/images/archive/gallery/118/844.jpgסטיב, זה מ''המופע''.
צילום: רובי קסטרו
פרומו "סטיב" בדרך לניו יורק
ארבעה קמפיינים של מחלקת הפרומו של "רשת" משתתפים בתחרות פרומקס
דפדף בברנז'ה
מיטל זדה 7/6/2004 16:53
תחרות פרומקס הבינלאומית לפרסומות וקמפיינים תתקיים השנה בניו יורק ב-24 ביוני ותשתתף בה גם זכיינית ערוץ 2, רשת.
ארבעה קמפיינים של מחלקת הפרומו של הזכיינית הגיעו לשלב הגמר בתחרות. הפרומואים שעלו לגמר: "משעל חם" עונת 2003- 2004 בקטגוריית קידום תוכניות; מופעי הפורמו של "המופע של סטיב" בקטגוריית תוכניות המציאות; בקטגורית לוחות שידורים עלה הקמפיין ללוח שישי מהקיץ שעבר - "שישי יהיה מצחיק".
בקטגוריית תוכניות בידור עלה לגמר הקמפיין של "ערב אדיר" עונת 2003 – 2004. בקמפיין נראה אדיר כשהוא משוחח עם קריין וירטואלי על מהות המשפטים השכיחים בתשדירי פרומו.
מישל קרמרמן, סמנכ"ל השיווק ומנהלת הקריאייטיב: "בעידן של טלוויזיה רב ערוצית המלחמה על תשומת ליבו של הצופה היא קשה ומתמדת, אני שמחה כי גם בעולם הבחינו בהישגי הקריאייטיב שלנו בכל מה שנוגע לקידום תוכניות הדגל על המסך".
שתי הזכייניות הנוספות, קשת וטלעד לא משתתפות בתחרות.