ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
אמנות שימושית
תדיראן אמפא משיקה קולקציית מקררי אמקור מעוצבים, במטרה לפנות לקהלי יעד צעירים
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
9/3/2005 11:50
יצרנית המקררים תדיראן אמפא משיקה מהדורה מוגבלת של מקררי אמקור מעוצבים, תחת השם "אמקור ארט".  

המקררים עוצבו ע"י ארבעה אמנים צעירים, וישווקו ברשת ביתילי ובמספר מצומצם של חנויות חשמל. סך ההשקעה במהלך עומדת על כ-800 אלף דולר.  

לדברי ראובן אדמוני,סמנכ"ל שיווק וסחר בחברה, "השקת קולקציית אמקור ארט הינה חלק מתהליך אסטרטגי של 'הצערת' מותג אמקור, עליו הכריזה החברה לפני כשנה. מטרת המהלך האמור הינו פנייה לקהלי יעד צעירים". 
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...