
הילדה שילמה מחיר יקר על רשלנות הוריה. לדעתי יש להעמיד את ההורים לדין על גרמית מוות ברשלנות. ואני מתפלאת על ד"ר קדמן שתפקידו להגן על זכויות ילדים....גם מפני הורים רשלנים כאלה, במקום זאת הוא מרחם על ההורים על החטא שביצעו. האם החטא הוא גם העונש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
A penalty
Raviv,
18/06/04 14:20
|
the small girl lost her life due to her parents mistake. The parents should have known that such a dog can not be trusted. They should be put on trail.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מות הילדה מהכלב
רונית מן ronu,
באר-שבע,
18/06/04 14:33
|
אני חושבת שצריך לעמיד את שני הורים לדין למרות המכה הקשה שקיבלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מאמר לא ראוי
אייל,
09,
18/06/04 14:09
|
אני פשוט לא מבין את הדוברים במאמר, מר קדמן היקר, מה זאת אומרת ההורים שילמו מחיר מספיק כבד? אם הורה ירצח את ילדו אזי גם אז תשתמש באותו הנימוק??? או שמא חוסך שבטו שונא בנו חזר לאופנה, והורה מכה יחשב כעת לגואל? ממש לא ברור!!! ולגבי דבריה של הגב' פוגטש, אין כל חוק המחייב החזקת הכלב בתוך הבית כשהוא קשור או מרוסן בזממ, השאלה הנשאלת היא בכלל לא מתחום האמוציות, מבחינת החוק, הנתונים יבשים. אכן ההורים שילמו מחיר כבד, אבל העניין הוא האם עברו על החוק, אם עברו עליו, מן הדין כי יבואו על עונשם, אם לא עברו על החוק, מן הראוי כי תרדו מהם ותשאירו אותם להתמודד עם הסבל, עם תוצאות המעשה שאני בטוח שלרגע לא האמינו כי יוכל להתרחש. אז אנא... בואו נהיה ענייניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ומה יהיה העונש?
YZ,
18/06/04 14:09
|
יותר ממה שכבר קיבלו? אולי לא יתנו להם לשבת שיבעה? או ללכת לגילוי מצבה? הצעה טיפשית ולא במקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כיהודי, אני לפחות הייתי מחכה
דורון,
תל אביב,
18/06/04 15:41
|
עד לתום השבעה לפני שהייתי פותח פה. לא יכול להיות עונש יותר קשה מאובדן בת או בן. עצם העובדה שכולם רואים מה יכול להיות התוצאה של אחזקת כלב מזן צבאי זו הרתאה מספיקה להורים בעלי שיקול דעת למסור את כלביהם לצה"ל ולהחליפם בגולדן חביב או פאג, או שנאוזר, או שאר כלבי המחמד בעלי מזג מתאים לאנשים וחיי עיר. בתי הגידול של כלבים אלה יגדלו כלבים כמו בפרק הראשון של GHOSTBUSTERS בעבור צה"ל. זו הרתאה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדון אדם עד שלא תהיה במקומו
יניר,
שדרות,
18/06/04 15:09
|
הרגעו כל החכמים לכאן ולכאן ,אומרים "אל תדון אדם עד שלא תעמוד במקומו",פתאום כולם נהיו יועצים ,משפטנים ,חברה אנחנו בני אדם בסך הכל ואני מאמין שכל אחד ואחד מאיתנו עושה את המקסימום לשמור על ילדיו אבל מה לעשות לצערינו קורים מקרים למרות כל הזהירות שאנו נוקטים הצעה שלי היא להפיק לקחים מכל המקרים הללו ,ולאחל לכולנו שלא יקרה. ( חי אפשר לסגור את LL ).
הגב לתגובה זו
|
|