ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
ביטוח ישיר מסכמת עשור
ביטוח ישיר משיקה קמפיין מסכם לציון עשור לפעילות החברה, תחת הסיסמא: "היום כולם יודעים שביטוח עושים בחברת ביטוח הוגנת"
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
9/2/2005 16:02
ביטוח ישיר, החוגגת עשר שנים לפעילותה, משיקה קמפיין המסכם את פעילותה בשנים אלה.  הקמפיין, שהופק על ידי משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, יעלה לתקופה של כחודש בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט. עלותו הכוללת מוערכת ב-400 אלף דולר.

הקמפיין הוא למעשה סיכום של הפעולות שביטוח ישיר ביצעה במהלך עשר השנים, והוא נועד להבליט את נפח הפעילות של החברה ואת השפעתה על שוק הביטוח בישראל. הסיסמא שתלווה את הקמפיין היא "היום כולם יודעים שביטוח עושים בחברת ביטוח הוגנת".
 
סרט הטלוויזיה הוא אוסף של תמונות מהקמפיינים של החברה בעבר, בליווי מוזיקה דרמטית המתקשרת למהדורות החדשות. לכל סרטון מתלווה שקופית המציגה את הפעילות של החברה, בתחום הפיצוי לנפגעי פריצות לבתים, נזק למכוניות ותאונות דרכים.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...