ראניירי: אנחנו מוכנים וחייבים לנצח את באיירן
מאמנה של רומא הבהיר כי קבוצתו חייבת מחר שלוש נק' במפגש הביתי מול אלופת גרמניה בצ'מפיונס: "אני מאמין שלא נפספס את האפשרות להמשיך קדימה למרות שהיריבה שלנו לא הולכת לוותר מראש"
מי שינסו לקלקל את המאזן המושלם של הבווארים במפעל (ארבעה ניצחונות) יהיו חניכים של קלאודיו ראניירי, שרוצים לעלות מהמקום השני ועל הדרך גם לנקום על ההפסד במפגש הקודם בגרמניה (0:2 לבאיירן): "אנחנו מוכנים וחייבים לנצח את באיירן", אמר הערב (שני) ראניירי במסיבת העיתונאים לקראת המפגש המסקרן.
המאמן האיטלקי של רומא הבהיר כי הוא לא חושב על פחות מניצחון: "אנחנו חייבים 4 נק' ומשתוקקים לנצח את המשחק בבית. דווקא שיחקנו נגדם במפגש הקודם היטב מבחינת טכנית, אבל לא הצלחנו במשימה. נכון לעכשיו, יש לנו שליטה על גורלנו ואנחנו לא נוותר על האפשרות להעפיל קדימה".
המאמן האיטלקי הבהיר כי עדיין לא החליט עם מי לפתוח בחוד: "גם דניאל דה רוסי וגם פיאזרו מוכנים במאת האחוזים למשימה, אבל נכון לעכשיו אני לא יכול להגיד מי ישחק ומי יפתח בהרכב".
ראניירי הביר כי הוא לא מצפה מבאיירן לפתוח רגליים ולוותר מראש על המשחק: "אני מצפה לא שהיריבה שלנו תוותר לנו. באיירן היא קבוצה שאוהבת לנצח. הם לא כ"כ מצליחים בליגה בגרמניה אבל הם בהחלט עושים את שלהם בליגת האלופות. הניצחון נגד
באזל היה חשוב, אבל אנחנו זקוקים לעוד נק'".
ג'רמי מנז הצרפתי, שיפתח בהרכב הוסיף: "אני עדיין צעיר, אומנם רק בן 23 אבל בעזרת צוות האימון שלי אני מאמין שעוד אפרח ואתרום לקבוצה. בכל מקרה, אני עוד חייב לעבוד המון וקשה".
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום כדורגל-







נא להמתין לטעינת התגובות

