 |
החברות סמסונג סלולר וסלקום יוצאות בקמפיין משותף, להשקת מכשירי סמסונג חדשים ברשת סלקום.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן/IPG, כולל טלוויזיה ועיתונות, בתקציב מדווח של 250 אלף דולר.
המכשירים יוצגו בקמפיין כדוגמנים מתחילים, המגיעים לסוכנות דוגמנות ומלהיבים את הסוכנת בעיצוב ובאסטטיקה החיצונית, בהתאם לערכי המותג של סמסונג הנתפס כמותג אופנתי.
לדברי אבי זיתן, סמנכ"ל השיווק של סמסונג סלולר, "מבצע ההנחות מאפשר לכמה שיותר משתמשים ליהנות מהיצע מכשירים מתקדמים במחירים אטרקטיביים".
|
 |
 |
 |
 |
|
|