ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
כמו ללכת בלי חיתול
חוגלה העלתה שלט ענק על קיר ההלכה המעוצב כאריזת חיתולים במסגרת קמפיין להאגיס
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
8/6/2005 12:32
חוגלה-קימברלי יוצאת בקמפיין למותג החיתולים האגיס, במסגרתו העלתה החברה שלט ענק (כ-740 מ"ר) ע"ג הקיר בגשר ההלכה.

השלט מעוצב  כאריזת חיתולים, ונראים בו התינוקות של האגיס משתלשלים בחבלים מעל גשר ההלכה.

הקמפיין בוצע ע"י חברת ברעם פרסום מקורי (של גיא ברעם) בהשקעה של כ-660 אלף שקל ומלווה בסיסמה: "כמו ללכת בלי חיתול בכלל".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...