 |
 |
|
אחד מכל עשרה מעדיף טלנובלה |
|
על-פי נתוני yes, מהדורות החדשות המרכזיות מפסידות כעשירית מצופיהן לטובת "השיר שלנו" ו"מיכאלה" |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
בועז גריילסמר 12/7/2004 8:44 |
|
|
|
|
 |
בדרמה המוזיקלית היומית של חברת yes, " השיר שלנו", צופים בכל יום כ-20 אחוז ממנויי הלוויין. כך עולה מנתונים שמסר בסוף השבוע סמנכ"ל התוכן של yes, יונה ויזנטל. 20 האחוזים הם כ-90 אלף בתי-אב, שהם כ-5 אחוזי רייטינג במושגים של ועדת המדרוג הישראלית המפיקה את נתוני הצפייה עבור ערוצים 1, 2 ו-10. המשמעות היא שמהדורות החדשות המרכזיות של הערוצים 2 ו-10 מפסידות כעשירית מצופיהן לטובת "השיר שלנו" בלוויין ו"מיכאלה" בכבלים (שזוכה גם היא לצפייה דומה ל"שיר שלנו" ). מבחינת נתוני הרייטינג של חדשות ערוץ 2 וערוץ 10 בתקופה האחרונה ניתן להבחין בפגיעה המסוימת שגורמות הסדרות היומיות של הכבלים והלוויין לנתוני הצפייה במהדורות (אם כי בימי הקיץ זוכות המהדורות, באופן מסורתי, לרייטינג נמוך יחסית). הרייטינג של חדשות 2 נע בימים אלו במרווח שבין 18 ל-20 אחוזי רייטינג, ואילו חדשות 10 זוכות לרייטינג של בין 6 ל-8 אחוזים . עד היום שודרו כ-75 פרקים של "השיר שלנו". בעוד מספר חודשים אמורים להתחיל צילומי של העונה השנייה, שתשודר אףהיא ב-yes. העונה הראשונה תוקרן בשידור שני, ככל הנראה, במסגרת שידורי זכיינית ערוץ 2 "קשת". הנתונים שמסר ויזנטל נמדדו על-ידי מערכת מדידת הרייטינג החדשה של yes, המבוססת על נתונים המגיעים למרכז הפיקוח של החברה היישר מהממירים שבבתיהם של המנויים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|