ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
אסם משיקה עוגות שכבות
בחברה מעריכים כי השקת הסדרה תביא לגידול של 10% במכירות "עוגות הבית"; היקף ההשקעה עומד על 2 מיליון שקלים
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
4/1/2005 11:07
אסם מרחיבה את סדרת "עוגות הבית" הבחושות, ומשיקה עוגות שכבות בשני טעמים: וניל-פירות יער וקפה-שוקולד-אגוז. 
 
לעוגות יש 3 שכבות שונות של מרקמים וטעמים, והחברה השקיעה כ-2 מיליון שקלים בפיתוחן.
 
סמנכ"ל השיווק של החברה, איציק צאיג, העריך כי השקת הסדרה תביא לגידול של 10% במכירות "עוגות הבית".
 
יצוין כי אסם מובילה את קטגוריית עוגות המדף המוכנות, עם נתח שוק של 56% ( נילסן, ספטמבר 04, כמותי).
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...