 |
111.
המנהלים שלך העבריינים ולכן אתה
יקיר,
18/06/04 13:07
|
פוגע באופן קבוע בשילטון החוק מאז שנכנסת בצל בעליך הפכת לבעיה מספר אחת של שילטון החוק בישראל כאשר בעצם הפכת לאמסתף ושופר של גורמיים עבריינים הבאים חשבון עם אלו שעמידו אותם לדין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
נמוקים לוגיים ..וקצת הומור
אמנון,
תקרא ותהנה,
18/06/04 01:05
|
אם -ננתח את נמוקי היועץ , לא דרך משקפי משפטן ( בדיעבד , והיות , לכאורע , משתמע, סעיף וכו' ) אלא דרך מסננת לוגית אם.. אז - הציון שלו נכשל ובגדול . לא ברור על סמך העובדות שהציג ,כיצד הגיע היועץ הנכבד למסקנות הנחרצות .ובניגוד אליך אביא נמוקים ,במקום לזרוק רפש . א) אין ספק כי שרון וגם אולמרט מלאו את חובתם כאשר עזרו לקדם עסקים ישראליים בחו"ל ב) ייתכן כי שרון לא ידע על הכספים שקבל גלעד ולאור זאת היועץ צדק כאשר סגר את תיקו . אולם מסקנתו של היועץ על סמך העובדות שהוא עצמו הציג לגבי הכספים שגלעד קבל תמוהה ונגועה בסתירות פנימיות . להלן הנמוקים (רק לוגיים - נא לעקוב , גם אם קשה ) : א) היועץ הזכיר תשלומים שונים לנותני שירותים שונים X קבל Y , A קבל B וגם גלעד קבל T . מה הקשר ?במה זה מצדיק את התשלום הספציפי T לגלעד ? ב) ספקטור שילם לגלעד "יותר " אז מה? האם אנו אמורים להסיק מכך כי אכן גלעד ראוי לשכר ה"פחות" של אפל ? מה הקשר ? באותה מידה ניתן להגיע למסקנה שונה בתכלית : ספקטור המכיר את גלעד חושב כי הוא "בר שיחוד" .ובהיותו אישיות ספק מפוקפקת ...הלך זרזיר אצל עורב .או אפל אינו היחד ה"משלח לחמו ...." ( ראה בהמשך , יש עוד אחד) .
בקיצור : ברור שיומרני מצדנו ,לקוות שיועצנו יהיה עילוי כזה שיפתור ..את המשפט האחרון של פרמה.. אולם , לא יהיה מוגזם לצפות מאיש המאייש משרה נכבדה זו להיות , איך להתבטא בעדינות ..נו , קצת יותר אינטיליגנטי .
מה ניתן לעשות כדי לראות מי צודק היועץ או ארבל ?כמה פשוט ........ לא צריך פרקליטים ולא הקלטות ולא משטרה ולא דיונים . ....כמה זול . חברת ייעוץ בינלאומית - תעריך שווי עבודה שעשה גלעד ( ויש חברות מקצועיות העוסקות בכך ) ..בעגה מקצועית : חוות דעת של מומחים . אם שווי שוק של העבודה 20000 דולר ובפועל קבל 5000000 דולר אז כל הספור ברור ...... וכל השאר ברברררתת .
והנה אנאלוגיה הסטורית לאילו שבעד ארבל וגם בעד הפרדה : אם זכרוני אינו מטעני קדאפי שכר שירותי ייעוץ , מהאח השיכור והלא יוצלח של ג'ימי קרטר , נשיא ארה"ב לשעבר ושילם לו סכום נאה על "שירותיו" . כנראה ..שג'ימי לא ידע על העסקה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
כרגיל אצל דנקנר
יונתן,
ירושלים,
17/06/04 20:36
|
כל מה שיש פה, כרגיל אצל דנקנר, זה ערמה של זבל מילולי חסר בסיס. הוא תוקף את ערבל בגלל היותה אישה מצליחה. אין במאמר הזה אף עובדה קיימת הכל תחושות בטן של שמאלני לשעבר שאיבד את דרכו בגלל פוביות. זה היה יום עגום לדמוקרטיה ולשלטון החוק בארץ כשהיועץ המשפטי דחה את המלצות הפרקליטות ואף התעלם מהעובדות המוצקות ביותר בתיק. ערוץ 10 עשה אתמול סקירה נהדרת של הדברים מהם הוא בחר להתעלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
דנקנר לדעתי אתה חייב התנצלות
אזרח,
17/06/04 17:33
|
לגב' עדנה ארבל. לא ראיתי שמיהרת לצאת במסע צלב שכזה נגד שרון ובניו המושחתים כאשר הם נחשדו בעבירות המיוחסות אליהם. אבל נגד עדנה ארבל וחברותיה קל לך לצאת ללא שהוכחה אשמתן.
שייערב לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל האשמה הוכחה שחור על גבי...
גם אזרח,
17/06/04 18:08
|
לבן... בחתימתה האישית של הגב' ארבל. העובדה שדעתה על התיק (בנוגע להגשת כתב אישום) השתנתה בצורה כה קיצונית, והכל מתועד, כאמור, וחתום על ידה, מדברת בעד עצמה. כדאי לקרוא בעיון את החלטת היועץ, גם בין השורות. כדאי גם להאזין היטב לדברים שהוא אמר בע"פ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
כולנו יודעים שהמגיב AMR זה אתה
לא פתי של אףאחד,
17/06/04 14:47
|
מר דנקנר כולנו יודעים שהמגיב AMR זה אתה.
אחרת איך תסביר את העובדה שלא הוצגה אף תגובה המגיבה על תגובותיו של AMR?
מה אתה חושב שעשו אותנו עם האצבע?
תשכח מזה מר דנקנר אותנו עשו עם ה ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
מאמר אמיץ, חשוב וראוי
סטודנט,
אשקלון,
17/06/04 09:48
|
מר דנקנר פורס את האמת המסתתרת תחת אצטלה "משפטית" בפרקליטות המדינה. נדמה כי הפרקליטות והעומדת בראשה (לשעבר) עושים ככל העולה על רוחם, וכל שביכולתם על מנת להוליך אישי ציבור לדין - ובעיקר אנשי ימין - כאשר רה"מ הוא הקורבן האחרון של דעותיהם הפוליטיות של אנשי צוות ארבל. די להזכיר את זיכויים בדין של פרופ' יעקב נאמן, השרים אהוד אולמרט, צחי הנגבי ומאיר שטרית, הניסיון להעמיד לדין את ח"כ רובי רבלין עת הועלתה מעומדותו לתפקיד שר המשפטים, ועוד כהנה וכהנה ניסיונות התנכלות לאנשי ימין, רדיפה פוליטית וגיבוי תקשורתי מאסיבי של שוחרי השמאל, כפי שהיה בימי נתניהו כרה"מ. טוב עשה היועץ מזוז כאשר חשף את עוולותיה האיומות של הפרקליטות. מן הראוי שהאמת תצא סוף כל-סוף לאור, ותעמוד לרועץ כנגד אלו שניצלו את אמות המידה המשפטיות כביטוי לדעותיהם הפוליטיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
אמת - יואב יצחק לא היה לבד
יעקב סילבר,
17/06/04 09:07
|
כל הכבוד
נראה עכשיו איך שהיא מובלת לכלא ולא לכסא השופט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
מי באמת מסכן את שלטון החוק?
חן,
17/06/04 08:53
|
כותב דיעה בעיתון, המגיעליותר מ - 20% מהאוכלוסיה, בהחלט מוצא קרקע פוריה להשפיע באמצעות דעותיו. והנה דוגמא של עיתונאי שהפך עורו וחבר לגורמים שלטוניים שהורשעו ע"י ביהמ"ש. כמובן שאותם גורמים האשימו את ביהמ"ש בהרשעתם ולא את עצמם בעבירות שעברו. מישהו נוסף הנימצא בהליך משפטי הוא במיקרה בעל הבית של העיתון וראו זה פלא - אותו עיתונאי מונה לעורך העיתון. איזה צירוף מיקרים משעשע. שילטון החוק עאלק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
זה קשור לג'יפ החדש שלך אמנון?
ל"ת
דן בן אמוץ,
17/06/04 08:48
|
|
 |
102.
אמנון דנקנר עשה למעריב את
אשור,
יפו,
17/06/04 08:43
|
מה שאולמרט ידידו עשה למען תושבי ירושלים ורווחתם ומה שגברי לוי גרם לכדורגל הישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
ניתוח פנים
מאיץ,
נהריה,
17/06/04 08:41
|
תיראו..ארבל לא אשמה,היא פשוט כזאת,סתמית כזו וחיוורת וגם עצלה ואיטית. אני מאמין שהיא לא התכוונה לא לחפור בעובדות ולנתח אחת לאחת באופן קפדני כפי שעושה מזוז,היא חפיפניקית שמסתפקת בכותרות וסיסמאות,בתנאי שהן יוצאות מפי שמאלנים והיי סוסייאטים צפון תל אביבים שחושבים שהשיטה והדרך בידיהם והם המציאו את הלך הרוח שצריך לשרור בציבור וכל מי שחורג מכך הוא לא בברנג'ה. אז ד'חפו את ה-ברנג'ה הזו לתחת השמן שלכם ותפסיקו עם כל הפוזות האלה. אגב,אני לא מתפלא על שאר ה"פרקליטות" עושות דברה,נקבות שרוצות לעלות לגדולה,וכלל לא מעניין אותן יושר והגינות ואיזה כמה גוויות בדרך. שורה תחתונה רבותי-----לפטר את ארבל מייד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד מתי נשמע הכפשות
מוחה,
17/06/04 09:50
|
אין גבול לגסות הרוח של המגיבים. מה פירוש דבריך על נשי הפרקליטות "נקבות שרוצות לעלות לגדולה,וכלל לא מעניין אותן יושר והגינות ואיזה כמה גוויות בדרך". מעניין שאתמול ,כשכולם כמעט היו מרוצים מהעונש שהוטל על מנתח הלב, לא שם איש לב לעובדה, שפרקליטה מחוזית שהשקיעה עבודה עצומה וחקירה מאומצת בהכנת כתב האישום ,היא האחראית להושבתו מאחורי סורג ובריח. כן, לנשים יש רוב בפרקליטות. רק מנטליות מצ'ואיסטית שמרנית בתוספת רגש נחיתות, מוצדק, היא המוציאה תגובות נמוכות כאלה מהגברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
המסך הורם
solid,
Tel Aviv,
17/06/04 06:46
|
|
 |
99.
