הפרסום ברדיו עובד? באיגוד הטניס מקווים שכן
באיגוד מתכוננים במרץ למפגש הדייויס בנוקיה מול אוסטריה ולכן החליטו לגייס את כל טניסאי הנבחרת לקמפיין פרסומי בכל תחנות הרדיו. מערכת 'עין הנץ' לא תגיע לנוקיה בשל עלותיה הגבוהות

דודי סלע. יקרא לכם להגיע לנוקיה צילום: דני מרון
לשם כך, הוחלט לצאת בקמפיין חדש בתחנות הרדיו, והחל מהימים הקרובים ייחשפו המאזינים בכל תחנות הרדיו הגדולות לקולם של שחקני הנבחרת דודי סלע, הראל לוי, נועם אוקון, אנדי רם ויוני ארליך המזמינים אותם להגיע למפגש ולתמוך בנבחרת.
מדובר בקמפיין פרסומי דומה לזה שקיימה ההתאחדות לכדורגל לפני קמפיין מוקדמות המונדיאל האחרון, בו קרא דרור קשטן לקהל להגיע למשחקים, אלא שבמקרה הזה מקווים באיגוד שהפירסום ברדיו אכן יעבוד, בניגוד לזה של הכדורגל.
יצוין כי, הקמפיין מצטרף לשיתוף פעולה עם חברת האוטובוסים "אגד", שהדפיסה על כל קוויה בגוש דן, כרזות הקוראות לקהל להגיע למפגשי נבחרת ישראל.
באיגוד מציינים כי העובדה שהמפגש נערך בתקופת החגים צפויה למשוך למפגש קהל רב יותר, בייחוד משפחות עם ילדים, ובשל כך הוחלט לפתוח במבצע של מכירת מנויים משפחתיים. ע"פ בקשת הקפטן איל רן, באיגוד סיכמו עם ניר פרצלינה, כי היכל נוקיה יתפנה לשימושם כבר שבועיים לפני תחילת המפגש, כאשר עבודות התקנת משטח הטניס בהיכל יחלו כבר ב-5 לספטמבר, דבר הישאיר
לנבחרת זמן רב להסתגל למשטח.
בתוך כך, נודע באופן סופי כי מערכת עין הנץ, שנרכשה לקראת המפגש הקודם נגד רוסיה, לא תובא למפגש הנוכחי וזאת בשל עלויותיה הגבוהות- כ-150,000 יורו. לאחר שהאוסטרים סירבו להתחלק בנטל הכספי, פנו באיגוד ל-ITF בבקשה שיממן את רכישת המערכת, ולאחר שגם משם לא הגיעה הישועה, הוחלט לוותר באופן סופי על הרעיון.






נא להמתין לטעינת התגובות






