ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
יש RC קולה, אין חברים
הקמפיין החדש ל-RC קולה, באמצעות ראובני-פרידן, צולם בחופי תאילנד
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
15/2/2005 11:54
יפאורה תבורי יוצאת בקמפיין תדמית חדש ל-RC קולה, בהשקעה של כ-1.5 מליון דולר.  הקמפיין צולם בחופי תאילנד ויעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן/ IPG, תחת הסיסמא:
"The cool taste- RC cola".
 
בסרטון מוצגים 3 חברים המטיילים להנאתם על החוף בתאילנד. תוך כדי הטיול הם נתקלים בקונכייה שמתוכה יוצא ג'יני, אשר מזמין כל אחד מהם לבקש שתי משאלות. הבחור הראשון מבקש ארמון ואת הבחורה הכי יפה בעולם. הבחור השני מבקש את אחותה ויאכטה מפוארת. הבחור השלישי מבקש פחית RC קולה ולהעלים את שני חבריו, כך שהוא נשאר עם הבחורות, הארמון והיאכטה.
 
תסריט - ספי שקד ואיתי הרמן; סופרוייזרית - גינת זהבי; תקציבאית - כרמית ריבלר; פלנינג - שחר ארגוב ; מנהלת מח' הפקה -  יעל לשם; מפיקת משרד - דנה זינגר-קארו; בימאי – אביב מערבי; צלם – טובי הוכשטיין ; חב' הפקה – ראבל .
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...