ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
מרכנתיל דיסקונט בקמפיין אצבעות
הכנת הקמפיין, שסיסמתו: "הטבות... ללקק את האצבעות", ארכה כשישה שבועות, בהשקעה של חצי מיליון דולר
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
23/11/2004 13:57
בנק מרכנתיל דיסקונט יוצא בקמפיין חדש תחת הסיסמה: "יש לי בשבילכם הטבות… ללקק את האצבעות". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פוגל/ OGLIVY, בהשקעה מוערכת של חצי מיליון דולר, נועד לקדם את המסר החדש של הבנק: משפחות מרוויחות יותר.
 
העבודה על הקמפיין הבנוי על אפקטים ממוחשבים המנפישים אצבעות כשחקנים אמיתיים, ארכה כשישה שבועות. חגית פרנס מנהלת השיווק של הבנק, מסרה כי: "הבנק בחר בקו חדש נועז ולא בנקאי בלשון המעטה, ואין ספק שהוא יוכיח את עצמו בבולטות וזכירות וימשוך את תשומת הלב של כל המשפחה למבצעים האטרקטיביים של הבנק".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...