ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
גלידה זה משמין?
הקמפיין לגלידות קרמיסימו, באמצעות ג. יפית, מחזיר למסך את מאיה ישעיהו בהופעת בכורה אחרי הלידה
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
21/3/2005 11:02
שטראוס מעלה לאוויר קמפיין טלוויזיה לגלידות קרמיסימו 5%, בטעמי ריבת חלב ותות.  

הקמפיין, באמצעות ג. יפית ובהפקת ראובני-פרידן, יעלה במהלך השבוע הבא, בהשקעה של כחצי מיליון דולר.  

בסרטון מחופשת מאיה ישעיהו (בקמפיין בכורה מאז לידת בנה) למעין שטן. היא מתיישבת ליד השחקנית אביטל פסטרנק, שאוכלת בשקיקה רבה גלידה, ושואלת אותה אם זה לא קצת מוגזם לאכול כל כך הרבה. או אז מגיעה ג. יפית מחופשת לפייה טובה, ואומרת למאיה להניח לאביטל כיוון שיש בגלידת קרמיסימו רק 5% שומן.   

קריאטיב- (ראובני פרידן): קופירייטר- אורי סניור, ארט- מירון ששון, מנהלת קריאטיב- סימה אלון. (ג. יפית) - בימוי- ענת ספרן, סופרוויזרית- רלי גל.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...