 |
27.
בן דרור שלום
סמי כנפו,
30/06/04 11:00
|
אתה מעיר בצדק על דמות אחת שמתפתלת לפי הצורך ולא בהכרח לפי הצדק, אבל, האם התנהלות זו היא לא טיפוסית ל'נבחרי ציבור'? אגב, לאן נעלם טננבאום עכשיו? איך ולמה הוא הצליח להתחמק מתשלום עונש הוגן? חוסר היושר שיש במערכות השלטוניות מעיב על מצבנו בכל התחומים.. התנהלות יהודית-גלותית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
פניה נרגשת לבן דרור
עדנאן ארבלי,
25/06/04 20:05
|
בן דרור היקר.מאמרך נגע עמוקות לליבי. האמן לי , הצדק היושר ומשטר החוק הם נר לרגלי והיו שנים שגם נהגתי לפיהם אלא מה בשנים האחרונות חשקה נפשי לסיים את הקריירה שלי בבית המשפט העליון. באם אינך יודע, הרי שחברי המסדר של בית המשפט העליון הנם בעלי אגנדה שמאלנית ועל מנת להכנס למסדר היה עלי להביא את ראשו של אחד הימניים. אבל מה, כל אותם הקורבנות המיועדים יצאו זכאים דבר שסיכן את מועמדותי. כצעד אחרון תפרתי תיק לשרון שהיה בו לדעתי גם דברים אמיתיים ואכן, זכיתי בחברות למועדון. ואז בא הקרץ החדש הזה מזוז והפך את הקערה על פיה אבל מה, מזוז כבר לא מזיז לי. אני כבר בפנים שלך בידידות עדנן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
לארבל אין זכות שתיקה!!!
ל"ת
רונית, עו''ד,
25/06/04 16:48
|
|
 |
24.
כולכם טועים בגדול
שמאל,
בית המשפט,
20/06/04 19:47
|
זה לא קשור לשמאל או לימין ארבל לא משמאל(אולי ,אין לנו מידע על כך) וךא בגלל זה היא קבעה מה שקבעה ,לפי העובדות שאנו קוראים בעיתונות הכל עניין של כבוד ושל אגו ,להפיל שרים מכהנים ואולי גם ראש ממשלה זה נותן קידום זה נותן סיפוק ואין לזה קשר עם צדק ,תראו בבית המשפט העליון איך חבר מביא חבר ,איך כל עורכי הדין בניהים של השופטים מתמחים אצל עמיתיהם הכל גילדה סגורה שלא ניתן להיכנס לתוכה ,בקיצור אין צדק ואין משפט ממש אחרית הימים ,כמה חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
בדיחה משעשעת.על כבוד ובית משפט
יגאל כהן,
רחובות,
19/06/04 17:22
|
מספרים שבשטטל הלך איש לבקר את אחיו שהיה גבאי בית הכנסת בעירו. כששאל את אחיו לכתובתו המדוייקת ענה לו לא צריך תגיע לעיר ותשאל עלי כולם מכירים אותי ,כי אני גבאי בית הכנסת!! ואכן כשהגיע לעירו של אחיו שאל היכן ביתו ענו לו :מי הגנב? לך ישר עד סןף הרחוב פנה ימינה ותשאל. וכך עשה וכששאל שוב ענו לו :מי הנוכל? תפנה שמאלה וכו'. כשהגיע לאחיו שאל אותו כמה פרנסה יש לך מהגבאות . ענה האח זה לא ענין של פרנסה .זה יותר בשביל הכבוד. אמר לו אני שאלתי אותך על פרנסה בענין הכבוד תשאל אותי!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
We reached a point
shtetler,
19/06/04 16:34
|
where one say BLACK and one say WHITE and the minister decides that both are right. Lapid, either MAZUZ is right or ARBEL is right and we want a definite answer otherwise they are both and Sharon too, under a cloud of discredibility
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
''כבוד '' השופטת ארבל
צפוני,
19/06/04 16:11
|
אכן רק בגרשיים(!) ניתן להוסיף לפני שמך את התואר כ ב ו ד !!!
