ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
הטיפים של מיקי
מיקי בוגנים מוביל את קמפיין האינטרנט למייק-אפ החדש של לוריאל פריז
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
20/3/2005 10:25
לוריאל פריז מעלה קמפיין אינטרנט למייק-אפ החדש "טרו מאץ"', המתאים באופן מדויק, לפי הצהרת החברה, לגוון ולמרקם העור. 

במסגרת הקמפיין, יוכלו הגולשות לצפות בסרטון וידאו בכיכובו של מיקי בוגנים, בו הוא מדריך כיצד לבחור את גוון המייק-אפ המושלם, וכן מספק המלצות וטיפים בענייני איפור.  

מדובר בשלב השני של קמפיין ההשקה ל"טרו מאץ'", שעלה לאחרונה באמצעות משרד הפרסום גיתם. 

מהחברה נמסר כי "עם השקת טרו מאץ', מצפה לוריאל-פריז לגדול בכ-60% בקטגוריית איפור הפנים ולהוביל את הקטגוריה". 

לצפייה בסרטון ההדרכה, לחצו כאן.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...