 |
חברת ג'ילט העולמית חתמה על הסכם מול MSN ישראל, לפרסום באתר בהיקף של כ-700 אלף שקל. במסגרת זו, יקודמו שלושת המותגים של ג'ילט: M3Power, Duracel ו-Braun.
לדברי אורי אדוני, מנכ"ל MSN ישראל, "הקשר עם ג'ילט העולמית נוצר באמצעות NSN בריטניה, שביקשה ממספר סניפי MSN באירופה הצעות יצירתיות לפרסום באינטרנט עבור ג'ילט. ההצעה של MSN ישראל נבחרה על ידי מנהלי ג'ילט כפתרון הטוב מבין ההצעות שהוגשו".
יצוין כי הזכיינית הישראלית של ג'ילט, חברת שסטוביץ', לא לקחה חלק במו"מ בין הצדדים. כזכור, באחרונה נמכרה ג'ילט לפרוקטר & גמבל, מהלך שבעקבותיו צפויה שסטוביץ' לאבד את הזכיינות על המותג בישראל.
חברת שסטוביץ' תתמוך בפעילות באמצעות פרסום כתובת האתר בטלוויזיה, בעיתונות ועל אריזות המוצרים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|