לו היתה בתוכך מינימום יושרה-- היית משעה את עצמך ומסבירה לציבור את מכלול נימוקייך לטיוטת כתב האישום-- נכון לעכשיו הדבר נראה כפרי מעלליה של אשה " קטנה" ששמה לה למטרה את הימין.
בושי לך ! אוי לו לעם שאלו הם שופטיו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
למשה מפרינסטון - תקשיב
שמרלינג,
19/06/04 13:24
|
אתה צודק במאה אחוז!! גם זה נכון וגם זה נכון. כרגע אנחנו מתדרדרים למדינת עולם שלישי בגלל שרוב הציבור לא מאמין לארבל ובגלל שהתחושה היא שהמחנות מחולקים בין ימין לשמאל - וזו הסכנה הגדולה ביותר של שלטון החוק!!! כשמאלני אני מודאג יותר ואני מעדיף לומר את האמת שארבל מסוכנת לשלטון החוק מאשר להשאיר את המלאכה הזאת לאנשי ימין שאני לא בטוח בכוונותיהם הטובות. או בוא נגיד שלפעמים גם הימין צודק למרות שהכוונות של חלק מהדוברים הן פוליטיות ולא משפטיות. נכון שנאמן וקהלני יצאו זכאים אבל זה לא סותר את העובדה שהיה משהו מסריח בתהליך הגשת כתב האישום נגדם. אם הבנתי נכון זה גם מה שימיני כתב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשם העדה התימנית:לעולם לא ..
יגאל כהן,
רחובות,
19/06/04 23:00
|
נשכח ולא נסלח לך על מה שעשית לגיבור ישראל אביגדור קהלאני!!!! מ תיסווי סורמייתו!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיין הפומפוזיות הזאת לדבר ב
ישראלי גאה,
26/06/04 01:08
|
בשם העדה התימנית הייתה פעם מפלגה בשם הדרך השלישית ומתוך 200000 תימנים בעירי בחרו במר קהלני 240 איש ואשה וזאת לאחר הרבה כנסים שהוא עשה אז מאיפה אתה מסיק שהתימנים מעניינת אותם התימניות של מר קהלני דיי לעדתיות לשפוט אדם לפי מעשיו ולא לפי צבעו או עדתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מבין שאתה גם לא תסלח!!!
יגאל כהן,
רחובות,
29/06/04 12:47
|
או שמא אתה סולח לה??? במילים אחרות מה אתה רוצה מחיי?? אתה רוצה שאומר לך שקיפוח היה מנת חלקנו מקדמא דנן. או אתה רוצה שנשכח את העבר. אגב אתה יודע איפה הילדים הגנובים? או שאתה לא אוהב שמזכירים לך סוגיות טיפשיות כאלה??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
נו ? אתם מבינים?
שונא שמאל,
עפולה,
19/06/04 11:55
|
|
 |
18.
קופת השרצים של הפרקליטה !!!
י. בן-דוד,,
רמת-גן,
19/06/04 11:13
|
צריך לבדוק גם מה מסתתר ומי עומד מאחרי כתב האישום נגד איציק מרדכי !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
וזה עוד לא הכל . . .
עורכת דין,
19/06/04 10:10
|
השבת פרסם יואב יצחק את הסיפור המדהים על זה שארבל בכלל שיקרה בפרשת יעקב נאמן. איך היא יכולה לשתוק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
קריאתך נופלת על אזניים ערלות.
