 |
ביטוח ישיר, החוגגת עשר שנים לפעילותה, משיקה קמפיין המסכם את פעילותה בשנים אלה. הקמפיין, שהופק על ידי משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, יעלה לתקופה של כחודש בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט. עלותו הכוללת מוערכת ב-400 אלף דולר.
הקמפיין הוא למעשה סיכום של הפעולות שביטוח ישיר ביצעה במהלך עשר השנים, והוא נועד להבליט את נפח הפעילות של החברה ואת השפעתה על שוק הביטוח בישראל. הסיסמא שתלווה את הקמפיין היא "היום כולם יודעים שביטוח עושים בחברת ביטוח הוגנת". סרט הטלוויזיה הוא אוסף של תמונות מהקמפיינים של החברה בעבר, בליווי מוזיקה דרמטית המתקשרת למהדורות החדשות. לכל סרטון מתלווה שקופית המציגה את הפעילות של החברה, בתחום הפיצוי לנפגעי פריצות לבתים, נזק למכוניות ותאונות דרכים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|