הקמפיין החדש ל-RC קולה, באמצעות ראובני-פרידן, צולם בחופי תאילנד
דפדף בברנז'ה
עירית יוסילביץ' 15/2/2005 11:54
יפאורה תבורי יוצאת בקמפיין תדמית חדש ל-RC קולה, בהשקעה של כ-1.5 מליון דולר. הקמפיין צולם בחופי תאילנד ויעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן/ IPG, תחת הסיסמא: "The cool taste- RC cola".
בסרטון מוצגים 3 חברים המטיילים להנאתם על החוף בתאילנד. תוך כדי הטיול הם נתקלים בקונכייה שמתוכה יוצא ג'יני, אשר מזמין כל אחד מהם לבקש שתי משאלות. הבחור הראשון מבקש ארמון ואת הבחורה הכי יפה בעולם. הבחור השני מבקש את אחותה ויאכטה מפוארת. הבחור השלישי מבקש פחית RC קולה ולהעלים את שני חבריו, כך שהוא נשאר עם הבחורות, הארמון והיאכטה.