יוליוס נייררה,
19/06/04 09:20
|
צודקת מאין כמותה , נופלת קריאתך על אזניים ערלות. השמאל הקיצוני לא מוותר בקלות על עמדות בתקשורת ,במערכת המשפט , ובמשטרה. הם למדו את הלקח מכשלונם לכבוש את צמרת הצבא. זו גם הסיב לעליהום הגדול על צה"ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אתה מפספס את הנקודה החשובה
משה,
פרינסטון,
19/06/04 02:18
|
אנשים נוטים לזלזל בפגיעה של השחיתות במדינה בכלל ובשכבות החלשות בפרט. אני ממליץ בחום לעיין באתר הבנק העולמי בנושא שחיתות כדי לקבל קצת פרספקטיבה. http:www1.worldbank.orgpublicsectoranticorrupttopic1.htm אז אתה צודק לגבי ארבל - אבל שוגה ביחס למזוז. כתב הסנגוריה שלו על שרון ואפל הוא תקדים שיפגע בעתיד המדינה הרבה יותר משופטת אחת עם עננה לראשה. אם לא יהיה מי שרודף מושחתים - כן, גם אם הוא מגזים - אנחנו מהר מאד נידרדר למדינת עולם שלישי. אל תשכח שנאמן וקהלני בסוף יצאו זכאים: הפרקליט לא מרשיע. הוא רק מאשים. ולאנשים האלה יש את המשאבים לשכור את ההגנה הכי טובה שאפשר (ראה הצוות של גלעד - בוזגלו יכול לשכור כאלה עו"דים?). עדיף שבעלי השררה יחשבו שמחפשים אותם - ואף שומתנכלים להם - מאשר שירגישו חסינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות בשני הבטים
k_nemo,
Beer Sheva,
19/06/04 11:52
|
א. בתיק האי היווני אין מספיק ראיות וכל היתר קשקושים. נקודה. ב. "סביבת השחיתות" של ישראל עברה כבר את השלב אותו אנו מגדירים כשלב "רפובליקת הבננות". אם עד כה, התרגלנו שמדי פעם נתפס פלוני במעשה מרמה והפרת אמונים ודרגתו הציבורית עולה עם השנים, בעוד אנו, הצופים מן הצד רק נעשים אטומים, הנה בסדרת המעשים האחרונה המיוחסת לגב' ארבל ועמיתותיה, מסתבר כי המסד המשפטי הוא-הוא המושחת ההופך את האג'נדות הפוליטיות של יריביו, לקרדום לחפור בו. דרגה זו, שהיא דרגת השחיתות הממוסדת היא הדרגה האולטימטיבית של השחיתות, כי מעבר לה, אין יותר דמוקרטיה ואין יותר חברה חופשית. להוכחת המצב הסופני של החברה שלנו מן ההיבט הזה, צא וראה את תגובת אותו הממסד למשמע הבשורות היוצאות מלשכת היועץ. הם מנפצים את המראה ורודפים את אלו המעיזים "להתנקש" ב"שלטונהחוק". זוהי דרגת שחיתות הרבה מעבר לשחיתות ה"פרטית" המיוחסת לראש ממשלתנו. כאן, "המערכת" מרמה, מחפה, ומפירה אמון. מכאן והלאה, רק נקוי יסודי מאוד (כולל פירוק יחידות בפרקליטות), יכול להחזיר את ישראל לדרגה של מדינת חוק דמוקרטית, הנלחמת בשחיתות "אישית", של מי מנבחריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה דיברת משה-והשוחד מפתה!!!!!
ל"ת
Ehad Haam-Zioni,
ישראל-בוסטון,
19/06/04 03:18
|
|
 |
14.
נו, מה, שומרת על זכות השתיקה?
אלמוזלינו,
19/06/04 00:46
|
איזה כיף לך שאת שופטת, את מרשה לעצמך לשתוק. גם גלעד שתק. גם ההיא מהליכוד. עכשיו את.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
כל מילה נוספת...מיותרת
ל"ת
אהוד,
18/06/04 23:56
|
|
 |
12.
