ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
הישג לקריאייטיב הישראלי
פרסומת "האבנים" של ביטוח ישיר, שהופקה על-ידי שלמור-אבנון-עמיחי, נבחרה לאחת מ-50 הפרסומות הטובות בעולם
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
27/1/2005 10:35
פרסומת "האבנים" של חברת ביטוח ישיר, שהופקה באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי /Y&R, נבחרה לאחת מ-50 הפרסומות הטובות ששודרו בעולם ב-2004,  על-ידי "Ad Forum", אחד האתרים הבולטים והחשובים בעולם בתחום הפרסום.
 
מדובר בהישג לא מבוטל שכן  רשימת 50 הפרסומות הטובות בעולם של האתר, כוללת לרוב פרסומות למותגים בינלאומיים כמו פלייסטיישן, אדידס, אמריקן אקספרס, פולקסווגן, נייקי והונדה. מרבית משרדי הפרסום שמככבים בהן הם משרדים גדולים מאירופה וארה"ב.
 
בסרטון, שעלה לשידור לראשונה באפריל, נראית קבוצה של ילדים שכדור המשחק שלהם נתפס בין ענפיו של עץ גבוה. הילדים מנסים להוריד את הכדור התקוע מהעץ על ידי זריקת אבנים לעברו, אך במקום לפגוע בו, האבנים עפות מעברה השני של החומה, נופלות על מכונית החונה לצד הכביש וגורמות לה נזק. הסיסמה שמלווה את הקמפיין היא "החיים לא תמיד הוגנים. לכן אתה צריך חברת ביטוח הוגנת".
 
הפרסומת, שזכתה בחודש יוני האחרון גם בתואר פרסומת החודש של איגוד המפרסמים, היא חלק מקמפיין ביטוח ישיר של שלמור-אבנון-עמיחי, שרץ מזה כארבע שנים, תחת אותה הסיסמה. בסך הכל הופקו במהלך השנים כ-20 סרטונים שונים.
 
יש לציין כי זו הפרסומת היחידה מרשת Y&R העולמית (מחזיקת מניות בשלמור-אבנון-עמיחי) שנכללה השנה בדירוג, והיא בוימה על ידי רן כרמלי והופקה על ידי ישי הדס.
 
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי; סמנכ"ל קריאטיב: יורם לוי; ארט דיירקטור: גל זכאי; קופירייטר: ארז מי-טל; מפיקת משרד: שירה רובס; סופרוויזרית: שירלי אושיה; תקציבאית: מיכל גרין; מנהלת תכנון ומחקר: טלי קשטן; פלנרית: דנית שלו.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...