 |
49.
לפטר את שרון הטוטליטר לאלתר
אילנה ג,
תל אביב,
15/06/04 04:12
|
שרון הפך את מדינת ישראל לרפובליקת בננות בעלת משטר טוטליטרי מושחת ונואל. יש לזרוק במהירות האפשרית את שרון וחבורת הפושעים המקורבת אליו ופועלת תחת חסותו. ככל ששרון יאריך להחזיק במושכות השלטון, יעמיקו וירחיבו הנזקים שהוא ושותפיו למזימה גורמים למדינת ישראל, לעם ישראל ולערכי השלטון במדינה דמוקרטית ונאורה. אסור להתמהמה, חייבים לשלוח את שרון וחבורתו הביתה ומהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון הרודן
מוישה,
ארץ ישראל,
30/10/04 23:44
|
צודק הכותב , צריך לשלוח את הדורסן הזה בבושת פנים אל חוות הבהמות שלו . להם הוא מתאים עמהם בלבד ראוי לו להתגורר ולחיות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
כל הכבוד לשר עוזי לנדאו
משה,
תל אביב,
15/06/04 02:42
|
השר עוזי לנדאו הוא אדם ישר שמקיים את המצע שעבורו הוא נבחר, מצע הליכוד
שרון אבד את אמון מפלגתו וזה למעשה סופו הפוליטי של שרון כראש ממשלה מפני שבימים הקרובים ימצא בכנסת הרוב הדרוש שיצביע אי אמון בממשלת שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
לפטר קודם כל את ח''כ גמליאל
אנטי גמליאל,
15/06/04 01:34
|
מי היא בכלל הפישרית הזאת שתאיים? איך אהבל'ה כמוה נכנסה לכנסת? ומה פשענו שאנחנו צריכים לסבול אותה ואת הלאומנות בחצי שקל שלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
לא שווה לפטר אותו
sam,
14/06/04 23:24
|
האיש כזה לא חשוב שלא היה שווה אפילו לפטר אותו לאט נפטר שרון מהזבובים בכנסת כל אחד בהתאם לצורך אחד אם פליט אחד אם מכתב אחד אם איום בא המורה לכתה והחליטה לעשות שנוי בהסדרי הישיבה בכנסת וכל הילדים כועסים נורא אני מקווה ששרון לא יזמין את ההורים של לנדאו לשיחה על ההתנהגות של הבן שלהם ויעמיד אותם בפינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
כמה חבל......
ישראלה,
חיפה,
14/06/04 23:18
|
כמה חבל ששרון לא פיטר את חבורת האנשים הללו. עוד טלית שחולה תכלת בשם גמליאל שמאיימת לעשות לו טרור - זה ב=כנראה משפחתי אצלם הגמליאלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמרתי עיוני לא לשכב על הגדר?!
יגאל כהן,
רחובות,
15/06/04 00:00
|
גב גמליאלי היצעתי לך לא לשכב על הגדר למען ביבי ,ולא אפסיק להציע ,עד שתביני שביבי לא שווה את ההתבזות "ויניק נשמה"
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
לא לפטר-להעיף
מוי,
14/06/04 23:13
|
את המדיניות הפרטית שלו שיפעיל במפלגה העצמאית שיקים ,אם יקים, ואם יבחר, אדרבא שיעמיד עצמו למבחן ,קשה לי להאמין שיהיו לאיש זה תומכים,האיש מגלם את ההיפוך שבכריזמה,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
אי אמון בראש הממשלה
דין משה,
חולון,
14/06/04 23:02
|
עתה באמת אין אמון בממשלה כי לרה"מ אין מלה ולא עומד בדיבורו לפטר את השר לנדאו רה"מ הפר את מלת דברו ולא כיבד את תוצאות משאל מתפקדי תנועתו שלו המפקד אריק שרון תעשה בבקשה ברית-מלה לפי תורת משה ומסורת ישראל אז השלם עם השלמות [הארץ] והתנתק מהתנתקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
הצדיקים האחרונים בסדום
המזהיר,
ארצינו,
14/06/04 22:46
|
בזכות עוד כמה ציונים שנשארו כמו לאנדאו המכה הבא מתעכבת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
ועכשיו שהוא לא פיטר אותו
מוריד המסכות,
קרית הממשלה,
14/06/04 22:45
|
אז מה יגיד דודי מדימונה? שרון צודק! זו היתה סתם ספקולציה מתלהמת של דיסאינפורמאטורים, שתפקידם להוריד את הרייטינג של שרון. המהלך מחושב ומדוייק להפליא, איך אתם לא רואים את זה? שרון הוא גאון.
פלגמאט, אתה לא מבין? שרון פשוט עובר על התגובות ב-nrg .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
לפטר את עוזי לנדאו
מיכאל,
רמת השרון,
14/06/04 22:41
|
כבוד ראש הממשלה. נא פטר את המורדים. אם הם לא איתך אין להם מה לחפש סביב שולחן הממשלה. העם אתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
שרון ובג''ץ רעים מאוד ליהודים
בנצי-א,
ארצינו,
14/06/04 22:40
|
|
 |
38.
לכל שוחרי הדמוקרטיה !!!!!!!!!!
צופה גרנט,
14/06/04 21:43
|
בשתיקתכם לנוכח התנהלותו הרודנית של שרון, איבדתם את זכותכם ללגלג על מישטרים אפלים. בנוסף, אלה מכם שנהנים מרודנותו של שרון, עוד יחטפו את זה בפרצוף. ההיסטוריה, יש לה תכונות של בומרנג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
לנדאו דמגוג בגרוש לעת זיקנה
מאוכזב מילכוד,
פקה-פקה,
14/06/04 21:41
|
לנדאו אדם באמת חביב, ג'נטלמן, נעים , אבל מה , מישהו יכול לזכור את תרומתו לאנושות ? - בגדול אפשר לסכם: אידאולוגיה שאבד עליה כבר הכלח. לכל עם יש את הבני-בגינים והלנדאוים האנכרוניסטים שלו - אבל רק אצלנו תופעה כזו יכולה לשרוד פוליטית.
חבריה, כאן המאה ה 21 - לנחות בבקשה. עם אידאולוגיה לא הולכים למכולת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
תפטרי אותי שרון!
ל"ת
עוזי,
לנדאו,
14/06/04 21:37
|
|
 |
35.
שרון את דקטטור!
יוני,
14/06/04 21:20
|
|
 |
34.
הפיטורים מתבקשים!!!
רמי,
14/06/04 21:12
|
עוזי לנדאו מתגרה בשרון כבר זמן רב ופיטוריו מוצדקים!! לנדאו דוגמטי וקיצוני וטוב ששרון נפטר ממנו ליד שולחן הממשלה!~
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק לחלוטין
ל"ת
מיכאל,
רמת השרון,
14/06/04 22:47
|
|
 |
33.
פיטורי לנדאו - הסוף של חבורת
ליכודניק,
14/06/04 21:07
|
|
 |
השתפנות שרון מול לנדאו-בומרנג!
ל"ת
Ehad Haam-Zioni,
ישראל הומנית,
14/06/04 21:20
|
|
 |
32.
לנדאו אתה מעתבן כמו האבא שלך
רוני בנימין,
כפר סבא,
14/06/04 21:01
|
התפוח הפעם רקוב כמו אבא שלו ואולי מסריח יותר. כ"אוהד" "שרוף" של הימין בכלל - אשמח מאד אם תסא בחוס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
דמוקרטיה במיטבה
sam,
14/06/04 20:42
|
הבאת איתך מרוסיה את המודל ואתה מנסה למצוא אתו בישראל כנראה לא למדת בבית מה פרוש המילה דמוקרטיה אז תרשה לי לעזור לך המילה דמוקרטיה בא מהשפה היונית שפרושה שלטון הרוב ואם מעוט זניח מתרעם זכותו בממשל דמוקרטי להביא מחאה ברוסיה היה נשלח לכלא ולמושג דקטטור שהרבה מבינכם מרבים להשתמש גם הוא גזור מהשפה היונית שפרושו להכתיב זה איש ששולט באוכלוסיה מבלי שאיש בחר בו ואין אפשרות להפטר ממנו אז אחי מרוסיה אני יודע שחיתם במשך שבעים וחמש שנה בשלטון שלא כיבד את רצונו של העם ולא את רצונו של הפרט ולא היתה לכם אפשרות ללמוד בשום מקום אבל בשביל זה יש לנו בין השאר את מדינת ישראל שמאפשרת רק למי שרוצה ללמוד להביעה דעה ולצעוק מבלי להשלח לגולאג או לחיסול פיזי על ידי המפיה ברוכים הבאים למדינת ישראל דמוקרטיה במיטבה שהרבה מדינות בעולם היו רוצים שיהיה להם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אוהב אתכם - רצון ולנדאו!
חבר ליכוד,
14/06/04 20:40
|
כל הכבוד! הגברים היחידים בליכוד.
נבוא חשבון עם חזן וסער שדברו גבוהה בכנסים ובמשאל וסיימו כמו שפנים פחדנים.
שמשהו מעוזרי רצון , לנדאו יכתוב כאן האם רוצים עזרה וכיצד ליצור קשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גברים??
דודי,
דימונה,
14/06/04 21:08
|
גברים?? זה מה שמשנה, אם הם יצאו גברים? אתה כל כך טיפש. חיילים נהרגים בשביל גינות מטופחות בשטחים ואותך מעניין מי יצא גבר. בטח הצבעת לשרון כי הוא גם היה פעם גבר. דרך אגב גם גבריאלי, בלומנטל וגמליאל יצאו גברים? אתה גבר!!! גבר מטומטם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה ציפית מחבר ליכוד
ל"ת
דנה,
14/06/04 21:38
|
|
 |
אתם מוסאווים או נשלחתם
ל"ת
חבר ליכוד,
14/06/04 22:36
|
|
 |
29.
נפוליון בונפארטה
ל"ת
אח אחד ובאין רו,
14/06/04 20:30
|
|
 |
28.
מי בעד חיסול הטרור ירים את ידו
ל"ת
אז מי?מי?ישיר,
14/06/04 20:20
|
|
 |
27.
בסוף הוא ישאר רק עם לפיד.
שני.,
14/06/04 20:16
|
ואולי גם עם פרס. אוי שינוי שינוי. נ.ב גילה לא מפחידים שרון עם טירור . הוא יתנתק מיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאג
דימונה,
דודי,
14/06/04 21:13
|
אני מבטיח לך שגילה לא תצביע נגדו, כי היא יודעת שלכנסת היא לא תגיע עוד פעם. כנ"ל שאר הקומבינטורים בליכוד. רוצים את הליכוד שלנו בחזרה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הליכוד שלכם אצל ביילין
מתפקד,
14/06/04 22:37
|
|
 |
תראה את מי כוללת החוה:
יוסי,
15/06/04 00:26
|
ביבי, מופז, שלום, לבנת, אולמרט, לבני, בן עזרא, שטייניץ, שטרית, וכו', וכו'. ומיהו הליכוד "האמיתי" שלך? לנדאו ומיכאל רצון. יפה. אכן הם אלה האנשים שמייצגים את רצון הליכוד, רצון העם. אלה מנהיגינו. ושאר השמאלנים של הליכוד, אלה שרשומים למעלה, מה הם מבינים. הם שמאלנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
''דמוקרטיה בנוסח ישראל''
אבי שלו,
חולון,
14/06/04 20:01
|
מר שרון הנכבד חייב להניח על שולחנו שלט בנוסח "היה הגיוני קבל את דעתי" דעתי דעת יחיד, ולא אתה עף. התנהלותי של הדגנרל הבולדוזר מזכירה לי את שיטת הבחירות החשאיות בברית המועצות. שם כל מי שהיה נכנס לקלפי היה מקבל מעטפה סגורה, אותה נתבקש לשלשל לקלפי. כאשר רצה לפתחו קיבל צעקות - "מה אתה לא יודע שהבחירות חשאיות" אצל שרון הכל בכח, ואם לא הולך בכח אז ביותר כח. מושחת נמאסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
איתם ולוי לא פוטרו
קצת דיוק בבקשה,
14/06/04 19:59
|
הם התפטרו. מדוע לכנותם "השר המפוטר"? נא לדייק בבקשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
דודי ירד לגנו לקטוף שושנים
ל"ת
דודי מי אתה?!,
דימיונ-ה?!,
14/06/04 19:58
|
|
 |
בס''ד יש לפטר את שרון מיד!
מטה המאבק לצדק,
עמנואל,
14/06/04 22:57
|
מדוע שרון מפטר את שרי האיחוד הלאומי וכופה את דעתו על שרי הליכוד אם יש היתנתקות היא צריכה להתחיל מכסא רה"מ שר האוצר והרווחה ושר המשפטים לכו הביתה!מה זה ה'היתנתקות' תמורת סגירת התיק הפלילי בפרשת ה'אי היווני' סיריל קרן מטה המאבק לצדק חברתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני איש פשוט עם מודם מהיר
דודי,
דימונה,
14/06/04 21:00
|
|
 |
23.
ראו מה קורה
אברהם ישעי',
14/06/04 19:56
|
כביש 443: סמוך לתחנת הדלק 'דור' זריקת צמיגים בוערים לכביש - אין נפגעים בכביש 443 סמוך לתחנת הדלק 'דור' נזרקו צמיגים בוערים לכביש לעבר רכבים ישראליים; לא דווח על נפגעים או על נזק.
וראש הממשלה טומן ראשו בחול!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מנבא שחורות
sam,
14/06/04 19:56
|
אם שפתים קפוצות וקול מתון מרתיע הפשיטואיד מספר אחד של מדינה ישראל על סכנה למדינה בהצתרפותה של מפלגת העבודה לממשלה איש שאם היה גר באמריקה היה שיך לקלו קלוקס קלאן איש שתפס טרמפ על מפלגת הליכוד שאלמלי אריק שרון שהקים את הפסיפס האדאולוגי הזה היה יושב האיש הנל במרתף בירה ומנבא שחורות לקהל של נקניקיות בהנאה אם חיוך ומשתמש במילה אנחנו אסף לעצמו חבורה של מפסידנים ומנסה לעצור את הבולדוזר של ההסטוריה שיצא לדרך בלעדיו מר לנדאו תפסיק לדבר בשם אנחנו כשאתה מתיחס למפלגת הליכוד ותתחיל להשתמש במונח אני אתה בסך הכל עוד משבצת מבצבצת קטנה של מר שרון שלקח אותך איתו בדרך לפסיפס של הפזאל שלו ולידעתך ראש ממשלת ישראל נבחר על ידי העם ולא על ידי קבוצה של טרמפיסטים של מפלגת הליכוד ובעוד שנים כשדפי ההיסטוריה יכתבו על המהלך של שרון וירשם שם כתפנית במזרח התיכון אתה והקנוניה הקטנה שאתה זומם יחשבו למשהוא זניח שלא שווה להעלות על הנייר ולכתוב עליו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
בים הצביעות המגעילה
cyrano,
14/06/04 19:54
|
בתוך כל הערב-רב שגם הכי עקום ייחשב לישר, יש בכל זאת 3 אנשים שאני מוכן להצביע עליהם כאנשים בעלי אינטגריטי: אביגדור ליברמן, אפי איתם ועוזי לנדאו. הרביע שהוא לא מצוי בבוץ הפוליטי המסריח המונהג ע"י השרון ביד רמה ודיקטטןרית הוא נועם פדרמן; ואני אומר זאת לא בגלל דעותיהם הפוליטיות, אילו משניות בעיני, כי אם בגלל האומץ שלהם לקום ולהגיד את דברם עד הסוף גם כאשר יד הדיקטטור אינה עושה איתם חסד והם מפסידים משהו בטווח הקצר, בטווח הארוך הם המצליחנים הגדולים בעיני כי הם מנטשים ולא רכיכות עלובות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת את העיקר ,המנהיג תכמניהו!
ל"ת
יגאל כהן,
רחובות,
14/06/04 21:15
|
|
 |
20.
הדיקטטור הגדול
חגי,
תל אביב,
14/06/04 19:50
|
|
 |
19.
אני מתפלא!
Avi Ecuador,
14/06/04 19:47
|
איך שרון עדיין לא פיטר את עם ישראל?! וזה שהוא לא מבצע את ההצבעה שהוא יזם זה בסדר?! אם היה מקבל אימון היה משתמש בהצבעה ומסביר שזה נותן לו קרדיט? האם שרון באופוזיציה היה מאפשר למצנע לבצע את תוכניתו? באיזה מילים היה משתמש? מה ההגדרה לאדם לא אמין ולצביעות? האם עם ישראל יכול לסמוך על ההחלטות שילקחו בעתיד? לקרוא משל יותם, כל מילה נוספת בזבוז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגיע הזמן להרשם לכיתה א
יונינית,
מגדים,
14/06/04 20:58
|
|
 |
18.
ברוך שפטרנו מלנדאו
אורן,
14/06/04 19:42
|
אחד הפוליטיקאים המגעילים והמאוסים ביותר. לא אינטלגנטי, רק קיצוני ושחצן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
להפגין מול ביתו של לנדאו בלילה
ל"ת
אזרח,
14/06/04 19:41
|
|
 |
16.
נגד ההנתקות
דוד הגואל,
ירושלים,
14/06/04 19:36
|
כל הכבוד לעוזי לנדאו וחביריו עכל עמדתם הנחושה והנחרצת.שרון הוא שנטש את הליכוד, וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
זיכרו טוב את השמות ואימרו להם.
יגאל כהן,
רחובות,
14/06/04 19:28
|
חסד הייתם עושים לליכוד ולעם אם הייתם עוזבים את הכנסת ולא חוזרים . אימרו להם :כשאנו מביטים ברשימה איננו רואים בה אחד שבשלו הצבענו ליכוד או שבחסרונו לא נצביע ליכוד. אנשים מיותרים בליכוד ובכנסת . אם לא הייתם מופיעים ברשימה אחת לא היינו מרגישים שהתגנבתם לכנסת או יותר נכון הוגנבתם על ידי שומר הברים של ביבי וידידו פייגלין.. עכשיו אנו יודעים מי אלה שרוכבים על הנמרומפחדים לרדת מעליו שלא יטרוף אותם!!! נתגלתם במערומיכם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תפסיק לזבל!
ל"ת
אף אחד לא מבין,
14/06/04 20:42
|
|
 |
14.
כל הכבוד לעוזי !!
קובי,
נצרת,
14/06/04 19:28
|
השר לנדאו השר היחיד שעומד על דעותיו ולא מתכופף בני איומי שרון וחסידיו השוטים בדרכם להרם המדינה וכל המפעל הציוני בדור האחרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
סוף סוף
יעל,
יקנעם,
14/06/04 19:24
|
הוא קיצוני . תודה לאל ולשרון - לא צריך אותו בממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
באיזו מדינה יוצא שר נגד ממשלתו
קול העם,
14/06/04 19:21
|
באיזו מדינה יכול לצאת שר, בגלוי, נגד הממשלה שהוא מכהן בה? רק בישראל הכל מותר. היה צריך לפטר אותו כבר קודם. באיזו מדינה יכולים אנשים כמו בני אלון או אחמד טיבי לעמוד בכנסת ובמקום להכנס לכלא, להיות מצוטטים בכותרות ראשיות בכל העיתונים? רק בישראל. תלמדו מאמריקה, הדמוקרטיה הגדולה בעולם. שם לא שומע אף אחד על כל הנביחות מסביב של כל המשוגעים. יש ממשל, יש מדיניות, מבצעים אותה, ופעם בארבע שנים אתה יכול לבחור בין שני נשיאים. ואצלנו, כל מטורף מתעטף בשכפ"ץ ה"דמוקרטיה" ומקבל שטיח אדום מהתקשורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חסר הגיון כמו כל סמולני
אנטישרון,
14/06/04 20:47
|
אלוהים ככל הנראה לא ברך אתכם בהרבה שכל.
תקרא את מה שכתבת והיא הנותנת. "קובעים מדיניות ומבצעים אותה". לליכוד יש מדיניות, שאני ומאות אלפים קבענו והצבענו. יש דירקטוריון וגם בעלי מניות (אנחנו המתפקדים) ורק המנכל השתגע וחושב שהוא אידי אמין דאדא.
רק סמולני יכול לחשוב עקום כמוך.
לנדאו מבצע את מדיניות הליכוד אם לא הבנת עד כה. (קרוב לודאי שעדיין לא)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחכם אנטישרון
קול העם,
15/06/04 00:22
|
אולי באמת אלוהים לא ברך אותנו (אגב - מי זה אותנו? כל בוחרי הליכוד?) בהרבה שכל, אבל אותך לעומת זאת הוא חנן בעודף. הממשלה החליטה התנתקות. את זה קראת? שמעת? החלטת הממשלה, כולל השרים השמאלניים מופז, נתניהו, לבנת, שלום, אולמרט, לבני, וכו' וכו', היא לצאת מעזה. איפה קראת אי פעם ב"מדיניות" הליכוד משהו שסותר יציאה מעזה? תוכל להפנות אותנו? אתה בכלל מהליכוד? לא נראה לי. אותי, מצביע הליכוד (אך לא מתפקד) לא שאלו במשאל. אם היו שואלים את כולנו, הרי ששבעים אחוז בעד. לך תסתובב בעם ותראה. ואת המתנחלים המשוגעים כמוך אנחנו דוחים. לכו לעזה מצדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנדאו מכבד המשאל,לא צריך וולוו
אחד העם,
14/06/04 19:42
|
לנדאו בעל עקרונות וניצמד להליך דמוקרטי. לו במישאל היה רוב להתנתקות ולנדאו היה מצביע לא בעד,היתה הצדקה לפיטוריו. בכלל לנדאו לא כ"כ צריך את כל טובות ההנאה שנלווים ל-שר. הכל הפוך בליכוד שנכנס למילכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל 12 א מ ן !!!!!
ל"ת
Elisha,
14/06/04 19:37
|
|
 |
11.
אין כמו עוזי לנדאו
ח,
אי שם,
14/06/04 19:17
|
מזל שיש עוד אדם אחד ישר בוליטיקה הישראלית, שמקיים את המצע שהוא נבחר עבורו. אל תירא - הרוב האמיתי, זה שמתבטא בהצבעות אמת, הן במרכז המפלגה והן בציבור הרחב, עומד מאחוריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין כמו עוזי לנדאו
phil,
נתניה,
14/06/04 21:17
|
|
 |
למה מה האפס הזה עשה?
דודי,
דימונה,
14/06/04 19:20
|
העביר כסף להתנחלויות על חשבון החלשים בעם? סידר גובים לחבריו? אפס מחרחר מריבות היה וכך נשאר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דודי מדימונה
מוריד המסכות,
TRULEND,
14/06/04 19:44
|
מה התפקיד המוגדר שלך בלישכת ראש הממשלה בדיוק??????????? הדיקטטור הגדול בתולדות ימי מדינת ישראל המתחדשת, יזכר בהסטוריה זו, בבזיון גדול! ולא יעזרו לו שום דודים מדימונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התפקיד שלי...
דודי,
דימונה,
14/06/04 20:55
|
לשלוח הרבה תגובות... אבל לא בתור מתנחל ששולח 50 הודעות בשמות שונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההבדל ביני לבינך הוא
מוריד המסכות,
התנחלות א''י,
14/06/04 21:29
|
שאתה סתם בובה של עריץ גדול שחושב שבעזרת בובות כמוך הוא יכול לעבוד על העם החכם באנושות..... ואני מתנחל בנחלת אבותיי, בארץ מולדתי , ערש תרבותי, מקור שורשיי, נביעת יניקתי, כבר 3500 שנה!!!!, עריצים דוגמת זה שמזיז את החוטים של בובה כמוך נטולת כל מודעות עצמית, נטולתעמוד שדרה הבנוי מאישיות חושבת, היו לאורך כל ההסטוריה בתולדות עמנו. סופו של זה לא יהיה שונה מקודמיו, הוא יזכר לדראון עולם, כמי שעמד נגד האמת האבסולוטית המונחת במסמך האוטנתי היחידי המצוי בידי האנושות ממי שבראה. קראת לי מתנחל, ולא הגבתי לשטות נילעגת זו, כיון שאע"פ שאני גר ב"עיר ואם" מערי ישראל שבתוך "הקו הירוק", רואה אני כבוד גדול להיות קרוי על שמם של אחי גבורי התהילה שלא רק עומדים איתנים כנגד אוייבי העם המוצהרים, אלא אף כנגד אלו הגרועים שבהם-המוסווים כאחים, ובהצלחה מרובה. נצח ישראל לא ישקר. עם ישראל חי, ולנצח, הוא ינצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה מה זה קטן.....
מוריד המסכות,
הלאומי,
15/06/04 10:15
|
"עתידה כל ארץ ישראל להיות ירושלים, וכל העולם כולו ארץ ישראל" בגלל בורים ועמי ארצות כמוך, שאינם מכירים את תרבותם שלהם ושל אבותם, והולכים ללמוד על "תרבויות" של אחרים, אנחנו ניראים כך. ובכן קח לך שיעור א': 1. לגבי קדושת ארץ ישראל הנוגעת לתרומות ומעשרות, (מה שאתה לא מבין בכלל), יש תחום מוגדר וידוע. עזה לא נכללת בו. 2. אם קמו אויבים היושבים בגבול ישראל, "רק" לחדור לשטחי ארץ ישראל על מנת לגנוב קש! מתירה התורה לצאת עליהם למלחמת מצוה בשבת!!!! למען ידעו שישראל אינם הפקר. 3. כל מקום שנכבש בדמם של בני ישראל התקדש בקדושת ישראל. יכול להמשיך הלאה, אבל : 1. אני לא בטוח שיפרסמו... 2. רק מי שקדושת ישראל זורמת בעורקיו, יכול לקלוט על מה אני מדבר, ואתה לא נראה לי כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השאלה היא לא עזה
Avi Ecuador,
15/06/04 01:08
|
וגם קליפורניה, ניומקסיקו אריזונה וטקסס היו של מקסיקו. אז הם רצו להשמיד אותך ולפחות שישלמו 30000 מיליארד דולר פיצויים ועוד סכום על שבונים אותם וניתן להם את עזה ונוכל ליישב שם את ערביי ישראל גם. עכשיו אם אין להם כסף אז עזה שלנו!!! אנו לא חייבים להם כלום!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואללה אתה ''גדול''
לא מתנחל,
15/06/04 00:35
|
אבל כזה אויל, שזה ממש תענוג.
תענה לי רק על השאלה הזאת (המחולקת לשתיים): עזה היא ארץ ישראל? כשאבותינו בגולה חלמו על שיבת לארץ ישראל, הם חלמו על עזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלק פירסתם-סבבה, אבל למה
מוריד המסכות,
מייקאפלנד,
14/06/04 22:37
|
חתכתם את הסוף, זה היה הפיקנטריה.... תלמדו לתת חופש ביטוי מלא, חברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אולי תשלל אזרחות ממי שמעז
ל"ת
להתנגד לשרון?,
14/06/04 19:15
|
|
 |
דמגוגיה נמוכה
ל"ת
יהונתן,
14/06/04 19:22
|
|
 |
9.
דוגית קרובה לצומת יד מרדכי
נסיעה טובה,
דע את שכניך,
14/06/04 19:09
|
לכל העולזים על פנוי ההתנחלויות, אם אינכם יודעין אזי בעוד מספר חודשים נסיעתכם תהיה בטווח הקסאמים מדוגית שתהפוך לעזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפחדת אותנו!!!
דודי,
דימונה,
14/06/04 19:21
|
|
 |
8.
שרון עושה שימוש פסול ביותר
ד''ר אור בן-שחר,
רמת גן,
14/06/04 19:07
|
בחוקי הדמוקרטיה. תארו לכם שמחר יקום לנו כאן איזה ראש ממשלה עם מזימות מפלצתיות, וכי מי שלא ירים ידו בעד - יפוטר לאלתר... לכם זה נראה ? לי לא !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה שטויות!!!
דודי,
דימונה,
14/06/04 19:11
|
אם יקום ראש ממשלה אם מזימות מפלצתיות הכנסת תפיל אותו. ממש כמו שהיה קורה לשרון אם החלטותיו היו מפלצתיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והרי החדשות: החלטותיו מפלצתיות
דן,
14/06/04 19:34
|
כשחיילים יהודים מפנים ילדים יהודים בכח מהבית, זה לא מפלצתי?
מעניין מה היו עושים לחייל פלסטיני שהיה מנסה לפנות ילד פלסטיני מאום אל פחם (נגיד) בשביל ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, לפנות זה לא מפלצתי
דודי,
דימונה,
14/06/04 20:52
|
רוב העם רוצה פינוי. מתנחל שמסכן את ילדיו הקטנים בגלל אמונתו שלו, אינו ממלא כראוי את תפקידו כהורה, וצריך לפנות אותו ישר למעצר. למי אכפת מה פלסטינאים עושים? אני לא ערבי, אני יהודי וכך אני מתנהג. מי שרוצה להתנהג כערבי שילך לגור אצלם (אולי בגלל זה המתנחילם רוצים בקרבת הערבים?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
פטורין תעודת כבוד למר לנדאו
ל"ת
פרשנדתה,
סדום,
14/06/04 19:02
|
|
 |
6.
כל הכבוד שרון!!
דודי,
דימונה,
14/06/04 19:01
|
שר בממשלה שלא תומך בהחלטת הממשלה, מקומו אינו בממשלה. הצבענו ליכוד, לא מפדל ולא איחוד לאומי, ועל שרון להיות נעמן לעצמו ולא לכמה קיצונים שבעצם האידאולוגיה שלהם הרבה יותר ימנית מהליכוד. כל הכבוד שרון הגיע הזמן לדאוג למדינה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
רק למה את המפד''ל להשאיר
מיקי,
14/06/04 19:01
|
או לפחות את מי משם שהצביע נגד להשאיר במשרות בעוד שש"ס עשו צעד נגד שרון לא היסס והעיף אותם מהממשלה? השרדות פוליטית גוברת על כללים ועקרונות עבר כנראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי ביבי וסילבן לא רוצים
max la,
la,
14/06/04 22:17
|
הם לא רוצים שהעבודה תיכנס לממשלת אחדות. בגלל זה הם מעדיפים לעשות שמיניות באוויר ולהשאיר את המפד"ל בממשלה בכל מחיר, ולבזבז כמה שיותר זמן כ"שר האוצר" וכ"שר החוץ"...
הרי אם העבודה תיכנס לממשלה - סביר להניח שזה יהיה על חשבונם... אם אתה כבר מדבר על חישובים של פוליטיקאים עלובי נפש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ברית המועצות זה כאן
רועי,
נתניה,
14/06/04 18:50
|
|
 |
כל מנהיג ישראלי יעשה כמו אריק
דמוקרט,
צפון,
14/06/04 19:02
|
|
 |
ובצדק!
ל"ת
דודי,
דימונה,
14/06/04 19:13
|
|
 |
3.
ומה עם:כץ-הנגבי-נווה ועוד חכים
היה מישאל?שכחו?,
פתח לתקווה,
14/06/04 18:49
|
כל הלכוד מחוייב למישאל.(לפי רה"מ מחוייבותו רק אם ה-"רוב" יהיה בעד.) ומי שמכבד מישאל מפוטר?! אז נניח ששרים מחוייבים להחלטת ממשלה(שאחרי המישאל) ומחוייבות משפטית יותר(המישאל הוא פנימי מפלגתי מוסרי-נורמטיבי). למה לא לאפשר לחכ"י-ליכוד הצבעה לפי מצפונם?!. העניין חשוב לקבלת החלטות עפ"י הליך דמוקרטי שמסכימים עליו. בכלל למה ערכו מישאל?! חשוב מאד לתקן נזק שבתקווה לא יהיה בלתי הפיך. אחדות ויציבות היא,היא,היא החשובה מכולם. ב-ת-ק-ו-ו-ה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה שטויות!!
דודי,
דימונה,
14/06/04 19:05
|
קואליציה מאז ומתמיד הצביע בכנסת בעד החלטות הקואליציה. דעות שונות מביעים בהצבעות ממשלה ודיוני מפלגה. לא יתכן ששר בממשלה יצביע נגד הממשלה בכנסת. אחרת אין צורך במפלגות. עליהם (בנוסף ללנדאו) להתפטר או להיות מפוטרים. לך ללמוד אזרחות ודמוקרטיה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדודי דימונה:שרים כן,חכ''ים לא
הבסיס:לפי מצפון,
פתח לתקווה,
14/06/04 19:30
|
שרים מחוייבים להחלטות ממשלה,נכון. קואליציהאופוזיציה הוא עניין טכני ולא משפטי. נבחרים צריכים להצביע לפי מצפונם ,במיוחד בנושא שנוי במחלוקת בכגון זה. דודי, שאלת למה בעצם ערכו מישאל?! מחוייבות ולו מוסריתנורמטיבית למישאל לא?! של העורכיםיוזמים המישאל!!!!! מילים יפות, אזרחות?, דמוקרטיה?! לא רק מתי שנוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משאל
אלי,
פתח תקוה,
14/06/04 21:09
|
מתוצאות המשאל אני למדתי שעל אף המאמץ של המתנחלים ושל מגזרים אחרים, בגוף ימני כמו הליכוד 40% (!) רוצים את ההתנתקות. אתם יכולים להבין מה קורה במגזרים שהם לא ימניים? ממשלה דמוקרטיט צריכה לנהל את העם כך שתשקף את רצון העם. לגבי הכללי הדמוקרטיה, נכון, לא הליכוד יכול לתת שיעורים בנדון, לא שרון ולא ביבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60% למרות ראש ורוב בממשלה+BB
משאל עם?!ולכבד,
פתח לתקווה,
14/06/04 21:51
|
בהבעת דיעה שצריך לכבד הליך אין הבעת עמדה אישית שלי לגבי ההתנתקות. באמת מה שיוחלט ושמייצג צורך אמיתי+רוב עם+ קונצנזוס. מותר להתווכח, חובה לשמר חברה מלוכדת. בלתי אפשרי להחליט על משאל, ולהתנהל לא רק כאילו לא נערך אלא בניגוד למישאל. אפילו חופש או חשאיות הצבעה של כל 120 חברי כנסת, שתכריע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא עיניין משפטי
דודי,
דימונה,
14/06/04 20:49
|
אם שר רוצה להיות בממשלה אין היגיון בכך שלא יתמוך בה. אלא אם כן הוא רודף אחרי הכיסא. לגבי המישאל אין הוא רלוונטי לעם. זה לא היה משאל עם, זה היה משאל ליכוד שבו ימניים קיצוניים גנבו את ההצגה. בתור מצביע ליכוד הם אינם מיצגים אותי. (איני חבר ליכוד)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דודי הפעם צודק,רק תליכוד מחייב
מי דבוק לכסא?!,
פתח לתקווה.,
14/06/04 22:02
|
נכון שר מחוייב לכבד רוב של גוף(ממשלה) אליו משתייך. 40חכ"י ליכוד לא שייכים לליכוד? שמתפקדיו הביעו עמדתם?! עפ"י הליך שהוסכם על דעת כ-ו-ל-ם. או שגם זה המשך תהליך ה-"התנתקות". את יתר החכי"ם באמת זה לא מחייב.(80)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
עוזי לנדאו, רצון ועוד מיש''העז''
אתי רוזנבלט,
חומש צפון הש,
14/06/04 18:45
|
"אל תירא עבדי יעקב" - אינני טובה בצטטות - אבל - אני איתכם. חבל שהגיע רוה"מ לאן שהגיע. הנבואה ניתנה לשוטים - אבל אני מאמינה שמלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את שוטה
דודי,
דימונה,
14/06/04 19:07
|
שרון סוף כל סוף מקיים את רצון העם ופועל לטובתו! הימניים הקיצוניים אינם מייצגים את הליכוד ובטח לא את כלל העם. העם רוצה לצאת מהשטחים, העם רוצה כלכלה פורחת, לעם נמאס מחיילים הרוגים בשטחים. כל הכבוד שרון! העם איתך ותומך בך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בס''ד מי שאומר שיברחו
מטה המאבק לצדק,
עמנואל,
14/06/04 23:07
|
מההתנחליות יפתרו כל הבעיות במזרח התיכון הוא טועה ומטעה גם מלבנון ברחנו תחת אש האם נפתרו שם הבעיות סבורני שרק המצב החמיר וישנה הסלמה בגבול לבנון סוריה ישראל וגם אם יתנו את כל הארץ ח"ו לידי המרצחים השפלים לא יהיה שום שלום זוהי תכנית השלבים של אש"ף לחיסול הישות הציונית במדינת ישראל כך הם כותבים בספריהם תלמדו מה הם אומרים על ישראל מה זה להקים מדינת טרור בשטחי יש"ע מפורזת זה יביא רק הסלמה בטרור ורוח גבית לטרור מטה המאבק לצדק חברתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
עוד שלב בדרך לדיקטורה
ל"ת
ישראל,
ירושלים,
14/06/04 18:37
|
|
 |
ישראל - אתה טועה
חני,
ת''א,
14/06/04 18:52
|
זה לא עוד שלב. לידיעתך: הממשלה הנוכחית בהנהגת שרון כבר נמצאת עמוק-עמוק בתוך הדיקטוטרה. ישראל! אתה חי בישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכי למה?
דודי,
דימונה,
14/06/04 19:09
|
כי הוא לא רץ ללקק את התחת למתנחלים? נמאס שחיילים מתים בשביל גינות מטופחות בהיתנחלויות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דודי אתה עושה נחת לז'בוטינסקי!
יגאל כהן,
רחובות,
14/06/04 21:10
|
למד את הטליבנים פרק בדמוקרטיה!!! פשוט תענוג לקרא את דבריך. תל-חי!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא דיקטטורה אלא ממשלת יחיד
Ehad Haam-Zioni,
14/06/04 18:44
|
וכך שרון יפנה בקלות 10 שרים לעבודה.
אגב: אני לא חסיד של לנדאו-אך יש לי הערכה ליושרו ועמידתו.
מה עם ייתר השפנים שהצביעו נגד: שרנסקי, נווה, כץ והנגבי-שלא לדבר על שלישית השפנים ברשות ביביהו
הגב לתגובה זו
|
|