ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
"סדרת הטעמים החדשה"
יבואנית קנווד יוצאת בקמפיין השקה לסדרת המיקסרים, באמצעות פרסום ירקוני
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
27/3/2005 14:25
"ברימאג דיגיטל אייג'" יבואנית מוצרי קנווד בישראל, יוצאת בקמפיין השקה לסדרת המיקסרים הצבעוניים של קנווד - "קנווד פטיסייר". 

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ירקוני, כולל שילוט חוצות, מגזינים ופעילות קד"מ, בהיקף כ-1.4 מיליון שקלים. 

הסלוגן המוביל את הקמפיין: "קנווד פטיסייר. סדרת הטעמים החדשה". 

תקציבאית: אפרת פוגל מגל, ניהול קריאייטיב: אלי אלול, קריאייטיב עדי שטמפר, מנהלת מדיה: יפעת דקל.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...