שיכינו הגיבורים את התחת.עכשיו.
יגשאל כהן,
רחובות,
17/06/04 05:33
|
דודיק יעבור מהגנה להתקפה .והוא עוד יקרע להם את התחת (כמו שאומרים בעיברית תיקנית)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
כל הכבוד לאתר !!!
אליצור,
17/06/04 05:31
|
ברצוני להביע הערכה לאתי . ללא כל קשר לנוא הכתבה. על הפתיחות,למרות תגובות קשות ,ולא מעת אף מעליבותללארסן,הכל פורסם ,ולדעתי,הדבר הוסיף כבוד לאתר ,והשאיר לא מעט בעיה למיספר מגיבים, המשיכו כך !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה
ל"ת
אתי,
19/06/04 19:19
|
|
 |
97.
Justice
Raphael Malka,
USA,
17/06/04 04:50
|
If this is what you call Justice then we are in big trouble. What about Aryeh Deri they tried everything to put him out witout ant concrete proof, mau be because he was a Sefaradi no one cared. Now that you have the Ashke naz everyone is defendig too badi
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Racist
חן,
17/06/04 08:55
|
|
 |
96.
אני לא מבין משהו
רובי,
17/06/04 03:27
|
למה בכלל צריך יועץ משפטי אם יש בתי משפט ושופטים?
בשום מקום בעולם אין כזו חיה.
לא יכולים למנות שופט שישפוט את שרון או כל מנהיג מושחת אחר?
בשביל מה לבזבז כספי ציבור על עוד שופט שאין לו בכלל סמכות לשפוט?
מישהו יכול להסביר לי את זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על D.A שמעת ?
ל"ת
נבו,
17/06/04 09:15
|
|
 |
95.
מצא מין את מינו ומושחת מושחתו
נקיון כפיים,
17/06/04 03:10
|
אולי הפרקליטות לא מתנהלת טוב אולם היועץ מזוז מושחת עם קבלות.
עכשיו אני קולט למה לפיד המליץ עליו לשרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
מי יבחר באידיוט כמו טומי לפיד
איש לפידות,
17/06/04 03:03
|
מעניין אותי לדעת איזה אידיוט יבחר עכשיו בטומי לפיד ובשינוי לאחר שהדפקט הוכיח שאין לו מושג וחצי מושג במה שקורה סביבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Tomy gun Shas bagan
סש (שם ספרותי),
17/06/04 08:48
|
טומי לפיד איננו מטומטם. יתכן שטעה!!
אתה לא טועה? ועוד איך אפילו פה ב,תגבוה שלך טעית.
בזכות טומי נפטרנו משיטת הסחטנות של סש (אלי, שלא יגמר לעולם).
אין בזה כלום עם תמונת הבלהות העולה מחשיפת מזוז (יבורך על כך) לגבי ההתנהלות של אחוזת הצדיקים בפרקליטות.
טומי אני איתך לכל אורך הדרך. מה זה טעות אחת מול אלף טעויות של מנהיגים אחרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יחיאל,
17/06/04 02:55
|
עוד לא קראתי כזה גיבוב של שטויות מימיי.
ואתה עוד קורא לעצמך עיתונאי מהשורה הראשונה?
מעניין אם בכלל סיימת בית ספר יסודי...
איך אתה מסוגל להגיד שארבל תפרה תיק לשרון בגלל אידיאולוגיה שמאלנית אם שרון עושה היום את מה שאפילו רבין לא עשה מתנתק באופן מוחלט וחד צדדי מהפלסטינים בעזה?
הרי אם מה שאתה טוען זה נכון היא היתה צריכה לעשות הכל בשביל לסגור את התיק ולא לתפור אותו.
למעשה היא היתה צריכה לנשק לשרון את הרגליים ולמשוח לו אותם בשמן.
אז איך אתה יכול לטעון כאלו שטויות?
אני מציע לך שתחזור לבית ספר יסודי כי איך אומרים באנגלית...
You Suck!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
דנקנר אידיוט שמתעלם מעובדות
שונא בנות יענה,
17/06/04 02:27
|
איך אפשר לבסס דו''ח שלם מבלי לכלול בו או אם תרצו להשמיט ממנו את כל הראיות שיכולות להצביע על ההיפך הגמור?
ומזוז עוד מסמן לנו שארבל בנתה את כתב האישום... מעניין שמזוז בנה את הדו''ח בדיוק כפי שרצה כדי שיתאים לטענותיו...
אז מי מבין השניים הוא השקרן???
ברור שמזוז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
מי שלא רצה את בראון, קיבל את מ
גלעד,
חיפה,
17/06/04 01:54
|
מזוז. המציאו את ועדת בך ע"מ לסנן מועמדים שהם לא מאנשי שלומינו. אבל אופס....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
עניין של ניגוד עניינים
law mercenary,
17/06/04 01:02
|
בין היועמ"ש וראש הממשלה מתקיימים יחסי עורך דין לקוח.
ומכאן שהיועמ"ש אינו יכול להיות זה שיחליט האם יוגש כתב אישום נגד רוה"מ, או לא.
הסמכות להחליט האם לפתוח בהליכים משפטיים פליליים נגד ראש הממשלה, ע"פ המלצת הפרקליטות, אינה צריכה להיות נתונה בידי היועמ"ש.
לאדם הפשוט ברחוב, אין את הזכות שהעו"ד שלו, יהיה זה שיחליט האם יוגש נגדו, או לא, כתב אישום.
הרי זה אבסורד.
גם לראש הממשלה לא צריכה להיות זכות כזו.
היועמ"ש במקרה זה צריך היה להאציל את סמכותו לאחר שאינו נגוע בניגוד עניינים.
אחר שיבחן הראיות ויחליט האם יש בהן די כדי לנהל הליך פלילי ולהראות את הצדק - תוצאת המשפט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
בריטניה
שלמה,
17/06/04 00:47
|
תראו מה קרה בבריטניה. אדם ממפלגה אלמונית כמעט לחלוטין, הצליח להתברג לצמרת הפוליטית במפלגה חדשה לחלוטין. ומה הגל שעליו נישא? חוסר האמון של הציבור בתקשורת, והתיעוב שחש הציבור בבריטניה כלפי הפוליטיקאים. בקרוב אצלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
דנקנר
Moises,
Chicago,
17/06/04 00:09
|
דנקנר אתה גדול. תמיד האמנתי גם למה שכתבת על דרעי. האם ניתן לבטל את מינויה של ארבל...???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
אמנון: כמה הערות קצרות
דן,
י-ם,
17/06/04 00:06
|
א. ראוי לציין את הדרך בה אפילו אלי רובינשטיין, שאיך לומר - לא ממש הצטיין בהפגנת עמוד שדרה קשיח במיוחד, וידע כל הדרך על מעלליה של ארבל ושתק - חטף ממנה ומאנשיה סכין בגב, כאשר חתימתו על הסכם עד מדינה עם חוקר המשטרה תוארה על ידם (באמצעות לבלר החצר ברוך קרא - שתודה לאל עף בינתיים מהארץ) כמעט כשיתוף עולה עם המאפיה.
ב. ראוי לזכור גם את ההתקפה הפרועה שלה ושל אנשיה על רובינשטיין אחרי דו"ח מזרחי, שרוב התקשורת לא נתנה לו את העוצמה הראויה.
ג. צריך לשאול מדוע כל מי שידע שתק: פוליטיקאים נפחדים בוועדה למינוי שופטים, אהרון ברק שהתבטא מספר פעמים - שמעתי במו אוזני, ואני בטוח שאני לא היחיד - אודות ארבל באופן לא הכי מחמיא, ומרבית העיתונאים.
צריך גם לתת "ישר כוח" לעיתונאי היחיד שהתמיד, למרות שסומן על ידי הקליקה, להביא לקוראיו עובדות - הלא הוא יואב יצחק.
יש צורך בחשבון נפש לא רק בפרקליטות (שם יש לאחל לכולנו שלא יצליחו לשחוט את מזוז, כי כבר הוכח איך אין להם בעיה לדקור יועץ משפטי בגב, כאמור), אלא בתקשורת.
הנושא, בעיני, אינו רק הנסיון להתנקש בדמוקרטיה הישראלית, באופן שבו כל האמצעים כשרים (אם לא הלך על ידי הדלפת גלט-ברקוביץ, אולי יילך על ידי שינוי של 180 מעלות בהמלצת הפרקליטות, כך חשבו שם כנראה).
הנושא הוא מסע הצלב המטורף של הפרקליטות ושל אח"ק, למען "שלטון החוק", כשכל האמצעים כשרים, ואין מגבלות.