לימיני היקר
דניאלה,
18/06/04 23:35
|
מסכימה עם דעתך בקשר לארבל והעננה השחורה. אך מה בנוגע למר מזוז? קראת את הדו"ח של מזוז? תעיין בעיקר בפרק 4, הפרק שמתייחס לגלעד שרון, שים לב לניסוחים, למסקנות, לחצאי האמיתות, זאת בושה לאינטליגנציה. הדו"ח של מזוז מדאיג אותי יותר מעדנה ארבל וראוי שתתבע גם לבדוק מה קורה גם עם היועץ המשפטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
תשוו לרגע את רבין לדון שרון!!!
Ehad Haam-Zioni,
ישראל זוכרת,
18/06/04 20:18
|
רבין התפטר על כי אשתו לא סגרה לאחר חזרתם לארץ את חשבון הדולרים שהיה להם ארבע שנים בארהב.
ודון שרון????? הצחקתוני!!!!
וישמן ישורון ויבעט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
יש עדויות חדשות שהיא ,ורק היא
יגאל כהן,
רחובות,
18/06/04 17:40
|
|
 |
9.
הפעם ארבל צדקה ומזוז טועה
מקשה,
18/06/04 16:41
|
איני סניגורה של השופטת ארבל ולא אדבר בשבחה. דעתי על היועץ המשפטי החדש, מר מזוז, היא שנבחר האיש הפחות מתאים למשרה הדורשת ידע, נסיון, אינטליגנציה ויושרה. היועץ הקודם לא ניחן בעודף אומץ אזרחי אך היה משכיל והתבטא כבן תרבות. ליועץ הטרי אין אפילו מעטה חיצוני דק של גינוני תרבות הנחוץ למשרת ציבור במעמדו. אין צורך בהשכלה משפטית כדי להבין שמתן סכומי עתק לאיש ציבור שיכול בהבל פיו להעשיר את הנותן עשרות מונים מסכום המתת הוא שוחד, ולא שכר הולם. היות ומר שרון לא היה טירון פוליטי כשהתרחשו בדברים הוא הבין טוב ממר מזוז ,החדש בתפקידו , מה מטרת מר אפל, שעשה את הונו אך ורק הודות לקשריו עם צמרת השלטון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפריע לך כנראה רק השם ''מזוז''
ל"ת
שונא שמאל,
עפולה,
19/06/04 11:52
|
|
 |
גוזלים את הפרנסה מרחב
מקשה,
19/06/04 19:13
|
תתפלא. לא השם מפריע לי אלא השמן. הדוח שהוא הוציא תחת ידיו הוא עלבון לאינטליגנציה , פרימיטיבי ורדוד. אתה קונה את האופן בו מצדיק מזוז את הקשר החברי בין גלעד לדודי, שגלעד היה מגיע לבית גביר העיירה אפל ללמוד בחברותא תורה? עכשיו תטען שאני שונאת דתיים ולא רק מזרחים. אני שונאת כשמישהו גוזל מרחב את פרנסתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקשה ראית איך גמרת תיק מסועף
יגאל כהן,
רחובות,
18/06/04 17:49
|
בשני משפטים "פשוטים"! איזה גאוניות בררררררר.אני חושב לעצמי שאת מתבזבזת.... והטשפים האלה בפרקליטות ,ביזבזו עשרות מליוני דולרים בשביל מה שהוא ,שאם היו שואלים אותך(בתקוה שהיית בבית כשהם מתקשרים) היית חוסכת למדינה הרבה כסף... איני רוצה להיגרר להפרזות אך אני הייתי נותן לך להדליק ביום העצמאות את משואת החוק ,השכל הישר,והיעילות התקציבית!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקרה clear cut של שוחד
פרחיה,
18/06/04 23:04
|
איני משפטנית ואיני מצטערת לרגע שלא למדתי משפטים. המקצוע שלי עוסק בניתוח עובדות ונסיון להבין את הקשר בין תופעות, לא בהתאמת העובדות לתאוריה שגויה. מזוז מונה על ידי שרון והועדף על פני מועמדים מרשימים יותר, כי ידעו שהוא יהיה זה שיספק את הסחורה ויסגור בסיטונות תיקים פלילים של אישי ציבור, והוא לא אכזב. ועם יד על הלב .לך לא נראה שמדובר בשוחד?כמה שנים אתה צריך לעבוד כדי להרויח 2.5 מיליון שח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
יש צורך בהחתמה המונית
הפרקליטון,
18/06/04 16:12
|
רק החתמה המונית לבדיקת השערורייה ששמה ארבל תזיז משהו. הדבקות של ארבל היא לכיסא ולא לצדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמישהו ייקח יוזמה ויתחיל
ל"ת
רוצה לחתום,
18/06/04 17:10
|
|
 |
מצרף את חתימתי
ל"ת
מוני אלון,
18/06/04 16:59
|
|
 |
מצטרפת וחותמת. הגיע הזמן
ל"ת
אילנית קלדרון,
תל-אביב,
18/06/04 16:16
|
|
 |
7.
