ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
תעמיס לי המבורגר
אסם משיקה ביסלי בטעם המבורגר לרגל יום העצמאות: "הטעם הבשרי מתאים לאווירת החג"
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
3/5/2005 10:59
אסם מרחיבה את סדרת חטיפי ביסלי ומשיקה טעם שישי – ביסלי המבורגר.

לדברי נילי צור, מנכ"ל חטיבת החטיפים ודגני הבוקר של החברה, "מכיוון שהביסלי הינו חטיף לאומי, המתקשר עם ישראליות בחרנו להשיק את הביסלי המבורגר במיוחד לרגל יום העצמאות של המדינה. זאת במיוחד לאור טעמו הבשרי, המתאים לאווירת החג המאופיין בעריכת פיקניקים ומנגלים".

ההשקה תלווה בקמפיין מבית היוצר של אריאלי-פובליסיס, שיעשה שימוש בשפה הפרסומית המלווה את סדרת ביסלי - "תעמיס לי ביסלי".  הקמפיין, בכיכובן של הדמויות "ברביקיו" ו"גריל", יעלה בטלוויזיה, עיתונות, שילוט חוצות ואינטרנט.

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...