זה לא אומר שכל אנשי הציבור החשודים כשרים וצדיקים, אבל במשך כמה שנים, מופנים משאבים ללא גבול לחקירות בפרופיל גבוה של אישי ציבור, בעוד עבודת המשטרה הקלאסית, והמלחמה בפשיעה האמיתית, פשוט קרסו. ניידות נתקעות, אין נייר לחוקרים בתחנות משטרה, אין מי שיטפל בפריצות ובאלימות במשפחה. אבל כל האמצעים קיימים כדי לנהל חקירות ראווה נגד נתניהו למשל, או כדי לשגר חוקרים לחיקורי-דין ברומניה, כדי לבדוק אם עובדת זרה עבדה אצל בניזרי חודשיים או שלושה. משהו - ומזוז כבר דיבר על כך בעבר - דפוק בסדר העדיפויות כאן. מזוז הבטיח לפני שבועות אחדים להחזיר את המלחמה בפשיעה - זו שהאזרח הקטן סובל ממנה כל כך - לראש סדר העדיפויות. כלומר - כל המשאבים בפרקליטות ובאח"ק שהוקדשו למסעות צלב עתירי תקשורת, שעליהם רכבה ארבל לביהמ"ש העליון - כל זה בסכנה, מבחינת המערכת העצומה שהשתלטה על סדר היום המשפטי והפכה את שלטון החוק לבן ערובה בידיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סדר עדיפות
דוד,
17/06/04 02:48
|
האם ניתן להשוות בין עבירה של אחד ממנהיגי העם לעבירה של אזרח מן השורה? המבחן צריך ליהיות בוזגלו הפוך כוון שנקיון בראש המערכת יקרין כלפי מטה. על כל עבירה שנחשפת בראש הפירמידה המדינה מרויחה פי כמה וכמה מאשר על איתור גנב זה או אחר. (ואיני מזלזל בבטחון הציבור)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
מוטי גילת - צדיק מפוקפק
רוני,
16/06/04 22:42
|
האיש הזה, העיתונאי-תחקירן הבלתי נלאה עאלק שותה את דמם של אנשים שונים ומשתלח בהם חופשי. אין אנשים מושלמים - לא שרים ולא שופטים ולא עיתונאים ולא פרקליטים ואם יפשפשו באמתחתו של גילת ימצאו מן הסתם גם ימצאו. האם הוא אי פעם רכש דולרים בשוק השחור כשהיה אסור? האם הוא חצה רמזור תמיד תמיד באור ירוק? האם בגד ולו במחשבה ברעייתו? האם תמיד דיווח את כל האמת ורק את האמת במאמריו נגד "נאשמים"? מן הראוי שעיתונאים מסוגו של גילת יוקעו בראש חוצות ויפסיקו להטרידנו. כולנו בני תמותה, כולם בלי יוצא מן הכלל לא היו סרגל ולא יהיו סרגל נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוטי גילת מיצה את הפאשלות
ג. יפרת,
ככר רבין,
18/06/04 00:28
|
הגיע הזמן שעתונאי צמא-דם שכל יעודו בחיים זה לתפור תיקים לאישי ציבור , יסתלק מהבמה התקשורתית. מספיק פאשלות אדירות נרשמו בקריירה "המפוארת "שלו מצז המאה הקודמת, שעוד היה צוציק נפחד בעתון על המשמר. שילך למכור מינויים לידיעות אחרונות בקניון אליון.זה קרוב הביתה. או שיקח דוגמא מהבת שלו ויתחיל לשחק בקאמרי. שם לפחות לא מדובר בדיני נפשות ובצ מ א של העתונאי לראות דם והכפשות והרס אלא רק בצ מ ה של אבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
עתונות משתפת פעולה ולא חוקרת.
אבי,
חיפה,
16/06/04 22:37
|
מתי יקום העיתון שיבדוק היכן עובדים בניהם של חברי הממשלה ,בניהם ובני משפחתם של כל חברי הכנסת.בניהם ובנותם של שופטי בית המשפט המתימרים להיות צדיקי הדור. האם מקרה הוא שדווקא עורכת הדין ה צעירה בת 38 שמונתה לשופטת היא גם במקרה בת של השרה יהודית נאות. מה הסיכוי שזה יקרה לבתכם.מה הסיכוי שלבן משפחתכם ישלמו מיליוני שקלים כדי לברר עובדות גאוגרפיות.מה הסיכוי שבתכם תיהיה עובדת שגרירות בושינגטון. מדוע העתונות משתפת פעולה ולא חושפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
דנקנר: צא לרחוב והקשב לאנשים
יעקב,
ר''ג,
16/06/04 22:30
|
והם, אדוני העורך, אומרים ב ד י ו ק ההפך. שכנע אותנו שלאנאלפבט הזה גלעד - שלא יודע להשלים משפט בעברית תקנית -הגיעו סכומי עתק כאלה בזכות כישוריו! אין אדם היום, מנהג מונית ועד לאחרון הפקידים, שלא חוזר על המנטרה: ארץ מושחתת. אין אחד שלא מלווה את השם מני מזוז בתנועת ביטול. ואפל חוגג היום, על חורבות המורל הלאומי. כן דנקנר, אתה לא יודע מה קורה סביבך. צא לרחוב, סע באוטובוס, ברכבת, היכנס לחנויות - ואז עדכן בבקשה את מאמרך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
הישמן דנקנר ויבעט
הדת אופיום לעם,
16/06/04 21:56
|
היהפוך כושי עורו- אכן כן. זה לא הדנקנר שהכרנו מפופוליטיקה. זה אופרטוניסט שרוקד עם האריות ולא עם השועלים. הוא השמין מאד , כנראה מהחיים הטובים ועכשיו נהיה תומך נלהב בממסד הרקוב ובועט בערכיו הישנים והטובים. זה החל עם תמיכתו ההזויה בדרעי "הזכאי" וממשיך בהשתלכות בארבל במקום להביע תמיהות עמוקות נוכח הפיכתו של מזוז לסניגורם המצויין של שרון האב והבן. נאומו של מזוז דמה לסיכום הסנגוריה וחבל שמשפ' שרון שילמה הרבה כסף לסניגורים חיצוניים בעוד יש להם אחד ע"ח הבית. דנקנר פתאום עיוור, חירש ואילם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז אתה מציע לעם קוקאין במקום
אופיום?,
17/06/04 02:07
|
|
 |
השעה המאוחרת השפיע עליך?
הדת אופיום לעם,
17/06/04 09:52
|
מה אתה בעצם רוצה? אני ממליץ להמנע מכל הסמים ובעיקר מהדתות כולם. הכי חשוב להיות בני אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להיפך ...
חברת ליכוד,
עיירת פיתוח,
16/06/04 23:55
|
... אני מעריכה את דנקנר על היושר האישי והנכונות לשחוט כל אותן הפרות הקדושות של האליטה השמאלנית כדי להיות נאמן לאמת. נהניתי מאד מהטור -- כל מילה בסלע! טוב שקיים עיתונאי שמבין שתפקידו לדווח ולא לשטוף את המח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
הם דואגים לפרנסה לחוקרים ועו''ד
חקירות = כסף,
צפון,
16/06/04 21:46
|
רבותי, שקוף. כל החקירות נועדו ללספק תעסוקה לעוסקים בחקירות. הרבה כסף מתגלגל על חשבון האזרחים. ושלא יגידו שזה בשם הצדק- החוק - ומינהל תקין. בולשיט וצביעות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
הבעיה מתחילה במוטי גילת
דניאלה ש.,
רמת השרון,
16/06/04 21:35
|
תודה דנקנר, מאמרך נפלא. אבל גם אתה וגם עמיתך בעתונות חוטאים בכך שאינכם פועלים נגד השחיתות של המשטרה והפרקליטות, שנכנעים ללחצים " לחקור את התחקירים של מוטי גילת". לא יתכן שמשך שנים , עתונאי אחד, נוקם ונוטר ,יוביל בצוואר מדינה שלימה ב"תחקירים" שהוא תופר לאישי ציבור ושתמיד מתבררים בסוף כקישקוש מוחלט. בינתיים אנחנו משלמי המסים מממנים את המיליונים שעולות חקירות הסרק הללו- והכל כדי לספק את "אביר הצדק" גילת והטירופים שלו. דנקנר, צריך לשים לזה סוף. ומיד. עלה והצלח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עיוורון מוחלט
הדת אופיום לעם,
16/06/04 22:03
|
מרוב התלהמות את רואה ממטר. לא אכנס לפולמוס נרחב רק אתייחס "למשלמי המיסים". אילו את היית עושה את העיסקה של גלעד עם אפל, מס הכנסה מעולם לה היה מכיר באמיתותה והיה קובע עיסקה מלאכותית גם אם הכל היה בתום לב. לך לא היה בא לעזר שום יועץ משפטי והיו קוראים אותך לגזרים בבית משפט וגובים מיליונים לקופת המדינה. אבל משפחת שרון זה עולם אחר וכל מעשיהם הולבנו בידי מזוז כהרף עין. זהו הצדק אצלנו ודנקנר היום הוא שופרו של הצדק הזה של בעלי ממון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז לטענתך מס הכנסה בסדר או לא?
ל"ת
יגאל כהן,
רחובות,
17/06/04 05:38
|
|
 |
מס הכנסה אף פעם לא בסדר
הדת אופים לעם,
17/06/04 09:48
|
זאת חבורה של אנשים שהשתן עלה להם לראש וסוחטים מיסים שלא היו ולא נבראו מציבור רחב ותמים פחות או יותר ואינם מעיזים להתעמת עם כרישים עתירי הון וכח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
תשובה לדנקנר עורך מעריב
שושנה פרידמן,
16/06/04 21:04
|
יש לי מנוי בעתון מעריב. מאוד חרה לי מאמרך. אי האמון בצבור לא בגלל עדנה ארבל אלא בגלל החלטת מזוז לסגור את התיק למרות שגלעד קיבל 3 מליון לחשבון חוות השקמים .
מזוז שיבח את עבודת גלעד , ואלו גלעד בקלטת סיפר שלקח את החומר מהאינטרנט. הגיע העת שנבחרי צבור יבינו שהעם אינו מטומטם כולם יודעים ששרון וגלעד אשמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפשה בימים אלה לידיעתך כסף
יגאל כהן,
רחובות,
17/06/04 05:44
|
זורם לאינטרנט ,ומי שרק יודע(אבל יודע)לעשות זאת, עושה הרבה כסף. מה לעשות העולם משתנה!!! עורכי דין למשל כבר לא עושים הרבה כסף. יש עודף בעורכי דין. אך למבינה כמוך ,אם הוא היה משלם לעורך דין (שאין לו עם מה לנגב את התחת)היה הדבר נראה לך סביר. את פשוט לא בכדור!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשושנק'ה החמודה
המסביר הלאומי,
16/06/04 23:06
|
אולי נמנה אותך לשופטת עליונה???
אבל ישנה בעייה, את צריכה לשפר את יכולת הבנת הנקרא שלך.
שושנק'ה, אין ראיות להאשים את שרון !!!.
אם לא השתכנעת, את יכולה לעשות מנוי על עיתון הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינטרנט כלי המחקר הגדול בעולם
נבו,
אי שם,
16/06/04 22:29
|
גברת שושנה... אין הרבה מחקרים היום שלא מתבצעים חלקית או לגמרי על גבי האינטרנט. יש אנשים, בחברות היי-טק למשל, שמקבלים כסף רק על מחקר - שרובו נעשה על רשת האינטרנט. הסכום שקיבל גילעד הוא מוגזם, לפי כל הדעות - אבל זה בן של חבר. וכולנו עשינו טובות לחברים, מאז ומעולם, וזה תמיד כרוך בהעסקת בן משפחה או כסף. מה שלא הוכח, לטענת מזוז, הוא ששרון הבטיח או קיבל תמורה, ושדודי אפל לא העסיק את שרון בתמורה למשהו. רק חברות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Really, How do you know
ל"ת
AMR,
16/06/04 21:43
|
|
 |
79.
הודעה ל-76 אני מסכים איתך
אזרח חרד,
16/06/04 20:37
|
|
 |
78.
הגר בבית זכוכית-שלא יזרוק אבני
ל"ת
הגון,
16/06/04 20:34
|
|
 |
Right, so who is your master
ל"ת
AMR,
16/06/04 21:45
|
|
 |
77.
''דמוקרטורה''
AVIVA,
16/06/04 20:33
|
בישראל קיים מה שנקרא בדרום אמריקה ''דמוקרטורה'' ז.א שלטון של קליקה מסויימת המשתמשת בכלים דמוקרטים ע'מ להפיל את יריביה.מה שמפליא אותי בכל העניין הוא שהקליקה הרשתה ליהודי מרוקאי,ספרדי,מנתיבות,לומר את האמת ,ועוד בפה מלא. אם הקליקה היתה יודעת,או חושדת,שה''עכבר'' עלול יהייה לשאוג,דרכו היתה מזמן חסומה.כבר היו מוצאים לו משהו,מ''אי סדרים כספיים'' (ז.א. גנב) עד ''הטרדה מינית (ז.א.סוטה.)נראה לי שהקליקה נרדמה בשמירה .מעניין לכמה זמן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
דנקנר יודע איפה מרוחה החמאה
ל"ת
אזרחית חרדה,
16/06/04 20:06
|
|
 |
and what yous butter side is
ל"ת
AMR,
16/06/04 21:46
|
|
 |
75.
רק במדינה מטופשת
מרק,
נתניה,
16/06/04 19:14
|
יכול לכהן שר משפטים כל כך טיפש. איך יכול לפיד בנשימה אחת לשבח הן את ארבל והן את מזוז? הרי אין כאן שום הגיון. ולגבי אמון הציבור בבג"ץ, זה לא יפגע וכי איך יכול להיפגע משהו שכבר מזמן לא קיים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
טומי לה- ביזאר
ג. אביבי,
16/06/04 18:47
|
דנקנר מזכיר בצדק את עמדתו הביזארית של חברו לספסל הפופוליטיקה טומי לפיד. לפיד עשה כל שביכולו למנות את ארבל לעליון - על אף הבקורת הרבה והענינית עליה. היום הוא מצדיק את דברי מזוז בכללותם כולל אמירותיו על ארבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
HOPE THIS ARTICLE WILL CHANGE
SKEPTI,
16/06/04 18:44
|
SOMETHING, BUT I DO NOT THINK SO.
LAPID,ARBEL,BARAK, ARE TOO STRONG AND SELFASURE THAT THEY WILL LISTEN TO ANY ONE.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
עדנה דרתחא
מני תזוז,
16/06/04 18:35
|
|
 |
71.
אמנון - עתונאי אמיץ
רמי,
16/06/04 18:28
|
למרות היותו "שמאל" ,הוא לא חסך את שבט ביקורתו כנגד העיתונות בטיפולה בהסכם אוסלו ובפרשת דרעי.
כל הכבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
תזהר דנקנר !!
משה,
ת''א,
16/06/04 18:19
|
הם מסוגלים לסמן גם אותך ! תאונה או תואנה ! יש להם כל מיני שיטות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
עורך מעריב וי. יואב -ראויים
k_nemo,
Beer Sheva,
16/06/04 18:11
|
לפוליצר על דבקותם בעקרונות החוק ועמידתם כנגד כנופיית ראשי הפשע המאורגן בישראל, שמצאו מקלט בפרקליטות המדינה ובמשטרת ישראל. זהו יום עצוב וגם שמח לאלו ששלטון החוק יקר לליבם. עצוב משום תהומות הנשיה אליהן התדרדר שלטון החוק בראשות מזרחי-ארבל, שנחשפו אתמול קבל עם ועדה. שמחה, על שום ניצוץ של אור באפלה, שאותו סיפק היועץ המשפטי השמאלני הזה (..ושלא יהיה ספק לאיש על כך), שמוכיח, שאפשר בהחלט לאמץ עמדה ערכית גלויה בעד סרבני השמאל, לעצור מימון להתנחלויות ובו בזמן לצאת חוצץ כנגד המחנה של מלחכות הפנכה מבית, שהפכו את החוק לחוכה ואיטלולא, תוך שחיתות מידות אישית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה מעריב זה לא מאפיה?
ל"ת
אנטי מאפיה,
16/06/04 21:40
|
|
 |
לא! אתה מאפיה ,הוריד את המסיכה
ל"ת
יגאל כהן,
רחובות,
17/06/04 05:46
|
|
 |
68.
מזוז ארבל, ארבל מזוז.
גיל,
כ-ס,
16/06/04 17:58
|
מעניין אם מזוז היה קודם לארבל במשרה הנל והיה נקבע שיש להגיש תביעה,האם במקרה הנל היו כל גאוני הדור תומכים בארבל? מעניין אהההה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
מה אכפת לי
תומר,
16/06/04 17:53
|
|
 |
and who are you at all
ל"ת
AMR,
16/06/04 21:47
|
|
 |
66.
יכרסם? כרסום כירסם כבר!
ל"ת
רוני לוי,
16/06/04 17:46
|
|
 |
65.
דנקנר - הסמוראי האחרון
בעז,
16/06/04 17:33
|
|
 |
64.
שמו שונה לעמנון דנקנרי........
בשם המוסר,
16/06/04 17:19
|
|
 |
and you the moral one, sure
ל"ת
AMR,
16/06/04 21:49
|
|
 |
63.
מפחיד- מעריב מוחקים תגובות!!!!
ניזוזי,
16/06/04 17:12
|
היתה תגובה של "מלאך" שהתייחסה לדנקנר.. היא הועלמה לה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומשטרת המחשבות של ידיעות בסדר?
יגאל כהן,
רחובות,
17/06/04 05:50
|
|
 |
לא מפחיד, אבל נכון.....
שפינוזה,
17/06/04 03:41
|
במעריב לא כל כך אוהבים ביקורת על הכותבים....לפעמים פשוט לא מפרסמים... למזלי במקרה הזה אני ממש בעד דנקנר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בYNET עוד יותר מפחיד!
דני,
ת''א,
16/06/04 18:48
|
שם הדיקטטורה המחשבתית של השמאל מנפה כל תגובה אינטליגנטית מידי שבאה מהצד הימני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעתון הארץ כלל לא נותנים להגיב
ל"ת
אביהו,
16/06/04 20:48
|
|
 |
ולזה קוראים דמוקרטיה??
צברי אחד מהעם,
17/06/04 00:16
|
|
 |
62.
בלי צל צילו של ספק.
ששי.,
16/06/04 17:12
|
הוא אשם אומרת גברת ארבל. הוא נקי אומר היועץ הנכבד. באחריות אומרים שניהם. אולם אף אחד מהמכובדים לא התלבט ואפילו במילה אחת. וכיש ספק אין ספק שאף אחד מהם אינו יודע את האמת לאמיתה וחבל. אדוני שר המשפטים, ככה לא מתנהלת מערכת משפטית מתוקנת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
אימון בפרקליטות כבר התערער מזמ
אחד שאיכפת לו,
16/06/04 16:41
|
לצערינו הרב האימון בבתי המשפט ובפרקליטות הוא כבר מזמן באדמה...ולדעתי התקשורת שמשתפת פעולה ומתמסרת כ"כ בקלות לכל מיני ידיעות מגמתיות ממוסדות אלה וממזרחי הקצין, שעדיין אף אחד עוד לא נגע בו(איפה הנגבי שר המשטרה??) אשמה בתופעה הזו לא מעט!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
הגברת
הררי יונה,
באר שבע,
16/06/04 16:40
|
אמנון יישר כוח מאז הספר שכתבתה על דן בן אמוץ אני עוקב אחרי כל כתבה או אמירה שלך אני יכל להגיד באחריות דברי אילוהים חיים וכל זה אני כותב בקשר למה שאמרת בנושא פרקליטת המדינה וני שוב חושב ודואב האים איפשר לקבל פסיקות שלה ללא מחשבה אי ספיקות ולא יעזור כלום אתה הקדמת את כולם כמו תמיד ומעכשיו אני מנוי במעריב תודה הררי יונה באר שבע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
דנקנר אתה תותח
מאיר רן,
טירת הכרמל,
16/06/04 16:37
|
|
 |
58.
דנקנר = חסר מושג
ל"ת
אין לו מושג,
16/06/04 16:23
|
|
 |
and you have it, right
ל"ת
AMR,
16/06/04 21:50
|
|
 |
57.
להקים מח''ש - על הפרקליטות
יוסי מנדלוביץ,
חיפה,
16/06/04 15:50
|
מה שמתרחש בפרקליטות (ולא מהיום) מתרחש כנגד כל שכבות הציבור (ולא רק נגד אישי ציבור). אין בפני מי להתלונן - ואין מי שיחקור, כי הפרקליטות שולטת בהכל. לכן, כמו שהקימו את מח"ש - הגיע הזמן להקים את מח"פ (מחלקת חקירות פרקליטות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
כל מלה של אמנון דנקנר זהב
משה,
תל אביב,
16/06/04 15:50
|
|
 |
55.
שתי - פנים ליועץ
יוסי,
פ''ת,
16/06/04 15:38
|
1.היועץ הראה התלהבות יתר להגן על בנו של שרון שאף אחד לא היה לא היה מקבלו לעבודה בתנאים אלו זה לולא היה הבן של שרון 2.צדק היועץ לגבי הפרקליטות שצריך לעשות שם בדק בית רציני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
דנקנר=דרעי=אפל=שרון
ל"ת
דנקנר והצדיקים,
16/06/04 15:29
|
|
 |
Only due to Arbel's teaching
ל"ת
AMR,
16/06/04 21:51
|
|
 |
53.
דנקנר-''ללא מורא ללא משוא פנים''
אוהב צדק,
16/06/04 15:26
|
תמשיך בדרך הזאת,ואז אולי יחזור האמון,לעיתונות ולתפקידה במשטר דמוקרטי. היום קשה להבדיל בין עיתונאי לפוליטיקאי,ואתה בכתבותיך,אולי תצליח להתוות דרך נכונה לעיתונאים,שיוכלו להבדיל בין דיעותיהם הפוליטיות,לעובדות האמיתיות. עלה והצלח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
גם זמנו של עורך מעריב
אשור,
יפו,
16/06/04 15:18
|
מלחך פינכתם של משפחת נמרודי יסתיים בקרוב.העתון הגיע לרמת תפוצתו של הצופה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are wrong
ruby,
US,
16/06/04 17:40
|
One day (about 2 months ago) it was an article by Nimrody and Dankner about the same subject, Sharon, and they went 2 different sides. Nimrody was protecting Sharon and Dankner was aginst him. Watch yourself before talking too much.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
מסכים עם כל מילה של דנקנר.
ל"ת
ארבל לחקירה,
16/06/04 15:09
|
|
 |
50.
בדק בית לתקשורת
סחטיין על האומץ,
16/06/04 15:03
|
כל הכבוד לדנקנר שיוצא בגלוי נגד החזית המאוחדת של התקשורת נגד הימין, הלוואי ויגיע היום שתהיה לנו תקשורת אוביקטיבית שבודקת את עצמה ומייצגת את רחשי העם ולא חזית שמאלנית בלתי ניתנת לחדירה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
שוחד הוא שוחד
דניאלה,
16/06/04 14:44
|
אתה צריך להיות או הדיוט, או אידיוט, או לא אובייקטיבי (בלשון עדינה) ואו ואו ואו כדי לא להבין שיש כאן סיפור של שוחד. אם זה לא שוחד אנא הסבירו לי מה זה שוחד. המדינה היום היא סדום ועמורה עם חותמת .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה להעליב את אנשי סדום ועמורה
ל"ת
אשור,
יפו,
17/06/04 08:40
|
|
 |
לעולם..
נרגילה,
16/06/04 17:20
|
|
 |
48.
ההדלפות דיברו בעד עצמן
ביזי,
קובה,
16/06/04 14:40
|
לא צריך הרבה כדי להבין שארבל שיחקה משחק מלוכלך. איני מאמין שגלעד שרון יונה צחה והוא, כמובן, נהנה מייחוסו לגריפת סכומי עתק. אבל הנושא כעת הוא הפרקליטות והפרקליטה. ההדלפות בשעתן היוו אור אדום לגבי התנהלותה של ארבל לגבי הטיפול בפרשות שרון השונות.
רצף ארוך ומרשים של הגשת כתבי אישום נגד אישי ציבור אשר הסתיים בזיכויים רבים מאד הביא אותה לבית המשפט העליון.
זה בערך כמו לשלוח את ממציא שיטת פלקל לנהל את המעבדות לבדיקת חוזק מבנים.
האמון בבתי המשפט, בפוליטיקאים, בחלק נכבד מהעיתונות, במשטרה, ברשויות המקומיות קרס מזמן. כעת הוא נמחץ סופית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
האמת היא שלא נדע לעולם את האמת
שמואל,
16/06/04 14:38
|
מצד אחד, גם אני גולש באינטרנט - ולא הציעו לי תשלום.
מצד שני - לא כל מי שגולש ומקבל תשלום הוא בבחינת מקבל שוחד, וזה אמור גם על גלעד שרון.
את האמת לא נדע לעולם. וכדאי שנפנים את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
האתגר של השמאל
צור שפי,
16/06/04 14:35
|
כאיש שמאל אני מסכים עם רוב אבחנותיו וקביעותיו של דנקנר ובהן האבחנה על נטיית השמאל הצדקני לאמץ באופן אוטומטי עמדות עפ"י אופנות. האתגר של השמאל עכשיו הוא להצטרף לדרישה לבחון מחדש את מינויה של ארבל לקודש הקודשים של המשפט הישראלי. השמאל צריך לעמוד על כך דווקא כי בית המשפט העליון נתון חדשות לבקרים לביקורת לא מוצדקת מצד גורמי ימין. כל מי שמערכת המשפט יקרה לו חייב לתבוע בדיקה מחדש של מינוי ארבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה אמרת.
ל"ת
k_nemo,
Beer Sheva,
16/06/04 17:51
|
|
 |
45.
המסך הורם - מאת אמנון דנקנר
חגי,
ראש''צ,
16/06/04 14:26
|
עיתונאי אמיץ וישר . הבעת באופן ברור ונוקב את אשר רבים מעמיתיך למקצוע מעדיפים להסתיר ולטייח.
חזק ואמץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההונים ניצחו-דנקנר ונימרודי!!!
אחד שאיכפת לו,
ישראל-זמנית,
16/06/04 14:51
|
לא שלטון החוק הוא נר לרגליו של דנקנר-שלטון הכוח והכסף הגדול הוא דיגלו
עכשו כל זב חוטם ייצא ממחילתו ויזרוק אבנים בשלטון החוק בשעתו הקשה-כדי לגזור קופונים שמנים
ונראה אם מעריב הוא עיתון מספיק ישר כדי לפרסם זאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
and what you did for correctio
ל"ת
AMR,
16/06/04 21:53
|
|
 |
שוביניסט של נמרודי
ל"ת
נפגעת מעריב,
16/06/04 20:07
|
|
 |
44.
איזה אימון????
צביקה,
רחובות,
16/06/04 14:24
|
אף פעם לא היה לציבור אימון במערכת המשפט וה"צדק" הציבור רואה מדי יום תיקים שמנים שנסגרים בגלל חוסר עניין לציבור,חוסר ראיות, חוסר אשמה וכ"ו לעומת תיקים קנטרניים וקטנוניים שמובלטים בשם השיוויון בחוק ודין פרוטה כדין מאה... התמיהה מתגלה לאורך כל מסדרון הצדק. היח' לחקירת פשעים, הפרקליטות, וערכאות בתי המשפט.בתזמורת הרמונית - ללא כל תאום מראש- כאשר כל אחד יודע את "תפקידו" מתקבלות תמיד החלטות ידועות מראש לכולנו. החבורה הזאת לא מהווה חתך מייצג של הציבור ולכן היא מנותקת מהעם. יש רושם שכל פעולותיה של חבורה זו, למען שמירת "חוסנה" של מערכת המשפט ולא למען הציבור לשמו היא קיימת. בשיטת יד רוחצת יד - פועלת התקשורת להשלים את החסר בנושא אימון הציבור ע"י יצירת "טאבו" של חסינות מערכת המשפט וגיבוי מלא של עוולותיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
מזוז משפטן בכמה רמות מעל ארבל
ל"ת
משפטן,
16/06/04 14:08
|
|
 |
42.
עכשיו זה סופי: לפיד-דנקנר 4:0
ל"ת
אורן,
16/06/04 14:05
|
|
 |
41.
מאין העוז לכזו נחרצות?
מלכי צדק,
16/06/04 14:05
|
לי נראה שבסך הכל מזוז עשה פה תרגיל מנהיגות יוצא מהכלל. לדוגמא, להסתמך על עדות של בעל משרד פרסום ,מר שישקו,הדבר מעורר תחושה לא טובה. הרי תפקיד בית משפט הוא בעיקר לשקול מהימנות של עדויות. או, אולי אפל ידע שמאזנים לו ולכן גיבב דברים שינקו אותו מחשד?
מטרידה מאוד הנחרצות ואופי סגירת החשבון של מזוז,אני מניח שעדנה ארבל לא תוכל להסתתר מאחורי הגלימה ,היא מחוייבת להגיב אם לא למען שמה הרי למען טיהור האוירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך עוז בשביל להיות מפגר
(:,
17/06/04 03:34
|
|
 |
לעדנה ארבל יש שתי אפשרויות
עמית,
16/06/04 15:17
|
או שתתפטר ותלחם על שמה הטוב, או שתתפטר ותפרוש למלאות.
ישנה אפשרות שלישית שאינה תלויה בה והיא להעמדתה לדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The third option please
ל"ת
AMR,
16/06/04 21:54
|
|
 |
40.
טעיתם בכתובת
תוהה,
16/06/04 14:03
|
לדעתי על אמנון דנקנר, העורך הראשי של מעריב, לגלות לקוראים את קלפיו. מדוע מעריב ועתון האינטרנט NFC הקשור אליו עורכים מזה חודשים ארוכים מסע צלב נגד הפרקליטות ובראשה פרקליטת המדינה היוצאת עדנה ארבל. אני טרם השתכנעתי ,למרות שעיינתי בכתבותיו הארוכות והרבות של יואב יצחק , שארבל אדם מושחת, וגם לא שהיא האדם החזק והמשפיע ביותר במדינה. האיש החזק במדינה והמושחת מכל ראשי המדינה שידענו, שרון, ניצל אתמול מהגשת כתב אישום, למרות שכולנו שמענו את העובדות מסמרות השיער שהיו פוגעות בכל בן תמותה אך לא בשרון. לדעתי על עתון רודף צדק כמעריב לעשות הכל כדי להעיף את האיש המושחת הזה. ולהציל את הדמוקרטיה מצפרני השחיתות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעריב עתון רודף צדק?
כן בטח,
17/06/04 03:33
|
הצחקת אותי.
נמרודי פושע עם תעודות ועם תיק שמן במשטרה.
ממתי פושע יכול להיות רודף צדק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
simple, read Mazuz report
ל"ת
AMR,
16/06/04 21:55
|
|
 |
39.
כל הכבוד לדנקנר
אבי,
16/06/04 13:58
|
גדולתו של אדם נמדדת כאשר יש לו את האומץ הציבורי לשבור מוסכמות וללכת נגד הזרם. דנקנר כבר שנים מתריע כנגד חוסר ההתנהלות התקינה של הפרקליטות. עוד במשפט דרעי הביע את עמדתו וספג ביקורות והשמצות (אבל לא התיחסות ענינית לטענותיו). כאשר הודלפה פרשת סירל קרן לעיתונות הוא היחידי שיצא נגד הדלפת הפרשה (זו גם הסיבה שבגללה ביטלתי את המנוי שלי בהארץ ועברתי למעריב). אמנון תמשיך להלחם צריך אנשים כמוך בתקשורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מכונת אמת לכולם
ל"ת
שיר,
תא,
16/06/04 13:51
|
|
 |
37.
מלכוד 22
חיים,
16/06/04 13:46
|
ראשית, ברצוני לציין כי אני יכול רק להביע צער ותמיהה על כך שהיועץ המשפטי בחר להציג את הדברים כפי שהם הוצגו. מי שחושב כי לא היו דברים בגו. מי שחושב שידיו של שרון ובני ביתו נקיות, וכי לא היה ואין כל בסיס לחשדות מבוססים כנגדם. הוא תמיםרשעמטומטם (איש איש ובחירתו הוא), ומעל לכל טועה ומטעה. מעבר לכך, בכל מקרה אנחנו במלכוד. בין אם שרון ובניו הם הצדיקים ועדנה והפרקליטות הם הרשעים, (למי שמתעקש להכניס את עצמו לאחת מהקטגוריות המנויות לעיל), ובין אם לאו, המפסידה הגדולה מכל הפרשה הזאת, היא מדינת ישראל, ששתיים מתוך שלושת מערכות השלטון בה, נתונות לביקורות נוקבות, בקורות המערערות את אמון הציבור בהן, שהמעורר כבר כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
ארבל בעליון=בכיה לדורות
אפרת,
רשל''צ,
16/06/04 13:34
|
אם לא תימצא דרך לבטל את מינוייה של ארבל לעליון זאת תהיה בכיה לדורות. אשה שמצפצפת על החוק וכללי ההגינות המינימלים, יש לה מן הסתם עוד שלדים בארון. אם יחשפו לאחר שתתחיל לשפוט בעליון, זאת תהיה מכת מוות על מערכת המשפט בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
ארבל נמצאת במקום הנכון. כולם..
מצא מין את מינו,
16/06/04 13:34
|
בביהמ"ש העליון חושבים כמותה ואף היו נוהגים כמותה. כולם שייכים לשמאל הקיצוני וכולם היו עושים כמותה כדי למצוא חן ולהגיע לעליון. אלו הם שופטנו וככה נראה הצדק בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
בגין טעה! אין שופטים בישראל...
תומר,
16/06/04 13:25
|
מה שיש לנו זו קבוצת אנשים שהם חברים האחד של השני ויותר משהם שומרים על שלטון החוק הם שומרים על אנשי שלומם. עדנה ארבל התנהגה כדיקטטור ופעלה באופן לא כשר לקידומה האישי. הם לא יוקיעו אותה מתוכם ולכן לדעתי זוהי מערכת שלא ראויה לאמון הציבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חייעכי
שדרות,
שדרות,
16/06/04 18:07
|
בגין טתנצל יען כי לא ראה את הנולד הוא לא התכוון לשופטים עם ויטמין ... וכו בזמנו היו שופטים שופטים היום פוליטיקאים במסווה שיפוטי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
היה כאן נסיון להפיכה פוליטית
יעל,
16/06/04 13:21
|
מרגע שהבנתי שעדנה ארבל נבחרה לכהן כשופטת בביהמ"ש העליון, נעלם כל אמון שהיה לי במוסד הזה. החמור הוא שאחרי כל מה שהתגלה שאר השופטים ימשיכו לגבות אותה כי כמו תמיד הם דואגים לקבוצת ההשתייכות שלהם. אין טעם לחפש אצלם צדק. זה אבוד מראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אז מני מזוז אמר, אמר, אמר
א.ב.י.,
16/06/04 13:19
|
כל אחד ננעל על מה שהוא רוצה לשמוע. או קי, אז מני מזוז הביא את הסחורה, היה חשש שכך יקרה, וזה קרה. מעניין מה היה דנקנר כותב, אילו מזוז היה כותב הפוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
No, What you would say then
ל"ת
AMR,
16/06/04 21:34
|
|
 |
31.
מזוז - משב רוח מרענן !
ל"ת
שרון,
16/06/04 13:12
|
|
 |
30.
זקנתך מביישת את צעירותך
צח,
16/06/04 13:01
|
קשה לראות כיצד שלטון החוק נרמס ביד גסה בידי פוליטיקאים מושחתים, אבל עצוב יותר לראות כיצד העתונות שאמורה להיות כלב השמירה של הדמוקרטיה, הופכת בידי אנשים תאבי כח וציניים כאמנון דנקנר לשותפים פעילים בהזניית המדינה ורמיסת שלטון החוק. ללא פרקליטים כדוגמת ארבל מדינת ישראל היתה כבר מזמן בבואה של מדינות האזור. מנהיגים מושחתים, ועיתונות מטעם שעסוקים בתאבת בצע ונעיצת סכינים בנקודות האור האחרונות של שלטון החוק הישראלי. אמנון דנקנר כל הכבוד המשך ללחך פינכות, בטוחני שתקבל את זר הפרחים שהובטח ממשרד ראש. הממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Have you read Mazuz's report
ל"ת
AMR,
16/06/04 21:35
|
|
 |
29.
שכיר-עט נוטף רעל
עקץ,
מרכז,
16/06/04 12:44
|
מכבר ידוע לנו מיהו עורך העתון הזה, שמבחין בין יום לבין לילה על פי מבחנים משונים שדעת בוזאגלו רגיל איננה מסוגלת לקלוט. דוקא מעורך עתון יש לצפות גם לאיזו מלה כלשהי על ההצגה התפה, המשמימה והמדהימה שערך אתמול מזוז בבואו להמליץ על גלעד שרון כגאון שיווקי שאפל בעצם קיפח אותו. די בנקודה זו להבהיר מי ממונה כיום על מערכת שבלעדיה אכן נהנה איזור רוחש חיות טורפות. כל מי שניביו גדולים יותר יתקיים בו והאחרים - לטרף. תמהני מי יקנה אז עתון בכלל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are totally confused
ל"ת
AMR,
16/06/04 21:37
|
|
 |
28.
אותו הדבר מהצד השני
עמי,
16/06/04 12:35
|
כל הבקורת שלך מר דנקנר יתכן וצודקת ובאמת משהו מהשניים, מזוז או הפרקליטות צריכים לתת את הדין כי לא יתכן פער כל-כך גדול בין שתי הגירסאות. אבל אתה מר דנקנר עושה מעל גבי עיתונך בדיוק אותם המעשים שאתה מאשים בהם את "השמאל הצדקני" והתקשורת. גם לך אסור לשכוח ש"עם מקורות מותר לעבוד אבל לא אצלם".
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
צודק. ארבל לא ראויה.
זולו,
16/06/04 12:28
|
צריך גם לבדוק מה גרם לשר המשפטים לדחוף אותה למינוי בכל כוחו. אולי הוא נזכר בסבתא שלו , בפרץ נוסטלגיה , ואיבד את שיקול דעתו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
עיתונות אמיתית - אייך??נרדמת?
פנינה,
16/06/04 12:17
|
כבר אתמול הגבתי על כך שהעיתונאים אשמים בחלק גדול מהנושא הזה. הם אכלו מכף היד של ארבל ושות' ולא טרחו לבדוק המידע ולהפוך אותו לעובדות בדוקות. מה שהאכילו אותם הם האכילו אותנו. זו איננה עיתונאות!! ואני אינני מדברת על מי ששותף לאג'נדה, אלה קיימים ולעיתים מזוהים, אלא על מי שמחשיב עצמו לכלב השמירה של הדמוקרטיה ולמעשה היה כלבלב עצלן, בטלן ולא מקצועי. כתבלבי העיתונות מעלו בתפקידם בכך שנתנו שיטעו אותם במכוון והם הטעו את קהל הקוראים. במקום לתהות על מהות ההדלפות ולעשות מחקרים אמיתיים ולהשיג מידע מעבר להדלפות, ה"עיתונאים" משתמשים בגסות ובבוטות לשונית, ולומדים לזמר במקהלות. גם על קהל הקוראים מוטלת אחריות - הוא צריך ללמוד לקרוא בין השורות. לצערי, קוראים שהם תוצר מערכת החינוך עם הבנת הנקרא ברמה נמוכה כל כך רק משרתים בעלי אינטרסים אנטי דמוקרטיים, שלא תמיד כל כך פשוט לזהותם באמת. לאו דוקא אלה שרוממות הסיסמאות בגרונם הם שומרי החוק האמיתיים. אמרתי, צריך ללמוד לקרוא גם בין השורות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
פרקליטות למכבסה
אזרח שאיכפת לו,
16/06/04 12:14
|
סוף כל סוף יש מי ששולח את הפרקליטות למכבסה, כעובד חוץ של משרד המשפטים לשעבר אני יכול לומר חד משמעית, כן, המלך הוא עירום, מדובר במקום מסואב מלא במניפולציות, הייתי עד אישית למעשים שלא יאמנו, אציין 2 מהם: 1. אצל אחד הפרקליטים הבכירים ביותר במחלקת הבגצים היה מודבק על הארון המרכזי בחדרו קריקטורות על חרדים שלא היו מביישים את ה'דר שטרימר', איש לא פצה פה ולא ציפצף. 2. הייתי עד לדיונים בין פרקליטים על הגנה בתיקים ושמעתי משפטים מוזרים כמו "פה נדחוף ציטטה מספרו של אהרון ברק, זה יטה את דעת השופטים לכיוון שלנו".
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ארבל וההליך הלא דמוקרטי שלה
אלי,
16/06/04 11:48
|
מסתבר שעדנה ארבל סימנה לעצמה מטרה להדיח ראש ממשלה שנבחר בדרך דמוקרטית. אגב, מרקליטה נוספת עומדת למשפט בדיוק מאותה סיבה. אני שמח שהיא כשלה במשימתה וזאת הודות ליועץ המשפטי, מני מזוז. ולהלן תחושתי החזקה: מני מזוז יליד נתיבות, בן למשפחה דתית וברוכת ילדים הוא בעל רקע שונה לחלוטין ממי שמאיישים את צמרת המשפט בישראל וזהו הרקע להחלטתו. חשוב שהאליטה בישראל תכלול פחות אנשים מסוגה של עדנה ארבל ודומיה ויותר מסוגו של מזוז. זה יגביר האמון של חלקים נרחבים יותר של הציבור בישראל באליטות שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה יפים דבריך, אלי
מצדיק,
16/06/04 12:10
|
אתה צודק בדבריך היפים "חשוב שהאליטה בישראל תכלול פחות אנשים מסוגה של עדנה ארבל ודומיה ויותר מסוגו של מזוז " . באמת הגיע הזמן שבאוניברסיטה לא ילמדו פרופסורים אשכנזים שהשקיעו עשרות שנים בלימוד אלא אמהות חד הוריות קשות יום, שלמדו באוניברסיטה של החיים. גם אין צורך בתאטרון שמאלני מסובסד, תראו איזה יופי של הצגות מעלים בחוגים הדרמטיים בבתי הסוהר, ממש מהחיים. אפשר להמשיך בסגנון שלך אך דומני שהקוראים כבר הבינו את הטמטום שבדבריך. האליטות חייבות להכיל את הטובים בכל תחום, ומר מזוז טרם הוכיח שהוא שייך להם.אך זה לא אומר שארבל מושלמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
להצלת האמון בשלטון החוק !!
אבי. ש.,
חיפה,
16/06/04 11:46
|
להשבת אמון הציבור בשלטון החוק באמת ולא כקלישאה, לעשיית צדק אף כי באיחור, יש למנוע בכל מחיר את כניסתה של ארבל לעליון כי אז כל מי שיורשע ובדין , יטען ובצדק זה בית משפט לצדק זה ? מוטב ללפיד ולהקת כלבי השמירה על החוק שמחאו לו כפיים במלחמת החורמה שפתח בה למנוי ארבל לעליון , לבקש לכל הפחות - סליחה טעיתי וידרוש דיון חריג לעצירת האסון בכניסתה של זו להיכל המשפט ! לאחר מכן יש למנות ועדה חקירה ממלכתית לחקר כל הפרשיות שבהן היתה מעורבת היא ובנות חסותה בפרקליטות שמא היו עוד מקרים כגון דא - על אחד לפחות כולם יודעים בודאות והוא מקרה העלילה כנגד השר המשפטים הטרי יעקב נאמן שבתמימותו הודיע על כוונתו לנקות את האורוות בפרקליטות , ומצא עצמו בלב צלב הכוונת של ארבל והיועץ הקודם בן-יאיר. אני קורא לכל מי שבאמת חרד לאמון הציבור במערכת המשפט להתגייס ולספר את כל הידוע לו מהתקופה האפלה של ארבל למען ידע הציבור שארבל היתה התפוח הרקוב בארגז , אך הארגז עדיין מלא באנשים ישרים ומשרתי ציבור נאמנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא כבר בפנים !!
שמואל,
16/06/04 14:31
|
אבי, אתה צודק בהחלט.
אבל כבר אי-אפשר "למנוע בכל מחיר את כניסתה של ארבל לעליון" - כי היא כבר נכנסה לבית המשפט העליון !!!
עכשיו צריך להוציא אותה משם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
סיפור לילדים בעוד מספר שנים .
אליצור,
ירושלים,
16/06/04 11:45
|
פעם, ליפני שנים רבות,בארץ רחוקה, חי עם שקראו לו ישראל .את הארץ הזאת ניהלו אנשים ש... המשך הסיפור ,ואיך הארץ נעלמה מהעולם ,בשבוע הבא !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אז הוא גורס
שפירא,
ראשל''צ,
16/06/04 11:43
|
עדנה ארבל היתה אחת הפרקליטות הנמרצות במלחמתה בשחיתות בצמרת השלטון ומוסדותיו. לכן לא רק שהאמון בה כשופט עליון יגבר אלה גם קרנו של בית המשפט העליון בעיני הציבור תעלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדנה ארבל
שוקי,
16/06/04 12:31
|
אדון שפירא המכובד ברצוני להזכיר לך כמה כשלונות של הגב "ארבל יעקב גנות זכאי יעקב נאמן זכאי אהוד אולמרט זכאי שמחה דיניץ זכאי אביגדור קהלני זכאי בנימין נתניהו לא הועמד לדין אפילו אפל יצא זכאי אביגדור בן גל (ינוש ) זכאי שטרית זכאי ויש עוד כמה וכל זה בתקופתה של הגב"ארבל ולא נזכיר את הויכוחים עם מר אלייקים רובינשטיין זה אומר דרשני על הגב "ארבל המכובדת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה חושב?
אותו הזבל,
17/06/04 03:43
|
למה אתה חושב שרובינשטיין היה פחות מושחת ממזוז?
הרי הוא משך את התיק הזה שנים עד שהוא פרש ומונה לעליון.
רובינשטיין לא מיצה את הדין עם אף פוליטיקאי מחמת היותו אדם חלש אופי ואולי אף מבקש טובות הנאה בתמורה לסגירת תיקיהם.
אז איך אתה יכול להצדיק אדם כזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה...
וורמוט,
16/06/04 12:08
|
שתית בלילה כל כך הרבה אלכוהול .שעד עכשיו אתה תחת השפעה ? להבא תמתין עד לרגיעה ,אולי החשיבה תהיה פחות מעוותת.!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מניפולציות בתקשורת?
סקפטית,
ירושלים,
16/06/04 11:36
|
אמנון היקר, אולי התקשורת היא זו שעושה מניפולציות בפרקליטה ובמשטרה שזקוקים לה? אולי כתבות 'התחקיר' שפורסמו בידיעות אחרונות סינדלו את ארבל חלשת הדעת ואת מזרחי החנפן? אולי הגיע הזמן שהתקשורת תבדוק את עצמה בציציות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
למה השימוש בזמן עתיד?כבר עכשו
רותי,
16/06/04 11:31
|
ליותר מ-50% מהציבור אין אמון במערכת משפט שלא מגישה כתבי אישום נגד עזר וייצמן (סרוסי), פואד (טליא), יצחק הרצוג ואהוד ברק (עמותות ברק), רפי פלד (טובות הנאה) ואחרים; אבל מגישה עשרות כתבי אישום נגד נועם פדרמן (40 זיכויים!) ואיתמר בן גביר (כ-30 זיכויים). בבית המשפט העליון יושבת "כבוד" השופטת בייניש שמנסה לסדר לבעלה פטור ממשפט על העלמת מס-הכנסה, וכאשר היתה פרקליטת מדינה נתנה היתר לשב"כ להפליל אדם חף מפשע ע"י אבישי רביב. נו, אז אנחנו עומדים לאבד את האמון?...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מה מטרתך, מר דנקנר
פרחיה,
16/06/04 11:24
|
הרגשתי היא שמעריב, המול שלו ועורכו הראשי, נעולים כמו טיל מתביית על מטרה אחת והיא חיסולה הציבורי של עדנה ארבל. מסע הצלב שהעתון מנהל, ולשם כך גם הוקם אתר אינטרנט נוסף, שעורכו יוצא היום למסע נצחון במאמר מודפס באותיות שמנות, מטיל צל על מקצוע העתונות ועל המונח עתונות חופשית. ואף אם נניח שארבל טעתה בשיקול דעתה, זה חמור ביותר, אך האם טעות בשיקול דעת מקצועי שרובנו עושים, ואם איננו רופאים או מהנדסים ,איש גם לא ימות מזה, מצדיקה מאמץ שכזה. התוכל להוכיח לי שידיך נקיות. ומה האינטרס הבוער כאש בעצמותיך, מר דנקנר, בהתמקדות דווקא באדם אחד בתוך נחשול השחיתות המציף אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה - המטרה היא שלטון החוק!!
שפינוזה,
17/06/04 03:40
|
ולא שלטון השמאל..... יש בינינו חילוקי דעות וזה טבעי, אבל אם את באמת רוצה לדעת מה מקומם, אז מה שמקומם הוא שבשמאל מאמינים שאם אתה שמאלני אז את בעד שלטון החוק, ואם אתה ימני אתה נגד... בשמאל מאמינים שאם אתה שמאלני אתה רוצה שלום ואם אתה ימני אז אתה לא... בשמאל מאמינים שאם אתה שמאלני אז אתה בעד דמוקרטיה ואם אתה ימני אתה פאשיסט... ובשמאל מאמינים שאם אתה שמאלני אתה יותר הגון וישר מאשר אם אתה ימני...וכשמאמינים בכל האמיתות הנל כל כך הרבה שנים מתחילים לעשות יותר מדי טעויות.... מדליפים מתוך כוונות פוליטיות פרטים מחקירות... מאזינים לראשי ממשלות כאילו שזה שירים ושערים...וגם מעמידים אותם לדין על כל ברווז עיתונאי.... אז המטרה היא שיויון!!! שיויון בפני החוק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
And you goal Mrs Freha
ל"ת
AMR,
16/06/04 21:39
|
|
 |
נחשול השחיתות האנרכיסטית היא
אלעד,
16/06/04 13:18
|
|
 |
17.
מה יותר מסוכן?
עומר,
16/06/04 11:21
|
חיבור של הון ושילטון או חיבור של שניהם עם התקשורת? עוד הגיג מיותר מטעם עיתונאי החצר הפופוליסטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Read Mazuz report again please
ל"ת
AMR,
16/06/04 21:40
|
|
 |
לגופו של ענין
חיים שמול,
16/06/04 14:49
|
|
 |
16.
כתיבה שבשבילה קונים עיתון
עמיחי,
בית חרות,
16/06/04 11:19
|
|
 |
15.
לאמנון דנקנר
דורית,
16/06/04 11:17
|
תודה. על היושר האינטלקטואלי, על המחוייבות היחידה לתובנות ועל האומץ לא להתעלם מהן בגלל הדיקטאט של הזרם המרכזי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ועדת חקירה ממלכתית
רחל,
תל-אביב,
16/06/04 11:16
|
לאמנון דנקנר: גם שמעתיך לפני כמה דקות ברדיו. לאחר כל המאמרים שכתבת עוד בהיותך בעתון הארץ וכל התוספות שהוסיף יואב יצחק - מן הראוי שתצא בכותרת בעיתונך: "תוקם ועדת חקירה ממלכתית". היא, ובעלה, שעדיין מכהן במקום שנמצאו ליקויים חמורים, אנשי האליטה, שבהם מתחכך גם הפובליציסט השנוי מזמן במחלוקת למרות הסגנון והמעמד, דן מרגלית, שייכים לאותה אוליגרכיה והגיע הזמן, כדבריך, להוריד את המסכה. אם העתון המתחרה יכול לצאת בכותרות מרעישות כאשר הם משרתים את אותה אוליגרכיה, גם אתה יכול לצאת אתן (אל תשים לב לכמה תגובות מרושעות) ביחוד כאשר קלונה נראה ברבים! אני עדיין טוענת שלמרות שבעל העתון הוא עופר נמרודי, הרי החזקתו במשך שנה וחצי עד תום ההליכים וכל פעם ראינו אותו מובל באזיקים בגלל האשמות הרצח השקריות מפי מפוקפקים - גם את זה צריך להזכיר!! א ל ת ח ת!! זה ענין של ה צ ד ק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אמנון חזק ואמץ, כל מילה בסלע
דן,
אפיקים,
16/06/04 11:11
|
מכונת ההרשעות שנבנתה כאן מאז קום המדינה הכניסה הרבה חפים מפשע לכלא, קציני משטרה רבים הודו בזה, מי שצריך להיות אמיץ כמו אותם קציני משטרה בדימוס, אלה הפרקליטים ששיתפו עמם פעולה, שייצאו מהארון ויתוודו על חטאיהם והשיטות הבולשיבקיות שעל פיהן פעלו והרשיעו . עד עכשיו חיינו בגולג, ומזוז שיחרר אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לאמנון דנקנר
sde,
מרכז,
16/06/04 11:09
|
האמון בבית המשפט העליון כבר אבד מזמן בלי קשר למינוי ארבל לבית המשפט העליון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כל הכבוד לדנקנר
יהודה,
איו''ש,
16/06/04 11:04
|
אמנון דנקנר עקבי בטענותיו, ולצערו הוא במצב של "אמרתי לכם!!". יישר כוחך, מר דנקנר - והלואי ותצליח בדרכך ולכל הענין תהיה התוצאה המקווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
שהימין יזהרו
עפר,
16/06/04 10:37
|
ברגע זה מזוז קנה לעצמו תעודת ביטוח על כל מעשה נבלה שהוא הולך לבצע בזמן פינוי ההתנחלויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ללוי אשכול (עלק)
זעקי ארץ אהובה,
16/06/04 10:32
|
אתה מוכיח את דברי למרות שרצית להוכיח ההיפך. אפל פרייאר? הוא משלם סתם? זה מחזק את גירסת השוחד. זה שהיו עוד מקבלי שוחד לא מזכה את גלעד שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שים לב למה שכתבת
אלי,
16/06/04 10:46
|
אתה מניח שכל המועסקים בפרויקט הזה היו מקבלי שוחד. זה עיסוק בטאוטולגיה. הנחת שכולם המועסקים מקבלים שוחד ולכן גם שרון קיבל שוחד. ההסבר פשוט הרבה יותר. בתקופת בועת ההיי טק מעסיקים היו שיכורים מכמויות הכסף שהם "הולכים להרויח" ונתנו משכורות ותנאים נפלאים למועסקים. דבר דומה קרה כאן, אפל ראה בפרויקט הזה הזדמנות לעשות מיליארדים, ולכן היה נדיב במשכורות. אגב, הסיבה שהוא שכר את גלעד שרון היא כנראה שמו. העסקת בנו של ראש הממשלה, הצטרפות של גלעד שרון לפגישות, יצרה הילה מסוימת שהיתה שוה לאפל את העסקתו. נכון שבישראל אין צורך להוכיח שהמשוחד ביצע משהו עבור השוחד, אבל צריך בכ"ז להראות כוונת שוחד.
במקרה הזה אין ראיות לכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
כל הכבוד על האומץ
אבי,
צפון,
16/06/04 10:15
|
כל הכבוד על המאמר העניני והצודק ארבל כבר סימנה את יובל נאמן ולא נעשה מאומה על העוול הנורא שנעשה לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
HIS MASTER'S VOICE
אבי,
מרכז,
16/06/04 10:03
|
ידעתי שזה יבוא (המאמר של דנקנר) כמו שידעתי שהבוקר תזרח השמש. אין מה לעשות, אם זה שנותן את הלחם אומר - "כתוב" ! - אז תכתוב או תרעב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
and who is yours master
ל"ת
AMR,
16/06/04 21:42
|
|
 |
6.
שאלוהים יפטור אותנו מהבלונדה
בוני גינזבורג,
רח' גינזבורג,
16/06/04 10:00
|
נמאס מפרקליטות בלונדיניות ממורמרות שכל מה שיש להן זה תסכול וחוש רדיפה, במקום חוש צדק ומתינות רעיונית.
נמאס מזה, נמאס מעדנה ארבל - הניחי לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מילים כדורבנות
ל"ת
יואבי,
16/06/04 09:57
|
|
 |
4.
אני לא עמוק בענינים המשפטיים-
זעקי ארץ אהובה,
16/06/04 09:52
|
אבל מי יכול להאמין למזוז שמציג את משפחת שרון כנקיים מכל רבב? הוא עושה מאתנו צחוק? התשלום של אפל לגלעד שרון הוא תמים? אם זה מה שמזוז אומר אז אני לא מאמין לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בזמן העסקה עם אפל, שרון היה בא
גלעד,
חיפה,
17/06/04 01:51
|
|
 |
אם תשים לב
לוי אשכול,
16/06/04 09:58
|
תראה שאפל שילם סכומים דמיוניים להרבה מהמשתתפים בפרויקט.
די לרדוף את ראש הממשלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עשה לי טובה
דרור,
16/06/04 16:24
|
האם אתה כה תמים בכלל התברר כי מי שעובר ליד גלעד משאיר אצלו כמה מיליונים, פתאום אתמול מזוז כבדרך אגב מציין כי גם ספקטור "עוד אחד" השאיר אצל גלעד איזה מיליון ככה בכיס שלא "ירגיש"
זה הגיוני שסכומים כאלה מסתובבים אצלו ?
האם מר דנקנר חושב שהפרשה הזו "נקיה"
או שזה רק טוב לרדוף את הפרקליטות ואו הבכירים במשחקי כח.
מה אם אזרח רגיל שרוצה חוק, סדר , וצדק.
בסוף ננצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
ארבל ראויה לכהונתה
חשוך ימי בינימי,
16/06/04 09:35
|
אם תודח ארבל מבית המשפט העליון עלול הציבור לחשוב שכעת נותרו שם ל"ו צדיקים. ולא היא, מערכת המשפט בישראל היא אחת הרקובות, המושחתות והמסואבות בעולם כולו (אפילו בהשוואה למדינות השכנות לנו). השופטים הישראלים הם בורים, עצלים, רדודים ושטחיים וגישתם הבסיסית למונח צדק היא כאל מטרד. מה שחשוב להם הוא "לסיים את התיק מהר" ולהורידו משולחנם.
כל מי שביקר פעם באולם משפטים יבין על מה אני מדבר. כל אחד כזה ראה את ההתנשאות והאטימות של המורמים מעם. "יתום לא ישפוטו וריב אלמנה לא יבוא אליהם" (ישעיהו). כמי שקרא לא מעט פסקי דין בחייו ויישב בלא מעט דיונים משפטיים אני יכול להעיד שברוב המקרים הקשר היחיד בין פסק הדין לתיק שבו ניתן היה שמם של בעלי הדין. השופטים לא טרחו ללמוד את החומר לעומקו ובלא מעט מקרים אף הפגינו בורות מדהימה בחוק ובפסיקה. כמו כן, כמעט כל השופטים לוקים בדעות קדומות נגד נאשמים, מה שגם מסביר את שיעור ההרשעות ה"סובייטי" במדינת ישראל (97.5% הרשעות שכ-80% מהן מושגות בעסקות טיעון מפוקפקות. זה בערך גם שיעור הדחיות של הערעורים).
מה שצריך הוא לקיים את הפסוק "ואשיבה שופטייך כבראשונה ויועצייך כבתחילה, אחרי כן ייקרא לך עיר הצדק קריה נאמנה". הדחת ארבל בלבד איננה אלא טיפול קוסמטי שלא יפתור את הבעיה. כמעט כל השופטים שזכיתי להכיר הם ארבלים קטנים או גדולים. כולם הבייתה (וחלקם לבית הסוהר).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100%
אורי,
בית שמש,
17/06/04 09:22
|
|
 |
הכיוון נכון
ערן,
צפון,
16/06/04 14:35
|
אם אני מנקה את הקו הכוללני של דבריך, אני יכול לאמץ את הכיוון. צריך להבחין בין שופט לשופט, לא כולם מקשה אחת. אבל אין ספק שהכוחניות והדעות הקדומות של השופטים מוצאים את ביטוים. אחוז ההרשעות ה"סובייטי" כפי שאתה קורא לו הוא תעודת עניות מזעזעת ומחפירה למערכת המשפט שלנו, שרוב השופטים בה יוצאי פרקליטות או פרו-פרקליטות מטבעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
ללללללל,
16/06/04 11:31
|
|
 |
כמה מילים...
ל"ת
פ,
17/06/04 00:03
|
|
 |
arbel-dankner
shay,
usa,
16/06/04 11:17
|
|
 |
2.
צודק מאה אחוז
יונה הנביא,
16/06/04 09:35
|
הגיע הזמן שמישהו יגיד את האמת ויפסיק למלא פיו מים
בושה מה שקרה פה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מדהים ונכון
דני,
16/06/04 09:24
|
אני , שאני לא פרשןמשפטןעיתונאיחובב אריק שרון ידעתי כבר מפרשת נאמן הסהרורית שזה מה שהיהיה כיוון שארבל נותנת לעמדתה הפוליטית להשפיע על עבודתה , והיא כל כך טפשה שזה ממש שקוף ותמוה!
הגב לתגובה זו
|
|