מגזינים online

המירור: קושניר הזרים 15 מיליון ליש"ט לפומפי

הקשר הישראלי לפורטסמות' הולך ומתרחב, כשהפעם מדובר באיש עסקים, שעשוי לעזור לקבוצה לצאת מהמשבר הכלכלי אליו נקלעה

יעקב זיו | 30/10/2009 13:50 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
באנגליה ממשיכים לדון בקשר הישראלי למועדון הכדורגל של פורטסמות', כשבנוסף לאברהם גרנט ופיני זהבי, ששידך לקבוצה את משפחת אל פארג', מתפרסם היום (ו') במירור שאיש העסקים לוי קושניר ילווה למועדון 15 מיליון ליש"ט לתשלום משכורות לשחקנים.
עוד ישראלי שנקשר לפורטסמות'
עוד ישראלי שנקשר לפורטסמות' צילום: עדי אבישי


ע"פ העיתון, בתמורה להעברת הסכום עשוי לקבל קושניר בעתיד אדמות בשטח של פראטון פארק, האיצטדיון הביתי של פומפי, ויוכל לפתח שם עסקי נדל"ן.

בראיון לג'ואיש כרוניקל הכחיש קושניר שהוא עומד לרכוש את פורטסמות' ואמר: "אלו הן שטויות. מעולם לא חשבתי להשתלט על הקבוצה". למרות זאת, הוא נכח בשני משחקיה האחרונים של פומפי ובנוסף הוא מעונין להמיר חוב מארקדי גאידמק בנכסים של סשה גאידמק במועדון.

בינתיים אמר מנג'ר פורטסמות' פול הארט שהבעיות הכספיות שיש למועדון לא אמורות לגרום לו להפוך להיות לידס יונייטד החדשה.

הארט, שהיה האחראי על הנוער של לידס לפני שזו נאלצה להגיע לכונס נכסים, טוען שאין דימיון בין הקבוצות. למרות זאת במירור נכתב היום שאם פורטסמות' לא תגייס 10 מיליון ליש"ט לתשלום עבור בעלי החובות שלה, היא עלולה להגיע לכונס נכסים, למרות

רכישתה ע"י הסעודי עלי אל פארג'.

הארט אמר למירור: "אני קם כל בוקר וחושב איזה עוד משבר חדש יכול לקרות, אבל אני בטוח שנתגבר". פורטסמות' תארח מחר את וויגאן אתלטיק, במשחק שיכול להיות מכריע לגבי המשך דרכו של הארט בקבוצה.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''כדורגל עולמי''

פייסבוק

דעות וטורים

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים