ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
קולגייט נלחמת בפלאק
משיקה מברשת שיניים חשמלית חדשה. הקמפיין עבר אדפטציה מקומית, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
14/6/2005 12:59
חברת ש. שסטוביץ יוצאת בקמפיין להשקת "מיקרוסוניק" - מברשת שיניים חשמלית חדשה, מבית קולגייט, המסירה עד פי 2 יותר פלאק (רובד חיידקים).

הקמפיין העולמי עבר אדפטציה מקומית באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, ויכלול טלוויזיה, עיתונות ושילוט בנקודות המכירה בהשקעה של כ-3 מיליון שקל.

מנהל קריאטיב ראשי : גדעון עמיחי, סמנכ"ל קריאיטיב: יורם לוי, צוות קריאיטיב: נדב פרסמן, טני סיפר, סופרוויזר: אדם אבנון, מנהלת לקוחות: נילי ברונר, תקציבאית: יעל מינא, מדיה : יונייטד – סמנכ"ל אילנה מונקה.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...