 |
כשבועיים לפני כניסתו לתוקף של המיזוג בין בנק המזרחי ובנק טפחות, נחשף הלוגו הזמני שייצג את הבנק הממוזג בחודשים הקרובים. האלמנט המרכזי בלוגו הוא השילוב, והוא מופיע בשתי תצורות: אחת, מיועדת למי שהיו עד היום לקוחות בנק טפחות והשנייה, מופנית לקהל הלקוחות של בנק המזרחי. במחצית 2005 צפוי להסתיים הליך המיתוג של הבנק, באמצעות חברת איידנטיקה-POC הבינלאומית, אז גם יושק הלוגו הקבוע. כפי שפורסם ב-NRG, קמפיין הפרסום, באמצעות ראובני-פרידן/IPG (שזכה במכרז על תקציב הפרסום הממוזג), צפוי לעלות לאוויר כבר בחודשים הקרובים. לדברי מנכ"ל בנק המזרחי, אלי יונס, מילת המפתח בתהליך היא שילוב. "שילוב העוצמה של כל אחד מן המותגים והמוניטין שצברו על פני השנים, כמו-גם שילוב היכולות הייחודיות של העובדים מבנק המזרחי ומבנק טפחות – הם שיבטיחו את הצלחת המיזוג ואת מיצוי יתרונותיו הרבים", אומר יונס.
|
 |
 |
 |
 |
|
|