מגזינים online

ניימאר: "הניצחון על ספרד נחשב בלתי אפשרי"

בברזיל חגגו כל הלילה את הזכיה המתוקה בגביע הקונפדרציות. המאמן סקולארי: "מה שאנשים עשו בשבילנו באצטדיון זה דבר מדהים. הזכייה הזאת לא היתה בתוכניות שלנו". ניימאר הוסיף: "ניצחנו את השחקנים הטובים בעולם"

nrg מעריב | 1/7/2013 8:15 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
בברזיל חגגו הלילה זכיה משכנעת בגביע הקונפדרציות על חשבונה של ספרד (0:3) במה שאולי מסמן את החלפת השלטון בכדורגל העולמי. ניימאר, שזכה בתואר השחקן המצטיין של הטורניר אמר
אין שהוא בלתי אפשרי. ניימאר
אין שהוא בלתי אפשרי. ניימאר Getty Images
לאחר המשחק: "הניצחון על ספרד נחשב עבור רבים לבלתי אפשרי אבל הוכחנו שבעזרת אלוהים שום דבר הוא בלתי אפשרי".

שיחקנו יותר טוב ממה שאנשים ציפו וגרמנו לאנשים להיות להיות שמחים". אמר הרכש הנוצץ של ברצלונה. "כל שחקן אוהב לשחק במעמד של גמר",זה מעמד שיש בו את השחקנים הטובים ביותר בעולם".

מאמן הנבחרת הברזילאית, לואיס פיליפה סקולארי הוסיף על דברי השחקן ושמר את הרגליים על הקרקע: "הזכיה הזאת לא היתה בתוכניות שלנו, אנחנו יודעים שהגביע העולמי הוא תואר חשוב יותר אבל הדרך שנסענו בה עד היום מאז שהגעתי חזרה לנבחרת נותנת לנו בטחון. מה שאנשים עשו בשבילנו באצטדיון זה דבר מדהים".

אצל המפסידים, איקר קסיאס בירך את הנבחרת המנצחת: "צריך לברך את ברזיל, היא שיחקה מצויין והתבוסה צריכה ללמד אותנו לקח לקראת השנה הבאה".

מאמן הלה רוחה, ויסנטה דל בוסקה אמר: "אנחנו עצובים שלא הצלחנו לשמח את האוהדים שלנו אבל זה ספורט והתמודדנו מול יריבה חזקה. הגיע לברזיל לנצח ולפעמים אתה צריך להפסיד. היתה לנו גישה מאוזנת לאורך הטורניר והפעם האנרגיה הברזילאית עזרה להם לנצח. כל הכבוד להם על הזכייה. היה לנו חוסר מזל הרגעים מסוימים, במיוחד עם הגול הראשון".

דל בוסקה המשיך: ספיגת הגול הראשון היה רגע קריטי אבל אסור להשתמש בזה בתור תירוץ. עבדנו קשה על המגרש והאוהדים צריכים להיות גאים בשחקנים שלנו ולא להעביר עליהם ביקורת. עלינו לשמר את מה שהיה טוב, לקבל את התבוסה אבל לזכור שיש לנו שחקנים מצויינים".

סרחיו ראמוס, שהחמיץ פנדל במצב של 3:0 לסלסאו: "אנחנו לא מכונות. זה עוד אחד מהימים האלה וצריך להחמיא לברזיל על המשחק שלה. נתנו הכל בשביל להביא את התואר לספרד . היינו קצת עייפים אחרי ההארכה מול איטליה אבל אסור שנשתמש בזה בתור תירוץ, גם לברזיל היה משחק קשה מול יריבה חזקה (אורוגוואי). הם פשוט שיחקו כדורגל יותר טוב מאיתנו".


היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

מדורים