ארבל תתפטרי עם הצוות שלך
בוזגלו,
18/06/04 15:57
|
ארבל, תצילי אותנו מחוסר האמון שכולנו שורים בו. מספיק. לכי כבר. תעשי טובה לצדק וליושר ולשלטון החוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוזגלו-מי ילחם בשחיתות השלטון?
Ehad Haam-Zioni,
עם ללא מושחת,
18/06/04 18:45
|
העקרון של מאבק בקשר הטבעי אך הנתעב של הון ושלטון-וראיתי כבר דברים איומים שקרו ברמות נמוכות מראשי ממשלה או שרים בכירים-אסור אפילו שתהיה מראית עין של עלבון או מאבקים אישיים.
-מאחר ודמוקרטיה ושלטון החוק-כמו גם פירושו האקטיבי והאמיץ על ידי בית המשפט העליון- הם נכסי צאן-ברזל של הדמוקרטיה הישראלית הרעועה, ומשייכים אותה למשפחת עמי התרבות.
חבל שמזוז נכשל מחוסר נסיונו במשפט פלילי ובתפקיד היועץ המשפטי-והכפיש את כל רשויות התביעה ושמירת החוק-המנהלות מלחמת קודש נגד השילוב המושחת של הון ושלטון.
זאת אני למד הן מביקורתו של פרופסור זמיר-לשעבר שופט עליון ויועץ משפטי-והן מביקורתו הנוקבת של פרופסור קרמניצר-מראשי המומחים במשפט פלילי-נובע כי מזוז נפל בבור עמוק בשל חוסר נסיונו המשפט הפלילי-באופן *שלגבי עבריינים מתוחכמים עבירת השוחד פסה מן העולם בגלל שרמת ההוכחות שדורש מזוז היא בלתי מציאותית לחלוטין*
עכשו שעתה הקשה ביותר-אך פוטנציאלית גם האתגרית ביותר-של מערכת החוק והמשפט בישראל-המחזיקה אותה בזכות חוסנה המוסרי במשפחת העמים התרבותיים.
עכשו כל זב חוטם יוצא ממחילתו וזורק אבנים בשלטון החוק בשעתו הקשה-כדי לגזור קופונים שמנים.
מילא ליברמן ויהלום-מהם אי אפשר לצפות לדבר אחר-אך גם אמנון דנקנר מעמיד עצמו בראש דהרת ההונים אל שערי רומא-כשהחשד של רבים וטובים הוא כי לא שלטון החוק הוא נר לרגליו של דנקנר, אלא אינטרסנטיות פסולה.
וכולנו מתחלחלים למחשבה שההונים ינצחו את התרבות הליברלית הפלורליסטית-מלחמת בני אור בבני חושך-וישראל תידרדר לרמת מדינת עולם שלישי כוחנית
קטונטי מלהכניס ראשי לויכוח משפטי בין שני הרים-אך מזוז קבע מחדש כלל חשוב: דין שרון כדין אחד העם!!! את המבחן האמיתי של מזוז נראה בפרשת השוחד החמורה באמת של סיריל קרן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תחליף תקליט
עודד ב,
25/06/04 20:26
|
אני מביןשעל מנת להגיב ענינית על כל מאמר ידיעה או תגובה צריך לאמץ קצת את התאים האפורים, שזה כנראה קצת קשה לך.אזי פשוט מעתיקים את אותה התגובה במלואה לכל מיני פורומים גם אם זה לא כל כך מתאים העיקר למפגין נוכחות. לפני שתשאל מה אני רוצה ממך, קרא את התגובה עוד פעם, ואחר כך אם לא תבין, אענה לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
השמאל צריך להתקומם נגד ארבל
רוזן השמאלני,
18/06/04 15:52
|
רע מאוד שהוויכוח נראה בין שמאל לימין. רבים הם אנשי השמאל שנקעה נפשם מהגילדה שמגוננת על ארבל. למי זה עוזר? זה רק מריח מסריח וצבוע. די. יופיע נא השמאל האמיתי ויוקיע את הדברים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
ארבל - כתם שחור על שלטון החוק
רוני לוי,
18/06/04 13:55
|
החברה בישראל עוד תוקיע את הגברת ארבל על מהלכיה הנקמניים כלפי נאמן, קהלני ואחרים. משהו מניע אותה, את ארבל, או מישהו, משהו שלילי לחלוטין שהוא זר ומנוכר לשלטון אמיתי של חוק וצדק. איך זה קורה ששופטת בבית המשפט העליון - כס השיפוט הרם והנשגב - פעם אחת הכחישה כל קשר להאשמתה של לימור לבנת ואחרי זמן מה "נזכרה" בעובדות סותרות? איפה היועץ המשפטי לשעבר זמיר? אותו זה לא מטריד? זה לא מזיז כלום לפרופסור קרמניצר? והפנסיה? אוי לנו, כי לסדום היינו ולעמורה דמינו!!! בושה וחרפה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
כולם בעליון חברים שלה ולכן....
אין טעם,
18/06/04 12:59
|
היא מוגנת מפני בדיקה. השופטים מגבים זה את רעהו והחברים קודמים למשפט ולצדק. אצל ברק הכל שפיט חוץ משופטי העליון. אין טעם לבקש ממנה להוכיח את צדקתה כי ברור לכל שהיא מושחתת ושלבית המשפט העליון הצטרפה אחת שאינה ראויה אבל מוגנת ע"י חבריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
בטח
קורלאונה,
18/06/04 12:00
|
ובקרוב תגלו שהיא קנתה את התעודה ברוסיה, ושאמא שלה זונה..
די! מי מאמין בשטויות שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסור שהעובדות יבלבלו אותך
משפטן,
20/06/04 10:00
|
לא נוח לך עם הדברים שימיני מפרסם. נכון? ימיני הוא העדין והמנומס בין המגיבים והוא אומר לארבל - נקי את עצמך. קרא היום מה כתב יואב יצחק על השקר של ארבל בעניין של יעקב נאמן. בעצם זה לא יעזור, כי גם אם תקרא אתה לא תיתן לעובדות לבלבל אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא תיתן לעובדות לבלבל אותך
משפטן,
18/06/04 13:58
|
תקרא מה כתב היום יואב יצחק. ימיני היה עדין - הוא רק מבקש ממנה שתנקה את עצמה. אבל אל תקרא. אתה לא מאלה שיתנו לעובדות לבלבל אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מדהים, בן דרור צודק
יניב,
גבעתיים,
18/06/04 10:41
|
ארבל פוגעת בעדנת אמון העם בבית המשפט העליון.
לאחר מאמר שכזה, מי היה מוכן להפקיד את בדיקת הצדק בידיה של ארבל?
נניח שיש לך פניה לבג"ץ על נושא מסויים, האם היית מרגיש בנוח כאשר ארבל תשב בתיק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ארבל - או שתגיבי או שתתפטרי
ל"ת
רובין,
18/06/04 10:18
|
|