 |
הפרסומת לאגיסטן - "הפטריה חזרה", מבית היוצר של גליקמן-נטלר-סמסונוב, זכתה בתואר "ה-1 בחודש" לחודש אפריל - כך על פי משאל שערך המגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים, באמצעות מכון המחקר מותגים.
הפרסומת זכתה ב-100 נקודות: 23% עבור תרומה למותג ו-34% עבור קריאטיביות.
במקום השני נמצאת הפרסומת לשירות - HOT VOD - "ספריית וידאו בבית", של באומן-בר-ריבנאי, עם 74 נקודות (28% תרומה ו-18% קריאטיביות).
במקום השלישי מדורגת הפרסומת לסיטרואן – "הרובוט רוקד",של זרמון-גולדמן, עם 45 נקודות (10% תרומה ו-25% קריאטיביות).
הדירוג המלא יתפרסם בגיליון "אותות" הקרוב.
|
 |
 |
 |
 |
|
|