 |
מושי כהן, מנהל השיווק של יפאורה תבורי מזה כ-5 שנים, מונה למנהל שיווק ופיתוח עסקי בחברת RC קולה העולמית. כהן יהיה אחראי על כלל הפעילות השיווקית של RC קולה העולמית בשווקים שונים ברחבי העולם, בהם: אירופה והמזרח הרחוק . במקביל, ימשיך כהן לתפקד כחבר הנהלה בחברת יפאורה תבורי ויעסוק בפיתוח פעילויות החברה מחוץ לישראל.
לדברי מנכ"ל יפאורה תבורי, רוני גת, המהלך הינו חלק מהאסטרגיה העיסקית של הרחבת פעילות החברה אל מחוץ למדינת ישראל. גת הוסיף "אין ספק שמינוי זה מבטא את האמון ושביעות הרצון שלנו מפעילותו של מושי כהן". במסגרת תפקידו ביפאורה תבורי, היה כהן אחראי למספר מהלכים שיווקים דומיננטיים, בהם: המיצוב מחדש של המותג תפוזינה,ביסוס המותג ספרינג, החדרת דיאט RC קולה לימון והשקת סדרת RCQ בקטגוריית הנון-קולה.
לאחרונה היה כהן מועמד למספר תפקידים בכירים במשק, בהם: סמנכ"ל השיווק של סלקום וסמנכ"ל השיווק של בזק בינלאומי. ההערכה בענף היא כי המינוי, נועד בין היתר להשאיר את כהן בחברה. כהן יתחיל בתפקידו החדש בחודשים הקרובים ובימים אלו בוחנת הנהלת החברה מספר מועמדים לתפקיד מנהל השיווק של יפאורה תבורי.
|
 |
 |
 |
 |
|
|