ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
ללקק ת'תות
השמעת בכורה לג'ינגל החדש של מועצת הצמחים, לעידוד צריכת "ביו-תות", מבית היוצר של יהושע/TBWA
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
1/3/2005 11:45
מועצת הצמחים יוצאת בקמפיין רדיו לעידוד צריכת המותג "ביו-תות", בהיקף כ-300 אלף שקל.
 
הג'ינגל, באמצעות משרד הפרסום יהושע/ TBWA, יעלה מחר לשידור, תחת הסיסמה: "אל תתפשרו על איכות התות".
 
לדברי מיכאל אילון, מנכ"ל מועצת הצמחים, "המותג 'ביו-תות - תות של בריאות' בא לקדם מדיניות של הפחתת השימוש בהדברה כימית, למען שמירה על בריאות הציבור ועל איכות הסביבה".
 
לשמיעת הג'ינגל, לחצו כאן.

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...