 |
/images/archive/gallery/256/935.jpg עדית יערון, סמנכ''ל השיווק והפיתוח באגודה למען החייל.
צילום: יחסי ציבור  |
|
|
עדית יערון, ממקימי חברת יחסי הציבור של מקאן אריקסון, תהיה סמנכ"ל השיווק באגודה למען החייל |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
NRG מעריב 9/2/2005 11:48 |
|
|
|
|
 |
עדית יערון, לשעבר מנכ"ל חברת יחסי הציבור של מקאן אריקסון ישראל, וממקימי החברה לפני 9 שנים, תמונה בקרוב לסמנכ"ל שיווק ופיתוח משאבים באגודה למען החייל. זאת במסגרת ארגון מחדש שמבצעים יו"ר האגודה, אלוף במילואים יצחק איתן ומנכ"ל האגודה דוד מיימון. יערון, הנכנסת לתפקיד חדש באגודה למען החייל, תהיה אחראית על תחומי השיווק באגודה: פיתוח מערך הגיוס בארץ, פיקוח על מרכז הטלמרקטינג ופרויקט "אמץ לוחם" במתכונתו החדשה. "אני מאמינה כי התפקיד מציע לי אתגר יוצא דופן", אומרת יערון, "בחיזוק אחד המותגים החזקים והנצחיים של מדינת ישראל – החיילים. אני שמחה כי תהיה לי אפשרות לגייס את כישורי וניסיוני על מנת לפעול בתחום שבו ניתן לגעת באנשים ולהביא להם תועלת אישית ממשית, ואמיתית". יו"ר האגודה למען החייל, האלוף במיל' יצחק איתן אמר: "אני משוכנע כי יכולותיה המוכחות וניסיונה העשיר של עדית יתרמו רבות להגברת המודעות לפעילות האגודה ולהרחבת מערך התרומות. הצטרפותה של עדית יחד עם תנופת הפעילות החדשה באגודה יסייעו להעניק יותר תמיכה וסיוע לחיילי צה"ל".
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|