ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
פרסום ממוקד
"רדיו תל אביב" בקמפיין אינטרנט ועיתונות מקומית, לקראת עליית לוח התוכניות החדש
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
31/3/2005 10:16
"רדיו תל אביב" FM102 יוצא בקמפיין, לקראת השקת לוח התכניות החדששל התחנה, שיעלה לאוויר בשבוע הבא.

הקמפיין, בהשקעה מדווחת של 50 אלף דולר, יכלול באנרים באינטרנט ומודעות בעיתונות תל אביבית מקומית.

אוה מדז'יבוז', מנכ"ל "רדיו תל אביב" FM102: "לאחר ניתוח סקרי האזנה על פי פילוחים שונים, מצאנו כי מרבית המאזינים שלנו, נוהגים לגלוש באתרי האינטרנט ולצרוך מידע דרכם. זו הסיבה שהחלטנו לפנות אליהם, ולקהל מאזינים חדש כמובן, באמצעות טיזרים שיופיעו באמצעי המדיה הללו".

רונה תמיר ואור ישראלי ברצועת נשים חדשה
מירי נבו ועודד קטש בתוכנית ספורט חדשה. צילומים: רון אריאל
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...