גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


הכסף הגדול של רונאלדיניו: 100 מיליון דולר מפרסומות

הכוכב של נבחרת ברזיל וברצלונה מפרסם הכל: בנקים, ארטיקים, דיאודורנטים, מסעדות וכמובן את נייקי. מה הפלא שהמשכורת שלו בבארסה היא דמי כיס עבורו?

ריקרדו סטיון, ברזיל | 24/4/2006 8:00 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
רונאלדיניו הוא לא האדם היפה בתבל, אבל הוא כנראה ההוכחה לתיאוריה שאופי לא פחות חשוב מיופי, גם כשמדובר בפרסומות. אפשר, מתברר, להרוויח גם כשהשיניים שלך לא בדיוק יושבות במקום, ורצוי שתהיה השחקן הטוב בעולם כדי שזה יקרה.
  
קשר ברצלונה משתכר כ‭7-‬ מיליון דולר בעונה בקבוצתו, בחוזה עד ‭,2010‬ אבל את הכסף הגדול הוא עושה בעיקר ממכירת פניו וכשרונו. ככל שהמונדיאל מתקרב, הביקוש עולה והתעריף בהתאם. על-פי ההערכות בברזיל, ירוויח רונאלדיניו יותר מ‭100-‬ מיליון דולר בפרסומות ב‭12-‬ החודשים שלפני הטורניר, והוא עוד צריך לסנן.

320 בקשות להשתתף בפרסומות הוגשו לו בשנה האחרונה, לא כולל את אלה שהוא עושה בהתנדבות, למען ילדים ברזילאים בסיכון ולקידום חינוך חינם במדינה. משרד הבריאות הברזילאי כבר שכר את שירותיו, אבל דאג לרפד אותו בהתאם. "היום הוא יותר חם מכל דוגמן צמרת בעולם. הייתי מוכר דרכו טלוויזיות, סבונים, כל דבר שאפשר לחשוב עליו‭,"‬ אומר מאוריסיו שאבס, אחד הפרסומאים המובילים בברזיל.
  
הלהיט החדש הוא ארטיק בצבעי הירוק-צהוב של הנבחרת, כשפרצופו החלבי של הקשר יהיה הביס הראשון שתטעמו. הארטיק מיוצר ומשווק על-ידי "קיבון" הברזילאית ו"אלג'ידה" מאיטליה. למי שמעוניין, הטעם הוא אננס (בפנים) ופירות טרופיים (בחוץ‭.(‬ חברת "רקסונה" האמריקנית הוציאה לשוק דיאודורנט תחת הסלוגן "לגבר שמזיע עם סטייל‭,"‬ ואפטר שייב שאת ריחו בחר רונאלדיניו.
  
חברת הסלולר הברזילאית "אוי" מספקת את הפרסומת המדליקה ביותר. המסר: מי שלא משתמש בטלפון הנייד של החברה הוא אדם מהמאה הקודמת, אחד שלא בעניינים. רונאלדיניו, כמו תמיד,
כמעט לא מדבר בפרסומת. הוא יושב בחדר ההלבשה של הנבחרת עם האפסנאי, שמצויד בנייד החדיש. הקשר, עם נעלי הכדורגל המעודכנות ביותר, מוכן לעלות לדשא, כשהאפסנאי מספר על נפלאות הנייד והתמונה קופצת לרונאלדיניו, שהולך אחורה במנהרת הזמן. עכשיו הוא עם זקן ולבוש בחולצת הנבחרת של ‭.1970‬ האפסנאי ממשיך להתלהב, אבל רונאלדיניו ממשיך לא להתחבר למכשיר המודרני.

התוצאה: הוא מוצג ככדורגלן בשנות ה‭,60-‬ עם תסרוקת אפרו ושפם מכסיקני ענק. כך נודד הכוכב הברזילאי במנהרת הזמן עד שהוא מגיע לחולצה של ברזיל ‭,1900‬ עם שרוך של חולצת השומר הצעיר. "אולי אתה משחק טוב, אבל אין לך מושג בטלפון נייד‭,"‬ עוקץ האפסנאי בסיום הפרסומת.
  
בקרוב ישתתף רונאלדיניו בפרסומות למשקאות טבעיים (בניגוד לרונאלדו, הוא לא מפרסם משקאות חריפים) ולרשת מסעדות. בספרד הוא מופיע בפרסומות נוספות.
  
הבנק הספרדי "סנטאנדר‭,"‬ שרכש את הבנק הגדול של סאו פאולו, "באנספה‭,"‬ בחר את רונאלדיניו, רונאלדו, רוביניו, קאפו, קאקה ורוברטו קרלוס, ושילם להם 25 מיליון דולר לפרסום בטלוויזיה ובשלטי חוצות. רונאלדיניו הוא היחיד שלא נסע לברזיל כדי להצטלם. במקום זה, הוא נסע בספרד שעה וחצי במכונית לעולם המטדורים ושיחק כדורגל באתר מלחמות שוורים שכוסה בדשא. למצלמה הוא אמר: "או שאתה בא, או שאני אתן לך בין הרגליים‭."‬
   
לאחרונה יצאה נייקי בקמפיין עולמי בשם "ז'וגה בוניטה" (שחק יפה‭.(‬ בברזיל נפתחה תחרות, כאשר 11 אלף ילדים מתחרים על הזכות לשחק עם רונאלדיניו. נכון, בפרסומת. עכשיו דמיינו מה יקרה לחשבון הבנק שלו אם ברזיל תזכה בגביע העולמי.
צילום: אי-פי-איי
רוביניו ורונאלדיניו עושים כסף צילום: אי-פי-איי
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''כדורגל עולמי''

לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים