ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
חסר כישורי הורות
מטה המאבק למען האב הגרוש פנה לנציב התלונות ברשות השנייה בטענה כי הפרסומת של סלקום מציגה את האב כ"אינפנטיל חסר כישורי הורות מינמלים"
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
15/6/2005 20:58
"מטה המאבק למען האב הגרוש" פנה היום לנציב תלונות הציבור ברשות השנייה בדרישה להפסיק את שידור הפרסומת של חברת סלקום המשודרת בימים אלו בערוצי הטלויזיה המסחריים.

במטה טוענים כי הפרסומת מחזקת את הסטיגמה לפיה אבות הם הורים לא אחראים ובעלי יכולת הורות נמוכה. סטיגמה זו משמשת עילה להפרדת עשרות אלפי ילדים מאביהם במהלך מאבקי גירושין.

בפרסומת מוצגת אם הנעדרת מהבית לזמן מה כאשר האב נשאר עם הילדים. בשובה היא מוצאת בית הפוך ברמה קיצונית, שני ילדים מוזנחים. בפניה טוענים אנשי המטה כי "האב מוצג כאינפנטיל חסר אחריות וחסר כישורי הורות מינימלים".

"בעידן זה שבו מחד, יותר ויותר אבות מורידים מעומס העבודה כדי להיות יותר עם ילדיהם, אבות רבים מטפלים בילדים בזמן שנשותיהם יוצאות לעבודה, אבות חד הוריים מגדלים את ילדיהם וגם מפרנסים אותם ועוד אלפי אבות גרושים מתפקדים כאבות בחצי מהזמן,

"ומאידך, אלפי ילדים מנותקים מאביהם בכל שנה במהלך מאבקי גירושין בהתבסס על הסטיגמה המינית הפסולה שאבות הם מיסודם חסרי אחריות וכישורי הורות - סטיגמה שאותה מעודד סרטון הפרסומת של סלקום, מן הראוי היה לגנוז פרסומות סקסיסטיות ומעוותות מסוג זה".

שירה מרגלית, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום "מק'אן-אריקסון" שעומד מאוחרי התשדיר: "אם אכן מדובר בגוף רשמי מדובר בגברים חסרי חוש הומור או חסרי ביטחון באופן כזה שאם הם נפגעים מהסיטואציה הם צריכים לברר את זה בינם לבין עצמם ולא דרך התקשורת. נברר על העמותה ברצינות ואם יש גברים רבים שחושבים ככה ונפגעו נשקול את העניין". 


קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...