 |
רשת הקונדיטוריות רולדין יוצאת לראשונה בקמפיין פרסומי בטלוויזיה, במסגרת ביסוס המיתוג מחדש של הרשת.
לצפייה בסרטון, לחצו כאן
לאחרונה נפרדה רולדין מלוגו המערוך שליווה אותה מאז הקמתה לפני כעשור, והשיקה לוגו חדש שעוצב על-ידי ברוך נאה.
הקמפיין, בהשקעה של למעלה ממיליון שקלים, עולה באמצעות משרד פרסום GPS (מקבוצת אדלר-חומסקי&ורשבסקי).
קובי חקק, מנכ"ל רולדין: "מטרת הקמפיין, שעולה דווקא בעיתוי זה של ערב פסח, היא בעיקר שימת דגש על המגוון הגדול של המאפים והקינוחים של רולדין, כאשר החידוש השנה הוא כשרות לפסח ללא חשש קטניות".
|
 |
 |
 |
 |
|
|