ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
שוברים את השוק
סקאל יוצאת במבצע אגרסיבי במיוחד בחנויות הדיוטי פרי - DVD ב-39 דולר בלבד. המהלך יגובה בקמפיין עיתונות
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
27/2/2005 12:22
סקאל דיוטי פרי ממשיכה במגמת הורדת המחירים בחנויות הדיוטי-פרי. המהלך יגובה בקמפיין עיתונות, בהיקף של כ-300 אלף שקל. 
 
החברה הודיעה היום על מבצע אגרסיבי במיוחד, במסגרתו ימכר  מכשיר DVD של HYUNDAI  ב-39 דולר בלבד (170 שקל) – 30 דולר פחות ממחירו קודם לכן. 
 
לדברי קובי סקאל, סמנכ"ל השיווק בקבוצת סקאל, "אנו צופים כי בעקבות המחיר האטרקטיבי יימכרו מדי חודש כ–10,000 מכשירים".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...