גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


מתיאה קזמאן: "זה עוזר שאנחנו באים בתור אנדרדוג"

כוכב סרביה ומונטנגרו מגיע בלי הרבה דאגות למונדיאל, שם הוגרלה נבחרתו ל'בית המוות' עם ארגנטינה, הולנד וחוף השנהב: "אנחנו לא לחוצים, דווקא בגלל שהוגרלנו לבית כל כך קשה, למרות זאת עלייה לשלב הבא לא תהיה משימה קלה"

NRG מעריב | 25/5/2006 14:43 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
נבחרת סרביה ומונטנגרו, במונדיאל האחרון לפני הפרדתן של שתי המדינות,  תצטרך לעבוד קשה מאוד אם היא רוצה לעבור את השלב המוקדם בגרמניה. כל ארבע שנים יש בית מוקדם אחד שמקבל את הכינוי 'בית המוות'. עליה ממנו היא משימה מסובכת מאוד, והוא בדרך כלל גם מספק הפתעה מרעישה. את הסנסציה התורנית מקווים לעשות הסרבים, שהוגרלו מול ארגנטינה, הולנד וחוף השנהב.

כוכב הנבחרת ושחקן אתלטיקו מדריד מתיאה קזמאן, דווקא לא נבהל מהיריבות שזימנה לו ההגרלה. "אנחנו שמחים מאוד שאין עלינו
לחץ, וזה בגלל שאנחנו משחקים בבית כל כך קשה, נגד נבחרות חזקות מאוד", הסביר החלוץ אבל סייג: "אנחנו מודעים לעובדה שעלייה לשלב הבא לא תהיה משימה קלה, למרות שיש לנו את היכולת לעשות זאת. אני חושב שניתן הופעה שיגרמו לאוהדים שלנו להיות גאים בנו"

משחק הפתיחה של סרביה ומונטנגרו יהיה מול נבחרת הולנד ב-11 ביוני. קזמאן, שבילה שנים מוצלחות מאוד באיינדהובן מהליגה ההולנדית, נשמע מוכן לקרב: "את השחקנים ההולנדים אני מכיר טוב מאוד, ואני בטוח שאף אחד מהם לא יזלזל בנו"
צילום: אי-פי-איי
נבחרת הולנד, משוכה ראשונה צילום: אי-פי-איי
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים