פורמולה 1: סילברסטון שייך לאלונסו
הספרדי של פרארי ניצל החלפת צמיגים גרועה של קבוצת רד בול והשיג את ניצחונו הראשון העונה. פטל שני, וובר רק שלישי

פטל קיבל את הכנף הקדמית המשופרת על חשבונו של וובר, אך לבסוף היה זה האחרון שניצח במרוץ ובמערכת הקשר שאל את הצוות המקצועי: "מי הנהג מספר 2 פה?".
חובבי הפורמולה 1 חיכו שנה שלמה לקרב החוזר בין הנהגים, ולאחר מקצה הדירוג, הגיע היום (א') וובר עם יתרון מסויים כשזינק ראשון. ההתחלה באמת סימנה קרב עיקש בתוך קבוצת רד בול, אך לבסוף היה זה דווקא פרננדו אלונסו מפרארי, שניצל החלפת צמיגים גרועה של פטל והשיג את ניצחונו הראשון העונה.
"אי אפשר לדעת מה היה קורה אם פטל היה יוצא בזמן מרחבת הטיפולים. המכונית היתה מהירה מאוד היום, וזה סיפוק אדיר בשבילי לאחר פתיחת העונה הלא טובה", אמר הספרדי בסיום.
פטל, המוליך בדירוג הנהגים השנתי, כבר חשב על ראש הפודיום לאחר שניצל זינוק נוראי (כרגיל) של וובר. 28 הקפות הצליח אלוף העולם להחזיק בבכורה, אבל בסבב החלפות הצמיגים השני, התעכב הצוות הטכני של רד בול, ופטל חזר למסלול כשהוא שלישי בלבד.
עד הסיום הצליח פטל לשפר מקום אחד, ולפחות ניצח בקרב האישי מול וובר שסיים במקום השלישי, המכובד, אך ביחס לעמדה ממנה זינק, האוסטרלי אכזב בגדול.
לואיס המילטון סימן את המרוץ הביתי בסילברסטון כזה שיאפשר לו לצאת מהתקופה הקשה אליה נכנס. אתמול במקצה הדירוג לואיס לא כל כך הרגיש בבית והגשם הכבד גרם לו לזנק מהמקום העשירי בלבד.
נהג המקלארן לחץ חזק מהתחלה ובשלב מסוים אף
אפשר להגדיר את היום כמאכזב עבור הבריטים, שציפו לפחות לפודיום מאחד הנהגים שלהם. ג'נסון באטן, שותפו של המילטון במקלארן, היה קרוב למוליכים, אך גם הוא נפל קורבן לרחבת הטיפולים. 10 הקפות לסיום נכנס הבריטי להחליף את הצמיגים אך יצא עם גלגל משוחרר ונאלץ לפרוש.
ניקו רוזברג (מרצדס), סרחיו פרס (סאובר), ניק היידפלד (רנו), מיכאל שומאכר (מרצדס) וחיימיק אלגרסווארי (טורו רוסו) משלימים את עשיריית הניקוד בסילברסטון.
דירוג נהגים שנתי:
1.פטל (רד בול) 204
2. וובר (רד בול) 124
3.אלונסו (פרארי)112
4. המילטון (מקלארן) 109
5. באטן(מקלארן) 109
דירוג קבוצתי שנתי:
1.רד בול 328
2.מקלארן 218
2.פרארי 164