ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
השראה קולנועית
הצצה בפרסומת החדשה לבירה "מאלטי". לנו היא מזכירה סצינה מהסרט "ביטל-ג'וס"
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
10/3/2005 10:14
מבשלות בירה ישראל, יצרנית ומשווקת בירה Malty (מאלטי), העלתה אמש לאוויר קמפיין פרסוםלחיזוק וביסוס מעמדה בקטגוריית הבירה השחורה.  

הקמפיין, תחת הסיסמה: "הבירה הכי משפחתית שיש", הופק באמצעות משרד הפרסום פובליסיס אריאלי, בהשקעה של כמיליון דולר. 

לנו הפרסומת הזכירה את הסצינה המפורסמת מהסרט "ביטלג'וס". אתם מוזמנים להתרשם בעצמכם. 

לצפייה בסרטון, לחצו כאן.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...